Najdi forum

klavir

Katero znamko in model električnega klavirja priporočate, da bo zadostoval, da hčerka konča nižjo glasbeno? Hvala! Pianina si ne moremo privoščiti, niti sosedovi tega ne bi bili veseli.

Zal ti nobena resna, se manj pa privat glasbena sola, ne bo pustila imet nadomestka.

… bo končala nižjo glasbeno na nadomestku. Raje razmislite o rabljenem ali pa o drugem, cenejšem instrumentu. Bo bolje.

Ne nakladaj in ne širi krive vere. Lani nečakinja zaključila nižjo GŠ klavirja, z odliko, vsa leta imela yamaho. Mojs in gre letos v 4. letnik klavirja, od vsega začetka imamo yamaho – seveda z dinamičnimi tipkami, to pa vsekakor mora imeti. Ponudba je pestra, vendar po naših izkušnjah klavinova ali pa yamaha, lahko tudi tyrus (ampak je precej dražji), če hočete kolikor toliko kvaliteten približek. Kar se tiče samega zvoka, je yamaha verjetno v sami špici.

Ne nakladaj in ne širi krive vere. Lani nečakinja zaključila nižjo GŠ klavirja, z odliko, vsa leta imela yamaho. Mojs in gre letos v 4. letnik klavirja, od vsega začetka imamo yamaho – seveda z dinamičnimi tipkami, to pa vsekakor mora imeti. Ponudba je pestra, vendar po naših izkušnjah klavinova ali pa yamaha, lahko tudi tyrus (ampak je precej dražji), če hočete kolikor toliko kvaliteten približek. Kar se tiče samega zvoka, je yamaha verjetno v sami špici.[/quote]

… takole folk zabijat. Jaz sem resna učiteljica klavirja in dovolj strokovno podkovana, da lahko z gotovostjo trdim naslednje: verjetno res lahko celo končaš nižjo glasbeno – tudi na nadomestku, še posebej, če je učitelj nekoliko manj strokovno podkovan. Ko ugotavljam, kdo se vse spravlja učit klavir na raznih bolj kvazi glasbenih šolah, me nekam prime. Ja, celo z odliko lahko konča, pa so med temi peticami taaaaake razlike po glasbenih šolah, da bi jih opazili tudi tisti brez posluha. Pri glasbi se pač ne meri hitrosti, niti ne tehta moči ampak subjektivno ocenjuje. Zdaj je seveda odvisno, kdo sedi v trenutni komisiji, pa smo spet tam.

Odločitev je torej na vaši strani.

Poznate koga, ki bi učil klavir odraslo osebo, Lj?

Me veseli zate :))) No, nečakinja je letos s svojim “vprašljivim” znanjem prišla na strokovn tečaj klavirja in orgel v Salzburg (sprejetih je bilo 18 kandidatov iz celega sveta v tej starostni skupini, prijavljenih je bilo 250) ter uspešno opravila sprejemce za srednjo glasbeno, tko da…. GŠ, ki jo je končala, pa je v zadnjih, recimo 5 letih, dala 5, 6 vrhunskih glasbenikov, od tega 2 pianista, ki pobirata mednarodne nagrade kot za šalo. Nina Prešiček pa tudi ni ime, ki bi se ga človek ravno sramoval, če si šel skozi njene roke.

Ja, seveda se subjektivno ocenjuje :))), se pa ve, kaj je nota, kaj pomeni in kako se jo zaigra. Vemo tudi, da pravilno zaigrano še ni vedno dobro zaigrano, da pa je dobro zaigrano, nujno TUDI pravilno, tako da ravno neomejeno subjektivnosti tudi ne gre skozi, pri resnih strokovnjakih že ne.

Nečakinja bo tudi letos igrala doma el. klavir, ker drugega v bloku oz. dijaški sobi niti imeti ne more. V šoli pa bo, kot vsa leta doslej, igrala “ta prav” klavir, ki se s pianinom tudi ne more primerjati, bo pa precej ve vadila v šoli, to je jasno, sploh dinamiko, ki na el. klavirju ni nikoli tako zelo izrazita kot na pravem. Če ima kdo ambicijo, postati res vrhunski pianist, potem je jasno, da mu el. klavir za to niti slučajno ne bo dovolj. Kdor pa ne goji takih visokih ciljev, kdor ne bo poklicni pianist, temu bo soliden el. klavir več kot dovolj.

