Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Kakšne je potropek reklamacije čevljev?

Kakšne je potropek reklamacije čevljev?

Če se čevljem odlepi podplat po 10ih mesecih in ti jih trgovec le popravi ti pa se s tem ne strinjaš. Trgovec pravi, da več ne more storiti in te neprijazno odslovi. Hvala za vsako informacijo.

mislim, da deset mesecev nošnje že presega okvirje stvarne napake. si jih pač shodila in ne verjamem, da imaš pravice, ki bi izhajale iz pravic stvarne napake – se pravi vračilo denarja ali zamenjava. popravilo je še ugodna zadeva, verjemi.

Da nisi bila slučajno v Cefizlju?

nova
Uredništvo priporoča

Kako to misliš?

Garancija čevljev je 12 mesecev, v tem času sem jih seveda nosila, saj čevlji so v ta namen kupljeni(al jaz česa ne vem????) pa tudi ne ves čas, saj niso čevlji namenjeni vsem sezonam. Ampka kljub temu se v 12ih mesecih ne smejo odlepit!!!!!! Halo pa to niso čevlji za 15€!

Čemu pa je potem namenjena garancija 12m?

Misim, da ne,..kej pa je to?

Kako to misliš?

Garancija čevljev je 12 mesecev, v tem času sem jih seveda nosila, saj čevlji so v ta namen kupljeni(al jaz česa ne vem????) pa tudi ne ves čas, saj niso čevlji namenjeni vsem sezonam. Ampka kljub temu se v 12ih mesecih ne smejo odlepit!!!!!! Halo pa to niso čevlji za 15€!

Čemu pa je potem namenjena garancija 12m?[/quote]

A čevlji imajo eno leto garancije? Kar vsi čevlji povprek (še nisem slišala za to), ali tile tvoji, se pravi, da je garancija napisana na računu? V tem primeru mislim da lahko uveljavljaš stvarno napako.
Nisem pa še slišala, da bi za čevlje veljal kakršenkoli garancijski rok.

Kako to misliš?

Garancija čevljev je 12 mesecev, v tem času sem jih seveda nosila, saj čevlji so v ta namen kupljeni(al jaz česa ne vem????) pa tudi ne ves čas, saj niso čevlji namenjeni vsem sezonam. Ampka kljub temu se v 12ih mesecih ne smejo odlepit!!!!!! Halo pa to niso čevlji za 15€!

Čemu pa je potem namenjena garancija 12m?[/quote]

A čevlji imajo eno leto garancije? Kar vsi čevlji povprek (še nisem slišala za to), ali tile tvoji, se pravi, da je garancija napisana na računu? V tem primeru mislim da lahko uveljavljaš stvarno napako.
Nisem pa še slišala, da bi za čevlje veljal kakršenkoli garancijski rok.[/quote]

Ne ne piše na računu, seveda da ne.

Kolikor vem imajo Vsi čevlji garancijo 1 leto.

Kdo ve kaj več? Najbolje, da se grem na kakšno zvezo potrošnikov pozanimat.

Kako to misliš?

Garancija čevljev je 12 mesecev, v tem času sem jih seveda nosila, saj čevlji so v ta namen kupljeni(al jaz česa ne vem????) pa tudi ne ves čas, saj niso čevlji namenjeni vsem sezonam. Ampka kljub temu se v 12ih mesecih ne smejo odlepit!!!!!! Halo pa to niso čevlji za 15€!

Čemu pa je potem namenjena garancija 12m?[/quote]

hja, sicer prvič slišim za konkretno garancijo pri čevljih, ampak oprosti, tudi iz garancije ti druge pravice kot brezplačno popravilo ne pripadajo!!!!!

v bistvu imaš dve vrsti pravic
eno je pravica do odprave stvarne napake – če je s stvarjo konkretno nekaj narobe že, ko jo kupiš – v tem primeru ti pripada ali denar, ali nova ista stvar ali popravilo, kar ti pač hočeš
drugo je pravica do popravila v garancijskem roku, v tem primeru ti pripada brezplačno popravilo. to ti je trgovec ponudil. kaj bi še rada?

