Kam in kako na počitnice

Odgovarjajo: Potovanja.Over.Net

turistična agencija - pritožba

Default avatar

dopustniki

sredi meseca septembra smo si privoščili težko pričakovani dopust. Kar smo pričakovali in to kar smo dobili se ne da primerjat. Pritožila sem se na licu mesta, naknadno pa še s pismeno priporočeno pošiljko. Zanima me kaj lahko pričakujem bon, denar? Kakšne izkušnje imate. Vem za Frankfurtsko tabelo, vendar te prevare, ki je doletela nas v tej tabeli ni.
Da vam na kratko povem: Plačali smo hotel XY z 4 zvezdicami(nihova ocena prav tako 4*), nastanili pa so nas v hotel yxz s tremi po nekaterih tujih agencijah pa celo z dvema zvezdicama.


Lp razočarana
Default avatar

dopustniki

Aja pozabila sem povedat, da to ni bila edina pomanjklivost, pač pa po mojem mnenju najhujša.

lp
Default avatar

morski konjiček

poznam
s agencijo sonček smo šli na morje.že v naprej sem prosila,če se pozanimajo,če imamo v app hladilnik ali zamrzovalno skrinjo.in prav on da skrinjo.ok.čez mejo prešvercam hrane za 10 dni,meso itd.
in pol šok.dol je bil samo hladilnik.kam nej s tolk hrane za 10 dni in 4 osebe????

skor me je kap.smo cele dneve,da ne rečem žrli,da bi čim manj vrgli stran,ker se je hrana dobesedno valala po pultu pri 34 stopinjah.meso je šel takoj.hladilnik pa je bil full majhen.

da ne govorim o dlakah na kavču.nekdo pred mano je imel psa,ki se je full slinil.po kavču je blo cel kup suhe sline in dolgih dlak.skor sm bruhala.
pa sem šla v recepcijo in bi mi dali drug app,če ga doplačam 30%.

nekak ne.na kavč smo pa pogrnili kr eno rjuho pa je bal tam,da smo lahko vsaj sedeli.

agencija se je zgovarjala,da bi mogli to rešit z recepcijo.

če imaš na računu kaj si plačala pol bi jaz poklicala inšpekcijo.pomoje bi upalilo.probi
Default avatar

ZPS

Piši na ZVEZO POTROŠNIKOV SLOVENIJE - poglej na internet, za pritožbe počitnikovanja imajo celo eno "anketo", da jo izpolniš.
Default avatar

Suree

MI smo šli junija v Grčijo. Vse skupaj smo plačali 1300 eur, kar vključuje letalski prevoz, all inclusive v domnevno 4+* in letališke takse. Smo 4.
Vrnjeno smo dobili cca 400 eur (za prevoz ne vračajo).
Smo pa urejali preko tržne inšpektorice.
Default avatar

suree

Suree
lahko vprašam kam? Mogoče Kreta Ierapetra?
Default avatar

e-Femme

Sklicuj se na obligacijski zakon. Naša pritožba zaradi podobnega primera z avgusta letos je pozitivno rešena. Se pa pogajamo o višini odškodnine.
Default avatar

kr 1

Tudi mi smo bili v Grčiji, midva z možem in dva otroka. Plačali smo okoli 1400 eur, nazaj dobili okoli 60% zneska hotelskega dela namestitve. ( torej brez letala in taks) Podobna situacija kot pri vas. Plačali smo hotel 4*+, pristali pa v ... vsekakor ne v tako rangiranerm hotelu. Smo se sklicevali na Frankfurtsko tabelo in takšen znesek dobili s pomočjo tržne inšpekcije.
Default avatar

Suree

suree je napisal/a:
Mislim, da sva midve na ZS na vezi. No, če koga še zanima ne gre za isti hotel.
Default avatar