Me veseli zate :))) No, nečakinja je letos s svojim “vprašljivim” znanjem prišla na strokovn tečaj klavirja in orgel v Salzburg (sprejetih je bilo 18 kandidatov iz celega sveta v tej starostni skupini, prijavljenih je bilo 250) ter uspešno opravila sprejemce za srednjo glasbeno, tko da…. GŠ, ki jo je končala, pa je v zadnjih, recimo 5 letih, dala 5, 6 vrhunskih glasbenikov, od tega 2 pianista, ki pobirata mednarodne nagrade kot za šalo. Nina Prešiček pa tudi ni ime, ki bi se ga človek ravno sramoval, če si šel skozi njene roke.

Ja, seveda se subjektivno ocenjuje :))), se pa ve, kaj je nota, kaj pomeni in kako se jo zaigra. Vemo tudi, da pravilno zaigrano še ni vedno dobro zaigrano, da pa je dobro zaigrano, nujno TUDI pravilno, tako da ravno neomejeno subjektivnosti tudi ne gre skozi, pri resnih strokovnjakih že ne.

Nečakinja bo tudi letos igrala doma el. klavir, ker drugega v bloku oz. dijaški sobi niti imeti ne more. V šoli pa bo, kot vsa leta doslej, igrala “ta prav” klavir, ki se s pianinom tudi ne more primerjati, bo pa precej ve vadila v šoli, to je jasno, sploh dinamiko, ki na el. klavirju ni nikoli tako zelo izrazita kot na pravem. Če ima kdo ambicijo, postati res vrhunski pianist, potem je jasno, da mu el. klavir za to niti slučajno ne bo dovolj. Kdor pa ne goji takih visokih ciljev, kdor ne bo poklicni pianist, temu bo soliden el. klavir več kot dovolj.[/quote]

… nekateri res menite, da o vsem vse veste, nimam skoraj nič dodati. Mogoče samo v razmislek: zelo nadarjeni otroci – mogoče je to tudi tvoja nečakinja, ne vem – bodo šli tudi preko takih ovir, kot je neprimeren instrument. Povprečje pa ne. V glasbenih šolah pa nismo samo zaradi zelo nadarjenih temveč predvsem zaradi vzgoje bodoče publike. Na tej postavki nas še kar nekaj vztraja, nisem ravno osamljena.

Je pa še nekaj, nikoli se ne ve, kdo bo poklicni glasbenik in kdo ne. Nikoli! Mnogim se je odprlo kasneje, seveda s pomočjo kvalitetnih glasbenih izkušenj, ki jih še tak enkraten električni klavir z oh in sploh dinamičnimi tipkami ne more nuditi. Ni vse v pritisku, je v duši posameznega instrumenta. Sem diplomirala na pianinu (mislim domačo vadbo), na električnem ni šans.

Pa takorekoč vsaka glasbena šola se lahko pohvali z nekaj izjemnimi glasbeniki, ki so se pač znašli tam in potem nadaljevali šolanje. Nič posebno novega torej.

Orgle so pa nekaj povsem drugega, kot klavir. Razen tipk, nič skupnega.

Uspešne nove začetke vsem vam želim.

Ne nakladaj in ne širi krive vere. Lani nečakinja zaključila nižjo GŠ klavirja, z odliko, vsa leta imela yamaho. Mojs in gre letos v 4. letnik klavirja, od vsega začetka imamo yamaho – seveda z dinamičnimi tipkami, to pa vsekakor mora imeti. Ponudba je pestra, vendar po naših izkušnjah klavinova ali pa yamaha, lahko tudi tyrus (ampak je precej dražji), če hočete kolikor toliko kvaliteten približek. Kar se tiče samega zvoka, je yamaha verjetno v sami špici.[/quote]

Te popravljam: bistveno je, da so tipke elektronskih klavirjev “obtežene”, kar pomeni, da ima ob udarcu težo in globino udarca eno tipki klasičnega pianina/klavirja, ker s samim udarcem na tipko klasičnega klavirja že lahko reguliraš intenzivnost tona in igraš piano-forte zaporedja brez težav, oziroma da pravilno “slišiš”in ustvarjaš razliko v glasnosti s pomočjo udarcana tipko, kot je tudi prav.

Yamaha – npr.malce boljše “klavinove” imajo sistem Graded Hammer 3 kladivske mehanike obtežitve tipk – ravno zaradi tega, da lahko z udarcem reguliraš zvok ob igranju – torej pri igranju “forte” je ton intenzivnejši brez uporabe pedala ( npr. legato), pri “piano” udarcu, pa je zvok tih, tako kot mora biti – pri klasičnih klaviaturah brez tega pa to ni možno in je ton enotne jakosti “umeten, prazen”, brez tipičnega piano-forte…………….

