Najdi forum

Naslovnica Forum Duševno zdravje in odnosi Družina Starševstvo in vzgoja LAGUNA SPA&FUN DARILO – OBRAZLOŽITEV

LAGUNA SPA&FUN DARILO – OBRAZLOŽITEV

Spoštovani uporabniki med.over.neta, ki ste v zadnjih dneh komentirali našo skupno akcijo s “slavljencem MON”.

V OBŠIRNEM NADALJEVANJU BOM POSKUSIL OBRAZLOŽITI NAŠ NAMEN IN ODGOVORITI NA VAŠE KLJUČNE PRIPOMBE/POMISLEKE V PRETEKLIH DNEH GLEDE NAŠE AKCIJE.

1. Praznovanje MON-ove obletnice je slučajno sovpadalo z našo otvoritveno kampanjo, zato v Laguni nismo “heroji”, ampak je vse skupaj predvsem srečno naključje, kjer smo se v pravem trenutku srečali pozitivno misleči partnerji in eno “luškano ušpičili”.

2. Laguna Spa&Fun ima 2 ciljni skupini:
– družine s predšolskimi otroci (prepričani smo, da smo uspeli malčkom pripraviti eno boljših “zgodb” v Sloveniji, ki pa je šele na začetku – vsako leto jo bomo dopolnjevali in dograjevali; idej in že pripravljenih projektov imamo že vsaj za 5 let naprej, vendar je treba ponudbo “dozirati”, da si vsako leto ponovno zanimiv…) – otroško/športno/družinski del na 3000 m2
– generacija 18 – 45 (seveda prisrčno dobrodošli tudi 45+, a mladi po srcu …) – open wellness in fitness del ter večerni after pool parties program na skupno 10.000 m2.
Ker se ne sme mešati vsega, smo namenoma izločili “adrenalinsko kopanje”, zanimivo predvsem za šolarje in dijake (tobogani, tekanje, žoganje v vodi itd.), ker tako (sicer legitimno) obnašanje po eni strani moti, predvsem pa ogroža malčke, ki sicer ne morejo v svoji “nebogljenosti” v miru uživati v NJIM NAMENJENIM IN PRILAGOJENIM IGRAM, IGRALOM, RISANKAM, POČIVALIŠČEM V SENČKI itd., po drugi strani pa moti odrasle, ki bi v nebeškem vzdušju (srebanje pijačke na ležalniku ali v vodnem baru, uživanje v chill out glasbi, predajanje se 60 sprostilnim vodnim efektom, skrbni roki kozmetičarke ob bazenu ali masaži nog kar na ležalniku, vse skupaj v ambientu, izdelanem striktno po merilih in smernicah FENG SHUI strokovnjakinje Tanje Glažar,…).

3. Ker s(m)o mlade družine najbolj obremenjene (štart kariere, financiranje stanovanjskega problema, podvojeni življenski stroški na zaposlenega družinskega člana zaradi stroškov otrok, …), poleg tega nas pa ponudniki otroških artiklov večinoma ožemajo dodatno, saj je karkoli “otroškega” najpogosteje dražje od “odraslega” enakovrednega artikla, smo s podarjenimi 1500 PRENOSLJIVIMI SEZONSKIMI VSTOPNICAMI V NOMINALNI VREDNOSTI 13,5 milijonov SIT (500 preko MON, 1000 pa preko naključno izbranih ljubljanskih vrtcev) velikemu številu mladih družin znižali strošek kopanja v Ljubljani, saj bodo plačali samo ne-predšolski člani družine.
Mnogo lažje bodo prepustili varstvo otroka npr. babicam in dedkom, saj bodo slednji plačali vstopnino (upokojensko ceno: -24% !) le zase, za vnučka smo poskrbeli mi. POUDARJAM, DA SO VSTOPNICE PRENOSLJIVE, KAR POMENI, DA SI JIH PREDŠOLSKI PRIJATELJI/SOSEDJE/SORODNIKI IZVEN LJUBLJANE LAHKO MED SEBOJ POSOJAJO IN JIH LAHKO TEORETIČNO OBIŠČE LAGUNO 7 V ENEM TEDNU, VSAK DAN EDEN ! To je teoretično 10.500 otrok z brezplačnim vstopom enkrat tedensko !!

