Starševski čvek

Javna tribuna se je ZAČELA Spletno nakupovanje v tujini

Default avatar
Ura je odbila 11. in nakazala začetek današnje javne tribune, ki bo potekala pod naslovom: Spletno nakupovanje v tujini.
  • Ali se vam je že zgodilo, da izdelka, ki ste ga naročili v tuji spletni trgovini niste dobili?
  • Ali pa ste za izdelek plačali več kot je bilo navedeno na spletni strani?
  • Se spletni prodajalec iz druge države potem, ko ste se obrnili naj zaradi kupljenega izdelka, ki je imel napako, ni več oglašal?
V malce več kot uri, ki je pred nami, bo na vsa vaša vprašanja z veseljem odgovarjala gospa Jana Huč Uršič iz Evropskega potrošniškega centra

Gospa Jana Huč Uršič, najlepša hvala, da ste si vzeli čas in da boste vse tja do 12.30 ure odgovarjali na vprašanja obiskovalcev foruma Starševski čvek.

Dragi forumaši, vabljeni da se pridružite današnji javni tribuni z vprašnji, dilemami in izkušnjami...
[youtube]abqZU5OVkKk[/youtube]
Nikoli obupati 5 sekund pred čudežem ( Maginja Blinkita)
Default avatar
Pozdravljeni, uporabniki foruma. Pričakujem vaš vprašanja.

Jana
________________________________
Evropski potrošniški center (ECC-Net)
www.epc.si

Evropski potrošniški center je del mreže Evropskih potrošniških centrov -ECC-Net.
Delovanje centra omogočajo Evropska komisija, Urad RS za varstvo potrošnikov in Zveza potrošnikov Slovenije. Storitve Mreže ECC-Net so za potrošnike brezplačne.
Jana Huč Uršič
vodja centra
____________________________________________________________
Evropski potrošniški center (ECC-Net)
Frankopanska 5
1000 Ljubljana

www.epc.si



Evropski potrošniški center je del mreže Evropskih potrošniških centrov (ECC-Net).
Delovanje centra omogočajo Evropska komisija, Ministrstvo za gospodarstvo - Urad RS za varstvo potrošnikov in Zveza potrošnikov Slovenije.
Default avatar
Pozdravljeni!

Nisem se še ojunačila za spletno nakupovanje. In to iz enega samega razloga. Bojim se, da bi kdo izkoristil številko moje plačilne kartice.

Ali obstaja kartica, od koder bi se lahko črpal le znesek, ki je na njen naložen?
Zamišljam si takole:
- da nima limita
- ko naročiš zadeve, si naložiš takšen znesek na kartico in ko ti to odtegnejo, je spet na čisti nuli.

Prosim vas za nasvet glede tega. Hvala!
***************************************************
Imagine all the people living life in peace ...
Default avatar
Pozdravljeni

Jaz sem prejšnji teden naročil izdelek ( po spletu), ki ga pa še do danes nisem prejel. Plačal sem že vnaprej. Klical sem na številke, ki so bile objavljene, vendar brez uspeha, saj se ni nikoli nihče oglasil.

Kaj naj še naredim?

hvala za pomoč
Default avatar
Varen način za spletno nakupovanje je uporaba PayPala. Sama veliko kupujem preko spleta (predvsem iz UK) in nimam nobene slabe izkušnje.

lp
Default avatar
1.) Lahko morda priporočite katere tuje spletne strani, ki so zaupanja vredne in nakup ne predstavlja za potrošnika tveganja?

2.) Kako je s poštninami, če naročamo izdelke "prek luže" oz. z vračilom blaga?

