Najdi forum

besna

Porkaš, se mi kar roke tresejo. Sem poslala reklamacijo za dopust, kjer smo pred kratkim bili. In dobim čez 3 dni nazaj dopis, da so reklamacijo prejeli. Ok, jih pokličem, da v zakonsko določenih 8 dneh pričakujem dejanski odgovor na reklamacijo.

Mi trdi, da so s tem dopisom naredili vse, kar je treba v 8 dneh in bodo kmalu odgovorili tudi na reklamacijo. Ok, prekinem.

Seveda kličem na urad za varstvo potrošnikov, kjer mi povejo, da to ni res. Oni so v 8 dneh dolžni odgovoriti, če se strinjajo z mojimi zahtevami. Če ne jih prijavim na tržno, ki jim izstavi globo.

Kličem nazaj, ji povem, pa se naredi neumno, da ni vedela.

MIslim, pa kaj mislijo, da smo vsi totalni butli? Da se res ne bomo pozanimali in veselo čakali?

In potem si še upajo napisat v dopis, da so prepričani, da smo na dopustu doživeli marsikaj lepega. Grrrr. Čisto nič lepega.

Ok, zdaj pa že lažje diham… 🙂

Res čisto nič lepega? To je pa čudno. 🙁

Sicer se pa ne strinjam z njihovim pišmeuhovskim načinom.

LP

----------------------------------------------------------------------------------------------- Naučil sem se, da nihče ni popoln dokler se ne zaljubiš vanj. (Andy Rooney) ------------------------------------------------------- Slovenec ti odpusti vse, samo uspeha ne! :)

Te čisto razumem, ker se je nam to tudi enkrat zgodilo.
Sam zdej ti pač nič ne nuca, da se sekiraš, kar je, je.Škoda je samo, da človek pride z dopusta uničen, namesto zadovoljen in poln moči za naprej.
Lahko kaj več napišeš o dopustu?
Aja, pa sorry, ampak sem tkoo alergična na tistle grrrr!

Edina zadovoljujoča stvar je bila ta, da se je hčerka imela lepo, ker je pač imela bazen in enega prijatelja. To pa je tudi vse.

Punca, naslednjič v samoizvedbi!

Kaj pa je bilo narobe? Me firbec matra 🙂

Ne bom še točno opredeljevala agencije, ker še zmeraj upam, da bomo na miren način rešili.

V lastni izvedbi nisva šla zaradi otrok. Eden je star 10 mesecev, eden pa 4,5 let.
Šli smo na all inclusive, hotel lokalne kategorije A, agencija ga ocenjuje kot ****+. Razlog za all inclusive je mlajši otrok, saj sva tako že šla s starejšo, ko je bila toliko stara. Vsega ne je, ne veš, če mu bodo tuji okusi všeč, tako pač vzameš vsega po malo, pa se že kaj najde. Pa če npr. za kosilo ni lačen so še vedno prigrizki in podobno.

No, skoraj leto staremu otroku sva morala dajati 4 ali 5x na dan mleko. Samo cvrtje, svinjina, vse mastno, da je kar teklo. NObene banane, juhe…Katastrofa.

Domnevno prenovljen hotel, ki mu odpada omet in ploščice, počena kad in podobno.

Od dodatne ponudbe hotela niso imeli praktično nič, čeprav naj bi imeli mnogo stvari.

Hotelska plaža umazana, da jo je že gledat težko, kaj šele, da bi se kopal.

In bazen…zaprejo ga ob 18h. KO ravno postane znosno za otroke za zunaj bit.

Polomija vse po vrsti. Lahko bi še pisala in pisala. Reklamacijo so prejeli 6 polnih strani dolgo s priloženimi 68 slikami.

Res sem razočarana. Še računala sva če bo zneslo ali ne. Kam drugam letos ne gremo več. In potem tole…

Skoraj ne morem verjet, da ni bilo juh in sadja.
Zakaj pa niste za otroka kupili sadje na tržnici? Ni govora, da bi moj otrok na morju pil mleko 4x na dan brez vsega drugega!
Kaj pa priloge? Ne verjamem, da ni bilo nič od tega.
Pa še nekaj.če se zgodi to, kar se je vam, se meni zdi normalno, da se stopi do kuharja in se pač zahteva drugačna hrana.

A ste bli v Bolgariji?…kre ne vem, kje drugje bi se tolk Svinjina pekla…

Pri kosilu ni bilo nobene juhe. Pri večerji vedno le ena, 2 dneva zapored enaka. Od sadja so nam dali na tanke rezine narezane pomaranče in jabolka, ki so seveda počrnela.

V agenciji so trdili, da je najbližja trgovina oddaljena 400 metrov, pa ni bila. Da so povezave z mestom, pa jih ni bilo. Peš je bilo predaleč, nobenega avtobusa.

