Forum.Over.Net

Starševski čvek

Postavite nemogoče vprašanje in dobili boste neverjetne odgovore! Anonimno in brez registracije. Največje slovensko virtualno mesto. Če ni objavljeno v tem forumu, se ni zgodilo!

KAKŠNI SO TO ZAKONI?

Default avatar

monka88

Po očetovi smrti smo se otroci odrekli dediščine v mamino korist. Tako je zdaj mami
tudi lastnica osebnega avtomobila, ki pa ga osebno ne uprablja, ker kljub vozniškemu
dovoljenje ne vozi že več kot 40 let. Avto uporabljamo otroci in vnuki, tudi za njene potrebe.
Včeraj pa skoraj doživim šok, ko sem šla na tehničnega. Avta ne moremo registrirati, ker
mami nima veljavnega vozniškega dovoljenja. Novi zakon pač. Ali je res Slovenija tista, ki
si izmišljuje najbolj bedaste zakone? Torej nekdo, ki nima izpita ne sme imeti avtomobila?
Poznam več starejših ljudi, ki nikoli niso vozili in so osebno vozilo nabavili samo za to, da
so lažje nekoga prosili, da jih je zapeljal po opravkih. In še bolj butasto se mi zdi potem,
ko bo avto registriran, pa se tako lahko vozijo z njim vsi KI IMAJO veljavno vozniško dovoljenja,
le naša mami se ne bo.
Default avatar

avto orožje

normalno, da ne moreš registrirat avta na svoje ime, če ga nimaš pravice vozit!
halo?
pa naj ga prepiše na nekoga od vas, pa ne bo problema, a ne.
če je avto star, pač ne more biti toliko vreden, da si bi bili med sabo fauš.
Default avatar

Topsy

To je pa zato, ker so babice registrirale nobl avte za vnuke in imele ful bonus.

Seveda avto lahko avto registrirate, le zapisali bodo, kdo ga bo vozil in placeval morebitne kazni.
Default avatar

ah dej no

Da so nabavili avto zato, da so jih drugi okoli vozili, je pa zelo draga vrsta taksija no. Saj vemo zakaj se v resnici gre. Bodite no bolj prijazni do matere, a sploh veste koliko vzdrževanje avta ubogo mamo stane.
Default avatar

anne_boleyn

Na upravno enoto prideta uporabnik (ki bo eden izmed vas) in lastnik ter data izjavo, kdo bo uporabljal avto. In potem ti ga brez problema registrirajo.
Default avatar

yeeyee

Naša država je država butal.
Saj poglej zakone o CPP. Namesto da bi povečali število policistov na cestah, da bi napravili red, napravijo strožje zakone. Jasno je, da je cilj naše države zaslužek in ne naša varnost.
Kdo pa bo upošteval te zakone? Še vedno bodo dirjali tam, kjer bodo vedeli, da ni policajev. Tko se je delalo in se še vedno bo.
In to je spet neka poteza naše vlade, ki hoče na tak način obogateti in se okoristiti.
Mene pa jezi to, da s tem nimam pravice imeti svojega.
Delam in zato, ker delam plačam davek. Si kupim, da bom imela in ni dovolj DDV, potem mi še obdavčijo, da uporabljam.
Default avatar

olajšavice tu in tam

Ma,daj naj prepiše avto na nekoga, pa še fer bi bilo, da se dediščini ne bi odrekli in bi bili pač lastniki nečesa, kar bi vas verjetno stalo kkakšne olajšavice tu in tam...Poznam take!
Default avatar

in če imaš dva avta?

Kaj pa potem. A smeš imeti oba in ti jih dovoljijo registrirat. Je bil že kdo v taki situaciji?
Default avatar

ajmemeni..

in če imaš dva avta? je napisal/a:
Kaj pa potem. A smeš imeti oba in ti jih dovoljijo registrirat. Je bil že kdo v taki situaciji?
jaoooo.
lahko jih imaš registriranih deset, če hočeš.
Default avatar

h

Kakšna nesramnost! Da so se odpovedali premoženju zaradi olajšav?! A ni lepo, da so tako uredili? Meni se zdi grozno in požrešno, da se ob smrti zakonca takoj razbrabi premoženje! Saj sta ga z zakoncem skupaj ustvarjala. Vaš problem se pa da rešiti kot je napisala ena zgoraj.
Default avatar

