Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek angleščina v 4. razredu

angleščina v 4. razredu

Imamoa četrtošolca, ki ima velike težave z angleščino. V šoli jo ima prvo leto. Tudi sama ne vem, kako naj mu pomagam. Imate morda kakšen nasvet?

Angleščina je v četrzem kat težka. Sem imela sina prva generacija devetletke in seveda angleščina.Ker sema na znam bog ve kaj in sem “trda” za jezik, sem se namučila da sem mu kaj pomagala in razložila. Problem (po moje) je ve tem, da delajo kar stavke, brez osnov (He is, we are npr.). Ko sem mu rekla najprej oseba nato glagol, joj še sploh ni vedel kaj je oseba, glagol, ker pri slovenščini še niso jemali. V glavnem hudo. Plus tega da je za ocene-taprave.

To se po nekaj letih pogruntali celo na naši šoli. In sedaj imamo kot interesno dejavnost v 3. razredu angleščino, plačljivo seveda, da se malo navadijo, da potem v četrtem ni tako noro. Baje se obnese.

Nasveta konkretnega nimam. Midva sva se učila najpprej kako izgovorimo, nato še kako se napiše.Vsekakor pa je fajn če ima nekoga, ki vsaj malo zna, da mu dodatno razloži, pomaga.


Točno tako. Delajo stavke, osnov pa nimajo. Kako naj ve kako in zakaj je i have got….. in podobno. Ne vejo kaj pomeni glagol, samostalnik, nič. Pa zakaj je enkrat I am, ali I was….
Tudi jaz mu ne znam najbolje vsega razložiti.
Piševa stavke, prepisuje iz učbenika, delovnega zvezka, uči se na pamet. Ampak od tega nima kaj veliko.
Res ne vem, kako in kaj.

A pred četrtim razredom v šoli niso imeli nič angleščine?

Naši so že od vrtca naprej (načrtno) delali na angleščini in potem ni bilo pretiranih težav-
opažam pa, da imajo težave otroci staršev, ki sami ne znajo dobro tujega jezika.
Jaz imam sicer svojo teorijo o tem, ampak zdi se mi pa res skrajno bolano četrtošolcu doma razlagati tisto malo snovi, ki se jo učijo pri angleščini. Kritika leti na prfokso, da ne bo pomote.

Ne, prej niso imeli nič angleščine.
Priznam, sama v angleščini nikoli nisem blestela, v gimnaziji sem jo imela 3.
Ampak sedaj jo kar znam, ker jo potrebujem v službi, berem tujo literaturo. Ampak to je uporabna angleščina, slovnična pravila mi še vedno delajo težave.

V knjižnici naj vzame angleške knjige oz. slikanice na temo, ki ga zanima (npr. šport). Enako risanke al pa preproste filme. Lahko tud knjige za odrasle, ki imajo slike in pod slikami napise (npr. o živalih).
Doma se mal pogovarjajte v angl., preprosti ukazi : give me a glass, spoon … Če imaš možnost, dopust al pa kakšen vikend preživite v okolju, kjer bo lahko sam govoril. Bo zelo motiviran, ko bo lahko sam naročil sladoled. Grem stavit, da bo hitro pokapiral, če bo v družbi drugih angleško govorečih otrok.

Nekateri otroci enostavno ne dojamejo angleščine. Taki imajo pozneje tudi z matematiko kar nekaj težav. Ne vprašaj zakaj, pač je tako. Naj bere knjigice, tiste tanke, drugače pa pa ni nekega hudega nasveta. Bo pač pri angl. vedno imel probleme. Se z angleščino ukvarjam dlje časa, zato vem. Veliko je dednost. Če starši niso za ta jezik, čeprav so se ga učili, tudi otroci po vsej verjetnosti ne bodo.

Da je težka v 4. razredu? No, za ene res. Drugi pa jo delajo kot za šalo. Saj ni treba osnov znati, da se ti uleže I have got / she has got…. Saj tudi angleški otroci ne znajo naprej slovnice, potem šele tvorijo stavke.:)

Sprijazni se, bodo pač težave, niso vsi naravni talenti za jezike. Pri otrocih, ki nikoli prej niso slišali angleščine, imaš take, ki jo dojamejo in osvojijo zelo hitro in take, ki jim nikakor ne gre. Tako kot pri matematiki. Ne morejo biti vsi odličnjaki.


Točno tako. Delajo stavke, osnov pa nimajo. Kako naj ve kako in zakaj je i have got….. in podobno. Ne vejo kaj pomeni glagol, samostalnik, nič. Pa zakaj je enkrat I am, ali I was….
Tudi jaz mu ne znam najbolje vsega razložiti.
Piševa stavke, prepisuje iz učbenika, delovnega zvezka, uči se na pamet. Ampak od tega nima kaj veliko.
Res ne vem, kako in kaj.[/quote]

Joj, ljudje, saj se jezika ne uči po sistemu riba-Fisch, miza-Tisch. Vsak učbenik ima tudi CD. Predlagam, da ga kupite in da otrok doma posluša CD. Tako lahko hkrati sledi besedilu v učbeniku. Posluša naj pesmice, čez nekaj časa jih bo začel peti tudi sam. Jeziku mora biti čim več ‘izpostavljen’. Tudi gledanje angleških risank, brez podnaslovov, je dobrodošlo.