4. NAŠE SEZONSKE VSTOPNICE SO IZKLJUČNO PRENOSLJIVE – namenoma, saj želimo omogočiti “POČITNICE V LJUBLJANI VSAK DAN !”, torej želimo, da so čimpogosteje uporabljene.
ZATO SMO JIH PODARILI LJUBLJANSKIM OTROKOM, saj bi jih otroci iz oddaljenih krajev teže izkoristili pogosto, kar pa NI NAMEN TE AKCIJE. Žal pa ne moremo zadovoljiti vseh 70.000 slovenskih predšolčkov.

5. Želeli pa bi se postaviti V BRAN DRUGIM SLOVENSKIM KOPALIŠČEM IN TERMAM glede njihovega (dosedanjega/domnevnega) slabega odziva na obdarovanje otrok, ki ste jim ga nekateri očitali !
Po našem vedenju smo prvo slovensko kopališče, ki se je specializiralo za PREDŠOLSKE OTROKE. Edini nimamo toboganov itd., namenjenih starejšim otrokom-delu te klientele ne bomo všeč in smo se mu (za razliko od drugih kopališč) zavestno vnaprej odpovedali – zato pa intenzivno privabljamo tiste, komur smo namenjeni-predšolčke; kar opravičuje našo akcijo. Ker drugi niso specializirani, ciljajo pač na vse starostne skupine (medtem ko si mi “adrenalinsko kopalne/hrupne in včasih agresivne” klientele izogibamo in pri nas NI DOBRODOŠLA S TAKIM OBNAŠANJEM). S poslovnega vidika bi bilo s strani drugih kopališč slabo, če bi delili vstopnice kar povprek-vsem ciljnim skupinam, saj bi to neposredno povzročilo izpad prihodkov, ki bi jih oni sicer realizirali.

6. Naše obdarovanje mladih družin je seveda tudi marketinška akcija, saj jih želimo s tem spodbuditi k čimpogostejšem obisku, s čimer se bodo oni prepričali, ali jim nudimo pravo storitev in se sami odločili, ali bo Laguna postala “njihova naj poletna destinacija” ali ne, hkrati pa upamo na čimvečjo interaktivnost, saj bomo le v sodelovanju z malčki/starši v prihodnjih letih izpilili ponudbo v nekaj, upamo, res sanjskega za otroke.

7. ŠTEVILO SMO OMEJILI NA 1500 IZKLJUČNO ZARADI KAPACITETE (hkrati prisotnih je lahko 1840 kopalcev, kar statistično pomeni do 3000 obiskov tekom dneva) – neprijetno bi bilo zaradi prepolne Lagune zavračati imetnike (čeprav podarjenih) sezonskih vrat na vhodu. SICER BI JIH Z VESELJEM PODARILI MNOGO VEČ !

8. NAMEN VSAKE (ZASEBNE) GOSPODARSKE DRUŽBE JE URAVNOTEŽENO IZPOLNJEVATI PRIČAKOVANJA DELEŽNIKOV: KUPCEV, ZAPOSLENIH, LASTNIKOV, DOBAVITELJEV IN ŠIRŠEGA DRUŽBENEGA TER NARAVNEGA OKOLJA.
S to donacijo smo se do družbenega okolja in kupcev precej izkazali. Moramo pa se tudi do ostalih štirih deležnikov: 50 sezonsko zaposlenim v Laguni moramo prislužiti plače, dobaviteljem tekoče poravnavati račune, bankam kreditne obroke, lastnikom pa zagotoviti, da bomo pokrili amortizacijo 1,5 milijardne naložbe (od tega 130 milijonov izključno za otroški del), na koncu pa bodo tudi oni veseli kakšne koristi – torej dobička.
ZATO OČITKA ENEGA OD UPORABNIKOV, “ČEŠ SAJ MORA S PREDŠOLČKOM ITAK NEKDO ZRAVEN, KI PA BO PLAČAL VSTOP”, ne moremo tolmačiti ravnodušno. SEVEDA BO PLAČAL, SAJ MORAMO OD NEČESA ŽIVETI (glej zgoraj!). SPREMLJEVALEC PREDŠOLSKEGA OTROKA BI BREZ BREZPLAČNE KARTE PLAČAL ZASE IN ZA OTROKA, TOREJ BOMO Z NAŠO AKCIJO MLADI DRUŽINI OMOGOČILI DOSTOPNEJŠE KOPANJE.

lep pozdrav vsem in dobrodošli v Laguno,
Primož Longyka, član uprave GPL d.d.

New Report

Close