Najdi forum

Rabljen avto

Zivjo!

Vem da ta tema ne spada glih v ta forum, samo sem prepričan da je tudi na temu forumu nekaj poznavalcev rabljenih avtov
Kupujem rabljen avto do cca 1.400.000, naj bi bil letnik 2000 ali novejši s čim manj kilometri.
Zanimam se predvsem za:
R Clio&Twingo
VW Polo
Seat Ibiza
Fiat Punto
Ford fiesta
Opel Corsa
Odpadejo korejci, japonci (novejši letniki) so pa predragi (Yaris…)

Zanimajo me vaše izkušnje glede servisov (cena…), porabe, na kaj je treba pri nakupu pazit (kako veš da ni bil karamboliran), kvaliteta izdelave, kaj je treba pri kateremu avtu ponavadi zamenjat…
LP

Oj!

Pred kratkim sem kupila rabljenga Twinga (wind). Je letnik 96, 60.000 prevoženih, 1. lastnica, izredno lepo ohranjen. Cena pa je bla 900 tisoč.
Osebno mislim, da se rabljen avto najbolj splača kupiti v avtohišah. Tam ti res po pravici povejo kakšno je dejansko stanje avtomobila. Vsaj jaz imam dobre izkušnje s tem.
Ti pa iz lastnih izkušenj svetujem, oz. povem, da se ti splača ful dobr pregledat ponudbe, ki se ti zdijo interesantne.
Za kar ugodno ceno se marsikaj da dobit! Ne se zagnat v prvega. Jest bi se kmal prov dobr nategnila.

Aja, še to. Zaenkrat sem ful zadovoljna z njim, pokuri presenetljivo malo.

Upam, da boš našel to kar iščeš!

Lep dan ti želim!

Imam korejca, pa dela brezhibno.

nova
Uredništvo priporoča

Pozdravljen

Saj je prav, da se prej pozanimaš o mnenju, ampak moraš vedet, da vsak hvali svoj avto in je njegov najboljši, pa če je to res ali pa ne. Najboljšega itak ni, so samo avti, ki imajo najboljšo eno lastnost ali več lastnosti vse pač ne. Poleg tega moraš vedet, da dva lastnika istega avtomobila ne bosta imela istega mnenja. En bo zadovoljen, drug ti bo rekel jaz mam same težave z njim.

Ti pojdi lepo v salon novih vozil, preglej cel avto, naj te ne bo sram in zahtevaj testno vožnjo, čeprav ga ne boš kupil in avto sprobaj, kako ti leži. Ugotovil boš, da ti od zgornjih avtov leži mogoče samo eden ali pa dva, vsi ostali pa so sami “avti”. Mogoče sem povedal malo nerodono ampak tako je. Jaz vedno trdim, da določen tip avta odgovarja določenemu tipu ljudi. Jaz recimo, z vsem spoštovanjem do lastnik WV nebi imel tega avta. Drug bo pa rekel, jaz nočem imet Japonca, tretji bo rekel jaz pa nočem imeti hidroaktivno vzmetenje od Citroena, ko jaz prisegam nanj, četrti bo rekel ne bom imel Renaulta, ker sem slišal bla bla bla bla … itd.

Vsedi se v avto, naredi nekaj km in potem hodi in glej rabljene. Predno pa ga kupiš (rabljenega) pa prodajalcu lepo povej, da greš z njim na servis (pa ne na onega, ko ti bo rekel prodajalec) in naj ti cel avto pregledajo, premerio če je bil zaleten. Fajn je če maš kakšne poznane, da se res vzamejo čas za avto.

Pa seveda nikar se ti naj ne mudi, drugače boš to dobil nazaj kot bumerang.

Ni nam lahko … Mišek

He he, tisto kar bi ti pa moral povedat sem pa pozabil.

Kaj moraš bit pazljiv:

– prvo poglej avto na soncu z vseh strani, da slučajno niso vidni kakšni različni oddtenki barve
– če maš možnost dobi merilec nanosa barve, ki ti pove ali je bil avto zaleten, kitan, barvan, saj meri debelino barve
– odpri pokrov motorja in preglej “prenos” barve na zunanjo pločevino
– preglej zamike vrat, prtljažnika in odbijačev
– v notranjosti prvo preglej obrabljenost sedeža, prestavne ročice, volana in pa pedalov
– preglej gume, mogoče so celo še originalne in ti veliko povedo o kilometrini (tja do 40.000 km, bi ob normalni vožnji še morale skoraj original, čeprav kar dost obrabljene)
– bodi pozoren na to, da je v servisni knjižici napisano, da je bil avto vožen na preglede glede zagotavljanje garancije o barvi in karoseriji. En zamujen pregled uniči garancijo !!!!!!
– preglej motor, nalepke od servisov in servisno knjižico in kdaj so bili servisi narejeni, ter jih primerjaj z kilometrino na števcu.
– preglej kje prime sklopka, pa boš tudi vedel kako je z avtom
– moglej motorno olje, da nebi slučajno poleg olja bila “mešana” voda z hlajenje motorja, kar indicira na uničeno tesnilo (to bo take bele sluzaste barve). Seveda potem takem takoj stran od avta.
– prepiši si številko avta in pokliči na servis naj ti povedo zgodovino avta, kdaj je bil na servisu, kaj je bilo menjano itd.Za nekatere znamke vem da se da dobiti ta podatek.