Za vse ostale pa:

Res je,, da otroka začetnika igranje na sintesizer klavirju zelo zavede pravina tehnika igranja klavirja in je res priporočljivo, da raje igrajo na klasičnem pianinu Otrok se pravilne tehnike igranja in muziciranja ne bo naučil na sintesizerjih, drži kot pribito! Eno je preigravanje, eno pa “igranje”…Še nekaj vam napišm, kar morda nekaterim staršem ne bo všeč, ampak je res: žal je samo 30{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} na nopvo sprejetih otrok vsako leto “naravnih talentov” za posamezni inštrument, ki ga potem skozi leta nižje glasbene šole igrajo z veseljem, dušo in pri vsaki izvedbi nastopu se zlijejo z inštrumentov, to so pravi glasbeniki in ne tisti, ki vadijo vadijo v nedogled, ponavadi s staršem vsakič zalepljenim za hrbtom. Sprijazniti se morate, da so le nekateri otroci rojeni talenti za igranje inštrumentov oziroma glasbeno ustvarjanje, drugi pa ne, so pa talentirani potem na drugih področjih……Talent za glasbo je prirojen, podedovan, se ga ne da naučiti s preigravanjem in učenjem skladbic na pamet, žal-nekateri starši boste morali to sprejeti.

Še nekaj: veliko stanovanj pač ne more “sprejeti” klavirja ali pianina zaradi prostorske stiske, pa se starši (ponavadi nešolani glasbeniki oz. taki ki ste bolj laiki in ne veste) odločijo(te), da bo otrok igral na sintesizerju! Žal, največja napaka! Raje mu omogočite, da vadi pri sosedu, znancu, prijatelju, ki ima pianino/klavir, ali pa kupite kvaliteten električni klavirsaj se da tudi na obročno odplačilo. Če je otrok talentiran in dosega lepe glasbene rezulate in uživa, mu ne zavrite talenta in mu omogočite učenje pravilne tehnike igranja raje tako, da kupite zaradi prostorske stiske potem vsaj električni pianino z obteženimi tipkami, kot pa da preigrava na sintesizerju, ki ga je “podedoval” od kakšnega sorodnika, znanca, ki je včasih malo za zabavo igral po porokah, na terasah ali pa doma za lastno sproščanje……Samo toliko.

Nekatare glasbene šole omogočajo učencem vadbo po dogovoru vsaj prvo leto ali dvetudi na šolskih klavirjih/pianinih.

Ne nakladaj in ne širi krive vere. Lani nečakinja zaključila nižjo GŠ klavirja, z odliko, vsa leta imela yamaho. Mojs in gre letos v 4. letnik klavirja, od vsega začetka imamo yamaho – seveda z dinamičnimi tipkami, to pa vsekakor mora imeti. Ponudba je pestra, vendar po naših izkušnjah klavinova ali pa yamaha, lahko tudi tyrus (ampak je precej dražji), če hočete kolikor toliko kvaliteten približek. Kar se tiče samega zvoka, je yamaha verjetno v sami špici.[/quote]

Te popravljam: bistveno je, da so tipke elektronskih klavirjev “obtežene”, kar pomeni, da ima ob udarcu težo in globino udarca eno tipki klasičnega pianina/klavirja, ker s samim udarcem na tipko klasičnega klavirja že lahko reguliraš intenzivnost tona in igraš piano-forte zaporedja brez težav, oziroma da pravilno “slišiš”in ustvarjaš razliko v glasnosti s pomočjo udarcana tipko, kot je tudi prav.

Yamaha – npr.malce boljše “klavinove” imajo sistem Graded Hammer 3 kladivske mehanike obtežitve tipk – ravno zaradi tega, da lahko z udarcem reguliraš zvok ob igranju – torej pri igranju “forte” je ton intenzivnejši brez uporabe pedala ( npr. legato), pri “piano” udarcu, pa je zvok tih, tako kot mora biti – pri klasičnih klaviaturah brez tega pa to ni možno in je ton enotne jakosti “umeten, prazen”, brez tipičnega piano-forte…………….

