Psihiater odgovarja

Odgovarjajo: Daniela Fiket, dr. med. specialistka psihiatrije in psihoterapevtka

zoloft-stranski učinki

Default avatar

tjaša***

Zoloft jemljem štiri dni, polovičko 25 mg. Zdaj bi morala preiti na celo tableto, ampak čutim več stranskih učinkov: suha usta, žeja, bolečine v trebuhu,občasni glavobol, utrujenost. Kaj mi svetujete, naj kljub temu vztrajam,jemljem še nekaj časa pol,ali sploh preneham jemati?
Default avatar

A. Winkler

če stranski učinki niso tako hudi, da ne bi mogli zdržat, potem predlagam, da še nekaj časa vztrajate na polovički in dvignete odmerek po tem, ko se bodo stranski učinki bistveno omilili ali celo izginili. Če pa bodo vztrajali in če bodo tako izraženi, da bo z njimi pretežko, potem se obrnite na zdravnika, ki vam jih je predpisal, da vam predpiše ustrezno zamenjavo. Predno boste zaznali izboljšanje pa bo trajalo okrog 4 tedne in to po tem ko boste dosegli terapevtski odmerek.

lp
Aleksandra Winkler, spec. psihiatrije
Default avatar

tjaša***

Hvala za odgovor. Zasledila sem, da nekateri antidepresivi delujejo tudi pomirjevalno. Zoloft spada mednje, oz. kateri antidepresivi so to? Hvala.
Default avatar

A. Winkler

Zoloft je indiciran tudi za zdravljenje nekaterih anksioznih motenj, torej blaži tesnobo.

lp
Aleksandra Winkler, spec. psihiatrije

Moderatorji

Daniela Fiket , dr. med. specialistka psihiatrije in psihoterapevtka
Daniela_Fiket