Starševski čvek

varstvo potrošnikov

Default avatar
kam lahko pišem, kličem, če se želim pritožiti glede kupljenega izdelka, ki mi ga v trgovini ne zelijo zamenjati, čes da je moja napaka?
Default avatar
Tržni inšpektorat. Veliko uporabnih informacij dobiš pri Zvezi potrošnikov Slovenije ali na Uradu za varstvo potrošnikov (malo poglej njihove spletne strani).
Default avatar
Pa se napiši, za katero trgovino gre.
Default avatar
iščem na strani od zps, a ne najdem nič informacij, kam naj pišem, kličem. a kar na njihov elektr.naslov?
Default avatar
ZPS pomaga samo svojim članom, pa spletu pa ima članke o pravicah potrošnikov.

V konkretni zadevi je najbolje podati prijavo tržnemu inšpektoratu (lahko kar preko spleta)

Če boš podala prijavo, ti priporočam, da čez kak dan pokličeš in "preveriš", če so jo prejeli.(včasih se lahko zgodi, da jo "spregledajo").
Default avatar
madonajim je napisal/a:
Vse tole piše na njihovi spletni strani:
Zveza potrošnikov Slovenije
Frankopanska 5,
1000 Ljubljana,
Telefon: (01) 474 06 00
Telefaks: (01) 433 33 71
E-pošta: [email protected] e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Če ga želite videti, omogočite Javascript.
Domača stran: www.zps.si
Default avatar
vem, da piše vse to, a nisem nasla, če piše, da lahko pišeš pritozbo kar sem!
Default avatar
madonajim je napisal/a:
Majo tud telefon in se jih da vprašat ...
Default avatar
madonajim je napisal/a:
lahk mal opišeš zakaj se gre?
Default avatar
Kaj, ko bi še sem napisala, kaj se ti je zgodilo?
Default avatar
ZPS ni pritožbeni organ, temveč zveza, ki pomaga svojim članom uveljavljati potrošniške pravice. Kot sem napisala, rajši kontaktiraj Tržni inšpektorat. Če odpreš link, ki sem ga navedla zgoraj, imaš tam napisano, katere so pravice potrošnikov in kako ukrepa Inšpektorar.
Default avatar
Ker se gre za dojenčka, sem še toliko bolj besna. Torej, kupila sem stekleničko za hranjenje oz. kao t.i.lonček. Po 3 minutah uporabe je naš 10-mesecnik pregriznilk cucelj oz. naredil v njem luknjo. Ima sicer tudi druge stekleničke, a z nobeno se nam se ni zgodilo kaj takega! Pa seveda žveči in grizlja tudi druge, da se razumemo.
Default avatar
Najprej pošlji svoj zahtevek, po zamenjavi ali vračilo stekleničke prodajalcu. Sklicuj se na stvarno napako, torej da steklenička s cucljem nima lastnosti, ki si jih pričakovala. Pošlji priporočeno ali še bolje na povratnico. Odgovoriti ti morajo v osmih dneh (ali ugoditi tvoji zahtevi ali negativno odgovoriti). Povratnico in dopis si shrani tudi zase, v primeru, da boš dala prijavo na Tržni inšpektorat.
Šele, ko boš dobila negativni odgovor na svoj pisni zahtevek, podaj prijavo na tržni inšpektorat.
Default avatar
Super, hvala za nasvet, ze pišem :-)
Default avatar
Se bom kar pridružila temi, če mogoče lahko pomagate z odgovori na mojo zagato: kopalke kupljene pred 3 tedni, po dveh dneh jim odpade en kamenček (naramnice imajo pisane kamenčke prilepljene na kovinsko podlogo), zdaj je pa odpadel še člen na hlačkah, ki drži skupaj to kovinsko podlogo - kot bikinke, ampak se jih pač ne da več nosit. Račun sem že vrgla v koš, plačala pa s kartico. Imam osnovo, da jih nesem nazaj, ali naj kar pozabim...
Default avatar
kopalkarica, poskusi takole:

Vzameš s sabo v trgovino uničene kopalke in slip od nakupa ter jih prijazno prosiš, če po dnevu in uri nakupa ter znesku in načinu plačila lahko oni poiščejo račun v svoji bazi in sprožijo reklamacijski postopek.

V vsaki trgovini, ki kaj da na odnos s svojimi strankami, bi moralo to delovati.

Podatke s slipa o znesku in času ter katera kartica je bila, pa rabijo za hitrejše iskanje po svojih računih.

Pa veliko uspeha!

lp,
Lenka
**********************************************************
http://www.Fashionista.si
Kaj naj oblečem?
Default avatar
kopalkarica je napisal/a:
Če si plačala s kartico, lahko dobiš izpisek iz banke, kjer je točno razvidno, kdaj si kupovala v dotični trgovini ter znesek. To ti zadostuje za uveljavljanje reklamacije. Če ne, pa povej, da boš zadevo predala tržnemu inšpektorju, pa boš potem videla svetlobno hitrost reševanja zadeve.