Za vse ostale pa:

Res je,, da otroka začetnika igranje na sintesizer klavirju zelo zavede pravina tehnika igranja klavirja in je res priporočljivo, da raje igrajo na klasičnem pianinu Otrok se pravilne tehnike igranja in muziciranja ne bo naučil na sintesizerjih, drži kot pribito! Eno je preigravanje, eno pa “igranje”…Še nekaj vam napišm, kar morda nekaterim staršem ne bo všeč, ampak je res: žal je samo 30{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} na nopvo sprejetih otrok vsako leto “naravnih talentov” za posamezni inštrument, ki ga potem skozi leta nižje glasbene šole igrajo z veseljem, dušo in pri vsaki izvedbi nastopu se zlijejo z inštrumentov, to so pravi glasbeniki in ne tisti, ki vadijo vadijo v nedogled, ponavadi s staršem vsakič zalepljenim za hrbtom. Sprijazniti se morate, da so le nekateri otroci rojeni talenti za igranje inštrumentov oziroma glasbeno ustvarjanje, drugi pa ne, so pa talentirani potem na drugih področjih……Talent za glasbo je prirojen, podedovan, se ga ne da naučiti s preigravanjem in učenjem skladbic na pamet, žal-nekateri starši boste morali to sprejeti.

Še nekaj: veliko stanovanj pač ne more “sprejeti” klavirja ali pianina zaradi prostorske stiske, pa se starši (ponavadi nešolani glasbeniki oz. taki ki ste bolj laiki in ne veste) odločijo(te), da bo otrok igral na sintesizerju! Žal, največja napaka! Raje mu omogočite, da vadi pri sosedu, znancu, prijatelju, ki ima pianino/klavir, ali pa kupite kvaliteten električni klavirsaj se da tudi na obročno odplačilo. Če je otrok talentiran in dosega lepe glasbene rezulate in uživa, mu ne zavrite talenta in mu omogočite učenje pravilne tehnike igranja raje tako, da kupite zaradi prostorske stiske potem vsaj električni pianino z obteženimi tipkami, kot pa da preigrava na sintesizerju, ki ga je “podedoval” od kakšnega sorodnika, znanca, ki je včasih malo za zabavo igral po porokah, na terasah ali pa doma za lastno sproščanje……Samo toliko.

Nekatare glasbene šole omogočajo učencem vadbo po dogovoru vsaj prvo leto ali dvetudi na šolskih klavirjih/pianinih.[/quote]

SINTISAJZER NI ELEKTRIČNI KLAVIR!!!! Igranje na sintisajzer je povsem drugazgodba in kolikor razberem, gospa sprašuje za ELEKTRIČNI KLAVIR in ne za sintisajzer, kar je povsem nekaj drugega.

Te popravljam: bistveno je, da so tipke elektronskih klavirjev “obtežene”, kar pomeni, da ima ob udarcu težo in globino udarca eno tipki klasičnega pianina/klavirja, ker s samim udarcem na tipko klasičnega klavirja že lahko reguliraš intenzivnost tona in igraš piano-forte zaporedja brez težav, oziroma da pravilno “slišiš”in ustvarjaš razliko v glasnosti s pomočjo udarcana tipko, kot je tudi prav.

Yamaha – npr.malce boljše “klavinove” imajo sistem Graded Hammer 3 kladivske mehanike obtežitve tipk – ravno zaradi tega, da lahko z udarcem reguliraš zvok ob igranju – torej pri igranju “forte” je ton intenzivnejši brez uporabe pedala ( npr. legato), pri “piano” udarcu, pa je zvok tih, tako kot mora biti – pri klasičnih klaviaturah brez tega pa to ni možno in je ton enotne jakosti “umeten, prazen”, brez tipičnega piano-forte…………….

Za vse ostale pa:

Res je,, da otroka začetnika igranje na sintesizer klavirju zelo zavede pravina tehnika igranja klavirja in je res priporočljivo, da raje igrajo na klasičnem pianinu Otrok se pravilne tehnike igranja in muziciranja ne bo naučil na sintesizerjih, drži kot pribito! Eno je preigravanje, eno pa “igranje”…Še nekaj vam napišm, kar morda nekaterim staršem ne bo všeč, ampak je res: žal je samo 30{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} na nopvo sprejetih otrok vsako leto “naravnih talentov” za posamezni inštrument, ki ga potem skozi leta nižje glasbene šole igrajo z veseljem, dušo in pri vsaki izvedbi nastopu se zlijejo z inštrumentov, to so pravi glasbeniki in ne tisti, ki vadijo vadijo v nedogled, ponavadi s staršem vsakič zalepljenim za hrbtom. Sprijazniti se morate, da so le nekateri otroci rojeni talenti za igranje inštrumentov oziroma glasbeno ustvarjanje, drugi pa ne, so pa talentirani potem na drugih področjih……Talent za glasbo je prirojen, podedovan, se ga ne da naučiti s preigravanjem in učenjem skladbic na pamet, žal-nekateri starši boste morali to sprejeti.

