Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek vetrna elektrarna proizvede dovolj energije za 3000 električnih avtomobilov

vetrna elektrarna proizvede dovolj energije za 3000 električnih avtomobilov

Ena sama vetrna elektrarna proizvede dovolj energije za 3000 električnih avtomobilov. – to sem prebrala tukaj http://avto.over.net/aktualno/volvo_napoveduje_zacetek_prodaje_v60_plug-in_hybrid/

Zakaj potem ne gremo vsi na električne avtomobile? O.K. so dragi, a vseeno elektrike je več kot dovolj, medtem ko nafta vsa dražja.

zarad “naftnega” lobija, zarad okoljevarstvenikov, k se jim smili tistih par ptičkov, zarad elektro lobijev, ker bi za njih pomenilo zapiranje biznisa in prazne žepe, zarad… DENARJA!

zakaj pa misliš, da so sončne celice če si jih hočeš montirat privat na streho od bajte tolk drage, al pa če si hočeš sam/a postavt eno vetrnico ob hišo… ker to pomen izpad dohodka za ta velike…

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ ·uʍop əpısdn əɥʇ Obožujem rdečo zvezdo, pijem Heineken. Iä! Iä! Cthulhu fhtagn! Gosturnca u solat še ni konc sveta.

jao jao jao jao jao

od kod ti ideja, da je elektrike več kot dovolj?
mogoče zato, ker moramo graditi smrdljivi TEŠ6, da bomo zadovoljili obstoječe potrebe po elektriki?
ali mogoče zato, ker bomo verjetno tudi morali zgraditi drugi blok nuklearke Krško, da ne bo električnih mrkov?

vetrna elektrarna…. hja, če jih moraš it gradit v naravne rezervate… ne vem, če se tako splača. eni so tako pametni… pa sončne elektrarne, pa vetrne elektrarne….. te je smotrno gradit tam, kjer so za to, naravne danosti. ali pa bajne subvencije.

Ko bomo vsi vozili avtomobile na elektriko (sploh tisto iz OVE, ki je dražja od tiste iz fosilnih virov energije), bo elektrika tako draga, da boš za kuhanje premislila, ali si ne bi spet raje omislila kakšnega plinskega gorilnika.

zaenkrat je najbolj pocen prevoz avto majhen na dizel. več ne rabite

Dajte si najprej naučte osnove fizike in si izražunajte koliko energije porabi en avto. Pa to zmnožite s številom registriranih vozil pa boste videli, da rabimo: 3x sedanje proizvedene energije, 3x zmoglivejše distribucijsko omrežje izgradnja popolnoma kompletnega sistema polnilnih postaj (polnjenje doma ne pride v poštev zaradi prevelike porabe glede na obstoječ priključek).

Potem si pa avtomobilski proizvajalci izmišljujejo te podatke oziroma statistično zavajajo!

kup si takega dizla http://avto.over.net/testi/dacia_sandero_stepway_dci90/ pa daj mer za naslednjih 10 let pa boš pol vidla če bo električnih avtov velik. srečno 😉

Bojda pri nas sploh ni primernih ‘vetrnih’ pogojev za veterne eletrarne….

Najprej vzemi kalkulator v roke in izračunaj.
Pa tudi še enkrat preveri o čem govorijo avtomobilski proizvajalci.

Najprej vzemi kalkulator v roke in izračunaj.
Pa tudi še enkrat preveri o čem govorijo avtomobilski proizvajalci.[/quote]

Prosim, razsvetli me s svojim znanjem 🙂

Pri nas je dovolj vetra, prav toliko kot v Avstriji, kjer jih imajo polno vetrnic.

hm… in kje naj bi postavljali pri nas vetrne elektrarne… zaenkrat še nismo našli primerne lokacije. No, mogoče, za kakšno vetrnico s premerom 2 metra. Ravno da poganjamo en MON odjemalski računalnik 🙂

Najprej vzemi kalkulator v roke in izračunaj.
Pa tudi še enkrat preveri o čem govorijo avtomobilski proizvajalci.[/quote]

