Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Nove gume

Nove gume

Mi lahko kdo svetuje znamko gum, ki ni predraga, pa tudi ne najslabša. Nekako kompromis med ceno in kvaliteto? Gume bi rabila za celo leto, ker je pri nas premalo možnosti za sneg in se mi ne splača kupovati zimskih. Ali lahko zamenjam letos dve gumi in drugo leto še dve, pa bi bila vožnja še vedno varna, ali je bolje, da zamenjam vse štiri hkrati (zdaj imam gume stare 6 let)?
Hvala lepa za nasvet.

Vožnja je varna toliko, kolikor varno in pogojem na cesti prilagojeno voziš. Ti se lahko voziš brez profila ali pa samo s felnami dovolj varno, če ti odgovorim tako teoretično. Je pa seveda kaznivo, kar je že druga pesem. Glede gum ti bo pa kdo drug svetoval.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Če meniš, da se ti godi krivica, ne išči maščevanja, kajti morda je tvoja nesreča le poduk, ki si si ga prislužil za nekaj, kar si spregledal." Eros [psi] st. 345

Vse zimske gume so M+S kar pomeni, da se lahko voziš celo leto. Sava S3 je glede na ceno popolnoma ok guma (če nimaš kakega zmogljivega vozila nad 200 KM).

Sem ljubitelj narave, plesa in vsega lepega, ločen po tuji krivdi, ne pijem ne kadim - 1. april...


kaj si nor, bejž se skrit, ko bo DRRR videl napisano, bo znorel.
pa še prav bo imel

drugo pa, ne ne moreš kupit dve to leto, dve pa naslednjo. vse gume morajo imet enak profil.

Ali lahko torej voziš z zimskimi gumami celo leto, če bolj malo voziš?


kaj si nor, bejž se skrit, ko bo DRRR videl napisano, bo znorel.
pa še prav bo imel

drugo pa, ne ne moreš kupit dve to leto, dve pa naslednjo. vse gume morajo imet enak profil.[/quote]

Ne vidim razloga, da bi norel, to so moje izkušnje. Meni so S3 dobro služile kot zimske gume, sam sicer ne vozim zimskih gum celo leto, če pa jih kdo, pa tudi ni problema (za običajno vožnjo).
Gume se pa menja vse 4 naenkrat in ne dve po dve….
Meni osebno najboljša zimska guma pa je Bridgestone…., samo je pa cenovno dokaj neugodna.

Sem ljubitelj narave, plesa in vsega lepega, ločen po tuji krivdi, ne pijem ne kadim - 1. april...

V vsakem primeru lahko, 90{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} voznikov sploh ne opazi kako gumo vozijo, res pa je, da se pri zmiskih v toplejšim mesecih poveča obraba (zimska guma je mehkejša), pa zavorna pot je nekoliko daljša.

Sem ljubitelj narave, plesa in vsega lepega, ločen po tuji krivdi, ne pijem ne kadim - 1. april...

Strinjam se s tabo. Glede na to, da nisem menjala gum že 6 let, pokaže dovolj, da nima nasilnega načina vožnje. Gume ne bom menjala zaradi obrabe, profil je še vedno dober, gre se zaradi prožnosti gum, ki se z leti manjša.

Strinjam se s tabo. Glede na to, da nisem menjala gum že 6 let, pokaže dovolj, da nima nasilnega načina vožnje. Gume ne bom menjala zaradi obrabe, profil je še vedno dober, gre se zaradi prožnosti gum, ki se z leti manjša.[/quote]

6 let???? to je pa precej neodgovorno, ljudje namreč pozabljate na nepredvidljive situacije….
Ti lahko voziš lepo počasi, pa nekdo drug ne in je treba avto hitro ustavit, odvit….in takrat se bo stara in trda guma pokazala v svoji “najlepši luči”…

Sem ljubitelj narave, plesa in vsega lepega, ločen po tuji krivdi, ne pijem ne kadim - 1. april...

Če mogoče živiš kje na primorskem ob morju, mislim, da tam ne velja zakon, da moraš imet zimsko opremo od 15.11. do 15.3. (zimskegume M+S ali pa letne gume in verige v avtu)

Če dejansko nikoli ne voziš po zasneženi cesti, potem kupiš letne, ki so predvsem dobre na mokrem cestišču, za vsak slučaj imaš pa verige v avtu, da zadostiš zakonu.