Še nekaj: veliko stanovanj pač ne more “sprejeti” klavirja ali pianina zaradi prostorske stiske, pa se starši (ponavadi nešolani glasbeniki oz. taki ki ste bolj laiki in ne veste) odločijo(te), da bo otrok igral na sintesizerju! Žal, največja napaka! Raje mu omogočite, da vadi pri sosedu, znancu, prijatelju, ki ima pianino/klavir, ali pa kupite kvaliteten električni klavirsaj se da tudi na obročno odplačilo. Če je otrok talentiran in dosega lepe glasbene rezulate in uživa, mu ne zavrite talenta in mu omogočite učenje pravilne tehnike igranja raje tako, da kupite zaradi prostorske stiske potem vsaj električni pianino z obteženimi tipkami, kot pa da preigrava na sintesizerju, ki ga je “podedoval” od kakšnega sorodnika, znanca, ki je včasih malo za zabavo igral po porokah, na terasah ali pa doma za lastno sproščanje……Samo toliko.

Nekatare glasbene šole omogočajo učencem vadbo po dogovoru vsaj prvo leto ali dvetudi na šolskih klavirjih/pianinih.[/quote]

SINTISAJZER NI ELEKTRIČNI KLAVIR!!!! Igranje na sintisajzer je povsem drugazgodba in kolikor razberem, gospa sprašuje za ELEKTRIČNI KLAVIR in ne za sintisajzer, kar je povsem nekaj drugega.[/quote]

… skupnega prednika, tako da prav grozna razlika ni. V primerjavi s klasiko sta pa oba kot noč in dan, zato tudi metanje v isti koš. Pika.

:))))) No, potem iamta pa veliko skupnega tudi čembalo in orgle, ker imata istega prednika :))))

Ne se smešiti s primerjavo, ker igranje sintiča ali pa igranje klavirja imata pribložno toliko skupnega, kot igranje klasične kitare ali pa bas kitare. pa še to je slaba primerjava.

V glavnem – kdor se misli učiti klavirja, naj beži stran od sintiča. Lahko pa ima ali pianino ali pa DOBER el. klavir z obteženimi tipkami (nam so v GŠ rekli “dinamičnimi”) – takšno navodilo smo včeraj dobili v GŠ.

:))))) No, potem iamta pa veliko skupnega tudi čembalo in orgle, ker imata istega prednika :))))

Ne se smešiti s primerjavo, ker igranje sintiča ali pa igranje klavirja imata pribložno toliko skupnega, kot igranje klasične kitare ali pa bas kitare. pa še to je slaba primerjava.

V glavnem – kdor se misli učiti klavirja, naj beži stran od sintiča. Lahko pa ima ali pianino ali pa DOBER el. klavir z obteženimi tipkami (nam so v GŠ rekli “dinamičnimi”) – takšno navodilo smo včeraj dobili v GŠ.[/quote]

… kot kaže, ni bilo razumljeno tole. Popravek:
a) sintič in električni klavir imata, kar se akustike tiče precej skupnega in sta od klasičnega akustičnega instrumenta milijone let stran. Ne priporočam za učenje klavirja.
b) S primerjavo se precej smešiš ti, ker orgle in čembalo še zdaleč nimata skupnega prednika ampak sta iz povsem različnih zgodb. Skupna je klaviatura, čisto slučajno.

Se povsem strinjam s poklicno glasbenico, da se električni klavir nikakor ne more primerjati s klasičnim ali pianinom, zato je neprimeren za učenje, za poslušanje pa sploh, kot noč in dan. Imam sina, ki je zelo nadarjen in že po prvem letu učenja klavirja igra precej zahtevne skladbe (igra pa tudi violino), v glavnem res ima posluh za glasbo.
Torej če hočete otroku dobro, kupite klasiko (rabljen pianino je čisto primeren), nikakor katerega od električnih nadomestkov, tudi če ima obtežene tipke.

