Kako napisati dopis bivšemu delodalajcu zaradi neizplačila regresa v letu 2007
Pozdrvljeni,
predvidevam da imate tu kar nekaj izkušenj s tem, zato se obračam kar na forum. Pri delodajalcu, kjer sem bila včasih zaposlena, nisem imela izplačanega regresa, ker se mi zdi neumno, da mu ta regres šenkam in ker mi vsak € pride prav, sem se odločila, da mu pošljem dopis direktorju, kjer bi ga opomnila na neizplačan regres.
Kako naj tak dopis sestavim brez dolgovezenj in da ga bo vzel resno?
Na strani informiran.si sem videla obrazec, vendar se mi zdi neumno dati zanj 19.90€ in še ni mi do tega, da piše na obrazcu kakršnokoli sodišče…
Hvala in LP
napišeš kot se piše uradno pismo. s epravi na vrhu tvoji kontaktni podatki, malo niže, kraj in daum (lahko tudi desno v prvi vrstici) spodaj naslovnik (torej ta delodajalec)
pod zadvea. vloga za izplačilo neizplačanega regresa za leto 2007
in potem napišeš spodaj podpisani xy želim, da mi za leto 2007 izplačate regres ki še ga nisem dobil. v vaši organizaciji/podjetju, sem bil zaposlen v času od … do (opredeliš datumsko). na kocu s spoštoanjem in s epodpišeš. v roku 30 dni mislim da, moraš dobit odgovor in nakazilo, če ne pol greš naprej do delavne inšpekcije, in tam ti svetujejo kako naprej.
pa pošiljaj priporočeno, da imaš potrdilo da si res poslal.
jaz pa imam prošnjo, če morda kdo ve kako napisati dopis za telefon. takoj ko sem kupila telefon se je ta začel izkljapljati imela sem ga dvakrat že na popravilo prvič niso našli napake drugič pa bi naj bila napaka odpravljena sedaj so mi rekli naj pošljem dopis in zahtevam nov telefon ali da odpravijo napako