FULDA – Carat Progresso
ADAC-ova ocena: posebej priporočljivo
+ zelo uravnotežene gume, najboljše ocene na mokrem, relativno majhna obraba.

UNIROYAL – Rain Expert
ADAC-ova ocena: posebej priporočljivo
+ zelo uravnotežene gume, posebej dobre v mokrem, dobre na suhem cestišču

CONTINENTAL – Premium Contact 2
ADAC-ova ocena: posebej priporočljivo
+ zelo uravnotežene gume, najboljše ocene na suhi podlagi, zelo dobre v mokrem, nekoliko velika obraba.

BRIDGESTONE – Turanza ER300
ADAC-ova ocena: posebej priporočljivo
+ zelo uravnotežene gume, dobre v mokrem, najtišje na testu, nekoliko velika obraba.

Gume obvezno menjaj vse 4 hkrati, vmes pa zamenjaš zaradi enakomerne obrabe sprednji in zadnji par gum recimo na vsakih 10.000 prevoženih km oziroma po potrebi.

Če pa se večinoma voziš v LJ ali MB ali v drugih mestih in ne živiš glih v visokih zasneženih hribih je pa odlična celoletna guma GOODYEAR 4seasom M+S.
Na ADAC -ovem testu zimskih gum je dosegla odlične rezultate, je v zlati sredini med specialnimi zimskimi gumami.

Na tem testu se je recimo savina specialna zimska guma eskimo s3 m+s znašla na zadnjem mestu, kot nepriporočljiva

p.s.BMW540 če voziš poleti eskimo, jih lahko naslednjo zimo sam v kanto za smeti vržeš :)))
Sem vedel, da nimaš kaj dost pojma o avtih, ampa da ga pa pr gumah tko pihneš mimo, še monovke ne pihnejo tko mim. Zato pa vidim na morju cel kup avtomobilov od luksuznih, srednjega razreda in naboljcenenih z zimskimi gumami na morju in ti se eden izmed njih :))

eh gumko, moj sosed vozi čez celo leto S3 pa niso za v kanto.
Avtorica je spraševala po gumah, ki so poceni in nudijo za ceno največ. Jaz sem predlagal S3 s katerimi imam dobre izkušnje. Ti pa si lepil linke od dražjih gum za katere močno dvomim, da so v dometu oz. želji avtorice…..torej si sekal mimo.
In kaj te je navedlo na dejstvo, da nimam pojma o avtomobilih? Morda zato ker ne lepim glupih linkov?
Morda zato ker pišem iz izkušenj in se ne delam pametnega z linki?

Sem ljubitelj narave, plesa in vsega lepega, ločen po tuji krivdi, ne pijem ne kadim - 1. april...

M+S tud slučajno ne pomeni, da lahko voziš celo leto z njimi. M+S pomeni Mud+Snow.
Seveda jih lahko voziš celo leto, vendar M+S ni oznaka za celoletno pnevmatiko.

Tisi predlagal gumo eskimo, ki ima odlične rezultate na zasneženi podlagi, na ostalih podlagah ima pa porazne rezultate. Avtorica pa pravi, da jih sneg skoraj nikol ne obišče.

Sicer pa, kaj pa včasih, ko si dobil gume TIGAR na zastavi za celo leto, ko so že vožnji 10 km/ na uro cvilile na ovinkih čez ljubelj he-he-heee
Pa so se vsi stakimi gumami vozili celo leto. Danes je pa najbolj cenena guma boljša, kot tista izpred 20 let.
Sicer če voziš recimo samo po LJ po predpisih narediš malo km, maš gumo lahko tud 10 let in se z vsako zimsko gumo voziš več let poleti in pozim, če je sneg pa pa pustiš tistio dan avto doma… tko da o tem nima smisla govort.
Pri višjih hitrostih pa pride na površje kvalieta, kar testi tudi nekako pokažejo, vendar so med boljšimi in povprečnimi gumami razlike zelo majhne, odstpjao le najcenejše in nekvalitetne gume.

Avtorica je med drugim govorila razmerje med ceno in kvaliteto, kar pomeni da najdražje ali pa nekvalitene (eskimo) ne pridejo v pioštev.
Naštel sem nekaj modelov glede na lastnosti, katere si mi zdijo najbolj primerne ob nakupu.

