Starševski čvek

Pogon pri avtu na zadnjih kolesih.

Default avatar
Prednosti, slabosti?
Default avatar
Manj izgube pri pospeševanju, ob poznavanju vožnje je možno hitreje žez ovinke, omogoča kake zabavne manevre...
Slabosti so pa, lahko te "obrne" tudi na ravnem (odvisno ali ima špero ali ne), potrebno je imeti občutek za vožnjo, v mokrem zna hitro zaplesati zadek, enako je v snegu....recimo ko na križišču zavijaš levo (ko stojiš) in, če prehitro pospešiš se zna zgoditi, da te obrne in potem je lahko bum....
Torej, za neveščega voznika je bolj priporočljiv prednji pogon....
Sem ljubitelj narave, plesa in vsega lepega, ločen po tuji krivdi, ne pijem ne kadim - 1. april...
Default avatar
Pogon na zadnji kolesi imajo le avtomobili višjega cenovnega ranga.
Default avatar
BMW 540 je napisal/a:
Res je. jaz imam na mojem avtu možnost vklopa 4x4, ravno zaradi takih primerov.
Default avatar
elaine je napisal/a:
in?
Default avatar
elaine je napisal/a:
Bolj ali manj drži, recimo novi oz. novejši avtomobili imajo že toliko elektronski pomagal, da načeloma ni problema tudi za "zelence za volanom". Težava pa lahko nastane takrat, ko voznik nehote izklopi elektornska pomagala, poznam par primerov, ki so se končali v drevesu, jarku, v nasproti vozečem vozilu....Pa seveda je vprašanje kako močan je avtomobil, pod 200 KM ni neke sile..., naprej pa zna biti kar težavno oz. zabavno....
Sem ljubitelj narave, plesa in vsega lepega, ločen po tuji krivdi, ne pijem ne kadim - 1. april...
Default avatar
Moj ga ima, pa do zdaj še nisem opazila razlike med tem in prejšnjim, ki je imel pogon na prednja kolesa. Edino ta se bolj drži ceste in gre lepše čez ovinke.
Default avatar
Potem ga verjetno ne spravljaš v neke ekstreme...
Sem ljubitelj narave, plesa in vsega lepega, ločen po tuji krivdi, ne pijem ne kadim - 1. april...
Default avatar
pri vožnji na polno je tudi način zaviranje malce drugačen... in tudi pospeševanje iz ovinka, moraš biti bolj pazljiv koliko plina dodajaš kot je že bmw540 rekel.

zaradi el pomagal jih je pa lahko peljati...
Default avatar
Pogon na zadnja kolesa se super obnese na zasneženih cestah, tako da če si doma v kakšnih rovtah, ga zelo priporočam.
Default avatar
Tako je, da za zadnji pogon moraš imeti občutek in ga znati voziti, prednjega zna pa vsaka stara mama.
Default avatar
Ena s hribov je napisal/a:
Če nimaš občutka niti ne...., če ga pa imaš je pa vsekakor tako kot si napisala.
Sem ljubitelj narave, plesa in vsega lepega, ločen po tuji krivdi, ne pijem ne kadim - 1. april...
Default avatar
BMW 540 je napisal/a:
Točno tako. In če dodaš še kaj težkega v prtljažnik, gre skoraj kot ratrak.
Default avatar
Jp, jaz sem npr. v prtljažnik dala 100kg psa, pol je šlo. Drugače te zna pa malo obračat ali pa fino obrnit, ja.
Default avatar
BMW 540 je napisal/a:

Res ne, prav imaš. Po snegu gre pa boljše kot je šel prejšnji.
Default avatar
A če nimaš 100kg psa pa kamne naložiš?
Default avatar
Včasih so cement nalagli v prtljažnik, danes to ni potrebno ker je teža razdeljena cca 50/50....
Sem ljubitelj narave, plesa in vsega lepega, ločen po tuji krivdi, ne pijem ne kadim - 1. april...
Default avatar
Če je mašina spredaj, pogon pa zadaj, je avto spredaj še vedno precej težji.
Default avatar
7 je napisal/a:
Betonske bloke npr. Je manj prelaganja.
Default avatar
Yo_ je napisal/a:
pol pa avto nek crkne, te pa na servisu čudno gledajo kaj vlačiš s sabo:)