Forum.Over.Net

Starševski čvek

Postavite nemogoče vprašanje in dobili boste neverjetne odgovore! Anonimno in brez registracije. Največje slovensko virtualno mesto. Če ni objavljeno v tem forumu, se ni zgodilo!

Ali je mogoče pomagati sinu, ki je zasovražil matematiko

Default avatar

32423

Moj sin je dijak. Zaradi nesramnega učitelja je zasovražil matematiko, zdaj pa se mu ta gabi še naprej, še zdaj, ko tega učitelja nima več. Pravi, da mu je matematika težka in da mu povzroča glavobole. Ali obstaja možnost, da ga kakorkoli ponovno navdušimo nad matematiko? Ko je bil v nižjih razredih OŠ, jo je imel silno rad, zdaj jo pa sovraži. Vse druge predmete ima rad in v šolo rad hodi, pravi, da bo študiral, pa izbira smeri, kjer je matematike čim manj, čeprav oba veva, da so to predvsem družboslovne smeri, ki pa zaposlitveno niso perspektivne. Zato prosim za pomoč, če se le da.
Default avatar

ddemy

Predvsem naj se neha smiliti samemu sebi (in vam). Vedno bodo v življenju stvari, ki nam niso najbolj všeč, in prav takšni ljudje. S tem se soočimo, skušamo čim bolje "pregurat" skoz in ne zgubljamo energije s tem, kako nečesa ne maramo, kako je ta žleht, kako smo ubogi...
Default avatar

samo 1

Je ta ucitelj tako pomemben faktor v sinovem zivljenju, da ga pripelje do tega, da sovrazi nekaj, kar je imel rad? Mislim, da ni. In to bo moral sin dijak razcistiti sam pri sebi.

Vzemite instruktorja matematike, ki bo sinu zafilal luknje v znanju, ki jih ocitno ima in zato goji zamero in strah pred matematiko. Ucitelj ni nic kriv, sploh zdaj, ko ga itak ni vec.
Default avatar

Gospa Mama

To je samo izgovor..zaradi profesorja sovraži NUJEN PREDMET ZA ŽIVLJENJE.HAha,je pa navihan. Inštrukcije dobite,pojdite na študentski servis,dajte oglas,da želite DOBREGA INŠTRUKTORJA MATEMATIKE,ko bo sinu matematika dobr šla,pa pišite spet in se pohvalite,da jo gre celo morda nekoč študirat.VSE SE DA.
TOPEL POZDRAV
Mija
Default avatar

njegov sonček

Najboljše bi bilo, če bi dobil enega super profesorja matematike, ki bi mu znal isto snov razložiti na 5 različnih načinov, bi bil potrpežljiv in bi sinu matematiko spet priljubil. In ja, taki profesorji obstaja, eden od njih me je učil na srednji šoli in pri njemu sem imela vedno 5, ker je znal snov podajat na zanimiv način in jo razložit vsakemu na drugačen način. Nas je pa v 1 letniku učil profesor direkt iz faksa, ki ni imel smisla za poučevanje, pri njemu so enkrat samo 3je pisali pozitivno, ker snovi nismo razumeli in smo matematiko tako zasovražili, da nismo delali niti domačih nalog, nismo sodelovali... Naslednje leto smo dobili pa super profesorja in je bila povprečna ocena 4 ;)
Default avatar

buci buci buc

Na misel mi je prišlo ko sem brala da gre za 3, 4 letnika, ki mu je v vrtcu "grda teta" rekla da je matematika zoprna!

Halo!!!! gre za skoraj odraslega človeka, in ti bi mu hotela še malo odnesti od riti? joj, prejoj, kako vzgajamo mehkužce, ki jim je vse v lajfu k riti prinešeno...

naj se SAM nosi s tem, a ne? če mu do zdej nisi uspela razložit, da je v real lajfu 1001 različni človek, potem je zdej definitivno prepozno...
Default avatar

cobie

ja lahko je takole stresati vzvišene nasvete, če niste v koži tega fanta... meni se je namreč zgodilo podobno, v osnovni šoli zlato vegovo, v gimnaziji pa obupna profesorica.. posledica, celo popravci, tudi na faksu sem se silno težko spravila k učenju matematike za tisti en predmet, ki smo ga imeli, ampak nekako je šlo.. ko se ti enkrat matematika zagabi jo težko vzljubiš nazaj
Default avatar

inštruktorica

Če ste iz Mb ali okolice, vam lahko pomagam. Sem učiteljica naravoslovnih predmetov in imam 10-lwetne izkušnje pri poučevanju in inštruiranju.
Default avatar

frčafeLa

Cobie, to je vse res. Tudi jaz imam tako izkušnjo. Ampak kaj je bolje - tičati v kotu in se jokcati, ker si v taki situaciji, ali zavihati rokave in se čim prej lotiti dela, se spoprijeti s težavo?
Default avatar