O ceni pa ne morem govoriti, ker je med drugim zelo odvisna od dimenzij gum
Svetujem ji pa naj pokliče za ceno v Brežice vulkanizerstvo Lasič

ali pa Furlana

kjer je najceneje in pride pri določenih znamkah občutno ceneje vse skupaj kot v sami LJ in okolici !

M+S tud slučajno ne pomeni, da lahko voziš celo leto z njimi. M+S pomeni Mud+Snow.
Seveda jih lahko voziš celo leto, vendar M+S ni oznaka za celoletno pnevmatiko.[/quote]

Potem se pa živel v zmotnem prepričanju, meni so vsi vulkanizerji povedali, da je to letno zimska zadeva. Hvala za info.

Sem ljubitelj narave, plesa in vsega lepega, ločen po tuji krivdi, ne pijem ne kadim - 1. april...

gumko, a veš, da jaz nekih poraznih zadev nisem občutil, pa sem jih vozil kar nekaj časa. Za zmoglijve avte vedno kupim Bridgestone ali Michelin, za do 100KM avtomobile s katerimi ne vozim nad 160 pa res ne vidim potrebe, da bi kupoval neko vrhunsko zimsko gumo.

Recimo za 540 sem imel zimske Bridgestone (oznake se ne spomnim) in je bila res odlična guma, tudi za hitrosti nad 200, recimo na tak avto ne bi nikdar dajal S3, za A4 imam tudi Bridgestone in so občutki enaki.

Še vedno sem pa mnenja, da večina uporabnikov ne občuti nikakršnih razlik med gumami….

Sem ljubitelj narave, plesa in vsega lepega, ločen po tuji krivdi, ne pijem ne kadim - 1. april...


kaj si nor, bejž se skrit, ko bo DRRR videl napisano, bo znorel.
pa še prav bo imel

drugo pa, ne ne moreš kupit dve to leto, dve pa naslednjo. vse gume morajo imet enak profil.[/quote]

Ne vidim razloga, da bi norel, to so moje izkušnje. Meni so S3 dobro služile kot zimske gume, sam sicer ne vozim zimskih gum celo leto, če pa jih kdo, pa tudi ni problema (za običajno vožnjo).
Gume se pa menja vse 4 naenkrat in ne dve po dve….
Meni osebno najboljša zimska guma pa je Bridgestone…., samo je pa cenovno dokaj neugodna.[/quote]

kdaj pa si nazadnje kupil eskimo gumo?
testi zadnjih par let so porazni, dobre so samo na snežni podlagi, vse ostalo pa….

Te sem imela jaz nazadnje in so se dobro odrezale. Po suhem praktično vsaka drži :))) zato je pametno pogledat kako se obnesejo na mokrem.
Naslednjič pa gume le kakšno leto prej menjaj tudi, če imajo še super profil. Tako stara guma ni vredna popolnoma nič. Poleti, ko je bila cesta suha je sicer vse ok. Ko se začne dež in recimo slana je pa hitro kažin.

Testi so zgodba zase, zadevo je treba probat…, se mi zdi, da ene dve leti nazaj….

Pred leti sem tudi jaz kupil gume, ki so jih testi blazno hvalili, no po mesecu dni sem jih vrnil ker so bile totalno za en k….

Zgleda, da vsi vozite na skrajni meji oz. dirkaško, da vam S3 ni dovolj….:). Če bi imel opcijo, bi vas posedel v avto, ki je obut v S3 in v avto, ki ima obute kake dražje gume. Me zanima kateri izmed vas bi bil sposoben opazit razliko…., imam občutek, da praktično nihče.

Sem ljubitelj narave, plesa in vsega lepega, ločen po tuji krivdi, ne pijem ne kadim - 1. april...

Jaz govorim na podlagi logičnega razmišljnja, lastnih izkušen, na podlagi linkov (beri testov ADAC, ostalih mnenj..) na podlagi tovarniških specifikacij….
Skratka izdelal sem si lastno mnenje.

Vozil sem tudi že eskimo, semperit, tiger, michelin, dunlop ,goodyear, continental… razliko občutiš pri določenih znamkah takoj sploh ob menjavi… kar se tiče oprijema, hrupa, .. aquaplaninga, … da pa bi ugotavljal znamke gum, to pa res ne :)))

Kar se tiče testov… so bolj ali manj kot sem že omenil povprečne in najboljše zelo blizu (vsota vseh ocen na različnih voznih podlagah)… in če gledaš iste modele gum pr testih pri drugih dimenzijah, se vrstni red obrne pri boljših znamkah.
Na repu ostanejo so edin cenene nekvalitetne gume.

