Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek spet nategovanje mladih!!!

spet nategovanje mladih!!!

Včeraj mi je prekipelo. Gledala sem 24ur zvečer in povedo, da bodo morali mladi vozniki po opravljenem vozniškem izpitu še na OBVEZEN tečaj varne vožnje. Neverjetno, spet bo nekdo zaslužil na mladih!

Ni dovolj, da jih obirajo pri višjem zavarovanju za avto, ne, še dodatno jih morajo!

Izgovarjajo se na statistiko, da eno četrtino nesreč povzročijo mladi vozniki. Kaj pa ostale 3 četrtine? Ali bi zato, ker je v zaporih več moških, morali po tej isti logiki npr. vse moške napotiti na obvezen (in seveda plačljiv) tečaj, ki bi jih odvračal od kriminala?

Seveda tečaj varne vožnje ne škodi nikomur, vendar da bi tja spravili 70-letnika, ki ne ve, kaj je to krožno križišče, kaj šele rondo Tomačevo, to pa ne. Stari so zaščiteni. Ker jih je več in njim se je treba prikupit, da boš uspešen na volitvah.

Kar se dela z mladimi, je absurd. Že tako živijo v hudem kapitalizmu, medtem ko je večina starejših na varnem v socializmu. Glede stanovanj, služb in podobnega.

Ampak tole včeraj mi je dvignilo pokrov. Seveda, nekdo bo lepo zaslužil. Obup!

Pri nas bi moralo 80{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} voznikov opraviti tak tečaj…..
Glede mladih, taka oblika usposabljanja bi morala bit del vozniškega izpita, pa seveda omejitev moči avtomobila. Enako je za A kategorijo in se je izkazalo za pravilno odločitev.

Sem ljubitelj narave, plesa in vsega lepega, ločen po tuji krivdi, ne pijem ne kadim - 1. april...

Mladi vozniki ne pomenijo mladi po starosti, temveč vsi, ki bodo prvič opravljali vozniški izpit. Nemoreš nekaj uveljavljati za nazaj,….

Plus tega mislim, da je ravno mlade potrebo zaščititi. Če bi bilo po moje bi se opravljanje izpita premaknilo na 20. leto, pa še to naj bi kakšno leto vozili pod nadzorom izkušenega voznika, pa obvezno opravit tečaj varne vožnje.

Se pa delno strinjam s tabo,…ne le 70letnik, vsak voznik, bi moral opraviti tak tečaj!

nova
Uredništvo priporoča

Pa malo drugače poglej. V IT so uvedli strožje pogoje, ker se preveč mladih vsak vikend ubije ob vračanju domov s sobotne žurke. Vse preveč je tega. In veliko je nesreč, ker se mladci zaletiji, ker imajo vse premočne avtomobile za svoje zmogljivosti – kot novega šoferja. Nič nimam proti, naj se učijo. Pa četudi bo to plačljivo. Še zmeraj bo vsak normalen raje tole plačal, kot….. In pred ekonomsko šolo pride fant, najbrž 3 letnik. Makina , uf glej, a je oči kupu – privatnik ker raje njemu kot davčni ? Mislim da si ni sam kupil. Pa gas, da ga punce vidijo. In tako se je zgodilo, da je zletel v avtobusno postajališče, ker pač ni speljal ovinka. En primer. Matr sem srečna, da nisem bla tam, kot ponavadi. Pa da se je vse srečno končalo. Ah kje so časi, ko smo skrbno dinarčke na kup dajal, friziral in vseeno mal bolj gledal na svojo lastnino. Svojo, ne Očitovo. Takole razmišljanje pa lahko zihr piše ena mami, ali pa sama mlajša. Pa kaj so ti starci naredil. Kot on prepočasi vozi in ne šteka, tako mulčki prehitro vozijo, da bi uštekal da ne gre v ovinek. Vsaka medalja ima dve plati. Tale je zelo enostranska.

….Ni dovolj, da jih obirajo pri višjem zavarovanju za avto, ne, še dodatno jih morajo!…..

Glede ostalega ima lahko vsak svoje mnenje.