Moj sin je bil v 2. letniku klavirja prepoznan kot zelo nadarjen učenec in to ob dveh starših, ki sva za glasbo totalna trotla in mu nisva v bila v stanju niti minutko ne pomagat, ker noben od naju ni (bil takrat) notno pismen. Prvo leto je igral v glasbeni šoli, smo plačevali tiste ure igranja in ker hec ni bil poceni, pa še vozit je bilo treba, kar 15 let nazaj ni bilo tako simpl kot je danes, nam je učitelj svetoval, naj kupimo električni klavir, napisal je takrat točno, katero znamko in nam tudi na koncu pomagal nabaviti zadevo iz druge roke po znosni ceni. Nato se je sin v 3. razredu vpisal še na kitaro, v 4. pa še na klarinet, meni se je kar glava odpirala od njegovih silnih ambicij, v glasbeni pa so ga ful spodbujali, naj izživi svoj talent. Seveda je bila edina opcija za srednjo šolo zanj itak srednja glasbena, vse drugo je odpadlo. Zdja je študent 3. letnika klavirja in kompozicije (pa ne v LJ!) in tik pred maturo na srednji šoli si je sam kupil nov – električni! – klavir, s katerim je že nastopal tudi na prireditvah, kjer postavitev koncertnega klavirja ni bila mogoča. Do takrat pa je vse opravil na “jetrih”, ki sva mu jih kupila z možem v 2. razredu GŠ. Za večje nastope in npr. za sprejemne izpite je res hodil več igrat v glasbeno šolo, sicer je običajno šel 1- 2 x povadit na koncertni klavir, drugače je vse predelal doma.

Njegovo mnenje je, da gre za en cel kup predsodkov ter da e. klavirji tipa

http://www.youtube.com/watch?v=_Ul3vNLUBVI

http://music-tyros.com/de/playing/index.html

več kot opravijo svojo nalogo. Ti “strojčki” še vedno stanejo precej manj kot pianino ali celo klavir in imajo eno velikansko prednost, namreč da NE POTREBUJEJO UGLAŠEVANJA (kar sploh ni majhen strošek!!) in so prenosni. Če pa živite v bloku, sploh če nimate metrskih sten, pa o klavirju raje ne razmišljajte – če ima otrok res talent, ga bo brez težav uresničil, če otrok talenta nima, pa ima zgolj veselje, pa mu tak inštrument več kot zadostuje. Razvoj tehnike gre naprej in zvoki, ki so bili nekoč nasneti, so bili res obupni, danes pa so odlični, enako pa je zelo dobra tudi mehanika. Vsi učitelji, ki niso tik pred penzijo, to vedo in upoštevajo.

… teče debata, pa ker še vedno vsega ne veste, ker niste vaš sin, bi vam toplo priporočila, da še enkrat preberete, kar sem napisala za izredne talente. Povzetek bi bil: za take je takorekoč vseeno, ker bodo našli pot.

Pa mi ne gre nič na smeh, imam dva podiplomca in nisem pred penzijo.

se strinjam!

Tudi meni je za crknit smešno tole nakladanje s stranih enih tule. Pa to ni res! Da je razlika med električnim klavirjem in’ta pravim’ kot noč pa dan? Da je neprimeren še za poslušanje?? A vi sploh veste, o čem govorite, no! Džizs, no. Kot ‘noč pa dan’ je razlika med SINTESAJZERJEM in klavirjem, ne pa med električnim in klasičnim!

Dejte no, a mislite, da je klavirska glasba v filmih, reklamah posneta na ‘prave klavirje’ ali kaj? To je vse digitalno, vem iz prve roke. In še opazite ne, kaj se vrti.Tako da res ne nakladajte o ‘noč pa dan’, tista namigovanja na sintesajzer so pa itak imbecilna.

Jaz se sama učim klavir, imam redne ure in delam stalno na električnem – in to težke skladbe, ko se je ena gor hvalila, da njen sine že igra nevemkaj – kot da na električnem pa ne bi mogel:)))

Digitalni pianino imam iz enega samega razloga – ker sem v bloku in ne mislim morit sosedom! Imam tudi klasičen pianino doma, da ne bo kdo mislil, da ga v življenju še videla nisem – sem se sprav učila na njemu, nato nabavila digitalnega, da me ne posluša cel blok in da lahko igram tudi sredi noči in je igranje ravno takšen užitek.

Moja profesorica klavirja doma ravno tako vadi na klavinovo, ker si drugega ne more privoščiti, na ‘pravi klavir’ igra samo na akademiji. In ni nobena ‘leva pianistka’, ampak izjemno nadarjena in sposobna glasbenica, ki se je uveljavila že na marsikaterem tekmovanju. Tako da res, nehajte bluzit tule in vihat nosove nad digitalizacijo, ker je že zelo izpopolnjena in dovršena.

Za marsikoga je digitalni pianino rešitev in ja, je popolnoma primeren za učenje in tudi za kaj več.

Da pa pianistični egiči niso tega sposobni priznat, je pa itak stara zgodba. Tako da ne nasedajte prfoksam, ki si na ta način duvajo ego – dejstvo je, da je digitalni pianino že cenovno bolj dostopen, primernejši za blok(!!!) in izjemno dober in kvaliteten inštrument, kjer se da odlično ne samo vadit, ampak kot je že zgoraj napisala, profesionalno nastopat.