Jaz ne rečem, da je guma prva na testu tudi v praksi najboljša. Pač izbreš tisto lastnost gume, ki je za tvoje razmere najbolj pomembna in recimo da voziš velikokrat po mokrem in vlažnem cestišču,je pomebno da je guma dobra na mokri cesti in med tistimi potem zbiraš v celem razponu tudi glede na ceno, edin najslabše izločiš.

Jaz govorim na podlagi logičnega razmišljnja, lastnih izkušen, na podlagi linkov (beri testov ADAC, ostalih mnenj..) na podlagi tovarniških specifikacij….
Skratka izdelal sem si lastno mnenje.

Vozil sem tudi že eskimo, semperit, tiger, michelin, dunlop ,goodyear, continental… razliko občutiš pri določenih znamkah takoj sploh ob menjavi… kar se tiče oprijema, hrupa, .. aquaplaninga, … da pa bi ugotavljal znamke gum, to pa res ne :)))

Kar se tiče testov… so bolj ali manj kot sem že omenil povprečne in najboljše zelo blizu (vsota vseh ocen na različnih voznih podlagah)… in če gledaš iste modele gum pr testih pri drugih dimenzijah, se vrstni red obrne pri boljših znamkah.
Na repu ostanejo so edin cenene nekvalitetne gume.

Jaz ne rečem, da je guma prva na testu tudi v praksi najboljša. Pač izbreš tisto lastnost gume, ki je za tvoje razmere najbolj pomembna in recimo da voziš velikokrat po mokrem in vlažnem cestišču,je pomebno da je guma dobra na mokri cesti in med tistimi potem zbiraš v celem razponu tudi glede na ceno, edin najslabše izločiš.[/quote]

Joj, kako naj zdaj vem al bo dež al ne? A zdaj moram menjat gume kot pri Formuli 1?;)))))

Najboljš, da imaš več kompletov gum ene za dež, ene za suho cesto, ene za sneg, ene za led, še bolj praktično pa je, da imaš vsaj 4 avtomobile v garaži in še kakšnga cabria zraven:)))
Če pa nočeš imet stroškov z gumami, pa je najbolj, da jo peš mahneš ha-ha-haaa

Zato pa, da se izognem vsem nepotrebnim stroškom ob menjavah, vozim že 12 let celoletne Goodyear 4season M+S(prej vector5+), no že tretji komplet 🙂

Če ne voziš dosti oz. sploh nimate snega, potem jasno kupi dobro letno gumo z majhno obrabo (med gumami je velika razlika, kako hitro se obrabljajo), tako da ti bodo zdržale čimveč časa. Moja mama, ki živi na primorskem, v svojem življenju še ni kupila zimskih gum, ker jih v bistvu ne rabi. V bistvu zelo redko pride na to stran Črnega kala :-), enkrat na dve leti.

M+S tud slučajno ne pomeni, da lahko voziš celo leto z njimi. M+S pomeni Mud+Snow.
Seveda jih lahko voziš celo leto, vendar M+S ni oznaka za celoletno pnevmatiko.[/quote]

Končno nekdo pameten! Ne vem zakaj, a vulkanizerji in drugi širijo okoli laž, da so M+S res celoletne gume, a nikakor niso. Malo se pozanimajte prej, preden karkoli kupite in vas nategnejo na suho.

M+S tud slučajno ne pomeni, da lahko voziš celo leto z njimi. M+S pomeni Mud+Snow.
Seveda jih lahko voziš celo leto, vendar M+S ni oznaka za celoletno pnevmatiko.[/quote]

Potem se pa živel v zmotnem prepričanju, meni so vsi vulkanizerji povedali, da je to letno zimska zadeva. Hvala za info.[/quote]

Celoletne gume imajo oznake all-year ali pa 4Seasons, 4S ali kaj podobnega.
Npr. http://eu.goodyear.com/si_si/tires/repository/vector4seasons/index.jsp, tule http://www.topolino.si/ pa lahko preverjaš oznake in razlike med zimskim, letnimi in celoletnimi.

Sam se moraš prej pozanimat o izdelku, pa naj gre za gume al kaj drugega… večina prodajalcev, bo vse nardila, sam da nekaj proda tisto kar ima…

Na tovarniških strani si lahko preberete za celoletno gumo goodyear in seveda tudi za ostale gume njihove znamke

New Report

Close