Potovanja.Over.Net

Kam in kako na počitnice

Se odpravljate na morje ali smučišče? Ali pa ste se od tam že vrnili in bi radi delili svoje vtise?

Relax - Egipt

Default avatar

Barb1234

Letos sem prvic in tudi zadnjic potovala z TA Relax izbrala sem Egipt - Hurgado, imajo neprofesionalen odnos, pustijo vas cakati ze na letaliscu Joze Pucnik po 5-6 ur, brez kakrsnega koli obvestila in na zadnji dan odhoda v avli hotela se dodatnih 6 ur, ker nimajo urejenih prevozov z letalom, mi smo leteli v eno stran z enim prevoznikom in nazaj z drugim, tako da zgleda da iscejo najcenejsega avio prevoznika in to zadnji dan. Njihovi slovenski predstavniki, ki se nahajajo v Hurgadi poniknejo in se ne prikazejo vec, zato vsem ki razmisljajo o dopustu z Relaxom, odsvetujem potovanje z njimi v Egipt. In za dodatek imate z njimi namesto 7 all inclusive dni ki ste jih placali, samo 6, ker 1 dan izgubite na letaliscu.
Ce zelite res lep dopust, najdite kako drugo agencijo, ker tak nacin ki ga ima Relax pusti grenek priokus.
Default avatar

creativa nepr.

Škoda, da ste imeli pokvarjen dopust, ampak so agencije in "agencije" in jaz bi z Relaxom definitivno ne šla v Egipt. Z njim greš kvečjemu lahko na Hrvaško, namestitev nižjega ali srednjega razreda. Tak pač je.....
Default avatar

a je relax

A je Relax sploh organizator ali samo posreduje aranžmaje drugih agencij (razen Hrvaške, seveda)?
Default avatar

Barb1234

Relax JE ORGANIZATOR pocitnic
Default avatar

poštarca

Poskusi raje preko tujih agencij, saj jih je dosti - lani sem bila v Hurgadi preko Neckermann raisen je bilo za 1000 eur ceneje isti termin in isti hotel kot sta mi ga je ponudila Relax in Palma.
Pa še obravnavajo te čisto drugače.
Pri naših agencijah vsaj kar imam jaz izkušnje je potnik žal na zadnjem mestu namesto na prvem.
Default avatar

čudno2

Barb1234 je napisal/a:
Letos sem prvic in tudi zadnjic potovala z TA Relax izbrala sem Egipt - Hurgado, imajo neprofesionalen odnos, pustijo vas cakati ze na letaliscu Joze Pucnik po 5-6 ur, ...
žal tu nimaš prav, ker agencija s tem nima nič. na letalo gre vsak sam in se znajde kot se. agent pride do vas šele v hurgadi po carinski kontroli.
Default avatar

Barb1234

g. ali ga. CUDNO 2 mogoce me nisi zastopil - a, njihovi predstavnici se nista pojavili ves cas nasega cakanja v avli hotela, govorim o teh dodatnih 6 urah in ne na letaliscu, sploh pa DRAGI OBISKOVALCI TEGA FORUMA hotela sem vas opozoriti na njihove napake v vase dobro, da ne greste cez enak strapac, kot sem sla jaz...zaradi mene potujte z njimi ali s kom drugim, jaz bi bila hvalezna ce bi me kdo opozoril na napake preden sem se odlocila potovati z njimi...do sedaj sem ze zelo veliko prepotovala z agencija in v lastni reziji (in s tem ne mislim poti od Ljubljane do Maribora), tako da vem postopke....

pisite, modrujte, pametujte, toda nasvete, ki se dajejo prostovoljno in zastonj, spravite nekam v svoje mozgancke, mogoce vam kdaj pridejo prav...