samo 1

cobie je napisal/a:
ja lahko je takole stresati vzvišene nasvete, če niste v koži tega fanta... meni se je namreč zgodilo podobno, v osnovni šoli zlato vegovo, v gimnaziji pa obupna profesorica.. posledica, celo popravci, tudi na faksu sem se silno težko spravila k učenju matematike za tisti en predmet, ki smo ga imeli, ampak nekako je šlo.. ko se ti enkrat matematika zagabi jo težko vzljubiš nazaj
Najprej se ti zagabi profesor, potem imas odpor do predmeta in posledicno ga ne obvladas vec. Ce si poflikas luknje v znanju, ni sicer nujno, da predmet ponovno vzljubis, ti pa ne dela vec tezav.
Default avatar

32423

Ponovno se oglašam. Očitno se nisem dobro izrazila, kajti vsi me napadate, kako svojega sina zavijam v vato in ne vem, kaj še vse. Ja, moj sin ima primanjkljaj na enem področju matematike, ki pa je zelo pomembno za to, da bi obvladal matematiko. Enostavno mu namreč ne gre simbolno računanje, ki pa je zelo pomembno. In ravno takrat, ko so se tega učili, pravi, da snovi ni prav razumel, da učitelj ni prav razlagal. Zdaj pa ima inštruktorja, ki pa tudi obupava nad njim. V srednji šoli imajo zdaj to nadgradnjo simbolnega računanja, simbolno računanje uporabljajo na drugih problemih, on pa ima težave že s samim simbolnim računanjem, to je z osnovami! To je problem! Inštruktor pravi, da če sam ne bo vadil, da ne bo tega nikoli znal. Ne vem, ali naj zamenjamo inštruktorja, so drugi boljši, ali ima moj sin res do zdaj neodkrite primanjkljaje na posameznih področjih učenja - simbolnega računanja namreč nikakor ne osvoji.

Skratka, če povzamem: Vprašanje je, ali moj sin rabi drugega inštruktorja ali rabi odločbo o usmeritvi med dijake s posebnimi potrebami?
Default avatar

Ku Kuc

tvoj sin rabi drug pristop.... ali pa naj se na pamet nauči par for:)

meni je šla matematika vendno o.k. ... samo vrtenine... (ali kako se že reče) pa ni in ni šlo:)

pač nimam predstave...

pa rabi tudi spremembo v razmišljanju... kakšne posebne potrebe?

ja če je kaj drugega zaradi nerazumevanja simbolnih števil pa sigurno ne:)

zgleda da ste vi že obupali nad njim... zakaj ne bi potem še sam?
Default avatar

Barca

Zamenjajte inštruktorja, sin pa tudi mora sam vadit.

Enak primer sem bila tudi sama; v OŠ blazno uživala pri matematiki, v srednji šoli jo zasovražila iz dna duše zaradi profesorja. Ni znal razlagati, kontrolk nismo ponavljali, pa čeprav je bilo po 2/3 negativnih, na popravcih je bilo več kot pol razreda...
Kasneje sem delala še prekvalifikacijo, tam sem zaradi skupnega končnega uspeha šla ponovno k predavanjem za matematiko in je bil drugačen profesor, ki je res znal razlagat in sem spet blazno uživala.
Default avatar

32423

Joj, spet sem nekaj pozabila napisati: Moj sin sam vadi ves tisti čas, ko nima pouka v šoli, ni na poti v šolo in iz nje, ne je in ne spi, ne dela domačih nalog in se ne uči za druge predmete (v šoli ima še druge predmete, ne le matematiko) in dela z inštruktorjem. Torej vadi tudi ves tisti čas, ko bi moral iti ven, na svež zrak, da bo njegovo, še ne povsem odraslo telo, dobilo dovolj gibanja. Pa mu kljub temu ne gre in ne gre!

Kar se pa tiče tega, da sem obupala nad sinom - ni res! Iščem le informacije, ker sama ne najdem več izhoda, izčrpala sem vse možnosti. Prejšnjič se je učil cele dneve, celo spal ni skoraj nič, nazadnje pa cvek. Cvek! Naj še dodam, da se je od konca OŠ pa do zdaj zredil za 30 kg in da je zdaj že pravi bajs, da bi nujno rabil nekaj gibanja zunaj, a si tega ne more privoščiti - zaradi matematike! Je pa zdravo!
Default avatar