Zahvaljujem se za informacije.
Default avatar
mojčica je napisal/a:
Visa electron, debetna kartica, menda prav ustvarjena za spletne nakupe. Kolikor imaš gor, toliko lahko porabiš. Dobiš na več bankah, ne vem pa, če ravno na vsaki.
Default avatar
Jaz sem pa kratkim nekaj naročila z Amazona, pa ni bilo mogoče plačati prek PayPala. A sem kaj spregledala.
Default avatar
Lahko prosim na preprost način razložite kakšen je to sistem plačila preko Paypal sistema.
Default avatar
paypal - nekakšen virtualni račun, ki ga podpira mnogo spletnih prodajaln. Je pa vezan na veljavno kreditno kartico. Dela pa tako, da ti v izbrani spletni trgovini izbereš plačilo s paypalom, kar dejansko pomeni, da ti bo paypal zaračunal ta znesek na tvojo kreditno kartico. Prednost takega sistema je, da številko kreditne zaupaš samo enkrat (paypalu), ne pa vsaki spletni trgovini posebej.
Default avatar
Dvakrat se mi je zgodilo, da je bil izdelek plačan preko paypal-a, a ga nismo dobili, denar nam pa tudi niso vrnili. Prvič nisem bila pozorna in nakup ni imel garancije. Drugič je imel garancijo e-bay, a ker smo predolgo čakali tudi nismo dobili denarja. Se sploh lahko kaj naredi v tem primeru?
Default avatar
Kupila knjige preko Book Depository. Vedno OK. Plačujem pa s pay palom.
Default avatar
mojčica je napisal/a:
Spoštovana,
kartice, ki jo omenjate, ne poznam, vendar pa vam svetujem, da se o tem pozanimate še pri vaši banki. Pri nakupih preko spleta obvezno preverite ali prodajalec omogoča plačevanje v varnem načinu. Težavam se izognete tudi tako, da kupujete v preverjenih spletnih trgovinah. Pri spletnem nakupovanju je plačevanje možno tudi na druge načine -npr. preko sistema PayPal, ki je nekakšen vmesni člen med vami in prodajalcem. Vedno pa vam odsvetujemo nakazilo na bančni račun, ker se je že večkrat zgodilo, da je šlo za račun fizične osebe, ki pa se je na spletu izdajala za podjetje. Potrošnik po nakazilu denarja na račun fizične osebe ni nikoli prejel naročenih izdelkov.
Jana Huč Uršič
vodja centra
____________________________________________________________
Evropski potrošniški center (ECC-Net)
Frankopanska 5
1000 Ljubljana

www.epc.si



Evropski potrošniški center je del mreže Evropskih potrošniških centrov (ECC-Net).
Delovanje centra omogočajo Evropska komisija, Ministrstvo za gospodarstvo - Urad RS za varstvo potrošnikov in Zveza potrošnikov Slovenije.
Default avatar
tečkko je napisal/a:
Spoštovani,
če gre za spletno trgovino iz druge države EU, se obrnite po pomoč na naš center. Najbolje je, da nas pokličete na tel 01/432 30 35 ali preko el. pošte [email protected]. Pomoč centra je za potrošnike brezplačna.
Jana Huč Uršič
vodja centra
____________________________________________________________
Evropski potrošniški center (ECC-Net)
Frankopanska 5
1000 Ljubljana

www.epc.si



Evropski potrošniški center je del mreže Evropskih potrošniških centrov (ECC-Net).
Delovanje centra omogočajo Evropska komisija, Ministrstvo za gospodarstvo - Urad RS za varstvo potrošnikov in Zveza potrošnikov Slovenije.
Default avatar
Tako kartico poznam jaz in jo tudi imam. Visa electorn, kot je že nekdo omenil zgoraj. Abanka, skb jo sigurno ponujata, za ostale banke pa ne vem.
Default avatar
Kako naj varno kupujem na spletnih straneh kot so: e-bay in bolha?
Kako se lahko v tem primeru zavarujem pred morebitnimi poškodovanimi stvarmi? kolegici se je namreč zgodilo, da je naročila eno stvar, jo plačala, nato pa dobila artikel v ne ravno brezhibnem stanju.
Kaj lahko stori sedaj. Na e-bayu so baje rekli, da ne odgovarjajo, čeprav je imel kolega popolnoma drugačno izkušnjo. Komu verjeti? Sama tega še nisem počela, zato sprašujem.
Default avatar
[quote=""Spletna nakupovalka""]
1.) Lahko morda priporočite katere tuje spletne strani, ki so zaupanja vredne in nakup ne predstavlja za potrošnika tveganja?

2.) Kako je s poštninami, če naročamo izdelke "prek luže" oz. z vračilom blaga?