to je vse od mene...lep pozdrav
Default avatar

maxmaxmax

se bom še jaz pridružla z mojim komentarjem. tudi mi smo letos prvič potovali z relaxom v hurgado in moram reč da je vse potekalo brez problemov, brez zamud ,tudi z tistimi enodnevnimi izleti smo bili zadovoljni.lahko povem tudi da smo potrebovali zdravniško pomoč in nam je tamkajšna predstavnica ki jo lahko kar imenujem g.Tina takoj pomagala,poslala nam je avto ki nas je odpeljal v lepo privat zdr.ordinacijo kjer so nam takoj pomagali.tudi ko sem imela pripombo na enega lokalnega vodiča (šoferja) je šla takoj na razgovor k njegovem šefu tako da nemorem rečt da je kar preslišala mojo pritožbo. mogoče imamo srečo ampak do sedaj smo potovali tudi z intelekto,guletom...in z nobenim nismo imeli problemov
Default avatar

bbbbbbb

zdravo
no jaz sem bil eden izmed tistih ki na ta avion 29.7. za nazaj nismo prišli ker ni bilo dovolj prostora na njem. prvo da pohvalim relax-so se dokaj hitro angažirali in nam 30.7. prinesli vsem ki smo ostali v egiptu po 200€ na glavo ter takoj naprej uredili bivanje v hotelih
zdaj pa slabe strani-predstavnici se je zmešalo dol, čakanje na prestavljanje letov je bilo katastrofalno sigurno se ni ob 18 uri izvedelo da ne bo dovolj velik avion, s tem da po katerem ključu se je izbiralo kdo gre domov in kdo ne gre domov 29.7 ne ve nihče, predstavnico smo videli samo na prvem sestanku in nikoli več
potem pa ajd v redu so zrihtali dva dni kasneje avion do egipta pa potem drug avion do dunaja katastrofa pa da smo se potem 6 ur fijakali do ljubljane-tko da mal bolj se organizirat drugič
Default avatar

samo jst

Barb123, pri tebi ima človek občutek, kot da si izgubila živce že pred odhodom na morje. Saj ti nobeden nič noče, prav je, da vsak poda svoje mnenje, ampak ti si po moje prepričana, da se ti na tem svetu godi ena velika krivica.
Default avatar

frucya

samo jst je napisal/a:
Barb123, pri tebi ima človek občutek, kot da si izgubila živce že pred odhodom na morje. Saj ti nobeden nič noče, prav je, da vsak poda svoje mnenje, ampak ti si po moje prepričana, da se ti na tem svetu godi ena velika krivica.
mhm saj podobno prepričanje ima 60% slovencev kar se odraža v trenutnem stanju zavesti naroda, ki je ni!
Default avatar

tomiB

z relaxom sem šel prvič in zadnjič na počitnice.imel sem all inklussive v hotelu al mushrabija
večjega kloseta še nisem videl.jedilni servis so prali za vsakih 10 gostov,slabo oprali,kosilo in večerja ves teden enaka,mesa po kapljicah,pivo po dcl.
ko sem vprašal na relax,kaj dobim za ta denar,so mi dejali,da vse,kar bom poželel.žal sem bil ves teden na dodatni prehrani v sosednji restavraciji in seveda plačal,hladilnik sem dobil v sobo šele 4.dan,izplakovalnik na wc-ju sem si moral popraviti sam.
čistoča ni bila odlika tega hotela,kuhinja še manj,klima glasna kot helikopter.
pred leti sem obiskal hurgado z gullett touristik in bilo je vse kot so mi obljubili,z relaxom sem šel na led.
Default avatar

HEDONIST

nisi edini, ki je šel na led. To se je nama tudi pripetilo. Obljubljajo ti vse, kar želiš vedet, pol pa......
tudi jaz sem z relaxom potoval 3x PRVIČ, ZADNJIČ in NIKOLI VEČ. Oni so "specialisti" za Jadran v hotelih 2*. Za tujino jim dela programe neka x agencija. Sami vem da niso organizatorji. Oni imajo bolj "sindikalni turizem". Malo denarja malo muzike, kaj češ...
Default avatar

Tijaaa 234

Jaz sem bila isto v Mashrabiji in sem bila zelo zadovoljna, ker so bila moja pricakovanja realna. Placali smo 290e, kar je manj kot letalska karta. Hvala Relaxu za tako ugodno ponudbo, saj si drugace Egipta sploh ne bi mogla privoscit. Malo denarja, malo muzike pravi star slovenski pregovor in drzi kot prebito. Jaz sem pac pricakovala malo muzike. Hotel ima krasno lokacijo na Mamshi, kjer je pestra trgovska in gostinska ponudba, vse imas blizu, tako da taxije sploh nisva potrebovala. Vodicka nam je povedala, kjer se lahko kupuje poceni. Plaza je lepa in prelep park ima hotel. Sobe res niso bog ve kaj. Cistoca je pa po arabsko. Saj ce gres malo po Egiptu, vidis na cistoca ni njihova odlika - tako pac je. Animacijskaekipa je odlicna, osebje prijazno.

