Recepti.Over.Net

Prehrana in kulinarika

Odgovarjajo: Vesna Feelgood, svetovalka za prehrano

zdrava prehrana - jedilnik

Default avatar

zdravko

torej, poskušam se zredit, seveda zdravo, pa sem si sestavil en jedilnik

Kaj pravite?

zajtrk - ovseni kosmiči z mlekom + jabolka + 2 komada Omega 3 kapsule
malica - piščančja prsa (klobasa) na kos polnornatega kruha + navadni jogurt + 10 orehov
kosilo - pečena puranja ali piščančja prsa + riž ali testenine + solata
malica 2 - beljakovinski prašek whey + banana
malica 3 - 3 jajca + solata (različno zelje, zelena, fižol, paradižnikova, koruza)
večerja - riba 150g + solata + kos polnozrnatega kruha + čajna skodelica malin ali jagod + 2 komada Omega 3 kapsule

Je to dovolj? Še imate kake predloge za zdravo prehrano pa da je okusna? Žal mi skuta ne gre dol, čeprav vem da je zdrava.
Default avatar

uf.

v enem dnevu piščančjo salamo, piščančje meso, 3 jajca in še ribe?
Default avatar

????ČŠP

Pa zakaj te kapsule? Saj boš jedla že ribo?!?
Default avatar

minkica

Ljudje smo različni. Toliko jaz požvečeim kvečjemu v dveh dneh, če imam ta lačno.
Default avatar

taranika

Uuuuuuooooouuu, če bi jst toooolk jedla bi bla širš kt dalš!!!
Default avatar

zdravko

Ja rabim se zredit kvalitetno za 15kg, ker mi samozavest z grozno suhostjo trenutno zelo probleme povzroča :( Zraven tega pa bom tekel 3x na teden 45 min
Default avatar

Beljakovine

Po moje se od tega ne boš zredil 15 kg, ker to je vseeno zdrava prehrana, ki vsebuje dosti beljakovin...pa še tek zraven....
Default avatar

zdravko

Kak pameten predlog od česa pa se bi, pa pri tem ne dobival maščobe okrog trebuha?
Default avatar

partika

Moje popolnoma nestrokovno mnenje: poznam kar nekaj tekačev, ki so vsi po vrsti čisto presušeni. "Kitasti" ampak suhi. Po moje bi bilo morda bolje, da greš v fitnes in se ukvarjaš bolj z anaerobno vadbo...
Default avatar

tkole

zdravko je napisal/a:
Whey beljakovine pojej oz. spij po teku. Za hitrejšo regeneracijo.
Jaz bi spustila tud tiste kapsule (ker če se kolikor toliko zdravo/raznoliko prehranjuješ, ne potrebuješ nobenih dodatkov).
Pa 3 jajca na dan tud ne vem če so glih v redu.
Poišči na netu prehransko piramido, tam nazorno prikazano, koliko vsake prehranske skupine naj bo v celotni prehrani.
Pa mogoče poišči kakšne članke dr. Nade Rotovnik-Kozjek, sem brala veliko njenih člankov na temo zdrave prehrane in športa v Delovi prilogi Polet.
Default avatar

Petra***

Tudi jaz namesto teka predlagam fitnes.
Default avatar

takole

Se strinjam s predhodnicami, poleg teka obvezno fitnes.

Je pa kar dosti beljakovin, tako da prav veliko se ob taki hrani ne boš zredil.

Pojačaj zelenjavo in polnozrnate OHje, oboje zabeli z žlico visoko kakovostnega olja (laneno, orehovo, oljčno ...)
Default avatar

zdravko

Saj pa mam zelenjavo pri kosilu in večerji (solato) in zraven solate še koruzo oz. kumare iz konzerve.

A niso beljakovine glavne za rast mišic in s tem teže?

Olja pa ne prenesem, edino v solati bučnega. Tako da te omega 3 kapsule so nadomestilo za ribje olje oz. omega 3 maščobe
Default avatar

takole

zdravko je napisal/a:
Ja, to je res, samo je pa tudi res, da se za prebavo in presnovo beljakovin porabi kar veliko energije, tako da samo od beljakovin se ne boš zredil, ravno nasprotno, ob beljakovinsko močni hrani človek celo shujša - poleg tega je velika količina beljakovin tudi hudo naporna za ledvice, tako da na daljši čas absolutno ni priporočljiva.

Od maščob v kapsulah, se ne boš zredil, vseeno ti priporočam, da se počasi navadiš na kakovostna olja, saj ni treba, da jed plava v olju, mal jo pokapaš in je.
Default avatar

mandarine tree

Joj, zdravko, na zelo nepravem mestu sprašuješ za mannje.

Jedilnik je kul, jaz bi dodala konkretno več OH (testenine, riž, polenta, ajdova kaša, proso, krompir itd itd) in namesto teka trening v fitnesu. Ali pa če v whey butneš maltodekstrin.

Če si po naravi suh, se je hudič zredit in kalorije iz Oh je pač treba navit.

4g omega 3 je čist kul, samo ne iti nad 6g dnevno, če si na masi (za dieto bi bilo pa kul, poznam ljudi, ki hujšajo s 15g omega 3 dnevno).

Vso srečo!

Moderatorji

Vesna Feelgood , svetovalka za prehrano
Vesna Feelgood