Jurij Vega

in če imaš dva avta? je napisal/a:
Kaj pa potem. A smeš imeti oba in ti jih dovoljijo registrirat. Je bil že kdo v taki situaciji?
Še lani sem jaz imela na svoje ime registrirana dva avta.
Default avatar

MONKA88

Saj ni problem v številu. Če imaš veljavno vozniško dovoljenje si lahko lastnik tudi
desetih avtomobilov. Pri registraciji svojega pa me nikoli ni nihče vprašal, kdo vse bo
uporabljal ta avto. Pri nas se namreč vsi vozimo z vsemi (3) avtomobili. Pa samo pravim,
da ni logike. Pa tudi komentarjev, da izkoriščamo mamo, da težko vzdržuje nekaj, kar
ne uporablja ne drži. Pa tudi avto ni star, je visokega cenovnega razreda. Halo?
Default avatar

mamula

To so verjetno uvedli zato, ker so ljudje zlorabljali in avte registrirali na otroke ter se tako izognili plačevanju kazni. Seveda pa to potem udari tudi po tistih, ki niso imeli namena iskat luknje.
Kot so ti že razložili, se da uredit in pač uredite tako.
Default avatar

Barca

Komu naj dajo kazen za prometni prekršek, če avta ne ustavijo in ugotovijo voznika? Načeloma se da v takem primeru lastniku vozila, ki pa v vašem primeru dokaže, da nikakor ni mogel voziti.

http://www.motorevija.si/l2.asp?L1_ID=30

Registracija le z vozniškim dovoljenjem!
Po določbah novega zakona o motornih vozilih

Ste lahko lastnik osebnega avtomobila, če nimate vozniškega dovoljenja? Zakaj pa ne, saj je prepovedana le vožnja brez vozniškega izpita, ne pa tudi lastništvo avtomobila.

Vsaj tako bi odgovorila večina normalno razmišljujočih ljudi. Samo primer: dedek sicer nima več vozniškega dovoljenja, a je lastnik avtomobila, s katerim ga kateri od vnukov ali vnukinj zapelje takrat, ko si dedek to zaželi.

Tako je bilo doslej, ne pa več po 1. juliju letos, ko je začel veljati novi zakon o motornih vozilih. V 5. točki 29. člena zakona namreč piše: za vozilo v lasti polnoletne osebe, ki nima veljavnega vozniškega dovoljenja za to vrsto vozila lastnik vozila določi uporabnika vozila. V tem primeru se določbe zakona, ki veljajo za lastnika vozila, smiselno uporabljajo tudi za voznika. V prometno dovoljenje se poleg lastnika vpiše tudi uporabnik vozila. V 6. točki je nato določeno, da je uporabnik vozila lahko samo oseba, ki ima veljavno vozniško dovoljenje za to kategorijo vozila. Ta določba ne velja za pravne osebe in samostojne podjetnike posameznike.

In zakaj mora imeti vsako registrirano vozilo tudi uporabnika z veljavnim vozniškim dovoljenjem? Očitno zato, ker lastnik vozila odgovarja za prometne prekrške, ki so bili storjeni z vozilom, organi pregona pa ne morejo izslediti voznika. Če lastnik vozila nima vozniškega dovoljenja, mu organi pregona ne morejo izreči kazenskih točk. In zato, da bi lahko dodeljevali kazenske točke, je slovenska država na glavo postavila postopek registracije in ob njem zahteva tudi vozniško dovoljenje. S tem je v neugoden položaj spravila lastnike vozil brez vozniških dovoljenj, saj morajo najti uporabnika vozila. A kdo bo želel biti uporabnik vozila, če pa se z njim vozil le občasno, saj s tem, ko prevzame funkcijo uporabnika vozila, tvega, da bo dobil kazenske točke, četudi ni vozil avta – zgolj zato, ker je vpisan kot uporabnik vozila!

Enako velja tudi za vozila, ki so v lasti otrok ali mladoletnih oseb. Tudi tu zakon določa, da se vozilo registrira na enega od staršev, skrbnikov ali rejnikov, kot imetnika pravice uporabe vozila. Tudi tu se določbe zakona, ki veljajo za lastnika vozila, smiselno uporabljajo tudi za uporabnika vozila.

