Hormonske motnje

Odgovarjajo: asis. dr. Edi Pirnat, dr. med., spec. internist-tirolog

hipertiroza-vzrok

Default avatar
Pozdravljeni!

Danes sem izvedela, da imam probleme z ščitnico, moji izvidi so TSH pod 0,01, FT3 18,9, FT4 38,7, ki pa so stari 3 mesece in od takrat še nisem zdravljena, kajti izvid se je izgubil in so me zdravili, kot sum na epilepsijo z zdravili Depakine 300. Zanima me ali lahko ščitnica vpliva na abnormalen EEG? Eno leto imam hormonski vložek Mirena, ali lahko vpliva Mirena na ščitnico? Počutim se vsak dan slabše, tako da sem naprosila za čimprejšnji obisk tireološke ambulante, vendar me vseeno prej zanima, kaj mi bodo naredili. DG internista je avtoimuno hipertirozo, moji simptomi so pulz 105, omotica, potenje, nervoza, glavobol.Stara sem 30 let in sem že rodila 2x, zadnjč pred letom in pol. Kaj mi svetujete glede nadaljega zdravljenja, aktivnosti, obiska kakšnega bioenergetika,.... Hvala za vašo pomoč.

lp
Default avatar
Spoštovani!
Glede na navedeno gre za prekomerno delovanje ščitnice (hipertirozo). Najpogostejši vzrok je avtoimunska hipertiroza (bazedovka). Vzrok za pojav bolezni je predvsem genetska nagnjenost, dodatno pa ženski spol, hormonske spremembe, okužbe, stres, morebitna zdravila.....Hipertiroza lahko vpliva tudi na EEG. Pri vas je potreben čimprejšen obisk tirologa, ki vam bo predpisal ustrezna zdravila.

Lp
**************************
Asis.dr. Edvard Pirnat, dr. med., spec. internist - tirolog

Moderatorji

asis. dr. Edi Pirnat , dr. med., spec. internist-tirolog
Edi P