Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Prevoz na delo

Prevoz na delo

Imam en problem in upam, da mi boste lahko pomagale.

Trenutno se vozim na delo 15 km, toliko tudi dobim plačan prevoz na delo.

Sedaj se nameravam preseliti v od službe 45km oddaljen kraj in direktor stalno teži, da mi ne bo plačeval več za prevoz.

Ali lahko res to naredi?

Kaj naj naredim, ko se bom preselila? Naj napišem dopis za direktorja v katerem ga pisno obveščam, da se s 1.5 selim in dam kopijo še v računovodstvo? Zraven pa priložim še potrdilo o prebivališču?

Ali je potrebno izpeljat kak drug postopek?

Ali lahko šef zavrne plačevanje dodatnih km?

uradno direktorja obvesti in priloži obvestilo o prijavi stalnega prebivališča in ti mora izplačevat pač primeren prevoz, kot to velja po zakonu.

Imam isti priblem, s tem, da selim in bom prijavila začasno bivališče. A mi pripada povračilo stroškov, kjer bom začasno prijavljena.

Tudi začasno bivanje prijaviš na UE in daš staremu in ima, da ti plačuje!

Imam isti priblem, s tem, da selim in bom prijavila začasno bivališče. A mi pripada povračilo stroškov, kjer bom začasno prijavljena.[/quote]

načeloma ja, če se boš vsaj 4 krat tedensko vozila od tam.

http://med.over.net/forum5/read.php?151,6886597,6886691#msg-6886691

Uredba o povračilu stroškov govori takole:

3. člen
(prevoz na delo in z dela)

(1) Povračilo stroškov za prevoz na delo in z dela se ne všteva v davčno osnovo dohodka iz delovnega razmerja, do višine stroškov javnega prevoza od običajnemu prebivališču najbližjega postajališča do mesta opravljanja dela, če je mesto opravljanja dela vsaj en kilometer oddaljeno od delojemalčevega običajnega prebivališča.
(2) Mesto opravljanja dela po tej uredbi je mesto, kjer se delo opravlja oziroma se začne opravljati. Običajno prebivališče po tej uredbi je prebivališče delojemalca, ki je najbližje mestu opravljanja dela. Drugo prebivališče delojemalca je običajno prebivališče po tej uredbi le, če se delojemalec od tam vsaj štirikrat tedensko vozi na mesto opravljanja dela.
(3) Javni prevoz po tej uredbi je prevoz, ki je pod enakimi pogoji dostopen vsem uporabnikom prevoznih storitev in se izvaja v komercialne namene, razen prevoza, ki se opravlja z osebnim ali s kombiniranim vozilom. Javno prevozno sredstvo po tej uredbi je prevozno sredstvo, s katerim se opravlja javni prevoz. Postajališče po tej uredbi je mesto, kjer je mogoče uporabiti javno prevozno sredstvo in je kot tako določeno v aktih prevoznika.
(4) Če je najbližje postajališče od običajnega prebivališča oddaljeno več kot en kilometer, se v davčno osnovo poleg povračila stroškov iz prvega odstavka ne všteva povračilo stroškov prevoza do višine 0,18 eura za vsak polni kilometer razdalje med običajnim prebivališčem in le-temu najbližjim postajališčem.
(5) Če delojemalec iz utemeljenih razlogov ne more uporabljati javnega prevoza, se v davčno osnovo, ne glede na tretji in četrti odstavek tega člena, ne všteva povračilo stroškov prevoza do višine 0,18 eura za vsak polni kilometer razdalje med običajnim prebivališčem in mestom opravljanja dela.
(6) Za določanje oddaljenosti v skladu s tem členom se upoštevajo najkrajše običajne cestne povezave.
(7) Če ima delojemalec pravico do uporabe službenega vozila za privatne namene in mu delodajalec za tako uporabo službenega vozila zagotovi tudi gorivo, se povračilo stroškov za prevoz na delo všteva v davčno osnovo dohodka iz delovnega razmerja.
(8) Delojemalcu, ki dosega dohodek iz delovnega razmerja iz tujine, se ne glede na prvi, tretji, četrti in peti odstavek tega člena, prizna strošek prevoza na delo in z dela do višine 0,18 eura za vsak polni kilometer razdalje med običajnim prebivališčem in mestom opravljanja dela.

Pa sej to je glih 10€ razlike. Mogoče ne ve za koliko denarja gre in komplicira.

Pri nas po novem, če se seliš v bolj oddaljen kraj, ti prevoz ne pripada več oz. dobiš še vedno tisto kar si za prevoz dobi prej. Če se seliš v kraj, ki je bližje od prejšnjega, ti pa seveda prevoz takoj popravijo. Je to spoloh prav? Se to lahko ureja z notranjimi pravili oz. kolektivno pogodbo? Gre za večje SLO podjetje.