Kako bodo registracijske organizacije – zakon v 30. členu določa, kdo so to: od upravnih enot do izvajalcev tehničnih pregledov do prodajalcev vozil – izvajali določbo o tem, da je treba imeti ob registraciji veljavno vozniško dovoljenje, ob nastajanju tega zapisa še ni bilo znano. 31. člen, ki govori o pogojih za registracijo, namreč med dokazili, ki jih je treba predložiti ob registraciji (sklenjeno zavarovanje avtomobilske odgovornosti, o poravnani letni dajatvi za uporabo vozil v cestnem prometu in, če je treba, dokazilo o opravljenem tehničnem pregledu) ne zahteva tudi predložitve veljavnega vozniškega dovoljenja.

Zato pa zakon v 83. členu tudi določa, da določbe o vpisu uporabnika vozila za vozila, ki so v lasti mladoletnih oseb ali v lasti oseb, ki nimajo vozniškega dovoljenja, veljajo tudi za že registrirana vozila, saj se potrebna sprememba izvede ob prvem naslednjem podaljšanju veljavnosti prometnega dovoljenja. Ob vsem tem se torej lahko zgolj vprašamo: so pripravljalci in sprejemalci zakona slabo opravili svoje delo ter so se zato, da bi olajšali izterjavo kazni, zatekli k povsem nepotrebnemu birokratiziranju? Vsekakor pa taka določba sproža tudi vrsto pravnih vprašanj, še posebej zaradi neskladja 29. in 31. člena zakona o motornih vozilih.
Default avatar

mamica36

Mi smo imeli avto registriran na taščo pa nikoli ni imela izpita,to je blo pred par leti.
Default avatar

Brižinski spomeniki

MONKA88 je napisal/a:
Saj ni problem v številu. Če imaš veljavno vozniško dovoljenje si lahko lastnik tudi
desetih avtomobilov. Pri registraciji svojega pa me nikoli ni nihče vprašal, kdo vse bo
uporabljal ta avto. Pri nas se namreč vsi vozimo z vsemi (3) avtomobili. Pa samo pravim,
da ni logike. Pa tudi komentarjev, da izkoriščamo mamo, da težko vzdržuje nekaj, kar
ne uporablja ne drži. Pa tudi avto ni star, je visokega cenovnega razreda. Halo?
Ko te na cesti slikajo zaradi recimo prevelike hitrosti pošljejo kazen lastniku vozila. Ker v tem primeru lastnik vozila nima vozniškega bi se zgovarjal in izogibal plačilu kazni. Je kar prav tako. Nekdo naj prevzame odgovornost in se vpiše kot voznik avtomobila in bodo avto registrirali. To pa seveda pomeni tudi prevzem kazni, če bi se ostali izognili plačilu in odgovornost v primeru prometne nesreče.
Default avatar

monka88

Barca je napisal/a:
Komu naj dajo kazen za prometni prekršek, če avta ne ustavijo in ugotovijo voznika? Načeloma se da v takem primeru lastniku vozila, ki pa v vašem primeru dokaže, da nikakor ni mogel voziti.

http://www.motorevija.si/l2.asp?L1_ID=30

Registracija le z vozniškim dovoljenjem!
Po določbah novega zakona o motornih vozilih

Ste lahko lastnik osebnega avtomobila, če nimate vozniškega dovoljenja? Zakaj pa ne, saj je prepovedana le vožnja brez vozniškega izpita, ne pa tudi lastništvo avtomobila.

Vsaj tako bi odgovorila večina normalno razmišljujočih ljudi. Samo primer: dedek sicer nima več vozniškega dovoljenja, a je lastnik avtomobila, s katerim ga kateri od vnukov ali vnukinj zapelje takrat, ko si dedek to zaželi.

Tako je bilo doslej, ne pa več po 1. juliju letos, ko je začel veljati novi zakon o motornih vozilih. V 5. točki 29. člena zakona namreč piše: za vozilo v lasti polnoletne osebe, ki nima veljavnega vozniškega dovoljenja za to vrsto vozila lastnik vozila določi uporabnika vozila. V tem primeru se določbe zakona, ki veljajo za lastnika vozila, smiselno uporabljajo tudi za voznika. V prometno dovoljenje se poleg lastnika vpiše tudi uporabnik vozila. V 6. točki je nato določeno, da je uporabnik vozila lahko samo oseba, ki ima veljavno vozniško dovoljenje za to kategorijo vozila. Ta določba ne velja za pravne osebe in samostojne podjetnike posameznike.