Jaz želim samo povedat, da z opravljenim tečajem varne vožnje NE plačaš potem višje zavarovalnine pri zavarovanju avtomobila za mlade voznike. Preverjeno je cenejše, če plačaš tečaj varne vožnje, kot če plačaš zavarovanje za mlade voznike. Ne vem točno, ali je tečaj 30E ali 50E, zavarovanje za mlade voznike je pa 30{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} višje od navadnega. Računica govori v prid tečaja, pa zagotovo jim tam pridobljene informacije (če že ne moremo reči znanje) ne škodujejo na cesti, pač pa vsaj komu koristijo.

Mojo hčerko je povozil mlad voznik na poljski poti-iz objestnosti! Pa ne morem reči, da so vsi mladi vozniki objestni! Odvisno od posameznika!
Ker sem v srednjih letih, se spomnim, da se je moj brat, ki je bil tudi prepotenten do konca ( no, avtomobila ni imel, so pa plezali po spomenikuh, pijančevali, se tepli itd.) vrnil iz obveznega služenja vojaškega roka popolnoma spremenjen! Tudi staršema je odleglo! Eno leto reda in discipline je v mladem fantu vzbudilo nek občutek do soljudi, zavedal se je, kaj pomeni dom, kosilo, oprano perilo itd. Po tem času je odgovorno ravnal sam s sabo in ljudmi okoli sebe!
Po mojem mnenju so danes mladi ljudje prepolni energije, kljub recesiji dobro hranjeni in oblečeni, za maturo dobijo avto (ga ne zaslužijo) in to je to!
Ne verjamem, da bodo tečaji komurkoli pomagali! Trdo delo za vsako materialno stvar oz. udobje! lp!

Hvala bogu, da se je končno nekaj premaknilo na tem področju! Tečaj varne vožnje za vse nove voznike bi moral biti obvezen že zdavnaj. Ker to, kar se dogaja na naših cestah, je popolnoma noro!

Poznam starše, ki so svoje otroke sami peljali na ta tečaj, da nazorno spoznajo, kaj pomeni zavorna pot pri 30, 50, ali 100 km na uro, kako obvladati avto na spolzkem cestišču itd. Šele ko človek vidi te stvari, se v resnici zave, zakaj so omejitve, varnostne razdalje itd. Ker po gasu zna vsak idiot tiščat, sploh mladim pa je dostikrat to največja fora.

Res, še enkrat, hvala bogu. Mogoče bo pa zaradi tega čez 5-10 let na naših cestah kaj bolje.

Na naših cestah bo bolje takrat ko bodo ta tečaj mogli vsi opravljat,ne pa tisti ,ki bodo zdaj delali vozniški izpit

da ne rečem koliko ljudi ne ve kdo ima prednost na križiščih,ne poznate večina sploh več znake in še in še

Ja, ampka ali lahko zakon uveljaviš za nazaj???

Ja, večina. Meni to ni bilo dano. In kdo je kriv za to?

Večina sicer sploh ni dojela mojega pisanja. Vsi smo za to, da je čimmanj nesreč in da se morija na cesti konča. Ampak – služilo se bi z dodatnimi obveznimi vsebinami izključno na mladih. Vem, da je mladi voznik lahko tudi starejša oseba, ampak to je prej izjema kot pravilo.

Če se že gremo posploševanje, potem uvedimo te stroge sankcije samo za mlade voznike MOŠKEGA spola. Saj, konec koncev, daleč največ nesreč povzročijo moški mladi vozniki. Aja, ups, ne bo šlo, po naši ustavi velja enakopravnost med spoloma. A očitno ne velja enakopravnost med generacijami, saj mladi kasirajo vedno večje sranje.

Zakaj je toliko nesreč?
1. zaradi tega, ker vsi vozimo. Število osebnih avtomobilov je preveliko in niti pod razno ne bomo spravili statistike na 0, če nihče ne uporablja javnega prevoza. Pozabljamo,da nismo profesionalni vozniki.

2. za ravnanje mladih na cesti so pa velikokrat odgovorni prav starši, ki so svojega sončka razvajali do konca. Meni niti na pamet ni prišlo, da bi dirkala s sposojenim avtom od očeta. Da ne govorim o tem, da sem imela že v otroštvu razvit čut do drugega in mi ogrožanje sebe in sočloveka na cesti na kraj pameti ne pade. Sem pa, zaradi tega, ker sem bila pač mlada, bila “kaznovana” z višjo premijo zavarovanja. Hvala lepa.