Vsi čevlji in oblačila imajo garancijski rok 12 mesecev.

seveda ti pripada… to je stvarna napaka, ti pa sama izbereš, ali si želiš popravilo, zamenjavo ali vračilo denarja.

edina stvar, ki je lahko težavna je, da ker gre za (če gre) za več kot 6 mesecev, je tvoja odgovornost (in strošek) da najdeš izvedenca, ki bo potrdil, da gre za napako; v prvih 6ih mesecih se po privzetem smatra, da je napaka obstajala že ob nakupu.

to seveda velja, ob normalni uporabi…

ne se dat, kar vztrajaj, pa obrni se na ZPS, boš dobila najtočneješe informaicje

Kako to misliš?

Garancija čevljev je 12 mesecev, v tem času sem jih seveda nosila, saj čevlji so v ta namen kupljeni(al jaz česa ne vem????) pa tudi ne ves čas, saj niso čevlji namenjeni vsem sezonam. Ampka kljub temu se v 12ih mesecih ne smejo odlepit!!!!!! Halo pa to niso čevlji za 15€!

Čemu pa je potem namenjena garancija 12m?[/quote]

hja, sicer prvič slišim za konkretno garancijo pri čevljih, ampak oprosti, tudi iz garancije ti druge pravice kot brezplačno popravilo ne pripadajo!!!!!

v bistvu imaš dve vrsti pravic
eno je pravica do odprave stvarne napake – če je s stvarjo konkretno nekaj narobe že, ko jo kupiš – v tem primeru ti pripada ali denar, ali nova ista stvar ali popravilo, kar ti pač hočeš
drugo je pravica do popravila v garancijskem roku, v tem primeru ti pripada brezplačno popravilo. to ti je trgovec ponudil. kaj bi še rada?[/quote]

Da nisi ti tisti lastnik trgovine, ker obnašaš se popolnoma enako – idiotsko, ker pojma nimaš kakšne so obveznosti prodajalca!

Pa ti vseeno odgovorim kaj bi rada – rada bi nosila čevlje v vrednosti 80€ kaj dlje kot pa nekaj mesecev (ker vmes je bilo poletje in poleti se jesensko/pomladni čevlji ne nosijo).

BI mi bilo pa lahko jasno, da se ti to lahko zgodi samo v takih šunder trgovinah, v kakšni kvalitetni trgovini tega ni za pričakovati! Evo, šola tudi zame!

Saj vem, da mi pripada in en bom se pustila!

hja, sicer prvič slišim za konkretno garancijo pri čevljih, ampak oprosti, tudi iz garancije ti druge pravice kot brezplačno popravilo ne pripadajo!!!!!

v bistvu imaš dve vrsti pravic
eno je pravica do odprave stvarne napake – če je s stvarjo konkretno nekaj narobe že, ko jo kupiš – v tem primeru ti pripada ali denar, ali nova ista stvar ali popravilo, kar ti pač hočeš
drugo je pravica do popravila v garancijskem roku, v tem primeru ti pripada brezplačno popravilo. to ti je trgovec ponudil. kaj bi še rada?[/quote]

Da nisi ti tisti lastnik trgovine, ker obnašaš se popolnoma enako – idiotsko, ker pojma nimaš kakšne so obveznosti prodajalca!

Pa ti vseeno odgovorim kaj bi rada – rada bi nosila čevlje v vrednosti 80€ kaj dlje kot pa nekaj mesecev (ker vmes je bilo poletje in poleti se jesensko/pomladni čevlji ne nosijo).