Za 290e dobis 7xallinclusiv in letalsko karto, res upam da bo se kdaj taksna punudba in da si lahko ponovno privoscim Egipt.


uote=tomiB]z relaxom sem šel prvič in zadnjič na počitnice.imel sem all inklussive v hotelu al mushrabija
večjega kloseta še nisem videl.jedilni servis so prali za vsakih 10 gostov,slabo oprali,kosilo in večerja ves teden enaka,mesa po kapljicah,pivo po dcl.
ko sem vprašal na relax,kaj dobim za ta denar,so mi dejali,da vse,kar bom poželel.žal sem bil ves teden na dodatni prehrani v sosednji restavraciji in seveda plačal,hladilnik sem dobil v sobo šele 4.dan,izplakovalnik na wc-ju sem si moral popraviti sam.
čistoča ni bila odlika tega hotela,kuhinja še manj,klima glasna kot helikopter.
pred leti sem obiskal hurgado z gullett touristik in bilo je vse kot so mi obljubili,z relaxom sem šel na led.[/quote]
Default avatar

eni so realni

Vidim, da eni le malce realno gledajo na zadeve :)

Bi blo fajn, da tisti, ki se pritožujejo, kako je bilo vse zanič, zraven še napišejo, kolk so za to plačali.
Ker verjamem, da nekateri, samo da slišijo "all inclusive", pričakujejo nujno en sam luksuz. Pa čeprav so plačali 300 al pa 400 evrov za cel teden, z avionom vred... Luksuz stane, povsod.
Default avatar

Stran od Relaxa!!!!