Poznam enega gradbenika, dipl., ki je pri 25 naredil izpit, se šel vozit, peljal po Drenikovi 80, ustavili so ga policaji, ga vprašali, koliko je peljal, je rekel 80, so rekli, pa vidite, kaj piše tukile na znaku, 60, pa je rekel, ampak saj to velja samo za avto-šole!

Namesto tečaja varne vožnje naj omejijo kubaturo vozila s katerim upravlja mlad voznik.

Čeprav se strinjam s tem, pa – 170 evrov piše na strani AMZS da je tale tečaj , en dan, a to prav gledam. Ta pa je huda, če je to to. Za par ur 170 evrov. Rabili bi, ampak taka cena je, če je prava, huda.

Ne strinjam se s tečajem varne vožnje za mlade voznike, saj je dolžnost avtošole, da voznika dobro pripravi na razmere na cesti in šofer bi moral po opravljenem izpitu znati dobro in varno voziti in ne samo voziti.
Enostavno naj dajo ostrejše pogoje za opravljanje izpita in pa omejitev, kot jo imajo že marsikje. Mlad voznik (poleg 0 alkohola, kar velja tudi pri nas), ne sme voziti avta nad določeno močjo. Mogoče še kaka druga omejitev; prepovedane nočne vožnje polnega avta mladine brez starešega spremljevalca… ali pa kaj podobnega.

Za naprej pa vsakih npr.20 let testna vožnja za vse voznike in če je ne opraviš, obvezno poslušanje tečaja in nova testna vožnja.
Glede na kazenske točke, ki jih imaš oz.si jih imel v vmesnem času v evidenci, bi bila tudi testna vožnja lahko različno zahtevna.
Če tudi drugič ne opraviš testne vožnje, obvezne ure ter opravljanje izpita.

Se popolnoma strinjam.

Ampak tole … Bog pomagaj. Ali je človek pri 18ih odgovoren zase ali ne?! Je? Torej? Lahko prevaža 4 18-letnike ali 4 80-letnike, kot mu pač paše.

Tudi te omejitve kubature ne bom nikoli razumela. Skoraj vsak avto gre 100 na uro in to je čist dovolj za nesreče.
Če ima človek urejeno podstrešje, lahko vozi avto s 60 konji ali 180. Ni razlike. Kreten pa lahko povzroči nesrečo tudi s kolesom!

točno to, zakaj za vraga uvajajo PO pridobljenem izpitu neke plačljive tečaje za reči, ki bi jih naši vrli inštruktorji morali kandidatom vcepiti v glavo že PRED glavno izpitno vožnjo…

določen del mladih voznikov je objesten na cesti, to je res… ampak ali bo po tem tečaju kaj drugače? če bo ta mladina imela namen zavestno kršiti predpise jih bo kršila ne glede na to, da bodo njihovi starši še ob en kupček denarja, medtem ko bodo oni še n-tič v istem letu poslušali kaj se na cesti sme in kaj ne… skozi eno uho not, skozi drugo ven… tistim, ki imajo namen voziti po pravilih bo verjetno potegnilo že v prvo

medtem pa starejše generacije delajo bedarije na cestah, ker enostavno nimajo pojma, kako je prav…

Se popolnoma strinjam.

Ampak tole … Bog pomagaj. Ali je človek pri 18ih odgovoren zase ali ne?! Je? Torej? Lahko prevaža 4 18-letnike ali 4 80-letnike, kot mu pač paše.

