Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Zakaj je ustavljanje v predorih slabo?

Zakaj je ustavljanje v predorih slabo?

Prebiram novice o neurjih in toči danes in spet vidim zapisano, da ljudi bolj kot lastno življenje in življenje drugih skrbi za jeklene konjičke in se zato ustavljajo na avtocesti v predorih.

Moram potrkati na les, nikoli me še ni dobila toča na avtocesti, vendar mi ni jasno, kako naj v tem primeru reagiram. Zavedam se, da je ustavljanje v predorih nevarno, vendar ali ni nevarna tudi vožnja po hudi toči? Ne mislim na poškodbe avtomobila, ampak na varnost v prometu. Itak ne vidiš nič, če ti razbije šipo pa tudi ne vem, kako boš varno vozil.

Zavedam se pravil, da se ne smeš ustavljati v predorih, samo ne zdi se mi pošteno, da tiste, ki to storijo, takoj označijo za egoiste, ki jim je mar samo za avto.

Zakaj misliš, da je slabo, če ob močno zmanjšani vidljivosti in poslabšanih pogojih za zaviranje na lepem naletiš na kretena, ki STOJI na voznem pasu?

A ti to resno sprašuješ? In ko ga fašeš od zadaj in je karambol, se boš še spraševala? Mislim…

POznam pravila in vem, da je nevarno. Ampak nevarno je vozit tudi po cesti, ko ti praktično kamenje pada na šipo.

Vozila sem že po hudem nalivu in videla 0. Poslušala sem ustaviti kraj ceste, pa se sploh ni videlo, kje je konec ceste! Ne vidiš in pika.

Dvomim, da se ti nekdo na v takem primeru uleti 100 na uro v rit!

Samo na živce mi gre, da pravijo, da ljudje mislijo samo na avto.

Vi, pametnjakoviči, mi prosim povejte, kaj je treba naredit v takem primeru.

Ko so bile dva tedna nazaj hude nevihte s točo, sem se peljala iz Hrvaške proti Ljubljani. Zapeljem v predor po prehitevalnem (Bog me čuva), na odstavnem in desnem pasu pa ljudje parkirani. Si predstavljaš, da bi pripeljala po desnem pasu? Jaz tako hitro ne bi mogla zambremzati, ne da bi me zaneslo, ne bi mogla. In kaj, bi se zaletela, mogoče tudi ubila. Zakaj? Ker je nekdo varoval avto pred točo? Mislim!!!

Seveda je nevarno voziti po toči. Še bolj nevarno pa je ustaviti v predoru. Predor ni in nikoli ni bil parkirišče.

Ja bog vam pomagaj, folk, a se v avtošoli in z inštruktorji osnovnih stvari niste pogovarjali?

Narediti se moraš maksimalno vidljivega, torej vklopiš meglenke; hitrost moraš zmanjšati na največjo še obvladljivo in ves čas gledaš kot sokol v vzvratno ogledalo, če se ti ne kdo približuje, in po voznem pasu odpelješ do prvega mesta, kjer se lahko varno ustaviš in počakaš, v najskrajnejšem primeru na odstavnem pasu.

Glej, samo to me moti, da vsi mislijo, da ljudje varujejo avto. Meni avto ne pomeni nič, imaš sicer strošek, ampak mene avto res ne briga, samo da sem jaz in ostali nepoškodovani!

Ni mi pa jasno, kako v neurju zapelješ v predor s tako hitrostjo, da ne moreš ustavit.

Kaj pa narediš v hudi in debeli toči? Na slepo voziš naprej?

Navsezadnje je pa zaradi takšnega razmišljanja kao ustavil sem zaradi varnosti veliko več možnosti, da pride do nesreče in se morajo do kraja prebiti reševalci in policisti. Aja, se ne morejo, ker je folk PARKIRAL na cesti.

To je to, zelo dobro. Sedi – 5!

:-)))

Na odstavnem pasu se tudi ne smeš ustavit. Prosim, razloži mi, kaj naj potem storim? Vozim na slepo? Z razbito prednjo šipo?

Aja, še en dodatek: ker v takem ponavadi vsi upočasnijo, moraš meglenko seveda ugasnit, čim imaš avto za sabo v koloni, ker ga drugače motiš.