Mi smo tudi z Relaxom potovale enkrat in nikoli več - plačali smo za 3 osebe 3.250 evrov v hotelu Pyramisa blue lagoon (5 zvezdic!!!!) z allinclusive storitvijo - dobili smo pa komaj 3 zvezdice, pri določenih stvareh pa so bile usluge še na bistveno nižjem nivoju.
Zato vsem toplo polagam na srce, naj krepko razmislijo, ali bodo šli na težko prisluženi dopust z agencijo Relax..
V našem primeru ni šlo za to, da nam standard v hotelu Pyramisa Blue Lagoon ni ustrezal zaradi naših kapric, temveč gre za to, da standard v hotelu Pyramisa Blue Lagoon ni bil standard, ki nam ga je ponudila, obljubila in prodala turistična agencija Relax (torej hotel 5 zvezdic) in ki smo ga mi rezervirale in plačale ter s tem upravičeno pričakovale standard 5 zvezdic. Turistična agencija Relax nam je prodala hotel, ki naj bi ustrezal standardu 5 zvezdic, namestili pa so nas v hotel, ki je komaj ustrezal standardu 3 zvezdic. Za povrh pa je bil to hotel, kjer sta bili čistoča in higiena pod vsako kritiko, da o vseh ostalih zavajajočih navedbah o tem hotelu, ki so bile navedene na internetni strani turistične agencije Relax, niti ne govorimo.
In sedaj nam zavračajo pritožbo in nam ponujajo minimalno vračilo denarja - v nadaljevanju navajam kaj vse je bilo v hotelu narobe, slik pa žal ne morem pripeti:
- ob prihodu v hotel in v sobo s teraso v pritličju smo takoj opozorile, da ne moremo zakleniti balkonskih vrat in vhodnih vrat, kakor tudi, da ne moremo regulirati jakosti hlajenja oziroma klime - v sobi je bilo mrzlo kot v zamrzovalniku,
- navkljub opozorilom in prošnjam v 13 dneh, kolikor smo preživele v tem katastrofalnem hotelu, popravilo balkonskih in vhodnih vrat ter klimatske naprave ni bilo izvedeno,
- turistična agencija Relax je glede lokacije hotela Pyramisa Blue Lagoon na svoji internetni strani zapisala: "Lokacija: Hurgada, 200 m od centra mesta Hurgada (ob promenadi)". Podatek o lokaciji hotela je le eden izmed številih primerov zavajajočega oglaševanja s strani turistične agencije Relax - hotel Pyramisa Blue Lagoon je namreč od centra mesta, ki se v Hurgadi šteje za center in to je Sakalla, oddaljen cca 11 kilometrov (Hurgada ima sicer dva "centra" - stari in novi del centra mesta, nov del mesta se imenuje Sakalla in je od hotela Pyramisa Blue Lagoon oddaljen "samo" 11 km, stari del Dahar pa je od hotela Pyramisa Blue Lagoon oddaljen cca 15 km),
- zelo neprijeten je bil dogodek, ko smo med bivanjem v hotelu Pyramisa Blue Lagoon sredi noči doživele nadlegovanje po telefonu in grožnje, da bo neznani klicatelj prišel k nam v sobo - še posebej glede na to, ker se nismo mogle zakleniti v sobo, glede na to, da nam niso popravili ne balkonskih, ne vhodnih vrat v sobo - o dogodku smo nemudoma obvestile zaposlene na recepciji hotela in predstavnico turistične agencije Relax,
- v sobah v kopalnici štiri dni ni bilo vode ali je občasno tekla po kapljicah, ko pa voda je bila, je bila le-ta temno rjave barve,
- v hotelu je vsak dan, vseh 13 dni, ki smo jih preživele v hotelu, večkrat na dan, zmanjkalo elektrike,
- turistična agencija Relax je plažo hotela Pyramisa Blue Lagoon na svoji internetni strani oglaševala z nam nepoznano sliko neke druge hotelske plaže, ki tudi slučajno ni bila plaža hotela Pyramisa Blue Lagoon,
- na hotelski plaži nista delovala tuš in stranišče (stranišče je bilo za povrh polno iztrebkov) - čez cca 2 dni so tuš popravili, stranišče pa očistili, vendar brez tekoče vode - če si želel splakniti stranišče, ti je osebje plažnega bara v roke potisnilo kanglico in si moral s kanglico po vodo v morje ter nato splakniti wc,
- na plaži ni bilo organizirane prehrane - prigrizkov, kot je navedeno na opisu za allinclusive, ponudba pijače pa je bila zelo omejena in seveda je bila vsa pijača "ohlajena" na temperaturo zraka,