In grem stavit, da če vam dam za poslušat digitalni pianino in klasični pianino, vas 99{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} ne bo zaznalo razlike:)))

… teče debata, pa ker še vedno vsega ne veste, ker niste vaš sin, bi vam toplo priporočila, da še enkrat preberete, kar sem napisala za izredne talente. Povzetek bi bil: za take je takorekoč vseeno, ker bodo našli pot.

Pa mi ne gre nič na smeh, imam dva podiplomca in nisem pred penzijo.[/quote]

Aja, zdaj se bo pa sklicevala na ‘izredne talente’:))) naj te razsvetlimo, tudi manj talentirani lepo zorijo na digitalnih klavirjih. Manj zrele pianistke se pa takole duvajo kot ti.

Tiste Mozartove sonate pa Chopinove valčke se lahko brez skrbi prav lepo odigra na digitalcu, talent gor ali dol. Tukaj pa grmiš, kot da bo mulc skorajda zaostal, če ne bo delal na ‘ta pravem klavirju’. Kaj, mu bojo roke zakrnele? Bo posluh stagniral? Ne bo fines? dej, malo smanji doživljaj, ker je očitno, da si zapela za to temo in za klasične klavirje kot za kljukico, kamor obešaš svojo superiornost pa svoj ego. To, da si prfoksa klavirja, ti ne daje nobene posebne avtoritete. Že vsak, ki ima 5 gramov soli v glavi, ve, da se še same stroke vedno razhajajo, zato je sklicevanje na ‘strokovnost’ prazna funkcija.

Tudi ti ne veš vsega, kljub svojim diplomam, ker je, brez skrbi, cel kup profesionalcev, ki bi se režali tebi. sem ne spadajo težko ego kategorniki, ki se oklepajo predsodkov, jasno. In take najdeš tudi med mladimi, še kako. Vedno so bili in vedno bodo, to je point razvoja. Ego se vedno upira novostim in po naravi je človeški um nagnjen k temu, da je staro vedno boljše.

In še to: vse o egu tele pianistke in njen podobnih pove že to, s kakim gromom in teženjem se je spravila na to mamo, ki sprašuje, kaj naj kupi hčerki za vadit in ki je jasno rekla, da ni denarja za kaj več in tudi omenila sosede – enega ključnih dejavnikov za digitalen inštrument!

Samo strašanski ego trip se lahko takole spravi na človeka in mu v imenu neke kvazi profesionalne naduvanosti začne zbijat voljo in motivacijo, s tem da dobesedno širi neresnice.

mamica iz prvega posta, digitalni pianino je ok za tvojo hčerko, ne nasedaj klamfam, da je razlika kot ‘noč pa dan’ in podobnim neumnostim, ker to preprosto NI RES. In tudi niso rezervirani samo za ‘izredne talente’, ki so tako čudežni, da bi še iz kuhinjskih loncev izvabili ven čudovite harmonije. so čisto ok tudi za povprečne:))

pa veliko sreče pri učenju!

… s takimi sogovorniki jaz običajno prekinem debato. Še prej ti pa sporočam, da je bilo tvoje prebiranje postov tako hitro in površno, da nisi niti zaznala, da tu ni odgovarjal samo eden profesionalni glasbenik.

Je pa res, da imam cel kup kolegov, ki vadijo na električnem klavirju, ker nimajo pogojev, ampak to si lahko privoščijo po letih treninga na akustičnem instrumentu. Velika večina jih ni začela na super duper digitalnih najklavirčkih. Ampak za tak pametne buče, ki vse vedo, sem itak preveč povedala.

Zaključujem. Ne bi več razburjala ljudi po virtuali, še manj sem rada v posmeh.

Ravno danes sem razmišljala, kako virtuala slabo vpliva na lepoto medsebojnih komunikacij. Če bi se srečali v reali, bi debata tekla na precej bolj spoštljivem nivoju. Tega, kar sem sprožila s svojim mnenjem, me je pa dobesedno sram. Se mi posmehuješ kot kakemu klošarju. Si pa za sabo pustila lep podpis. V virtuali. LP

Jaz VEM, da vsega ne vem in tega v nasprotju s tabo niti trdim ne. Si pa v nasprotju sama s sabo – najprej ne more biti nekdo vrhunski glasbenik brez vrhunskega inštrumenta, na koncu je pa za vrhunskega glasbenika tudi pisker dober. Huda strokovnost res. Hkrati vedno bolj razumem, zakaj je sin vztrajal, da v Sloveniji ne bo študiral!

