Avto.Over.Net

Avtomobilizem

avto + 150 000 km

Default avatar

meiskušen mn

Še nisem imel avto, ki bi imel več kot 100.000 km. Sedaj pa razmišljam. Ali kupiti rabljen avto, ki mi je všeč, star 5 let,ima pa cca 150.000 km? Kdo ima izkušnje? So kakšni veliki stroški?. Hvala in lp.
Default avatar

relativno

Malce več podatkov je potrebno za 150.000 km, kakšne znamke je ta avto, a je bencinar ali dizel, ali je pripeljan iz tujine, ali so kilometri dejanski. 150.000 km je lahko veliko, ali pa skoraj dobro ulaufan.
Default avatar

alexa01

JA za to bi sigurno rabili več podatkov. če je iz tujine se temu reče da so to zdravi kilometri, uglavnem voženi po urejenih cestah. Ker pri nas kupljen avto je pri 150.000 km lahko že fino zjahan. Ali je diesel katera znamka avomobila je.. Vse je pomembno..
lp
Default avatar

streluška

Jaz sem kupila avto z več kot 200.000 km in ni bilo nič posebnega narobe z njim, vse v skladu s pričakovanji.
Samo je pa tako: ne delam veliko km in je potem res vseeno, če jih ima avto že veliko, ker mu jih prav dosti ne bom nabila gor. Če pa na leto narediš 20, 30 jurjev km, bo pa avto čez tri leta imel že več kot 200.000.
Default avatar

mfk

Sam sem kupil 3 leta star avto (ford mondeo). Bil je uvožen iz Italije, torej z zdravimi kilometri, imel je 146500 km. Ob nakupu se je treba zavedati, da boš moral še kaj večkrat porihtati.

Sam sem pri 225000 km menjal turbino (1200 € z delom), pri 265000 sem menjal potisni ležaj in sklopko (700€ z delom) in na zadnje sem pri 272000 km obnovil vse šobe (700€ z delom).

Za avto sem dal 8800 €. V njega vložil še nadaljnjih 2600€. Skupaj je to 11400€, kar je še vedno veliko manj, kot če bi kupil novega za 20000+€.

Velik avto pa potrebujem za dnevno vožnjo v službo, saj mi lahko reši življenje, če se karkoli zgodi. Pa še 4 člani smo radi komot.

Meni je odtehtalo.

Redni servis in gume imaš pa kot strošek v vsakem primeru.
Default avatar

relativno

alexa01 je napisal/a:
Vozila iz tujine imajo popravljene števce, tudi po 100.000 km, ne vsi jih je pa mnogo. Nakteri kasneje ugotovijo, pri katerih km je bil opravljen servis.
Default avatar

flashgordon

relativno je napisal/a:
a v tujini števci tolk crkujejo da jih je treba popravljat? če pa misliš na prirejanje km, je pa tako, če le nisi preveč naiven in če res nimaš sreče pol se nimaš kaj bat za vozila ki so bila kupljena v drugih državah eu, ker izraz uvoz ni glih na mestu, ker avti se ne uvažajo pač pa se kupujejo v tujini in ja, avti iz tujine so veliko bolj ohranjeni od naših predvsem vozila ki so bila v poslovnih najemih od velikih leasin hiš kot je leaseplan, carnext, ald , europcar itd
Default avatar

Bine

Pri avtomobilih s 150000+ km je vse ena velika loterija. lahko dobiš avto, ki ti bo tekel BP, lahko pa dobiš vrečo brez dna. V tujini je tako, res so v glavnem prevrteni števci, še posebej pri avtomobilih višjega cenovnega razreda, npr. BMW, Audi, MB,..ker se to zelo težko ugotovi na podlagi ostalih delov avtomobila. pri enem italijanu, francozu ali Oplu in podobno, so pri 150 000 km že sedeži, volan, tapiserija tako uničeni, da takoj vidiš, da ima veliko več km. Problem pa je, da teh števcev ne prevrtijo v tujini ampak v glavnem naši "uvozniki" lahko rečemo tudi švercerji ali mali dealerji. Na zahodu se v primeru, da ugotovijo, da je nekdo prevrtel števec z namenom prevare, to zelo strogo sankcionira, pri nas te pa čaka le jalova civilna tožba.

Osebno ti svetujem, da v primeru nakupa avtomobila s 150 000+ km gledaš za dobro ohranjenimi bencinarji in nikakor ne za malimi TDI, DCI, HDI, JTD...itd, kot je sedaj moderno. Pri turbodieslih je možnost, da gre kaj narobe precej večja kot pri bencinarju, ker ima precej več motornih delov, ki se lahko pokvarijo...razni ERG ventili, Bosch pumpa, turbina, še posebej velja do za male turbodiesle. pa še dražji so pri nakupu. En BMW 2 litrski motor, ki je gnan z verigo in ne jermenom lahko ob pravilnem vzdrževanju brez problema naredi 300 000+km.