- hotelski kombi oziroma prevoz na plažo ni deloval po vnaprej določenem voznem redu, velikokrat pa se je zgodilo, da prevoza na plažo enostavno sploh ni bilo, saj voznik ni prišel,
- glede na to, da hotelski prevoz na plažo ni deloval, smo se morali peš odpraviti do plaže, do katere naj bi bilo 5 minut hoje - vendar je bila realnost čisto drugačna, saj smo do plaže potrebovali 20 minut hoje in to pri 40 stopinjah celzija,
- pot do hotelske plaže vodi skozi skrajno neurejeno in zanemarjeno okolico, ki služi kot odlagališče gradbenega materiala in raznoraznih odpadkov,
- ko pa je prevoz na hotelsko plažo deloval, ali pa smo pač do tja prišle peš, pa se je pojavil že nov problem pri povratku - na podlagi vnaprej določenega voznega reda, ki smo ga vsi hotelski gostje prejeli s strani hotela (vozni red hotelskega kombija je naveden v okviru "Pyramisa Blue Lagoon allinclusive formula", ki smo jo prejeli ob prihodu v hotel - v prilogi), naj bi bil zadnji organizirani prevoz s hotelske plaže v hotel ob 18.00 uri - vendar ne, zakaj bi to držalo, če že vse ostalo ni tako, kot naj bi bilo - ob 16.30 uri nas je voznik hotelskega kombija enostavno nagnal v kombi in odpeljal oz. razložil, da če se želiš peljati v hotel moraš iti ob 16.30 uri, ker njega ne bo nazaj,
- hotelska plaža in njena bližnja okolica sta neurejeni in povsod leži ogromno smeti,
- v morju na hotelski plaži ležijo odslužene potopljene barke,
- zraven hotelske plaže oz. na hotelski plaži je pomol, ki služi za privez turističnim ladjam - mimo hotelske plaže in preko območja v vodi, ki naj bi bilo namenjeno za plavanje hotelskim gostom, se je vozilo ogromno turističnih ladij in so se tudi zasidrale ob tem pomolu, zato se je konstantno širil neznosen smrad po nafti,
- bar ob bazenu so zapirali prej, kot je navedeno na opisu za allinclusive - zapiral se je med 22.00 in 23.00 uro,
- hotelski bazen je bil umazan in poln mivke ter drugih smeti in ni bil redno čiščen,
- prigrizkov in druge prehrane na bazenu ni bilo, kot je bilo navedeno v allinclusive ponudbi,
- ponudba hrane v glavni restavraciji za zajtrk, kosilo in večerjo je absolutno pod nivojem 5-tih zvezdic - v bistvu je bila ponudba hrane pod vsako kritiko, vendar smo morale nekaj jesti, drugače bi bile lačne - o ponudbi hrane se je na lastne oči prepričala tudi predstavnica turistične agencije Relax Nataša,
- še posebej katastrofalen je bil zajtrk - prinesli so en nepoln pladenj sira (ko je sira zmanjkalo niso prinesli novega), po en krožnik marmelad, meda in masla (ko je tega zmanjkalo niso prinesli novega) - preostalo ti je samo, da si jedel različne vrste solat: zelena solata, paradižnik, čebula, korenček in še neke solatne zadeve, ki so že na pogled izgledale sumljivo - imel si sicer možnost, da ti kuhar v ponvici speče jajčka ali egiptovske palačinke, vendar si za to moral cca 20 minut ali več čakati v vrsti, glede na to, da je imel kuhar na voljo zgolj 3 manjše ponvice,
- ostale restavracije, ki naj bi bile v hotelu ( v hotelu naj bi bili dve glavni restavraciji in dve tematski restavraciji), so bile zaprte ves čas - razložili so nam, da je v hotelu premalo gostov in zato se jim ne splača odpirati drugih restavracij,
- ponudba hrane in prigrizkov navedena v allinclusive ponudbi naj bi se spreminjala glede na število gostov - glede na to, da je bilo v hotelu okoli 70 gostov je bila ponudba hrane, ne slaba, temveč zelo mizerna,
- v vseh hotelskih barih (po navedbah Relax-a naj bi bili v hotelu štirje bari - kje se je skrival 4 bar nam ni jasno) je konstantno zmanjkovalo brezalkoholnih in alkoholnih pijač,
- v vseh hotelskih barih pijača ni bila ohlajena, temveč je imela toliko stopinj kot ozračje - mislimo, da še nikoli v življenju nismo spile toliko tople, skoraj vroče, pijače (lahko rečemo čaja) kot v hotelu Pyramisa Blue Lagoon.
Default avatar

