Avtošola – kaj menite
Pozdravljeni,
jaz bi vas pa prosila, če mi lahko svetujete katera avtošola je vredu – v Mariboru.
Vesela bom vseh podatkov – kje vam je bilo všeč in kje ne –
katero avtošolo priporočate…
Malce gledam tudi cenovno, a vem, da so še drugi faktorji, ki so tukaj pomembni.
Pa povejte mi še prosim koliko ur vožnje je nekako normalno (kaj lahko pričakujem, da si bom lahko približno izračunala stroške), če o vožnji ne vem še ničesar in še nisem sedela za volanom.
Hvala vam vsem, želim vam prijetne praznike,
nova Voznica
Jaz sem delala pri fortuni in mi ni bilo pretirano všeč. Inštruktor je sicer bil ful fajn (ampak je zdaj šel delat drugam), drugo se mi je pa vse zdelo precej šlampasto.
Npr. prva pomoč: enkrat nam je en dr. tri ure nekaj govoril, pa dvakrat po dve uri smo imeli praktični del, ampak povoja vse do izpita iz prve pomoči nisem držala v rokah. Samo neka teta je prišla in nam na prostovoljcu kazala kako se kaj povije. Prav tako nismo napihovali Ančke in dvomim, da je kateri od nas res imel kaj od prve pomoči, za katero smo zagonili – če verjameš ali ne – debelih starih 17 tisočakov.
Ok, zdravniški pregled je svoje poglavje, ki nima veze z avtošolo, ampak se mi je tudi zdelo škoda zagnati celega cankarja za to, da mi je dr. s prstom migal pred nosom in preverjal, če sledim. Lahko bi imela leseno nogo, pa tip ne bi niti opazil (natančnejši opis je tule: http://med.over.net/forum5/read.php?27,1330623,1330763#msg-1330763 )
Potem pa vožnje: po 33 vožnjah sem šla na izpit, naredila od prve, dobila dovoljenje … Vse lepo in prav, ampak v tistih 33 urah sem neštetokrat prevozila vse mariborske ulice (posebej enosmerne) in rondoje in šla enkrat najkrajši možni odsek (Tezno-Hoče) po avtocesti (zaviješ gor, pospešiš na 130, zmanjšaš in zaviješ dol), nisem pa nikoli
– vozila po regionalni cesti
– vozila ponoči
– prehitevala
– točila gorivo
… no, mogoče bi se še kaj našlo.
Na izpitu me je gospod Komisija zezal z neumnostmi v stilu, da sem pred rdečim semaforjem prekmalu šaltala v drugo (če je semafor rdeč in ni nikogar za mano, je moja naloga samo, da se do semaforja ustavim in ni čisto nič važno, če v drugo šaltam 350 ali 200 m pred semaforjem!) ali da sem pri obračanju v stranski ulici zapeljala premalo nazaj (važno je, da sem umaknila kljun avta z glavne ceste, ni treba, da se peljem 20 m na rikverc po stranski in potem spet naprej). Spregledal mi je pa napake v stliu: na avtocesti iz četrte v tretjo, namesto v peto in ne-ustavitev pri STOP znaku (mogoče, ker je bilo pregledno in nikjer nikogar. Nazadnje mi je rekel: srečno pot in šel.
Dva meseca nisem nič vozila, ker nisem imela avta. Potem sem šla domov (z motorjem). Tisto jutro, ko naj bi se vrnila v MB, sem se zbudila, prišla na dvorišče in ugotovila, da je motor izginil. Brat se je z njim odpeljal v službo, meni pa pustil avto. Tistih 200 km je bilo potem PRAVA avtošola. Od takrat sem navozila približno 150.000 km in imela prejšnji mesec prvo nesrečo (nisem je povzročila, samo udeležena sem bila) s skrivljenim plehom in razbitimi lučmi.
Ej hvala ti za odgovor.
Sedaj mi je že malo lažje – imam kar nek občutek, da ne bom nikoli vozila – malo me je strah ceste, ćeprav tisti, ki me poznajo pravijo, da bom vozila brez problemov – upam da imajo prav.
Torej pri fortuni bolje ne. Skoraj ne morem verjeti, da je bilo tako neprofesionalno, kot pišeš, a ti verjamem… prava ironija kako je bilo na izpitu…
In pa vesela sem, da si v nesreči dobro odnesla – v naprej ti želim čimbolj varne kilometre.
Upam, da se še javi kdo s kakšno pozitivno ali slabo izkušnjo, da se bom lažje odločila kje začeti.
Veš kako, AŠ je itak formalnost. Izpit dobijo nekateri bedaki, ki potem divjajo, se zaletijo, po možnosti koga ubijejo … Nekoga, ki bi bil dober šofer, pa zafrkavajo zaradi malenkosti.
Primer: moj brat je izpit za avto delal 5x. To je bilo dosti let nazaj, ko še ni bilo obvezno imeti prižganih luči ves čas. Prvič je zletel zato, ker luči ni prižgal, drugič zato, ker jih je. Ne vem točno, kaj je bilo tretjič in četrtič, ampak najbrž podobne neumnosti. Po tistem je brez težav naredil še izpite za vse kategorije razen motor in avtobus. Vozil je ADR (nevarne snovi) …
V AŠ se pač moraš potruditi, da čimveč odneseš, ne smeš pa dobiti občutka manjvrednosti, če pogrneš, ali večvrednosti, če narediš. Vozi po zdravi pameti, previdno in zbrano.
Bolje zamuditi, kot umreti 🙂
Ja se popolnoma strinjam. Bolj, kot se bliža to, da bi tudi sama vozila, bolj opazujem, kako ljudje vozijo. Prej včasih mi je bilo pomembno, da nekdo vozi perfektno, da se mu čuti, da obvlada… zadnjič pa sem se peljala z eno gospo,ki tudi že dolgo vozi, a previdno in že takoj je bilo jasno, da bo vožnja trajala nekoliko dlje in meni se je zdelo tako fino… vedla sem, da bomo že prišli in to ziher.