Kaj je potrebno menjati?

Vse je odvisno od kilometrine in kaj je bilo menjano. Če si pameten poba, ga boš itak takoj peljal na osnovni servis, ker to ne mo takšen strošek.Moraš pa bit pripravljen na zavorne ploščice, pa kakšne metlice brisalecev, pa za vsak slučaj mogoče ispuh, še posebej če je bil avto zelo malo vožen, potem je to kar sigurno.
Kaj drugega pa glede na letnik in predvidevam da prevožene št. kilometrov okrog 60.000 km, skoraj nebi bilo treba. Ne vem, strošel recimo okrog 40.000 SIT, lahko manj, lahko več, ampak tu nekje.Če pa bo imel avto okrog 100.000 km potem pa se prirpavi na menjavo jermenov, to pa je zelo lep strošek, seveda odvisen od avta.

Če se še kaj spomnim (sigurno sem še kak pozabil) ti pa povem. Bo pa še Don Vito kaj povedal … drugo polovica Citroen med.over.net teama :)))))

Lp, Mišek

Jaz imam isti problem, ker se nikakor ne morem odločit med štiri leta starim Z3 in 523. Na tvojem mestu bi definitivno vzel VW polota 1.4 16V.

Ko ste glih pri rabljenih avtih me zanima, če je to res, da če prodaš rabljen avto, si eno leto še vedno odgovoren za skrite napake (četudi ne veš za njih)? Mi lahko kdo prosim to razloži.

Se mi zdi, da je 523 veliko primernejši za daljše vožnje. Z3 je šmekerski avtomobilček idealen za po mestu, ker ga je simpl tudi parkirat, ampak za čim večje udobje, prtljago in da se res kot lord pripelješ… ne vem, recimo v casino pri Beljaku, pa je 523 kot naročen. Pa tudi znotraj, ko prižgeš lučke izgleda kot da bi v limunizi sedel…

Če si traveller, vzemi 523, če pa si večino časa v mestu potem pa Z3.

Stanujem v centru, kjer tudi delam in torej avto uporabljam le ob vikendih ali ko grem na faks. Letos sem na faksu prislužil še službeni prostor in daljinec za zapornico pa mi bi bilo zelo užitkarsko zapeljati kakega Z3.

Meta, kje si to slišala, to je čista neumnost ker potem ne bi nihče upal prodati rabljenega avtomobila.

Potem je Z3 idealen zate, pa še res fantastična mašinca je (moj najljubši – žal nedosegljivi – avto od njegovega debitantskega prikaza v James Bondu :)). Samo upam, da imaš pri stanovanju še kakšno garažo, ker mene osebno bi bilo malo strah puščat avto zunaj čez noč.

To pa vedno. Najprej štalca potem pa kravca.

Mare žal to ni čista nemunost…je res.

To so si izmislili, da bi zaščitili potrošnika 🙂

Svašta:)

Pol se splača kupiti avto od kakega bogatega deda, pol ga pa tožiš.

Ja to je res neumnost, če kupiš recimo nemški avto (BMW, Audi) je potem najbolje, da ga kupiš starega 5-7 let, ko je jasno, da bo začel po obrokih se kvariti in bo potreboval nove kose (100% bodo za zamenjat diski in pakne, pa pumpica za olje in verjetno še luči, ker so leče zagotovo že zdelane) in ga potem tožiš ko žutega.

Avto hiša ti je dolžna popravit napake, laho pa tudi zahtevaš, da ti celi denar vrnejo, ti pa njim avto nazaj.

naj bi veljajo tudi pri varjanti, ko avto kupiš na sejmu od fizične osebe.

mare se bo pa frajerišil 🙂
a si vse sam pršparal al maš tud dobre starše??
čaw,čaw

Ne fantazirajte ljudje. A je sploh kdo od vas že kupil rabljen avto? Ste že kdaj slišali za nakup po sistemu VIDENO-KUPLJENO? Zgleda da ne….. Ta člen v pogodbi pomeni, da se lehko po nakupu kupec j..be, če odkrije kako napako. :))

Jep, res je!! Če gledaš kot prodajalec avta se ti zdi to nesmisel, če gledaš kot kupec, se ti pa to zdi pravica … v noben primeru se ne moreš zjasnit :)))

Deli za Clia so zelo dragi.

lp

Forum je zaprt za komentiranje.

New Report

Close