BI mi bilo pa lahko jasno, da se ti to lahko zgodi samo v takih šunder trgovinah, v kakšni kvalitetni trgovini tega ni za pričakovati! Evo, šola tudi zame![/quote]

čakaj malo.
najprej govoriš, da si čevlje nosila 10 mesecev. koliko si jih v resnici nosila?
drugič
za uveljavljanje stvarne napake boš rabila izvedenca, ki pa te bo prišel več, kot pa so bili novi čevlji vredni. juhu… plačaj 150 EUR, da boš dobila nazaj 80..
tretjič
trgovina ti je ponudila popravilo. jaz bi na tvojem mestu sprejela. ne bi rekla, če bi ti čevlji šli narazen po nekajkratni uporabi, ampak če si jih nosila eno sezono….

Da nisi ti tisti lastnik trgovine, ker obnašaš se popolnoma enako – idiotsko, ker pojma nimaš kakšne so obveznosti prodajalca!

Pa ti vseeno odgovorim kaj bi rada – rada bi nosila čevlje v vrednosti 80€ kaj dlje kot pa nekaj mesecev (ker vmes je bilo poletje in poleti se jesensko/pomladni čevlji ne nosijo).

BI mi bilo pa lahko jasno, da se ti to lahko zgodi samo v takih šunder trgovinah, v kakšni kvalitetni trgovini tega ni za pričakovati! Evo, šola tudi zame![/quote]

čakaj malo.
najprej govoriš, da si čevlje nosila 10 mesecev. koliko si jih v resnici nosila?
drugič
za uveljavljanje stvarne napake boš rabila izvedenca, ki pa te bo prišel več, kot pa so bili novi čevlji vredni. juhu… plačaj 150 EUR, da boš dobila nazaj 80..
tretjič
trgovina ti je ponudila popravilo. jaz bi na tvojem mestu sprejela. ne bi rekla, če bi ti čevlji šli narazen po nekajkratni uporabi, ampak če si jih nosila eno sezono….[/quote]

1.A ti nosiš vse letne časa ene čevlje? No jaz ima pomladno/jesenske čevlje, zimske in poletne. Čevlji so stari 10 mesecev, nošeni pomladi in sedaj jeseni, dnevov nisem beležila, ker imam trenutno v obtoku 4 pare čevljev.

2.Lansko leto je kolegica reklamirala otroške Geox zimske čevlje, ker so premočili in dobila vrnjeno kupnino, brez kakšnega izvedenca in brez dodatnega pojasnjevanja. Meni ne samo, da premočijo, temveč se je odlepil tudi podplat!

3.Če kupim čevelj za 80€, pa res ne bom nosila zalepljenih lepo te prosim!

Da nisi ti tisti lastnik trgovine, ker obnašaš se popolnoma enako – idiotsko, ker pojma nimaš kakšne so obveznosti prodajalca!

Pa ti vseeno odgovorim kaj bi rada – rada bi nosila čevlje v vrednosti 80€ kaj dlje kot pa nekaj mesecev (ker vmes je bilo poletje in poleti se jesensko/pomladni čevlji ne nosijo).

BI mi bilo pa lahko jasno, da se ti to lahko zgodi samo v takih šunder trgovinah, v kakšni kvalitetni trgovini tega ni za pričakovati! Evo, šola tudi zame![/quote]

čakaj malo.
najprej govoriš, da si čevlje nosila 10 mesecev. koliko si jih v resnici nosila?
drugič
za uveljavljanje stvarne napake boš rabila izvedenca, ki pa te bo prišel več, kot pa so bili novi čevlji vredni. juhu… plačaj 150 EUR, da boš dobila nazaj 80..
tretjič
trgovina ti je ponudila popravilo. jaz bi na tvojem mestu sprejela. ne bi rekla, če bi ti čevlji šli narazen po nekajkratni uporabi, ampak če si jih nosila eno sezono….[/quote]

Aja še nekja, če jaz plačam izvedenca in se ugotovi stvarna napaka, potem stroške izvedenca plača prodajalec, jaz pa dobim vrnjeno kupnino.