ne me "j....t"

Če ne bi zadnjih deset let veliko potovali, med drugim tudi 6 x v Egipt in če ne bi bilo ocen hotelov in mnenj gostov na Holiday check-u kot je npr. eden izmed mnogih ta:

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hotel Pyramisa Blue Lagoon
Hotel overview Hotel reviews Hotel pictures Hotel videos Travel offers > Hotel review Hotel Pyramisa Blue Lagoon
by Holger2012-03-014.66666666667

Not yet registered
Want to ask me a question? The review was read 229 times.
From: Germany
Age: 41-45
Travel time: in March 12
I travelled as: Family
Children: 1
Duration: 2 weeks
Type of trip: Beach Holiday
Recommendation: Yes
Average rating of this review: 5.6Wonderful vacation in Egypt *Enlarge letters A A
Downsize letters A A Very good and nice hotel! Staff are very friendly and polite! Very clean complex, pool attachments for young and old an experience! Were from the staff thrilled so friendly we it in still no vacation experienced! We can only say: anytime again PYRAMISA BLUE LAGOON!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


BI ČLOVEK NAVSEZADNJE TAKIM BEDARIJAM KOT JIH OPISUJEŠ TI, LAHKO CELO NASEDEL !!!!
Pa se sprašujem samo glede sobe, zakaj vam je niso zamenjali, če je bilo v hotelu samo 70 gostov ???? DA NE BO POMOTE - NISEM Z NOBENE TURISTIČNE AGENCIJE, le pretiravanj ne prenesem. Ali pa punce ne znate razumno presoditi sebe, situacije in ljudi okrog sebe.
Default avatar

helencica

Ne me imeti za butasto in ne govoriti, da pretiravam. Prepotovala sem cel svet, bila nastanjena v hotelih od 2 do 5 zvezdic, kakor tudi v hostlih, vendar take katastrofe še nisem doživela. Večinoma smo potovale v lastni režiji, če pa že z agencijo, pa to sigurno ni bila slovenska agencija, ker niso omembe vredne. Omenjeni hotel smo predhodno preverile na večih internetnih straneh (Tripadvisor, Booking, itd.) vendar takšnih katastrofalnih opisov in ocen, da konca avgusta, ko smo se tudi mi vrnile iz Egipta, ni bilo!!!!!
Ali si bil slučajno avgusta v tem hotelu, da veš kako je tam? Tako da, ne pametuj!! Ta hotel so zapustili številni slovenski gostje in Relax zelo dobro ve.
Pa še nekaj: nismo kakšne mlade naivne smrklje, temveč smo odrasle ženske, ki znamo zelo dobro presoditi sebe, situacije in ljudi okrog sebe. To pa ti očitno sklepaš po sebi.
PS: saj ne da je to pomembno, ampak kot pravnice, ki med drugim delujemo tudi na področju delovanja slovenskih turističnih agencij in turističnih aranžmajev in bomo sigurno ustrezno poskrbele, da se kaj takega ne bo več dogajalo, ker to kar si privoščijo slovenske agencije, je pa višek vsega!!! Samo očitno je za slovenčke vse dobro, a ne?!
Default avatar

_korošica_

Pozdravljeni!

Tudi jaz se pridružujem besedam Helencice..
..naj se sliši še tako pretirano, ampak je dejansko vse res kar se je dogajalo v omenjenem hotelu..

..letos sva v Pyramisi BLue Lagoon preko Relaxa letovala s fantom in bilo je točno tako kot je opisala Helencica..skratka katastrofa..
- katastrofalna ponudba hrane
- umazani bazeni tako, da se ponekod sploh ni vidlo na dno bazena
- plaža je bila dejansko smetišče
- NISVA "IZBIRČNA" GOSTA, AMPAK ŽELIVA, KAR PLAČAVA

tudi mi rešujemo probleme z Relaxom, ampak oni, ki sedijo v pisarnah in gledajo slike, verjetno vidijo vse skupaj kot oseba "pretiravanje" in nočejo videti dejanskega stanja ter se soočiti s posledicami, ki bi jih kot organizatorji tako zavajajočega oglaševanja, morali sprejeti.

poudariti pa želim, da cena sploh ni bila ugodna (lani sva za manjši denar letovala prav tako v Egiptu v hotelu Pyramisa Sahl Hashees, ki se s tem sploh ne more primerjati - bil je luksus, ki ga nisva pričakovala), in da to nikakor ni bil standard 5*. Kaj ocenjujejo organizatorji nimam pojma, vem pa, da je bila to zelo podla poteza s strani Relaxa, saj so v odgovoru na pritožbo navedli, da smo "tako ali tako" organizirali kategorizacijo hotela 4*, kar pa absolutno ne drrži, saj ob naši rezervaciji in tudi po prihodu iz Egipta domov, je bila na internetu ocena organizatorja 5*, pozneje pa so jo spremenili na 4*. K sreči imam vse shranjeno - printscreen..

..ampak v opozorilo vsem ostalim - bodite pozorni, tudi takrat ko potujete preko tako priznanih agencij kot je Relax..
..žal se ne zavedajo, da sva si z leti, ko sva potovali z Relaxom, pridobivala njihovo zaupanje, a letos sva ga s partnerjem popolnoma izgubila. In pridobiti izgubljeno zaupanje - to je pa zelo težko, sploh če si na koncu še izzigran in želijo na agenciji iz tebe narediti "neumno budalo" in te odsloviti na najhitrejši možni način..

Lep pozdrav
Default avatar

ne me "j....t"

Helencica, potem pa se iskreno opravičujem. Očitno res nekaj ni štimalo. Po mojem bi te stvari morala rešit predstavnica Relaxa in pogledat v hotel kaj se dogaja. Korektno bi bilo, da se vas premesti v drug hotel brez doplačila in da javi na agencijo kakšna je realna slika hotela. Če pa že to ni storila, bi morala nujno posredovat, da dobite povračilo. Pa drugič več sreče.