Točno tako. Delajo stavke, osnov pa nimajo. Kako naj ve kako in zakaj je i have got….. in podobno. Ne vejo kaj pomeni glagol, samostalnik, nič. Pa zakaj je enkrat I am, ali I was….
Tudi jaz mu ne znam najbolje vsega razložiti.
Piševa stavke, prepisuje iz učbenika, delovnega zvezka, uči se na pamet. Ampak od tega nima kaj veliko.
Res ne vem, kako in kaj.[/quote]

Joj, ljudje, saj se jezika ne uči po sistemu riba-Fisch, miza-Tisch. Vsak učbenik ima tudi CD. Predlagam, da ga kupite in da otrok doma posluša CD. Tako lahko hkrati sledi besedilu v učbeniku. Posluša naj pesmice, čez nekaj časa jih bo začel peti tudi sam. Jeziku mora biti čim več ‘izpostavljen’. Tudi gledanje angleških risank, brez podnaslovov, je dobrodošlo.[/quote]
Poslušanje CD-ja, branje knjigic, gledanje risank na Disney ch. se zaenkrat ni prav nič obneslo. Celo več an besed se je naučil njegov mlajši bratec kot on. Branje enostavnih slikanic izgleda tako, da mu berem, prevajam, ampak povem, da od tega ni nič.
Res ne vem, kako in kaj. Razumem, da bo pač imel težave. Ampak ne morem reči: ti tega ne razumeš, si lesen za an, pa ijo imej 2 ali 1.

Joj, ljudje, saj se jezika ne uči po sistemu riba-Fisch, miza-Tisch. Vsak učbenik ima tudi CD. Predlagam, da ga kupite in da otrok doma posluša CD. Tako lahko hkrati sledi besedilu v učbeniku. Posluša naj pesmice, čez nekaj časa jih bo začel peti tudi sam. Jeziku mora biti čim več ‘izpostavljen’. Tudi gledanje angleških risank, brez podnaslovov, je dobrodošlo.[/quote]
Poslušanje CD-ja, branje knjigic, gledanje risank na Disney ch. se zaenkrat ni prav nič obneslo. Celo več an besed se je naučil njegov mlajši bratec kot on. Branje enostavnih slikanic izgleda tako, da mu berem, prevajam, ampak povem, da od tega ni nič.
Res ne vem, kako in kaj. Razumem, da bo pač imel težave. Ampak ne morem reči: ti tega ne razumeš, si lesen za an, pa ijo imej 2 ali 1.[/quote]

povej kakšne ima ocene in kaj pravi učiteljica

Ni pravila. Imam dva otroka, dvojčka. En blesti in ima pri angleščini v 4.r samo petice, ta drugi pa celo paleto ocen, povprečno pa 3. Enostavno eden razume, drugi pač ne.

Tisti, ki ima ang.5 ima 100{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} glasbeni posluh in tako brez težav ujame tudi melodijo jezika. Ta drugi pa je brez posluha.

Mislim, da je veliko tudi v tem ali ima otrok posluh ali ne.

Sem anglistka in imam otroka v 4. razredu, pa vam povem, da ga niti pod razno ne begam s kakšno slovnico ali dodatnimi pravili. Kar imajo trenutno v šoli, je čisto dovolj. Kar pomeni, da se nauči besede, ki jih jemljejo – izgovorjava in zapis, stavke pa samo v taki obliki, kot jih jemljejo v šoli. Na pamet. Torej I’ve got, čeprav se da reči tudi I have.
Tako da ne imejte slabe vesti, ker otrok ne znate naučiti, ker znate prek zadost za to fazo. Držite se osnov, kot jih jemljejo v šoli in ne nadgrajujte. To bi bil moj nasvet. Razen če je otrok izjemno vedoželjen in se uči zlahka. Drugače pa moj zaenkrat samo širi besedni zaklad (televizija, glasba). Za ostalo bo še čas.