Ha ha ha, in kakšen je bil do sedaj, če se je ODLEPIL?

čakaj malo.
najprej govoriš, da si čevlje nosila 10 mesecev. koliko si jih v resnici nosila?
drugič
za uveljavljanje stvarne napake boš rabila izvedenca, ki pa te bo prišel več, kot pa so bili novi čevlji vredni. juhu… plačaj 150 EUR, da boš dobila nazaj 80..
tretjič
trgovina ti je ponudila popravilo. jaz bi na tvojem mestu sprejela. ne bi rekla, če bi ti čevlji šli narazen po nekajkratni uporabi, ampak če si jih nosila eno sezono….[/quote]

1.A ti nosiš vse letne časa ene čevlje? No jaz ima pomladno/jesenske čevlje, zimske in poletne. Čevlji so stari 10 mesecev, nošeni pomladi in sedaj jeseni, dnevov nisem beležila, ker imam trenutno v obtoku 4 pare čevljev.

2.Lansko leto je kolegica reklamirala otroške Geox zimske čevlje, ker so premočili in dobila vrnjeno kupnino, brez kakšnega izvedenca in brez dodatnega pojasnjevanja. Meni ne samo, da premočijo, temveč se je odlepil tudi podplat!

3.Če kupim čevelj za 80€, pa res ne bom nosila zalepljenih lepo te prosim![/quote]
očitno je
geox boljša firma ki da več na mnenje kupcev.

zalepljene čevlje si pa že zdaj tudi nosila. lol. ali kaj misliš, da je držalo podplat in zgornji del skupaj? čarobni urok iz harryja potterja?

sicer pa… dosti sreče.

če je popravilo opravljeno korektno in je sedaj OK, potem ne boš dobila novih čevljev. Kaj pa ko neseš zalepit čevlje k čevljarju. Če je narejeno tako kot mora biti, potem se ne vidi, da so čevlji lepljeni.

Mislim, da gre pri tebi zgolj za nek princip.

Pozdravljeni!
Prosim za pomoč.
V petek 24.01.14. zvečer smo kupili v Massu BTC-JU hčerki ( 5 let ) zimske škornje, ki so ji bili v trgovini čist prav. Ko pridemo domov,si jih je želela še enkrat obuti za po hiši. Na kar jo začnem opazovati, zakaj tako čudno hodi, mi je odgovorila, da jo spredaj tiščijo… Pojasnila sem ji, da jih ne more nositi če ji niso prav. Odločila sem se, da takoj drugi dan zjutraj pokličem v trgovino. Prodajalki pojasnim kaj se je zgodilo. Vprašala me je, če imam račun in seveda sem ga imela. Popoldne se spet oglasimo v isti trgovini, da bi zamenjali škornje. Prodajalke si ogledujejo te škornje in mi rečejo, da jih ne more vzeti nazaj, ker so v podplati na koncu malo zlizane. V meni je zavrelo v glavi, žal si naglas nisem upala reči ničesar. Saj sem z namenom prišla, da jih bomo sigurno lahko zamenjali za druge čevlje ki bodo prav hčerki.
Kako naj jih vrnem? Stale so 35.99 eur. Poglejte, ni veliko, malo pa tudi ne. Denarja ne pobiramo po tleh.
Kaj naj naredim? Ali naj se obrnem na višjega šefa? Ali bom kaj dosegla? Ali je že kdo imel podobno situacijo?
Lp. Razočarana

razočaranih nad odnosom Mass d.o.o. do kupcev je prav gotovo veliko ker so izredno
odbijajoči in lahko rečem nesramni v odnosu do stranke.
To sem občutil tudi sam . Kaj podobnega kot si oni dovolijo v odnosu do kupca nisem doživel.
Predlagal bi tudi drugim oškodovancem da se prijavijo na ta forum in povejo svoje izkušnje. Tako bi
se zoperstavili nepoštenim poslovnim odnosom če ne celo goljufijam nekaterih.