ninan

Ne vem, kaj zate pomeni simbolno računanje. Predvidevam, da gre že za osnovno razstavljanje izrazov, algebrske ulomke in podobno. Če je tako, je prvi korak se naučiti nekaj pravil in jih z VAJO,VAJO,VAJO ponavljati tako dolgo, da prideš do stopnje avtomatizacije. Potem gre naprej lažje, a to res zahteva ogromno truda in potrpežljivosti, ker se mora verjetno po določenem času napačnega računanja najprej "odučit" svojih napak, ki jih verjetno kar naprej ponavlja.
Morda res zamenjajte inštruktorja, poskusite na novo sistematično pri osnovah (to pomeni tudi to, da vzamete v zakup, da v času mašenja lukenj starega neznanja, pri sprotni snovi ne bo uspešenI in predvsem prosite inštruktorja, da vas redno obvešča. če ugotovi, da sin svojega dela doma ne opravi ali da kljub trudu ne napreduje.
Šele potem bi začela s postopkom za posebne potrebe in to skrajno previdno. Sama občasno pomagam deklici, ki je uvrščena med dijake s posebnimi potrebami (diskalkulija), a ima izrazit dar za umetniško ustvarjanje. Gimnazijo rabi le ta odskočno desko za akademijo. Kakšni bolj naravoslovno usmerjeni študiji pa pri takšnih težavah avtomatsko odpadejo, če le naj fant ohrani kaj samozavesti. Nočem biti nesramna, a skrajno bi se bala statika, ki bi računal nosilnost mostu in imel težave s simbolnim računanjem ...
Default avatar

Barca

Če se je toliko zredil in skoraj nič zrasel, potem mogoče sicer je zdrave jedi, a jih je količinsko preveč. Samo zaradi premalo gibanja se toliko ne more zrediti, razen če je problem tudi v hormonskem neravnovesju.

Še vedno vztrajam pri tem, da zamenjajte inštruktorja.
Pri matematiki je vadba zelo pomembna, vendar kot utrjevanje. Prvo je treba razumeti problem, razumeti pravila reševanja, potem šele pride na vrsto vaja. Dokler ne razume, se z vajo samo uči "rešiti" določeno nalogo, vendar takoj, ko bo naloga malenksot obrnjena, bo spet v temi.

Pa še nekaj, če se spomnim sama sebe v srednji šoli. Cele popoldneve sem se "učila". V učbeniku vstavljena kaka zanimiva knjiga, pisanje pisem, sanjarjenje... ampak vedno sem pridno sedela za knjigo ob pisalni mizi :)
Default avatar

Ku Kuc

barca...

ta tvoj zadnji odstavek me je tako spomnil..... name.... le da sem verjetno mlajša in smo že imeli računalnike pa internet:)
Default avatar

adrianna

Imam enake izkusnje, tudi jaz sem imela v OS odlicne ocene, v srednji soli pa obupno profesorico in predmet sem dobesedno zasovrazila, zaradi tega predmeta in odpora do njega in profesorice sem letnik celo ponavljala. In kar se mene tice sem morda navzven bila skoraj odrasel clovek, navznoter pa zelo obcutljiva najstnica, v puberteti in sesul se mi je svet. Zelo hudo mi je bilo in dolgo casa sem prebolevala.
Usoda je hotela, da je snov tistega predmeta postala center mojega zivljenja, tako zasebno kot poklicno (govorim o AN) in dolga leta sem instruirala otroke, ki so v veliki vecini imeli neznanje zaradi taksnih in podobnih nesposobnih uciteljev.
Predvsem bi priporocala instruktorja, ki mu bo pomagal, da se mu bo predmet spet priljubil, zato poiscite nekoga, ki mu bo simpaticen oz. s katerim se bosta karakterno ujela. Tako se ne bo niti zavedal, kdaj se mu bo MA spet priljubila.
O ja, ucitelji znajo mocno prizadet duso otroka. Pa sama izhajam iz uciteljske druzine.
Default avatar

32423

Ok, ali je kakšen prijazen, a kvaliteten inštruktor matematike, ki bi bil pripravljen vsak dan ali pa vsak drugi dan priti v Log pod Mangrtom? Ko smo iskali tega inštruktorja, nas je pet inštruktorjev zavrnilo, ker živimo predaleč iz mesta, ob slabih gozdnih poteh,... Niso bili pripravljeni priti tako daleč... Ta inštruktor, ki ga imamo, se pa non-stop zadira na sina in jasno, da se mu je matematika priskutila zaradi tega. Radi bi, da bi inštruktor bil res prijazen, ampak da bi tudi bil pripravljen priti tako daleč na severozahod Slovenije, kjer je gostota poselitve mimogrede najnižja v Sloveniji. Ni čudno, da so ti kraji demografsko ogroženi...
Default avatar

Ku Kuc

potem pa nujno menjaj inštruktorja....

je morda možno da ga vi peljete, ali pa gre na bus ali vlak .... kje pa je šola... verjetno ni nekje na samoti (ali pač - razmer ne poznam).... ste se pozanimali v šoli.. kako rešiti problem.. kaj pravi učitelj/ica?


je pa žal res da smo že maja...