In zakaj mora imeti vsako registrirano vozilo tudi uporabnika z veljavnim vozniškim dovoljenjem? Očitno zato, ker lastnik vozila odgovarja za prometne prekrške, ki so bili storjeni z vozilom, organi pregona pa ne morejo izslediti voznika. Če lastnik vozila nima vozniškega dovoljenja, mu organi pregona ne morejo izreči kazenskih točk. In zato, da bi lahko dodeljevali kazenske točke, je slovenska država na glavo postavila postopek registracije in ob njem zahteva tudi vozniško dovoljenje. S tem je v neugoden položaj spravila lastnike vozil brez vozniških dovoljenj, saj morajo najti uporabnika vozila. A kdo bo želel biti uporabnik vozila, če pa se z njim vozil le občasno, saj s tem, ko prevzame funkcijo uporabnika vozila, tvega, da bo dobil kazenske točke, četudi ni vozil avta – zgolj zato, ker je vpisan kot uporabnik vozila!

Enako velja tudi za vozila, ki so v lasti otrok ali mladoletnih oseb. Tudi tu zakon določa, da se vozilo registrira na enega od staršev, skrbnikov ali rejnikov, kot imetnika pravice uporabe vozila. Tudi tu se določbe zakona, ki veljajo za lastnika vozila, smiselno uporabljajo tudi za uporabnika vozila.

Kako bodo registracijske organizacije – zakon v 30. členu določa, kdo so to: od upravnih enot do izvajalcev tehničnih pregledov do prodajalcev vozil – izvajali določbo o tem, da je treba imeti ob registraciji veljavno vozniško dovoljenje, ob nastajanju tega zapisa še ni bilo znano. 31. člen, ki govori o pogojih za registracijo, namreč med dokazili, ki jih je treba predložiti ob registraciji (sklenjeno zavarovanje avtomobilske odgovornosti, o poravnani letni dajatvi za uporabo vozil v cestnem prometu in, če je treba, dokazilo o opravljenem tehničnem pregledu) ne zahteva tudi predložitve veljavnega vozniškega dovoljenja.

Zato pa zakon v 83. členu tudi določa, da določbe o vpisu uporabnika vozila za vozila, ki so v lasti mladoletnih oseb ali v lasti oseb, ki nimajo vozniškega dovoljenja, veljajo tudi za že registrirana vozila, saj se potrebna sprememba izvede ob prvem naslednjem podaljšanju veljavnosti prometnega dovoljenja. Ob vsem tem se torej lahko zgolj vprašamo: so pripravljalci in sprejemalci zakona slabo opravili svoje delo ter so se zato, da bi olajšali izterjavo kazni, zatekli k povsem nepotrebnemu birokratiziranju? Vsekakor pa taka določba sproža tudi vrsto pravnih vprašanj, še posebej zaradi neskladja 29. in 31. člena zakona o motornih vozilih.

Barca najlepša hvala za odgovor. Zdaj mi je že bolj logično, ko sem prebrala, da se lahko
v prometnem določi tudi uporabnik vozila.
Default avatar

yeeyee

Barca je napisal/a:
Komu naj dajo kazen za prometni prekršek, če avta ne ustavijo in ugotovijo voznika? Načeloma se da v takem primeru lastniku vozila, ki pa v vašem primeru dokaže, da nikakor ni mogel voziti.

http://www.motorevija.si/l2.asp?L1_ID=30

Registracija le z vozniškim dovoljenjem!
Po določbah novega zakona o motornih vozilih

Ste lahko lastnik osebnega avtomobila, če nimate vozniškega dovoljenja? Zakaj pa ne, saj je prepovedana le vožnja brez vozniškega izpita, ne pa tudi lastništvo avtomobila.

Vsaj tako bi odgovorila večina normalno razmišljujočih ljudi. Samo primer: dedek sicer nima več vozniškega dovoljenja, a je lastnik avtomobila, s katerim ga kateri od vnukov ali vnukinj zapelje takrat, ko si dedek to zaželi.

Tako je bilo doslej, ne pa več po 1. juliju letos, ko je začel veljati novi zakon o motornih vozilih. V 5. točki 29. člena zakona namreč piše: za vozilo v lasti polnoletne osebe, ki nima veljavnega vozniškega dovoljenja za to vrsto vozila lastnik vozila določi uporabnika vozila. V tem primeru se določbe zakona, ki veljajo za lastnika vozila, smiselno uporabljajo tudi za voznika. V prometno dovoljenje se poleg lastnika vpiše tudi uporabnik vozila. V 6. točki je nato določeno, da je uporabnik vozila lahko samo oseba, ki ima veljavno vozniško dovoljenje za to kategorijo vozila. Ta določba ne velja za pravne osebe in samostojne podjetnike posameznike.