Za avtorico vprašanja: kako boš ohranila sebe in avto nepoškodovano, če boš stala v predoru, v katerega bo priletel tovornjak z nevarnim tovorom kemikalij in se vžgal (bencinska cisterna)? A nikoli ne bereš časopisov, ali pa misliš, da je črna kronika zato, da se lepi potem linke na forum in eni jokajo in izrekajo sožalje popolnim neznancem, drugi pa obsojajo in pametujejo?

A sploh veste, zakaj nastanejo prometne nesreče? Skoraj nikoli zaradi ene same napake, ponavadi zaradi verige prestopkov in okoliščin, ki se naberejo na kup. Eden se ustavi v predoru, drugi se zabije vanj, voznika gresta ven gledat škodo, medtem pripelje tretji , se skuša izogniti in povozi voznika iz prvih dveh vozil, in tako naprej. Dajte vendar vsaj malo razmišljat z glavo, no.

Na odstavnem pasu se tudi ne smeš ustavit. Prosim, razloži mi, kaj naj potem storim? Vozim na slepo? Z razbito prednjo šipo?[/quote]

No, ne sprenevejdamo se. Folk v primeru toče v predoru in pod nadvozi parkira, ne ustavlja na odstavnem pasu. Stali so na vseh pasovih, večina s celimi šipami.

Na odstavnem pasu se tudi ne smeš ustavit. Prosim, razloži mi, kaj naj potem storim? Vozim na slepo? Z razbito prednjo šipo?[/quote]

Tole pa že boli…
Kje si pravzaprav ti hodila v avtošolo? Odkod po tvoje pride izraz “odstavni pas”?

ZVCP-1, 23. člen: POMEN IZRAZOV

11. odstavni pas je vzdolžni del cestišča, ki je od vozišča ločen z robno črto, na katerem ni dovoljen promet in je namenjen ustavitvi vozil v sili.

Lepo te prosim, pojdi jutri na najbližjo policijsko postajo in sama od sebe vrni izpit.

Zaradi takih se dogajajo nesreče. Zaradi takih me je strah na cesti.
Predor ni parkirišče. Ustavljanje in obračanje v predoru spada med najbolj nevarna dejanja v prometu.
In o kakšni razbiti šipi govoriš? Daj no, nehaj si izmišljevati nove izgovore za to, da si med stanjem v predoru ogrožala življenja drugih, da ja ne bi imela potolčenega avtomobila.

Nikjer nisem trdila, da zagovarjam ustavljanje v predorih. Mogoče je vprašanje v naslovu teme nekoliko neposrečeno, priznam. Zavedam se, da lahko pride do nesreče.
Zbodlo me je to, da so a priori vsi, ki se ustavijo v predoru, označeni kot brezvestneži, ki jim je mar samo za avto. Ne dvomim, da marsikdo ne bi na nek način “nagonsko” ostal pod streho, ko bi videl pred samo kot jajce debelo točo.
Ker sem zasledila, da se tudi na odstavnem pasu ne smeš ustaviti, mi res ni jasno, kako naj človek pravilno postopa. Ker nadaljevanje vožnje “na slepo” se mi zdi še kako nevarno.

Nikoli nisem ustavila v predoru! Nauči se brat! Preberi si vse še enkrat, mogoče boš dojel mojo poanto.

255nepr, razmišljam o tem, da bi se bilo treba začeti voziti z vlakom (better slow than dead).

Upam, da letos ne bo toče.

Še nisi videl od toče razbite šipe?


odgovor na tvoje vprašanje je preprost.
Ljudje so žleht in privoščijo drugim nesrečo, škodo ali vsaj kazen.
Policaji pa skrbijo za proračun in radi kasirajo. Zaradi škodoželjnosti ljudje obsojajo, policaji pa kasirajo tistim, ki so ustavili v predoru, raje bi vidli, da jim toča zbije avto, da se izven predora v nemogoči vidljivosti zaletijo, (zakon zahteva, da hitrost prilagodiš razmeram, če ne vidiš nič tudi lahko ustaviš…. kar je neprimerno bolj nevarno, kot pa ustavljanje v predoru. kjer je vidljivost dobra, hotrost pa omejena.