Prosim, razsvetli me s svojim znanjem 🙂

Pri nas je dovolj vetra, prav toliko kot v Avstriji, kjer jih imajo polno vetrnic.[/quote]
v avstriji je prek 600 vetrnic. od tega jih je 200 na gradiščanskem in 350 v Spodnji avstriji. zdaj pa vzemi zemljevid v roke in si poglej, kje te pokrajine ležijo in kako izgledajo…

da ne govorim o tem, kako so britanske vetrnice med zadnjo zimo zmrznile…
http://www.gegen-wind.net/wp-content/windkraft-winter-keine-ausbeute-importe-teuer.jpg

Posluš, najprej nekaj razjasni:
– misliš elektrarno kot eno enoto – eno vetrnico?
– misliš elektrarno kot na farmo vetrnic?

vetrnice v najboljšem primeru imajo lahko moči do 120MW, s tem da je MAX IZKORISTEK 60{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} (V IDEALNIH POGOJIH) – TEH PA NI 24H/DAN

ZATO, NE MOREMO DOSEČI, DA BI VETER GNAL AVTE…

ŽAL….

Najprej vzemi kalkulator v roke in izračunaj.
Pa tudi še enkrat preveri o čem govorijo avtomobilski proizvajalci.[/quote]

Prosim, razsvetli me s svojim znanjem 🙂

Pri nas je dovolj vetra, prav toliko kot v Avstriji, kjer jih imajo polno vetrnic.[/quote]

google ima vse odgovore.
Nekje sem izbrkal podatek, da porabi električni avto cca. 16,6kWh na 100km
če letno prevozi vsak avto v povprečju cca. 20.000km
in ker je v sloveniji cca. 1.000.000 registriranih osebnih vozil (niso všteti kamioni, kombiji in ostalo)
pridem do letne porabe cca. 3.300GWh
To je cca enako letni proizvodnji TE Šoštanj oziroma cca. 3/4 letne proizvodnje NE Krško.
Ob upoštevanju, da so energijske izgube od distibucije, polnilnih sistemov, shranjevanju v akumulatorjih ter še dodatnih vozilih, pa tudi neenakomerna obremenitev omrežja lahko predvidevam, da bi za pogon vseh avtomobilov na elektriko potrebovali najmanj dve dodatni NE Krško.

Si zadovoljna z odgovorom.

PS: Rešitev je Pipistrel :-)))

Vsi pametni a noben mi ne odgovori.
Tako kot piše v novici, torej ali lahko ena vetrnica naredi dovolj elektrike za 3000 avtomobilov? V številkah prosim.

mogoče, če je postavljena na kraj, kjer konstantno piha. v sloveniji takega kraja itak ni.
na volovjem rebru bi bila nazivna moč vseh vetrnic skupaj 0,85 MV.
nazivna moč najmanjše dravske hidroelektrarje je 37krat tolikšna… za primerjavo.

Vetrnica na plitvinah Danskih otokov s konstantnim, 24 urnim močnim vetrom, lahko naredi dovolj elektrike še za kaj več. Vetrnica v začetku panonske nižine v Avstriji, s konstantnimi močnimi vetrovi, lahko pridela tudi veliko elektrike. Slovenija ima kolikor toliko konstanten veter, vendar žal majhne moči, le na Volovlji rebri. Močno premalo za kaj resnega, poleg tega gradnjo preprečujejo ekologi. Na pretežno gričevnatem terenu talnih vetrov praktično ni, so samo občasni in šibki. Na velikih ravninah so močni in konstantni. Tako da vas polovica tukaj nabija v prazno, ker se ne spoznate niti na geografijo, niti na fiziko. Ampak to vas ne moti, da ne bi bili strokovnjaki za energetiko, kaj ne?

Sem ti odgovoril!
Drugače pa ker še vedno nabijaš. Tisti volvotov avto je hibrid torej deluje malo na elektriko in veliko na bencin, zato tako malo porabi. Če pa bi vozil izključno na elektriko pa bi bila realnost dve dodatni NE Krško + vse ostalo.

Drugič pa preberi cel članek in ga tudi razumi !!!


Mene zanima, katera opcija njim odgovarja. Pa ne kje sončna, ki je absolutna najdražja in jo država financira občutno preveč. Da ne govorimo, da neposredno financiramo Kitajsko delovno silo in kako neekološka je pridelava celic.

New Report

Close