Psihiater odgovarja

Odgovarjajo: Daniela Fiket, dr. med. specialistka psihiatrije in psihoterapevtka

ecytara

Default avatar

prednovoletna depresija

Pozdravljeni,

Zaradi dolgoletne nespečnosti, sem se pred tednom dni pričela zdraviti z Ecytaro in sicer kot običajno polovička tbl. pvi teden, nato pa prehod na celo tbl. Nekaj stranskih učinkov, ki pa so sprejemljivi sicer imam, se mi je pa nespečnost poslabšala, kar me zelo skrbi. Ali je mogoče,da je vzrok tudi v tem,da jemljem po navodilu zdravnika zdravilo zvečer oz. ali je smisleno prestaviti čas jemanja na jutro?
Najlepša hvala za morebitni nasvet oz. odgovor.
Default avatar

Temza

Pozdravljeni!

Ecytara je SSRI antidepresiv in se uporablja predvsem za zdravljenje depresij in anksioznih motenj.
Običajno se priporoča jutranje jemanje, ker občasno pri nekaterih res povzroča nespečnost. Poskusite torej z jutranjim jemanjem, če pa ne bo kmalu nič bolje, vam bo psihiater verjetno dodal zvečer kako zdravilo, ki uspava, pa najsi bo to nevroleptik, anksiolitik ali uspavalo. Možna je tudi kombinacija enega od navedenih zdravil z Ecytaro v večernih urah.
Pa še to: dobro uspavalo je tudi baldrijan zvečer ( v tem primeru Ecytara zjutraj ).
Dragomira Ahlin dr. med. spec. psih.

TEMZA d.o.o.
Dunajska 198,
1000 Ljubljana
[email protected]
www.temza.si

Moderatorji

Daniela Fiket , dr. med. specialistka psihiatrije in psihoterapevtka
Daniela_Fiket