Tudi te omejitve kubature ne bom nikoli razumela. Skoraj vsak avto gre 100 na uro in to je čist dovolj za nesreče.
Če ima človek urejeno podstrešje, lahko vozi avto s 60 konji ali 180. Ni razlike. Kreten pa lahko povzroči nesrečo tudi s kolesom![/quote]

Dobro vprašanje? Je človek pri 18ih odgovoren zase ali ne? Si človek pri 18h lahko privošči avto za toliko in toliko tisoč eur? Če se je zaposlil pri 15h , najel kredit in ima pri 18h avto, ki gre 200 na uro?
Kdo je zdaj kreten in zakaj 18 letnik potrebuje avto? V službo večina ne hodi, na fakultetah pa so res parkirani strojčki, da te kap!
Zakaj torej mlad fant tako zelo nujno potrebuje avto? Da se lahko postavi pred prijatelji in puncami ali da je sploh lahko konkurenčen, kar se tiče , ne vem česa-mesta v družbi, prestiža? Ali ko se razočaran napije in vsede za volan in sprosti svoje nakopičene frustracije, ki mu jih noben tečaj varne vožnje ne more rešiti? Meni je vse skupaj docela nesmiselno, kar pa je še bolj nesmiselno-mladi ljudje na cestah umirajo! Nikjer ne piše, da ne bo jutri vaš med njimi!Lp!

Se strinjam s tabo, ampak zadnji stavek bi pa lahko spustila,lp

Jao bože, da ne crknem od smeha. Kaj je to? Kaj te briga, zakaj ima 18-letnik avto!
Vprašam drugače – ali si lahko danes 25-letnik kupi stanovanje v Ljubljani? Praktično ne more. Mu pomagajo starši. Ima torej stanovanje, čeprav ga ni sam kupil. Torej je neupravičen do njega zato, ker ga ni sam kupil? Svašta.

Mimogrede, avto lahko 18-letnik tudi sam kupi. Ne stane 100.000, veš …Sploh, če je rabljen.

Ti jaz povem, zakaj sem pri 19ih imela pred študentskih domom parkiran več kot 10 let star in od staršev sposojen avto. Zato, da sem lahko v 2 urah prišla v petek domov in da mi ni bilo treba se ob petkih vozit cel popoldan. Zato. Ker je javni prevoz v naši državi v k….
Pa rabila sem ga, da sem lahko šla 40 km daleč do ginekologa, da me ni pri mojih 20 letih na ginekološki pregled vozil očka! Ja, tudi taki kraji so v Sloveniji, kjer ne vozi na vsake 5 minut LPP.

Če vam 18-letniki za volanom niso všeč in če mislite, da človek pri 18 ni dovolj zrel, potem spremenite zakon in določite, da je človek polnoleten pri cca 30. To bo najbolje, ane? Saj takrat si lahko, če bog da ali če zadane na lotu, kupi avto in stanovanje.

Svašta se prebere tu gor, res.

Še ena pripomba glede moči avta, res je, da gre danes vsak avto 160 km/h in tudi malo več, samo je pa velika razlika kako hitro avto doseže tako hitrost…, če tega ne morete razumet…

Močnejši ko je avto, bolj te vleče v kako neumnost, res pa je tudi, da idiot naredi sranje ne glede na moč vozila, samo posledice so pri švohnejših vozilih navadno manjše.

Sem ljubitelj narave, plesa in vsega lepega, ločen po tuji krivdi, ne pijem ne kadim - 1. april...

Ja, večina. Meni to ni bilo dano. In kdo je kriv za to?

Večina sicer sploh ni dojela mojega pisanja. Vsi smo za to, da je čimmanj nesreč in da se morija na cesti konča. Ampak – služilo se bi z dodatnimi obveznimi vsebinami izključno na mladih. Vem, da je mladi voznik lahko tudi starejša oseba, ampak to je prej izjema kot pravilo.

Če se že gremo posploševanje, potem uvedimo te stroge sankcije samo za mlade voznike MOŠKEGA spola. Saj, konec koncev, daleč največ nesreč povzročijo moški mladi vozniki. Aja, ups, ne bo šlo, po naši ustavi velja enakopravnost med spoloma. A očitno ne velja enakopravnost med generacijami, saj mladi kasirajo vedno večje sranje.

Zakaj je toliko nesreč?
1. zaradi tega, ker vsi vozimo. Število osebnih avtomobilov je preveliko in niti pod razno ne bomo spravili statistike na 0, če nihče ne uporablja javnega prevoza. Pozabljamo,da nismo profesionalni vozniki.

