Hormonske motnje

Odgovarjajo: asis. dr. Edi Pirnat, dr. med., spec. internist-tirolog

utrujenost

Default avatar

dara1

Pozdravljeni

Potrebujem informacijo zato se obračam na vas. Zdravim se za ščitnico, deluje premalo. Po začetnem jemanju zdravil sem se po parih mesecih počutila že bolje, potem pa se je stanje spet poslabšalo. Odmerek zdravil se je povišal na 75 (eutirox). Zanima me samo nekaj. V tem času, ko je stanje nestabilno (utrujenost, nezbranost, nervoza, tudi na jok mi gre...) nisem sposobna da delam po domače rečeno s polno paro. Tako je doma in v službi. Vprašala bi ali lahko v tem primeru dobim kakršnokoli potrdilo od svoje zdravnice, da sem trenutno manj sposobna opravljati delo. Delam s plačami. Bojim se da bi kdaj naredila kakšno napako ker sem tudi zelo zmedena. In ali lahko zaprosim za lažje delovno mesto?
Se lahko dobi kakšno potrdilo od moje zdravnice ali moram priti k vam, če se seveda lahko dobi kakšno potrdilo?

Lepo pozdravljeni
Default avatar

Edi P

Spoštovani!

Glede na navedeno gre pri vas za hipotirozo (premajhno delovanje ščitnice). Kadar je pri hipotirozi odmerek Euthyroxa premajhen se lahko pojavijo utrujenost in motnje koncentracije, kar po zvišanju odmerka navadno izzveni v par tednih. V tem času je možno, v dogovoru z izbranim zdravnikom, imeti bolniški stalež ali skrajšan delovni čas. O tem odloča vaš izbrani zdravnik. Glede spremembe delovnega mesta je potrebno soglasje delodajalca, oziroma ocena delazmožnosti pri pooblaščen zdravniku ZZZV. Tudi glede tega priporočam posvet z vašim izbranim zdravnikom. Pričakovati pa je, da se bo ob ustreznem odmerku Euthyroxa stanje izboljšalo in verjetno boste ponovno lahko opravljali vaše delo.

Lp
**************************
Asis.dr. Edvard Pirnat, dr. med., spec. internist - tirolog

Moderatorji

asis. dr. Edi Pirnat , dr. med., spec. internist-tirolog
Edi P