In zakaj mora imeti vsako registrirano vozilo tudi uporabnika z veljavnim vozniškim dovoljenjem? Očitno zato, ker lastnik vozila odgovarja za prometne prekrške, ki so bili storjeni z vozilom, organi pregona pa ne morejo izslediti voznika. Če lastnik vozila nima vozniškega dovoljenja, mu organi pregona ne morejo izreči kazenskih točk. In zato, da bi lahko dodeljevali kazenske točke, je slovenska država na glavo postavila postopek registracije in ob njem zahteva tudi vozniško dovoljenje. S tem je v neugoden položaj spravila lastnike vozil brez vozniških dovoljenj, saj morajo najti uporabnika vozila. A kdo bo želel biti uporabnik vozila, če pa se z njim vozil le občasno, saj s tem, ko prevzame funkcijo uporabnika vozila, tvega, da bo dobil kazenske točke, četudi ni vozil avta – zgolj zato, ker je vpisan kot uporabnik vozila!

Enako velja tudi za vozila, ki so v lasti otrok ali mladoletnih oseb. Tudi tu zakon določa, da se vozilo registrira na enega od staršev, skrbnikov ali rejnikov, kot imetnika pravice uporabe vozila. Tudi tu se določbe zakona, ki veljajo za lastnika vozila, smiselno uporabljajo tudi za uporabnika vozila.

Kako bodo registracijske organizacije – zakon v 30. členu določa, kdo so to: od upravnih enot do izvajalcev tehničnih pregledov do prodajalcev vozil – izvajali določbo o tem, da je treba imeti ob registraciji veljavno vozniško dovoljenje, ob nastajanju tega zapisa še ni bilo znano. 31. člen, ki govori o pogojih za registracijo, namreč med dokazili, ki jih je treba predložiti ob registraciji (sklenjeno zavarovanje avtomobilske odgovornosti, o poravnani letni dajatvi za uporabo vozil v cestnem prometu in, če je treba, dokazilo o opravljenem tehničnem pregledu) ne zahteva tudi predložitve veljavnega vozniškega dovoljenja.

Zato pa zakon v 83. členu tudi določa, da določbe o vpisu uporabnika vozila za vozila, ki so v lasti mladoletnih oseb ali v lasti oseb, ki nimajo vozniškega dovoljenja, veljajo tudi za že registrirana vozila, saj se potrebna sprememba izvede ob prvem naslednjem podaljšanju veljavnosti prometnega dovoljenja. Ob vsem tem se torej lahko zgolj vprašamo: so pripravljalci in sprejemalci zakona slabo opravili svoje delo ter so se zato, da bi olajšali izterjavo kazni, zatekli k povsem nepotrebnemu birokratiziranju? Vsekakor pa taka določba sproža tudi vrsto pravnih vprašanj, še posebej zaradi neskladja 29. in 31. člena zakona o motornih vozilih.
No, po tem še vedno trdim, da je bil cilj naše države le zaslužiti. Važno da se pokasira, ni pa važno kdo je prekršek napravil in kdo plača.
Važno, da se bo nekaj pobralo od naroda.
Default avatar

Barca

yeeyee je napisal/a:
Barca je napisal/a:
Komu naj dajo kazen za prometni prekršek, če avta ne ustavijo in ugotovijo voznika? Načeloma se da v takem primeru lastniku vozila, ki pa v vašem primeru dokaže, da nikakor ni mogel voziti.

http://www.motorevija.si/l2.asp?L1_ID=30

Registracija le z vozniškim dovoljenjem!
Po določbah novega zakona o motornih vozilih

Ste lahko lastnik osebnega avtomobila, če nimate vozniškega dovoljenja? Zakaj pa ne, saj je prepovedana le vožnja brez vozniškega izpita, ne pa tudi lastništvo avtomobila.

Vsaj tako bi odgovorila večina normalno razmišljujočih ljudi. Samo primer: dedek sicer nima več vozniškega dovoljenja, a je lastnik avtomobila, s katerim ga kateri od vnukov ali vnukinj zapelje takrat, ko si dedek to zaželi.