2. za ravnanje mladih na cesti so pa velikokrat odgovorni prav starši, ki so svojega sončka razvajali do konca. Meni niti na pamet ni prišlo, da bi dirkala s sposojenim avtom od očeta. Da ne govorim o tem, da sem imela že v otroštvu razvit čut do drugega in mi ogrožanje sebe in sočloveka na cesti na kraj pameti ne pade. Sem pa, zaradi tega, ker sem bila pač mlada, bila “kaznovana” z višjo premijo zavarovanja. Hvala lepa.[/quote]

E, je** ga! Jaz sem tudi generacija, ki je dobila nazaj maturo in bila poskusni zajček še za marsikaj. Zakone oz. predpise je nekje treba začet uveljavljat, za nazaj se jih žal ne da. Res je tudi med starejšimi vozniki dovolj objestnežev, zato sem tudi rekla, da bodo razlike vidne na dolgi rok. In še enkrat poudarjam, človek se marsičesa zave šele, ko vidi in izkusi sam in ta tečaj ti da ravno to. In za to rabiš poligon. Kako je zadeva organizirana, kot poseben tečaj ali v okviru opravljanja izpita – ali je kaj važno? Strošek na koncu bi bil verjetno isti. In znesek, objavljen na AMZS ne bo veljal za mlade voznike, ampak bo ta občutno nižji – kolikor mi je znano.
Pozdravljam tečaj varne vožnje!

Pa si ti to sploh prebrala. Vsi govorimo o tem, da ni problem da ima kakšno staro škripo. Tudi mi smo jo imeli. Govori mi tem, kake dobre avte imajo ? Ki jih vsekakor do 19 leta ne morejo SAMI zaslužiti. Močne , najnovejše, težke avte.Nihče ne govori tega, kar mimo sekaš ti!

Jaz živim na podeželju in avto nujno rabim, ker so v zadnjih 20 letih javni prevoz popolnoma zje… Ga praktično ni. Vsi moramo imet avtomobile. Ker nismo bogati, nima vsak svojega avta pri hiši. Imamo avto npr. 1300 kubičen in nekdo naredi izpit in je takrat omejitev za mladega voznika na 900 kubikov … Kaj potem? 3 leta nič ne vozi in s tem izgublja na znanju ali moramo kupit še en avto ali kako?

Tole s kubaturo je kar nekaj. Otrok se lahko z nožem poreže in zato se jih že zgodaj uči, da so noži nevarni, kajne? Meni so pač povedali, tako starši kot v avtošoli, kdaj se ne sme imeti težke noge na pedalu za plin, ker je nevarno. In dojamem. Kreteni pač ne in teh tudi kubatura ne bo ustavila.

Če ima 19-letnik hudo mašino, kaj tebi to mar? Ali ne živimo v svobodni državi? In, če te to moti, raje vprašaj njihove starše, zakaj jim kupijo te mašine. Tu je problem.

Ali naj bodo sedaj vsi mladi kaznovani zaradi teh, katerim starši kupijo dobre avtomobile? Kaj ima to sploh veze? Po cesti lahko divjaš s 10 let starim avtom ali novim BMW.
Sploh ne razumem tvoje poante.

Vsako leto hodim na morje v Poreč, kjer se srečujem z gospodom iz našega kraja, ki že nekaj desetletij živi in dela na Švedskem! Že kmalu po osamosvojitvi Slovenije mi je pri pogovoru omenil, da se čudi nad tem, da imamo Slovenci kar naenkrat same res dobre avtomobile, pa nobene kulture ne na cesti, ne drugod… Takrat se mi je to zdelo nekako “kot da nam ne privošči”!
Sam se je pripeljal s trajektom, na katerem je imel nekaj let starega volvota! Še starejšega, je rekel, da ga ima doma v garaži in ga bo dal sinu v uporabo, ko diplomira! Ker da za mladega človeka je najboljši malo starejši robusten avto, ki nima pospeškov, ga je malce težje parkirati itd! Pa če se pokvari, naj se mlad fant kar ukvarja z njim, da bo zaposlen…

Nikoli nisem pomislila nanj, ko pa mi je hčerko z najnovejšim modelom brez potrebe zbil mlad voznik, sem se spomnila nanj in mu dala še kako prav! Lp!

New Report

Close