Med.Over.Net

Kardiologija

Odgovarjajo: prim. Boris Cibic, dr. med., spec. kardiolog

Bolezni srca in ožilja. Krvni tlak. Bolečine in skrb za zdravo srce.

prim. Boris Cibic , dr. med., spec. kardiolog

Boris Cibic

odtegnitveni simptomi

Default avatar

denniss

pozdravljeni,

zaradi povišanega pritiska sem nekaj let jemal bioprexanil 5mg/dan....sedaj ko se mi je pritisk znižal, znižal sem tudi dozo tablet na 1,25mg na dan...sem prenehal jemati tablete...pritisk je kar v redu 135/80....zanima me glede odtegnitvenih simptomov....imam vročinske vale in se potim
počutim se slabo in sem utrujen...je to možno da so to odtegnitveni simptomi od bioprexanila? danes je 4-ti dan...hvala
Default avatar

Boris Cibic

Vsebina vašega dopisa me je nekoliko presenetila. Nekoliko sumite, da imate odtegnitvene simptome po prenehanju jemanja bioprexanila. Ker še nisem nikoli slišal, da lahko nastopijo odtegnitveni simptomi po prenehanju jemanja navedenega zdravila sem se obrnil na sodelavca v podjetju "Servier", ki se izrecno posveča zdravilom iz skupine "zaviralcev konvertaze" (Bioprexanil). V konzultirani literaturi ni našel iskanega podatka. Če bodo težave perzistirale stopite v stik z izbranim zdravnikom. Morda gre za redek pojav, ki ga je vredno zabeležiti. Pričakujem, da se vam bo stanje v kratkem popravilo.
.
Lep pozdrav!

prim. Boris Cibic, dr. med.
Društvo za zdravje srca in ožilja Slovenije
www.zasrce.si

Moderatorji

prim. Boris Cibic , dr. med., spec. kardiolog
Boris Cibic