Niti slučajno.

Naš avtobusni prevoznik ima za 15 km ceno vozovnice 2,3€, za 45 km pa 5,2€, kar pomeni 2,9€ razlike pri eni vozovnici.
2,9€ x 2 prevoza na dan (v in iz službe) x 22 del.dni = 127,6 € razlike!

Če ni javnega prevoza oz.ga delavec utemeljeno ne more uporabljati, pa je razlika 30 km x 2 prevoza na dan (v in iz službe) x 22 del.dni x 0,18€ = 237€ razlike!

Tudi če Panožna kolektivna pogodba določa 60{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} povračilo (kar nekatere določajo), je razlike vsaj 75€ mesečno.

seveda to ni prav. pripada ti prevoz do tvojega prebivališča, ne pa do tam, kjer si živel predlani. interni pravilniki ne morejo biti nad zakonom. inšpekcija bi imela kaj delat…

Kaj pa jaz, ki delam do 16:00 in pelje avtobus v moj kraj ob 16.05, jaz pa imam do avtobusne 15 min hoje, s tem, da itak zaradi dela lahko grem komaj okoli 16.15 iz pisarne komaj – naslednji avtobus je ob 18.05.

Zjutraj pa če hočem biti v službi ob 8:00 moram iti na avtbus, ki me do službe pripelje že ob 6:45.

A se potem smatra, da imam možnost lastnega prevoza oz ali sem upravičena do koriščenja lastnega avtomobila in kje je to določeno?

No ker pri meni je tako, da če se vozim z avtobusom sem v službi že ob 7:00 (ker zjutraj si nimam kaj zaa začet v mestu, na kavo pa vsak dan tudi ne bom šla v gostilno, ker premalo zaslužim), popoldan pa sem te lahko v pisarni komot do 17:40, kar pomeni krepko 2,5 nadur na dan, ki mi jih delodajalec seveda ne prizna, ker po njegovo itak lahko pridem ob 8:00 in grem domov ob 16:00.

Sedaj se vozim z avtomobilom ampak dobim plačano po karti za avtobus.

ti revše ubogo. večina ljudi v sloveniji se vozi na delo z lastnim vozilom, dobimo pa nadomestilo po najnižji karti za avtobus.

ti revše ubogo. večina ljudi v sloveniji se vozi na delo z lastnim vozilom, dobimo pa nadomestilo po najnižji karti za avtobus.[/quote]

Potemtakem se po tvoji logiki smatra, da obstaja možnost javnega prevoza tudi če avtobus vozi zjutraj ob 6:00 in zvečer ob 18:00 in moraš vmes čakat ne vem kako dolgo na prestop in vezo?

Pa mogoče bi vsi ti ljudje tudi raje dobivali plačano po km in ne po avtobusni karti, če bi vedeli, da so do tega upravičeni. A ne?

Ampak pazi, da nimaš v plači še stimulacije, ker ti jo bo ob tvojem trmarjenju znižal 🙂

Prevozi so ena večjih anomalij našega plačnega sistema. Delodajalec te je zaposlil in si takrat vkalkuliral tvoje dohodke. Sedaj se je znatno povečal tvoj dodatek za prevoz, ki ga mora plačevati delodajalec. Na podlagi česa misliš, da si upravičena do višjega dodatka? Se je delodajalcu zaradi tvoje selitve povečal promet in dobiček?

na podlagi tega, kar piše v zakonu. ko se po zakonu poviša minimalna plača, se ti zdi, da je delodajalcem ni treba izplačat, ker se jim hkrati ni povišal tudi promet?
ko se po zakonu spremeni minimalno nadomestilo za malico, misliš, da ga delodajalec ne rabi izplačat, ker tega pred petimi leti, ko je vkalkuliral stroške delavcev ni upošteval in ker se mu ostali stroški niso znižali?
se grem stavit, da se delodajalci, katerih delavci se preselijo bližje čisto nič ne pritožujejo, ko je treba znižat nadomestilo za prevoz na delovno mesto. pa čeprav so pred leti, ko so tistega delavca zaposlili, vkalkulirali višjega…

elaine, vsi vemo da imajo podjetja vsako leto višje plane, dobičke in zahteve do zaposlenih, zato prevoz na delo ne bi smel biti problem in izgovor za neplačevanje.

seveda to ni prav. pripada ti prevoz do tvojega prebivališča, ne pa do tam, kjer si živel predlani. interni pravilniki ne morejo biti nad zakonom. inšpekcija bi imela kaj delat…[/quote]

Saj vidiš, kakšno delovno inšpekcijo imamo. Že s taglavnim šefom ni nič, zdej se bo menda “umaknil s položaja”. V kakšno bolj umirjeno službico, kjer bo bolj v miru lahkopredaval in dodatno služil.

New Report

Close