Vsekakor je ustavljanje v predoru bolj varno, kot vožnja po toči, ampak policajem ni mar za varnost, njih skrbi proračun.

To ni res!!! Ni bolj varno. Ustavljanje v predoru nikoli ne more biti varno dejanje, nikoli. Že res, da policisti velikokrat samo polnijo proračun, ampak v tem primeru pa ne gre za to. Zadeva je smrtno nevarna!!!


O obračanju in vožnji nazaj tu ne teče debata.

Ustavljanje v predoru je res nevarno, vseeno pa še vedno bolj varno kot vožnja v toči/nalivu, ali celo ustavljanje na cesti v takih razmerah, kar pa zakon dovoljuje. hireost je treba prilahodit voznim razmeram, če ne vidiš naprej, moraš ustavit.
Znimivo, vsi se zgražajo zaradi ustavljanja pod podvozi na odstavnih pasovih ali v predoru, , če bi pa ustavil zunaj 20m naprej v nalivu in nemogoči vidljivosti, pa še nisem slišal da bi se kdo zgražal. razumljivo, tam ti toča zbije avto, pa kašen nalet…pa so strasti pomirjene.

Pelji se kdaj v popoldanski gneči na Gorenjsko.
To, kar pišeš, da so najbolj nevarna dejanja je v predoru Ljubno vsakodneven pojav. V gneči v predoru redno prihaja do zastojev in do ustavljanja v predoru. Pa zanimovo, pred predorom, ko so not na sredi ustavljeni avtomobili nikoli ne gori rdeča luč, kvečjemu rumena utripa.
A tu pa niso problem ustavljeni avti v predoru? nobenga zgražanja zato ker so ustavili v predoru?

To ni res!!! Ni bolj varno. Ustavljanje v predoru nikoli ne more biti varno dejanje, nikoli. Že res, da policisti velikokrat samo polnijo proračun, ampak v tem primeru pa ne gre za to. Zadeva je smrtno nevarna!!![/quote]
A je zdeva tud smrtno nevarna, ko se ustaviš sred predora zaradi gneče?
Ali pa če se ustaviš v nalivu izven predora, kje je vidljivost še mnogo slabša kot v predoru? Ker nad tem se nihče ne zgraža, zgražate se samo tedaj, ko voznik obvaruje avto pred škodo.

Da, ko svoj avto postavi pred svoje življenje in pred življenja drugih, takrat se zgražamo in se zgražamo upravičeno. In ne, ni res, stoječi avto na vozišču bom hitreje opazila na sami avtocesti kot v predoru v avtocesti. Vedno se bom zgražala nad tem, da je nekdo zato, da ne bi imel par luknjic na strehi avtomobila, pripravljen tvegati to, da pride do verižnega trčenja. To, da ti zdaj primerjaš takšno okoliščino z gnečo, ko je logično, da ne moreš naprej, ker ne moreš leteti, in da če se vse ustavi, se ustaviš tudi ti … Tega pač ne moreš primerjati s tem, da se nekdo lepo odloči, da ustavil sredi predora. In da, tudi v rikverc nazaj vozijo, je DURS dal ven posnetke. Za nameček pa avto še ustavijo in stojijo v predoru brez luči.

Jaz bi jim preprosto vzela vozniški izpit.

Žal ti v vsakem dejanju policije vidiš zaroto in ti še nikoli, kolikor te jaz berem, ni padlo na misel, da mogoče oni pa kaj naredijo tudi v naše dobro in za našo varnost. Jaz še nikoli v življenju nisem imela prav nobene slabe izkušnje s polisti in takšnega pljuvanja po njih ne razumem. Mislim, če bi res bili tako slabi in bi res tako radi “jebali narod v glavo”, bi pa menda v vseh teh letih enkrat našli za to “jebanje” tudi mene.


Tudi ti bi si zaslužila kazen.
Ti si dolžna vozit s takšno hitrostjo, da v primeru ovire na cesti lahko vedno varno ustaviš. In vidljivost v slučaju toče ali hudega neurja je v tunelu vsekakor boljša kot izven tunela.
Tudi vožnja po prehitevalnem pasu je prepovedana, kadar nikogar tisti trenutek ne prehitevaš.

New Report

Close