Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Trgovke – reklamacija

Trgovke – reklamacija

Ali mi lahko trgovec zavrne reklamacijo če nimam računa? Pred tremi meseci sem kupila ene čevlje, računa ne najdem. Vem pa točni datum kdaj sem jih kupila. Aja pa še to. V sloveniji samo to podjetje prodaja to zmanko obutve.

hvala lp

Ja lahko, reklamacija je samo na podlagi računa

Hvala.

Sicer sem jaz že parkrat uveljavlja reklamacijo brez računa in ni bilo težav, so mi preprosto verjeli. Sicer pa ja, rabiš račun, ker z njim dokazuješ ne le nakup temveč in predvsem čas nakupa.

Edino v primeru, da je račun bil izdan na konkretno ime in priimek, potem lahko zahtevaš duplikat računa. To pa je tvoja pravica in s tem uveljavljaš reklamacijo.

Ja , reklamacija je možna le z računom, če pa je trgovka kolikor toliko človeška, lahko poišče kopijo računa v blagajni (v tvojem primeru bi to lahko naredila res zelo, zelo hitro) in bi bila stvar rešena.Pojdi še enkrat tja, bodi sila prijazna in jo prosi naj ti poišče kopijo računa. Mislim, da bo to naredila, drugače ji povej, da se boš obrnila na Zvezo potrošnikov (kar tako malo, ponavadi vžge 😉 ).
Srečno.

Še to čevlje so v tem podjetju začeli prodajati šele marca 2011

Ja , reklamacija je možna le z računom, če pa je trgovka kolikor toliko človeška, lahko poišče kopijo računa v blagajni (v tvojem primeru bi to lahko naredila res zelo, zelo hitro) in bi bila stvar rešena.Pojdi še enkrat tja, bodi sila prijazna in jo prosi naj ti poišče kopijo računa. Mislim, da bo to naredila, drugače ji povej, da se boš obrnila na Zvezo potrošnikov (kar tako malo, ponavadi vžge 😉 ).
Srečno.[/quote]

In kaj bo Zveza potrošnikov naredila?
ONA je dolžna imeti račun in Zveza nima razloga in zakonske podlage prisiliti trgovca do iskanja starega računa!!

Prijaznost pa res naredi čudeže :))

U super. Hvala za odgovore. Torej lepa beseda lepo mesto najde. Kregati se, ni moj namen.

lp

Je pa tudi zakonsko določen rok za vračila in ta je 8 dni, če ni drugače določeno.

Od kje ti ta podatek ? A zato, ker se tako govori med ljudmi ? NOBENEGA zakonskega roka ni za vračilo, dajte že to razumet. Vse vam piše v zvpot, pa si že enkrat preberite, da ne boste klamfale bedarij.

Od kje ti ta podatek ? A zato, ker se tako govori med ljudmi ? NOBENEGA zakonskega roka ni za vračilo, dajte že to razumet. Vse vam piše v zvpot, pa si že enkrat preberite, da ne boste klamfale bedarij.[/quote]

POTEM PA SI PREBERI 39. ČLEN TEGA ZVPOT, ČE ŽE MAHAŠ Z NJIM OKOLI!
seveda obstaja zakonski rok za vračilo, đizus, no, če ga ne bi bilo, potem teoretično podjetjem ne bi bilo treba vrnit denarja. vse, kar bi bilo potrebno, bi bilo reči, ja, ugodili bomo vašim zahtevam, kdaj pa bomo to naredili, se bomo še pa odločili.