Tako je bilo doslej, ne pa več po 1. juliju letos, ko je začel veljati novi zakon o motornih vozilih. V 5. točki 29. člena zakona namreč piše: za vozilo v lasti polnoletne osebe, ki nima veljavnega vozniškega dovoljenja za to vrsto vozila lastnik vozila določi uporabnika vozila. V tem primeru se določbe zakona, ki veljajo za lastnika vozila, smiselno uporabljajo tudi za voznika. V prometno dovoljenje se poleg lastnika vpiše tudi uporabnik vozila. V 6. točki je nato določeno, da je uporabnik vozila lahko samo oseba, ki ima veljavno vozniško dovoljenje za to kategorijo vozila. Ta določba ne velja za pravne osebe in samostojne podjetnike posameznike.

In zakaj mora imeti vsako registrirano vozilo tudi uporabnika z veljavnim vozniškim dovoljenjem? Očitno zato, ker lastnik vozila odgovarja za prometne prekrške, ki so bili storjeni z vozilom, organi pregona pa ne morejo izslediti voznika. Če lastnik vozila nima vozniškega dovoljenja, mu organi pregona ne morejo izreči kazenskih točk. In zato, da bi lahko dodeljevali kazenske točke, je slovenska država na glavo postavila postopek registracije in ob njem zahteva tudi vozniško dovoljenje. S tem je v neugoden položaj spravila lastnike vozil brez vozniških dovoljenj, saj morajo najti uporabnika vozila. A kdo bo želel biti uporabnik vozila, če pa se z njim vozil le občasno, saj s tem, ko prevzame funkcijo uporabnika vozila, tvega, da bo dobil kazenske točke, četudi ni vozil avta – zgolj zato, ker je vpisan kot uporabnik vozila!

Enako velja tudi za vozila, ki so v lasti otrok ali mladoletnih oseb. Tudi tu zakon določa, da se vozilo registrira na enega od staršev, skrbnikov ali rejnikov, kot imetnika pravice uporabe vozila. Tudi tu se določbe zakona, ki veljajo za lastnika vozila, smiselno uporabljajo tudi za uporabnika vozila.

Kako bodo registracijske organizacije – zakon v 30. členu določa, kdo so to: od upravnih enot do izvajalcev tehničnih pregledov do prodajalcev vozil – izvajali določbo o tem, da je treba imeti ob registraciji veljavno vozniško dovoljenje, ob nastajanju tega zapisa še ni bilo znano. 31. člen, ki govori o pogojih za registracijo, namreč med dokazili, ki jih je treba predložiti ob registraciji (sklenjeno zavarovanje avtomobilske odgovornosti, o poravnani letni dajatvi za uporabo vozil v cestnem prometu in, če je treba, dokazilo o opravljenem tehničnem pregledu) ne zahteva tudi predložitve veljavnega vozniškega dovoljenja.

Zato pa zakon v 83. členu tudi določa, da določbe o vpisu uporabnika vozila za vozila, ki so v lasti mladoletnih oseb ali v lasti oseb, ki nimajo vozniškega dovoljenja, veljajo tudi za že registrirana vozila, saj se potrebna sprememba izvede ob prvem naslednjem podaljšanju veljavnosti prometnega dovoljenja. Ob vsem tem se torej lahko zgolj vprašamo: so pripravljalci in sprejemalci zakona slabo opravili svoje delo ter so se zato, da bi olajšali izterjavo kazni, zatekli k povsem nepotrebnemu birokratiziranju? Vsekakor pa taka določba sproža tudi vrsto pravnih vprašanj, še posebej zaradi neskladja 29. in 31. člena zakona o motornih vozilih.
No, po tem še vedno trdim, da je bil cilj naše države le zaslužiti. Važno da se pokasira, ni pa važno kdo je prekršek napravil in kdo plača.
Važno, da se bo nekaj pobralo od naroda.
Jaz se pa strinjam s tem, da nekdo odgovarja za prekršek in če so na tak način izločili enega iz pogosto uporabljanih izgovorov, je to dobro.
Default avatar

Jalur

Pri nas je lastnik avta mladoletni otrok. Če je kaj narobe itak odgovarjam jaz, kot zakoniti zastopnik. pri registraciji nobenih problemov, letos sicer registracija še pride, bomo videli, kako bo. Na zavarovalni polici pa sem že sedaj vpisana jaz kot uporabnica oz. voznica.
Kake olajšave pa bi imela zaradi tega ker je avto pisan na otroka, pa ne vem. Naj mi kdo razjasni.