To je moje mnenje, pa veliko sreče pri nakupu.
Default avatar

Lastniki_

Mi, oz. moj mož je lastnik avta, ki ima prevoženih 170.000km, avto pa je star 3 leta. Torej na leto dela precej km, večji del po naših (slo) cestah. V kakih pol leta mora menjati avto, saj so se obiski na servisu začeli nabirati in bo postalo vzdrževanje prevelik strošek.
Je pa verjetno tako, kot je ena napisala, odvisno kako bo tak avto uporabljen naprej. Jaz npr. za svoje lastne in službene potrebe možev avto lahko imam še par let (naredim cca 20-25.000 km letno). Če ga pa kupi nekdo, pa bo prej kot ne nezadovoljen ... po mojem.

Lp,M.
Default avatar

ma dej...

Ja pa od kje vam ideja o prevrtenih km, če ima avto servisno knjigo potrjeno od poobl. servisa???

Mi imamo (sicer smo v fazi menjave) škodo octavio, dizel, pa ima 360.000 km, avto teče kot urca, je pa res, da je skoz servisiran po srevisni knjigi pri pooblaščenih serviserjih. Vse menjano tako, kot je treba, je pa tudi res, da so bile vožnje izključno samo po AC.
Default avatar

Rolfo

Kje ideja o prevrtenih števcih :-)) Za denar se da vse uredit, verjemi, na žalost. To se dogaja, skoraj vsak posrednik , ki prodaja avto uvožen iz tujine napiše, da je od prvega lastnika (max. 2) in s potrjeno servisno knjigo. Obrni se na kakšne avtomobilistične forume in boš presenečen, koliko je tega...res! Avtom nižjega cenovnega razreda (Škoda, Fiat,...itd) tega ne počnejo, ker se finančno ne splača. Še nikoli nisem slišal, da bi nekdo kupil Oktavio (ki je mimogrede super avto) iz uvoza.
Default avatar

flashgordon

šejaznevdko je napisal/a:
če bi si želel imeti dotični avto bi ga kupil, če nimam potrebe po tem je pa to samo razmetavanje denarja, cena je v okvirih padca vrednosti vozila v 5 letih in je ok...ampak samo v primeru da si re želiš ta avto, drugače je to neracionalen nakup
Default avatar

flashgordon

Rolfo je napisal/a:
govoriš na pamet, če se pozna poreklo vozila se da vse preverit, seveda pa moraš dobiti zraven originalno servisno knjigo iz katere je razvidno kdo je bil prvi lastnik vozila in da je le ta potrjena, pa tud izvorne dokumente od avta ( račun, originalno prometno dovoljneje, aci dokument če je avto iz italije itd)....zakaj se ne splača v tujini kupovati avte nižjega segmenta? ker so v sloveniji nastavljene podn cene s strani uradnih distributerjev in ne prideš s ceno skoz, poleg tega slovnski avtomobilski trg ni normalen trg in še dolgo ne bo, če sploh kdaj
Default avatar

kmeters

za 35 eur ti prevrtijo vsak števec uporabljam to storitev ker kšeftam z rabljenimi avti
Default avatar

flashgordon

kmeters je napisal/a:
jaki si mi ti kšeftar z avti, za tiste ki so stalne stranke je cena za prevrtitev števca 20 eurov, kar pomenni da lažeš, al pa da preveč plačuješ za to storitev in če enako delaš z avti, pol si slab kšeftar,
Default avatar

DRRR

Lastniki_ je napisal/a:
Lej, če daš za 5 let star avto z 170.000 km za 10.000 € in na drugi strani 10 let starega z 300.000 km in za 3.000 €, so nabirajoči servisi pri cenejšem še vedno daaaaaleč cenejši v primerjavi z preplačano ceno petletnika....Jasno?
¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸
Ne prekidaj ženu dok šuti...
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Default avatar

DRRR

DRRR je napisal/a:
Pa še nekaj...glih pred nekaj dnevi mi je kolega-mehanik povedal, da je en tip k njemu pripeljal avto na servis( BMW 530d, star 6 let, )kateremu so zavrteli števec iz 1.200.000 na 380.000 km.... in avto se normalno prodaja naprej......

Velika večina LJ taksistov ima namreč avte z 500.000- 1.000.000 km....pa da ne bo kdo zdej pameten da so taki avti za na odpad oz. da so en sam strošek.....v glavnem so taxiji nemci, predvsem VW, pri katerih se ne menja delov kar vsepovprek, tko kot pri francozih ali italijanih...
¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸
Ne prekidaj ženu dok šuti...
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Default avatar

DRRR

DRRR je napisal/a:
...desetletnika...
¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸
Ne prekidaj ženu dok šuti...
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Default avatar

DRRR

DRRR je napisal/a:
...desetletnika...
¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸
Ne prekidaj ženu dok šuti...
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°