Če nimaš računa, pa si plačala s kartico, lahko tudi prineseš slip ali izpisek iz banke ali spletne banke. Na podlagi točnega datuma in zneska bodo hitreje (in raje) našli račun.

lp,
Lenka

********************************************************** http://www.Fashionista.si [url=http://www.fashionista.si/si/brskamo-po-omarah/poslji-nam-svojo-omaro]Kaj naj oblečem?[/url]

Ja , reklamacija je možna le z računom, če pa je trgovka kolikor toliko človeška, lahko poišče kopijo računa v blagajni (v tvojem primeru bi to lahko naredila res zelo, zelo hitro) in bi bila stvar rešena.Pojdi še enkrat tja, bodi sila prijazna in jo prosi naj ti poišče kopijo računa. Mislim, da bo to naredila, drugače ji povej, da se boš obrnila na Zvezo potrošnikov (kar tako malo, ponavadi vžge 😉 ).
Srečno.[/quote]

Takoj ko bi mi omenila, da se boš obrnila na Zvezo potrošnikov ti iz principa ne bi iskala računa. Govorim zase. Ja lepa beseda lepo mesto najde, če v podjetju nimajo drugače urejeno. Taki, ki samo vpijejo kako bodo šli pa preko nekih Zvez itd. so pa trgovci najbolj veseli! Če so pravila, da je potrebno imeti račun ga pač moraš imeti. Sploh pa če gre za reklamacijo. Servisi danes poleg garancije zahtevajo RAČUN!

p.s. Prijaznost in dobra volja sta definitivno recept. Če bo šlo super zate, če ne, šola za naslednjič.
Lp

Od kje ti ta podatek ? A zato, ker se tako govori med ljudmi ? NOBENEGA zakonskega roka ni za vračilo, dajte že to razumet. Vse vam piše v zvpot, pa si že enkrat preberite, da ne boste klamfale bedarij.[/quote]

POTEM PA SI PREBERI 39. ČLEN TEGA ZVPOT, ČE ŽE MAHAŠ Z NJIM OKOLI!
seveda obstaja zakonski rok za vračilo, đizus, no, če ga ne bi bilo, potem teoretično podjetjem ne bi bilo treba vrnit denarja. vse, kar bi bilo potrebno, bi bilo reči, ja, ugodili bomo vašim zahtevam, kdaj pa bomo to naredili, se bomo še pa odločili.[/quote]

39. člen ZVPoT

(1) Če v primerih iz 37. in 38. člena napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi.
(2) Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna.

Rok 8 dni je določen za zahteve po stvarni napaki in ne kar tako za vračila!

Vračilo brez kakršnega koli razloga je možno v 15 dneh pri nakupih na daljavo; torej prek interneta, katalogov…

POTEM PA SI PREBERI 39. ČLEN TEGA ZVPOT, ČE ŽE MAHAŠ Z NJIM OKOLI!
seveda obstaja zakonski rok za vračilo, đizus, no, če ga ne bi bilo, potem teoretično podjetjem ne bi bilo treba vrnit denarja. vse, kar bi bilo potrebno, bi bilo reči, ja, ugodili bomo vašim zahtevam, kdaj pa bomo to naredili, se bomo še pa odločili.[/quote]

39. člen ZVPoT

(1) Če v primerih iz 37. in 38. člena napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi.
(2) Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna.

Rok 8 dni je določen za zahteve po stvarni napaki in ne kar tako za vračila!

Vračilo brez kakršnega koli razloga je možno v 15 dneh pri nakupih na daljavo; torej prek interneta, katalogov…[/quote]ja halo? reklamacija je pa kaj? saj pa govorimo o napaki ne o kaprici ali celo popravilu v gar. roku.

Po treh mesecih pri čevljih?
Madonca, me prav zanima, kaj je z njimi narobe….

No tako. Čevlje sem kupila v baby centru. Pedipedove. na klubsko kartico, torej sem imela račun izdan na ime. Včeraj sem šla do bližjega BC in so mi tam sprintali ta račun, tako da ga sedaj imam. So mi pa v trgovini že naprej povedali, da je tamala čevlje verjetno obrabila??? Bomo videli. kaj bodo rekli na pedipedu. Kaj je narobe? Na notrnji strani se je stgalo blago, da se sedaj vidi goba, in pa pašček s katerim je čevelj zapet je ves natrgan. Pa to naj bile neke hudo dobre čevlje. Saj pravim… bomo videli…

Hvala vsem še enkrat za odgovore.

lp

New Report

Close