V bližini nobene tržnice ali trgovine.

Smo šli do predstavnice, ona do vodstva, pa imajo baje narejen jedilnik za celo leto in ga ne morejo spreminjati.

Ne, ni bila Bolgarija ampak Grčija.

Joj, povej, kje je bilo to v Grčiji. Letos gremo prvič s 3-letnico in 11-mesečnikom, pa me skrbi po tem, kar sem prebrala.

Joj, povej, kje je bilo to v Grčiji. Letos gremo prvič s 3-letnico in 11-mesečnikom, pa me skrbi po tem, kar sem prebrala.[/quote]

Preveza

MI imamo tudi slabo izkušnjo z agencijo. Letovali smo na Zakintosu in tudi po programu all inclusive. Plačamo kot žafran, pridemo tam in nas dajo v hotel bog pomagaj, komaj, da se stlačimo v sobe, ki naj bi bile apartmajske. Bazen katastrofa, voda rumena…, pijače nisi dobil če si boga prosil, oddaljenost od plaže po prospektu 300 m v resnici 800 m gor v strm hrib…skratka katastrofa. Na vse to se pritožimo in dobimo prvi odgovor iz agencije, da nam pritožbe ne bodo upoštevali, ker je agentka bila seznanjena z našo pritožbo dan pred odhodom….seveda saj ona je imela napovedane sestanke ob 11 uri dopoldne. Mi smo pa najeli avto in se vsak dan izogibali našega hotela na 100km stran in kako bomo ob 11h v hotelu,da zgubimo še tisto lepo kar smo si naredili seveda sami. Kljub temu, da je bila agentka seznanjena, da nas na sestankih ne bo….vztrajamo naprej preko tržne inšpektorce in sedaj nam počasi počasi zvišujejo odškodnino in ne odstopimo dokler ne pridemo do željenega zneska.

Treba je bit vztrajen in se ne ustrašit, saj so oni v teh primerih dosti bolje podkovani kot mi posamezniki.

Aja pa še to, tako so ignorantski, da so nam pošiljali iste odgovore na naše pritožbe in niti niso spremenili datuma dopisa. Če smo dobili dopis npr. 1. septembra in se nanj pritožili smo pol npr. novembra dobili spet identični dopis z datumom 1. september.

Sram naj jih bo!!!!

Pa ne bi povedali ime agencije? Drugače je brezveze, ker se bo spet kdo nasankal.

Jaz se tudi ne vdam kar tako. 🙂

Zdajle, če mi ne pošljejo v 8 dneh jih prijavim na tržno, da bodo plačali globo.
Sem se pa pozanimala in baje lahko tržna potem glede dejanske reklamacije ukrepa le, če si zahteval vračilo 100{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}. Midva sva upoštevajoč frankfurtsko tabelo seštela mnogo več kot 100{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} in zdaj zahtevava celotno vračilo.
Imava vse poslikano. Še rumeno vodo, ki so nam jo dajali za piti.
Vem pa tudi, da so se ostali pritožili in tudi tuji gosti so bili vsi besni tam.

Jaz se ne dam. Zdaj itak več tega denarja nimam in jim ne dam zadovoljstva, da bi mi oni vrnili 5 ali 10{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}. Niti slučajno.

Ja, saj v bistvu nimam kaj skrivat. Ne privoščim nikomur, da se mu kaj takega zgodi.

Globtour

jaz pa pišem za KOmpas

Ja no, največja škoda za agencijo bi bila vseeno objava njenega imena.Jaz sem imel totalno ignorantski in posmehljiv odnos na mojo reklamacijo iz Grčije s strani I N T E L E K T E.Bilo je že nekaj let nazaj in sem se zaklel, da me ne vidijo več in tako je ostalo.Pa še vedno me pogreje:))

Ja, saj če ne bodo na hiter način tega ustrezno uredili, bom objavila ime v malce širšem obsegu. 🙂

Ob tako nazornih slikah, kot jih imam sem prepričana, da bo kar nekaj interesentov za objavo.

Mi smo do sedaj skoraj vedno potovali z RELAX-om in smo bili vedno zadovoljni. Samo enkrat smo imeli reklamacijo (namestitev slabša, kot je bilo opisano v njihovem prospektu), pa še to so rešili zelo hitro in so bili zelo vljudni.

INTELEKTA je (po raziskavi Zveze potrošnikov) sploh med najslabšimi, kar se reševanja reklamacij tiče. Zato jaz že v štartu niti njihovih ponudb ne gledam.

Tudi mi smo bili ogoljufani, prek agencije Odisej, na Hrvaškem, sem pa dobila odgovor na reklamacijo in so si vzeli 30 dni časa za raziskavo, zakaj se nam je to zgodilo.

New Report

Close