Suree

kr 1 je napisal/a:
A se mi mogoče poznamo? Kje ste bili?
Default avatar

enamateja

Ja Suree midve sva kontaktireli preko ZS pisala pa sem pod nickom dopustniki, in kasneje pod suree, ker sem se zatipkala. Kr 1 lahko še tebe vprašam s katero agencijo ste šli ter kam v Grčijo.

lp
Default avatar

kr 1

Suree, čisto mogoče, da se :))
Pošljem ZS.
Default avatar

asada

Mi smo naš spor s Kompasom reševali s pomočjo zveze potrošnikov - na koncu so nam povrnili celoten aranžma, ampak trajalo je eno leto.
Default avatar

Prav ti bodi

dopustniki je napisal/a:
Prav ti bodi, zakaj pa potuješ z našimi agencijami, pri nemški agenciji se ti kaj takega ziher ne bi naredlo.
Default avatar

edera

Živjo

Vsaki agenciji se lahko zgodi, da se kdaj kaj zalomi. Veliko je faktorjev, ki so vpleteni v izpeljavo določenega izleta, dopusta, potovanja...

Optimalna usklajenost vseh faktorjev je redka in težko izvedljiva, ker bi to pomenilo, da je vse 100% vedno narejeno in izpeljano. Pa tudi potniki so si medsebojno različni, kar ima tudi določen vpliv. Kdo je bolj toleranten, kdo manj, ena skupina bolj zamuja, kot druga.....

edera
[youtube]abqZU5OVkKk[/youtube]
Nikoli obupati 5 sekund pred čudežem ( Maginja Blinkita)
Default avatar

osmica

Potovali v Egipt z agencijo VARD, vse za en drek, pritoževali smo se že med potovanjem, po vrnitvi pa na agencijo poslali pritožbo. Imeli smo dokaze, delali po frankfurtski tabeli, od agencije pa smo dobili le 10% osnovne cene. Lahko pa bi kaj povedala tudi o nekorektnem, celo nesramnem odnosu zaposlenih na agenciji od šefice navzdol...
Z Vardom nikoli več nikamor!
Default avatar

swarami

sami popotniki:)
Default avatar

oh ja

oh ja, spet isti komentarji od seveda spet istih oseb. Določene stvari se res ne spreminjajo. Upanje ostaja vedno.
Default avatar

jaho

sami zaposleni na agencijah, je zgleda huda konkurenca v recesiji treba še bolj drek mešat med sabo!
Default avatar

SLAVLJENEC

živjo
S to agencijo SONČEK pa smo do sedaj še imeli vedno veliko problemov.Sploh letos ko smo dobili darilni bon v neki določeni vrednosti in smo ga hoteli vnoučiti na agenciji Sonček pa ga skoraj nismo mogli saj nam je ta ki dela na tej agenciji rekla da je bil po njenem bon manj vplačan kot je bil izdan ,a izdala pa ga je ona sama.Rekla nam je da bi morali doplačti. Mene pa je zanimalo ali je bon vreden toliko kot je napisano na njem in če ni bon slučajno plačilno sredstvo.Nakar mi je odgovorila da bon ni plačilno sredstvo in da je po njenem dokaz koliko je bon vreden njen blagajniški prejemek.Pa vendar še ni bilo to vse, da se o njeni kulturi do strank sploh ne pogovarjamo.N akoncu pa je je vendar le priznala da se je ona sama nekje zmotla ali na bonu, ali na blagajniškem prejemku. Zaradi teh bonov smo hodili na agencijo SONČEK dva dni, saj se ni vedla izjansniti kaj bi ona rada.Rekla nam je celo, da naj vprašmo tiste za koliko so nam ta bon sploh kupili.SPRAVLA NAS JE V SRAMOTO DO KONCA.Kaj je imela namen z našim doplačilom, še mi danes ni jasno.Pa vendar le z agencijo Sonček NIKAMOR VEČ, KER V NJIH NIMAMO VEČ ZAUPANJA, ŽE PRI DENARJU , KAJ ŠE LE PRI STORITVAH.

Moderatorji

Potovanja.Over.Net
Potovanja.Over.Net