Pri nas ima 3/4 otrok pri angleščini petice. Kontrolke so napisane na tak način, da ni problem rešit. Prelahko, če mene vprašate. Niti besed jim ni treba znati prav napisati. Samo obkrožujejo, povezujejo …

Nisem anglistka. In ne štekam, zakaj naj bi si otroci širili besedni zaklad, pa se na pamet učili neke fraze, o osnovah pa pojma nimajo.
Prav tako ne štekam tega, da ima v razredu 3/4 otrok petice. Kje je tukaj logika? V mojih časih je bilo v razredu pri vsakem predmetu v razredu par otrok (npr. do pet v celem razredu), ki so imeli pri posameznih predmetih 5, zdaj pa je cela inflacija petic. Kakšno sporočilo ocene sploh še nosijo?
Vem, da je moj komentar mimo, a sem morala napisat.

ce imate moznost, si potegnite z neta torrent Leapfrog…to so razlicne poucne risanke o crkah, tvorbi besed, stevilkah..mislim da so 4 razlicni deli. zelo zanimiva in poucna, mogoce mu bo pomagalo.

mam otroka v 5r angla je težka pa mi smo se drugač učil v OŠ sem hodu do l 77 po pa šlosarji nismo meli angle pa otroku kr dost pomagam ima petice

Nisem anglistka. In ne štekam, zakaj naj bi si otroci širili besedni zaklad, pa se na pamet učili neke fraze, o osnovah pa pojma nimajo.
Prav tako ne štekam tega, da ima v razredu 3/4 otrok petice. Kje je tukaj logika? V mojih časih je bilo v razredu pri vsakem predmetu v razredu par otrok (npr. do pet v celem razredu), ki so imeli pri posameznih predmetih 5, zdaj pa je cela inflacija petic. Kakšno sporočilo ocene sploh še nosijo?
Vem, da je moj komentar mimo, a sem morala napisat.[/quote]

Imaš popolnoma prav, meni je to adijo. Za 5 je dovolj, da otroci prepoznajo pomen besed in da jih znajo PREPISATI.
Kar se tiče širjenja besednega zaklada – nisem napisala, da NAJ BI si ga širili, pač pa da se to dogaja na nezavedni ravni, ob gledanju TV-ja in poslušanju glasbe. Tako da otrok pozna pomen besed, ne bi pa jih znal recimo uporabiti v stavku.In s tem ni nič narobe – tako sem se začela učiti tudi jaz. Ko pridejo pravila, tudi morajo z nečim znati tvoriti stavke. Pravila je pa na tej stopnji težko učit, ker – kot so že zgoraj mamice ugotovile, otroci ne vedo, kaj je glagol, kaj samostalnik, kaj pridevnik. Kako boš četrtošolcu razložil glagol biti in 1, 2, 3 osebo, če pa še nikoli ni slišal za to?

To pišem sicer čisto laično, kot mama – nisem pedagog in mi sam proces učenja tujega jezika ni znan, razen koliko sem ga izkusila na lastni koži.

V danasnjih casih imajo otroci veliko pripomockov: tv, internet, cd-ji … Mi smo bili veseli, da smo lahko gledali tv in je bilo koncno vec programov, kot pa samo slovenija 1 in slovenija 2. Pop tv je startal kasneje in ga nisi povsod lovil tako da mnja… pa gajba tv je bil kasneje. Medtem, ko je bil v Sloveniji se mrk si lahko prek satelitske marsikaj videl. Na slo tv si se pa ucil srbohrvasko jst se zmer razumem. :d

V Sloveniji ni bilo nikoli mrka, ker je bilo na RTV zmeraj dovolj ameriških filmov in nadaljevank (najbrž več kot danes), da o obilici tuje glasbe ne govorim. Ko sem jaz odraščala, ni bilo neumnih kvot o obveznem predvajanju slovenske glasbe in je bilo za slišat več tujega kot domačega. Potem pa smo prepisovali besedila po posluhu in osvajali angleščino.

Naš je letos že 5.r., ampak še vedno se mi zdi, da je poudarek večinoma na besednem zakladu. Ogroooomno novih besed. Zato sem mu največ pomagala prav s pisanjem slovarja. Torej, v en stolpec slovensko besedo, on vpiše poleg angleško, jaz preverjam na koncu. Enako tudi ustno, jaz povem besedo, on angleško, pa še črkuje. Je pa laže, ker te lekcije še znam 🙂 Pa branje in razumevanje zgodbic iz učbenika. Tiste male knjigice, ki jih omenjate, niti niso lahke, ker so večinoma napisane v preteklem času, oni pa to še ne znajo in je tu spet en kup nerazumljivih besed.
Pri nas je učiteljica v testu zahtevala 100{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} pravilen zapis, tudi upoštevanje množine, ko jo pravzaprav sploh še niso jemali, vsaka napaka pol točke dol… Tudi knjiga Sails se mi zdi kar težka, zelo zgoščena, praktično povsem napolnjene strani, vse pisano, dobro, da se znajdejo. Zna pa pouk približati s pesmijo, zgodbicami, kartončki, tablo, računalnikom, cd-ji…. in veliko res ostane v glavi, a brez domačega ponavljanja bi naš težko dobil več kot tri, pa ima angleščino rad in mu kar gre.
Je pač treba delat…

raglja

Kot zabaven “pripomoček” lahko uporabite gledanje risank ali filmov v angleščini po možnosti tudi brez podnapisov – razni Cartoon network ali pa Disney chanell so pri tem lahko koristen pripomoček. Če otrok že gleda televizijo lahko izkoristi prijetno s koristnim.

New Report

Close