Redko kupujem v Massu, ampak zadnja izkušnja izpred leta dni je bila več kot pozitivna. Pomerjala sem dvoje škornje, ene znižane za 50{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} in druge brez znižanja. Seveda me je vlekla nižja cena, ampak tisti dražji so mi bili bolj všeč, zato sem se odločila zanje. Na blagajni pa pravi prodajalka, boste pa veseli, ker na te vam damo tudi 50{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} popusta. In sem prišparala cca 50 evrov 🙂

Pozdravljeni,
Trenutno sem v procesu reklamacije zimskih gležnarjev, kupljenih v MASS trgovini, ker sem jih nosila 3 mesece v prejšnji zimski sezoni in en mesec v zdajšnji. Oba petna predela sta se izredno obrabila in nastala je tudi luknja v levem čevlju. Vmesni del plasti čevljev se je tudi na nekaterih delih odlepil.
Za začetek sem jih odnesla v trgovino, kjer jih je prodajalka sprejela in spisala Reklamacijski obrazec. Na vsa moja vprašanja je nesramno odgovarjala.
Po parih dneh sem v petek popoldne dobila klic, da je reklamacija zavrnjena.
Ker se s situacijo ne strinjam in razumem svoje potrošniske pravice (Zakon o varstvu potrosnikov), zlasti je pomemben 37. člen (!), vem da čevlji za 100€ ne smejo zdržati le 4 mesece.
Vpletla bom tudi ZPS ter Tržno inšpekcijo. V MASS trgovinah pa ne kupim več ničesar! In vse, ki jih poznam, bom opozorila na njihove slabe izdelke ter še slabše ravnanje s kupci.

Meni se je zgodilo nekaj povsem podobnega.

Mass je s svojimi “nepristranskimi cenilci” mojster za zavračanje upravičenih reklamacij.
Čevlji za 110 EVR, po 5x nošenju začne odpadati obloga pete.
Mass ne vidi razloga za vrnitev denarja, je “strokovnjak” tako ocenil.

Kdor želi dober servis, naj gre k Deichmannu ali Humanicu.
Menjava ni problem.
Okoli Massa pa ovinek v korist svoje denarnice.

Tržni inšpektor si lepo umije roke. Svetuje, da gremo k svojemu cenilcu, ga plačamo za cenitev, in potem lahko tožimo Mass. Bravo tržni inšektorat, ni čudno, da ljudje zapuščajo Slovenijo.

Edini nasvet, ki 100{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} prime, je, da se v Massu več ne pušča denarja.

Poguglajte “Mass reklamacija”. Žal je takšnih objav na stotine.

Prejšnji teden sem v Massu kupila zimske gležnarje. Obula sem jih naslednji dan, nakar sem popoldne opazila, da sta se v enem čevlju odlepili vrhnji dve plasti vložka. Čevlje sem seveda naslednji dan, torej dva dni po nakupu, odnesla nazaj. Zunaj je mraz in po 6-ih dneh mi ne dajo nobenih zagotovil, da mi bodo ali vrnili kupnino ali čevlje popravili. Trgovke so bile ob reklamaciji in vprašanjih večinoma neprijazne. Na vprašanje, kdaj bom dobila izplačilo (oz. čevlje – ki jih sedaj seveda ne rabim več, saj čevljev nisem kupila kar tako, ampak ker jih rabim takoj, zato sem včeraj v drugi trgovini kupila druge), so mi odvrnili, da naj bom srečna, da do petka (op. to je 8 dni odkar sem čevlje dala v reklamacijo)!
Zagotovo v Mass nikoli več!

Drugič trgovkam pojasni, da uveljavljš stvarno napako in lahko po lastni presoji zahtevaš vračilo kupnine, vračilo dela kupnine v sorazmerju z napako, zamenjavo izdelka za nov in brezhiben izdelek ali pa popravilo izdelka.

New Report

Close