Avtomobilizem

Odgovarjajo:

Na testu: Nissan Micra 1.2 Acenta City

Default avatar
Kakšna je poraba te micre, saj ima avtomatski menjalnik? Je kaj višja zaradi tega?
Default avatar
Simpatična je tale micra, sam vseeno draga. Koliko stane s tem menjalnikom?
Default avatar
naš ati socialistični... je napisal/a:
Točno takšna, kot je naša testna Micra z 1.2 motorjem in CVT menjalnikom, opremo Acenta City stane slabih 13.000 evrov.
Točno 1.000 evrov pa je vreden samodejni CVT menjalnik.
Default avatar
Bi predlagali avtomatika starejši osebi nad 60 let v avtu?
Default avatar
starejša mama je napisal/a:
Nujno avtomatika, da ne bo sklopka po 20000km potrebna zamenjave...
Default avatar
starejša mama je napisal/a:
Bi, če vam ni odveč doplačati 1000 evrov za samodejni menjalnik. Vožnja po mestu, kot drugod je preprostejša.

Kot je odgovoril že wegte56 pa bo še manj trpela sklopka oziroma praktično nič.

Glede na to, da gre že za zelo preizkušene menjalnike pa je bojazen, da bo "crknil" od več. Menim, da je celo večja možnost, da prej sami sklopko "skurite" pri navadnem menjalniku, kot tega poškodujete, kaj šele uničite.
Default avatar
Kako pa se šalta? Ali je potrebno gas spustiti ko prestavi? Sklopke ni?

Se opravičujem, sem starejša in nisem še nikoli niti sedla v avtomatika.
Default avatar
starejša mama je napisal/a:
Ne. To je ravno napačno predstavljanje kako deluje avtomatski menjalnik. Slišal sem mnogo govoric o tem, da so ljudje spuščali gas v trenutku, ko naj bi menjalnik sam prestavil. To ga le zmede in pred mnogimi leti so govorili, da je to izvor nekaterih težav s takšnimi menjalniki.

Micro s CVT menjalnikom vozite kot vsak drug sodoben avtomobil z avtomatskim menjalnikom. Imate le stopalko za plin in zavoro. Med pospeševanje ne spuščate plina in se praktično ne obremenjujete z menjavanjem prestav. Torej ena "skrb" od več. Odlično se to izkaže v mestni gneči, ko obstojite. Takrat vam ni treba v nevtralno prestavljati, le pritisnete na zavoro in avto stoji pri miru.Ob spustu zavore se samodejno prične počasi premikati naprej.
Default avatar
Hvala Iztok.

Kakšne funkcije ima prestavna ročica oziroma kako se z njo dela?
Default avatar
starejša mama je napisal/a:
Prestavna ročica se vzdolžno pomika.

Možnosti so:
- P (parking - v tem načinu lahko avto varno zaustavite in parkirate)
- R (vzratna prestava, po domače "vrikverc")
- N (nevtralna, po domače "ler")
- D (samodejni način prestavljanja)
- L (počasen hod uporaben recimo za vleko vozila)

Na sami prestavni ročici sta dva gumba, večji se uporablja za premikanje po zgornjih možnostih. Nanj ni potrebno pritisniti le ko želite iz N prestaviti v D ali obratno. Pod njim se nahaja manjši črn gumb s katerim vklopite način SPORT. Ta napis se vam prikaže tudi na armaturni plošči. V tem načinu menjalnik prestavlja malenkost hitreje, ob zaviranju hitreje prestavlja navzdol in se zaganja v višje vrtljaje.
Default avatar
IztokFranko je napisal/a:
Hvala vam Iztok.
Default avatar
Meni je pa simpatična tale Micrica. A to je velikostni razred Clia???
Default avatar
ELilly je napisal/a:
Obe vozili sodita v razred malih avtomobilov, po evropski klasifikaciji v segment B vozil. Kljub temu je Micra precej manjša v primerjavi s Cliom.

Več tudi na wikipediji:http://en.wikipedia.org/wiki/Car_classification
Default avatar
Haha, Nissan prodaja Renaultovo znanje.
Default avatar
prevent je napisal/a:
To je že splošno znano dejstvo. Dacia, Renault in Nissan so ena firma.

Moderatorji