A ti naštejem, kje vse je sin v zadnjih 3 letih delal strokovne seminarje na tyrosu in 640-tki? Saj ne bi verjela, ker nekako voham, da kaj dosti čez mejo še nisi pokukala, pri vseh podiplomcih. Da ne govorim o tem, da je moral na sprejemni izpit za neko izobraževanje iz kompozicije prinest posnetek lastne skladbe, ki jo je moral sam zaigrati ipd. Ampak nima veze – pustmo stat, ker sploh ni bistveno. Bistveno je, da za nižjo GŠ klavir ali pianino ni ne potrbea in še manj nuja. Je pa nuja, da ni sintisajzer, to pa, da so tipke obtežene in dinamične ter da ima dober zvok, kar pa ga ima večina inštumentov, ranga 600 € plus.

Jaz VEM, da vsega ne vem in tega v nasprotju s tabo niti trdim ne. Si pa v nasprotju sama s sabo – najprej ne more biti nekdo vrhunski glasbenik brez vrhunskega inštrumenta, na koncu je pa za vrhunskega glasbenika tudi pisker dober. Huda strokovnost res. Hkrati vedno bolj razumem, zakaj je sin vztrajal, da v Sloveniji ne bo študiral!

A ti naštejem, kje vse je sin v zadnjih 3 letih delal strokovne seminarje na tyrosu in 640-tki? Saj ne bi verjela, ker nekako voham, da kaj dosti čez mejo še nisi pokukala, pri vseh podiplomcih. Da ne govorim o tem, da je moral na sprejemni izpit za neko izobraževanje iz kompozicije prinest posnetek lastne skladbe, ki jo je moral sam zaigrati ipd. Ampak nima veze – pustmo stat, ker sploh ni bistveno. Bistveno je, da za nižjo GŠ klavir ali pianino ni ne potrbea in še manj nuja. Je pa nuja, da ni sintisajzer, to pa, da so tipke obtežene in dinamične ter da ima dober zvok, kar pa ga ima večina inštumentov, ranga 600 € plus.[/quote]

… zate ženska je, da nimaš niti pikice kulture.

Jaz VEM, da vsega ne vem in tega v nasprotju s tabo niti trdim ne. Si pa v nasprotju sama s sabo – najprej ne more biti nekdo vrhunski glasbenik brez vrhunskega inštrumenta, na koncu je pa za vrhunskega glasbenika tudi pisker dober. Huda strokovnost res. Hkrati vedno bolj razumem, zakaj je sin vztrajal, da v Sloveniji ne bo študiral!

A ti naštejem, kje vse je sin v zadnjih 3 letih delal strokovne seminarje na tyrosu in 640-tki? Saj ne bi verjela, ker nekako voham, da kaj dosti čez mejo še nisi pokukala, pri vseh podiplomcih. Da ne govorim o tem, da je moral na sprejemni izpit za neko izobraževanje iz kompozicije prinest posnetek lastne skladbe, ki jo je moral sam zaigrati ipd. Ampak nima veze – pustmo stat, ker sploh ni bistveno. Bistveno je, da za nižjo GŠ klavir ali pianino ni ne potrbea in še manj nuja. Je pa nuja, da ni sintisajzer, to pa, da so tipke obtežene in dinamične ter da ima dober zvok, kar pa ga ima večina inštumentov, ranga 600 € plus.[/quote]

… zate ženska je, da nimaš niti pikice kulture.[/quote]

Dej nehi. A res? Meni se zdi ženska čisto kulturna, le strinja se ne z neko gospod, ki meni, da ima edina prav in da je treba 7 letnemu otroku nujno kupiti klavir za 1,5 jurjev E, sicer ne bo iz njega nikoli nič. Kaj točno je tu “nekulturnega”?

S tvojim partnerjem pozabljata, da se geni dedujejo tudi tako, da lahko preskočijo in tebe in moža – torej če sta glasbena trotla, kot si vaju okarakerizirala, je bil pa nekdo po vajini strani v bližnjem kolenu tisti, ki je “podaril” vajinemu sine ustrezne gene…….No, pa naj ti gre še naprej na smeh.

… zate ženska je, da nimaš niti pikice kulture.[/quote]

Dej nehi. A res? Meni se zdi ženska čisto kulturna, le strinja se ne z neko gospod, ki meni, da ima edina prav in da je treba 7 letnemu otroku nujno kupiti klavir za 1,5 jurjev E, sicer ne bo iz njega nikoli nič. Kaj točno je tu “nekulturnega”?[/quote]

iluzija nepismene izobraževati … svašta majka rodila …

New Report

Close