Zahvaljujem se za informacije.[/quote]

Spoštovani,
konkretnih strani vam ne morem priporočiti, saj bi šlo za reklamo. Na splošno velja, da pred vsakim nakupom na spletni strani, ki je še ne poznate, preverite kakšne informacije imate pred nakupom na voljo, preverite v kakšnem okolju bo potekalo posredovanje podatkov in plačilo.... Če ste v dvomih glede posameznega spletnega ponudnika, pa lahko pri nas preverite, če smo v mreži ECC-Net, ki ima centre v vseh državah EU, že obravnavali kakšne pritožbe (težave) s konkretnim spletnim ponudnikom. Konkretne podatke o ponudniku, ki vas zanima, nam poredujte preko el. pošte. Kontakti so na: www.epc.si.
Jana Huč Uršič
vodja centra
____________________________________________________________
Evropski potrošniški center (ECC-Net)
Frankopanska 5
1000 Ljubljana

www.epc.si



Evropski potrošniški center je del mreže Evropskih potrošniških centrov (ECC-Net).
Delovanje centra omogočajo Evropska komisija, Ministrstvo za gospodarstvo - Urad RS za varstvo potrošnikov in Zveza potrošnikov Slovenije.
Default avatar
Ura je 12: 30 in današnja javna tribuna se je žal končala.

Najlepša hvala naši današnji gostji gospe Jani Huč Uršič iz Evropskega potrošniškega centra, ki je z veseljem odgovarjala na vsa vaša vprašanja.

hvala tudi vam, dragi forumaši za vaša vprašanja in izkušnje

Odgovorjeno je bilo na marsikatero vprašanje, vendar se z vsakim odgovorom porodi novo vprašanje, zato vabljeni, da se nam pridružite tudi v prihodnje.
[youtube]abqZU5OVkKk[/youtube]
Nikoli obupati 5 sekund pred čudežem ( Maginja Blinkita)
Default avatar
korenje je napisal/a:
Spoštovana,
v primeru, da dobite poškodovano stvar, ki ste jo naročili pri spletem trgovcu iz EU, se takoj po prejemu pisno obrnite na prodajalca, ga obvestite o poškodovanem izdelku ter zahtevajte navodila kako mu boste dostavili poškodovani izdelek. Stroške v zvezi s pošiljanjem pokvarjenega izdelka nosi prodajalec! Pri spletnih nakupih v Sloveniji lahko v primeru, da prejmete poškodovan izdelek, takoj zahtevate denar nazaj (seveda se lahko odločite tudi za nov izdelek, za popravilo izdelka ali za znižanje cene). Pri spletnih nakupih v drugi državi EU pa le, če prodajalec izdelka ne more popraviti ali zamenati. Navedene pravice veljajo le, če kupujete od PODJETJA.

Če se zatakne in gre za čezmejni nakup (= nakup pri spletnem prodajalcu iz druge države EU, ki je podjetje in ne fizična oseba), kontaktirajte za pomoč naš center (Kontakti:www-epc.si) Pomoč je za potrošnike brezplačna.
Jana Huč Uršič
vodja centra
____________________________________________________________
Evropski potrošniški center (ECC-Net)
Frankopanska 5
1000 Ljubljana

www.epc.si



Evropski potrošniški center je del mreže Evropskih potrošniških centrov (ECC-Net).
Delovanje centra omogočajo Evropska komisija, Ministrstvo za gospodarstvo - Urad RS za varstvo potrošnikov in Zveza potrošnikov Slovenije.
Default avatar
DominikaT je napisal/a:
Spoštovani,
V zvezi s primeroma, ki ju opisujete, se pisno obrnite neposredno na prodajalca in zahtevate naročene izdelke. Če se prodajalec (podjetje) ne odziva, se po pomoč obrnite na naš center.(Kontakt: www.epc.si) in videli bomo, če se da še kaj storiti. Pri postopkih, ki jih zagotavlja sistem Paypal, v prihodnje pazite na roke, saj sicer izgubite svoje pravice.
Jana Huč Uršič
vodja centra
____________________________________________________________
Evropski potrošniški center (ECC-Net)
Frankopanska 5
1000 Ljubljana

www.epc.si



Evropski potrošniški center je del mreže Evropskih potrošniških centrov (ECC-Net).
Delovanje centra omogočajo Evropska komisija, Ministrstvo za gospodarstvo - Urad RS za varstvo potrošnikov in Zveza potrošnikov Slovenije.