Mercatorjeva “nategovanja”
Uf, sem jezna. Že tako ne maram Mercatorja, pa se pustim zavesti s tistimi kupončki za brezplačno sadje in zelenjavo, ki veljajo od 7.1. (!!!) do 7.2. Pošljem moža v trgovino, v večji supermarket v našem kraju.
Ob nakupu 3 kg pakiranih pomaranč naj bi dobil 500g limon ali poleg 3 kg mandarin 1 kg pomaranč. Pa pride domov in pove, da nimajo polliskih limon, niti kilskih pomaranč. Jih niso niti dobili!!! Pa veljajo ti kupončki od 7.1.!!! Vse, kar so dobili so pakirane pomaranče in mandarine. Sramota! Nategovanje brez primere.
No, pa sem se olajšala 😉 Presneti trgovci!
Pa saj to ni res! Me to tako razjezi, da bi lahko nekoga naboksala:))))…ma po drugi strani pa, sama vseh teh mogočih nalepk po vseh supermarketih že dooooolgo več ne zbiram, ker se mi zdi, da tako vlečejo za nos, da to ni res…ko pa itak vsi vemo, da pa kako drugo reč podražijo in tisti kao popust itak dvojno not dobijo…
Nategi brez primere, res! In tudi teh kuponov za sadje in zelenjavo nisem hranila…
Ma, brez veze te mekatorjeve akcije (od pik, do 5 na dan, nalepk, torkovih popustov in zdaj tega “zastonjskega” sadja). V resnici jim človek vse preplača, glede na cene pri konkurenci. Kaj ti nuca pol kile zastonj agrumov, če so pa tiste tri, ki jih plačaš takšne kvalitete, da te zvije. Zjutraj sem sinetu ožemala sok iz merkatorjevih pomaranč – iz treh povprečne velikosti se je nacedilo 0,75 dl soka. Pa so bile frišno kupljene.
že ko smo po pošti prejeli kupone sem se vprašala, če bodo res po vseh malih in velikih MC imeli še manjše pakunge za ” gešenk “. Itaq, da ne .Že v kali je bilo seme ubito.To zadnje je naš dvom , ki se je uresničil. Če kupiš veiko, malega ni, je pošlo al pa nikol niso imeli .
Nateg ;-)))))
Merkator je pri meni že zdavnaj izgubil spoštovanje. Pa drugi veletrgovci tudi. Že prvič, ko sem slišala, kako izsiljujejo dobavitelje, proizvajalce… Človek ne more verjet, kako so podli. In potem še razlagajo, kako niso za podražitve nič krivi. Mali proizvajalci morajo delat za majhen denar, tile pa predpisujejo sekunde dostave, izsiljujejo, na koncu pa še odirajo vse po vrsti. Upam, da se jim bo ta denar nekam zataknil in ga bodo nekoč kot veliki betežni reveži gledali skozi stekleno steno. Podlost res.
pozdravljene…
pa da katera od vas ne bo takoj pomislila, da branim firmo, ker je ne… pač vem kako je ker v njem delam…
kar se te nove akcije tiče, vem da je zaloga zelo pomanjkljiva, ampak za to nismo krivi mi prodajalci, niti poslovodje ne… prihaja namreč do velikih vikov in krikov prav nad nami s strani vas kupcev… lahko naročimo a kaj pomaga ko pa ne dobimo…
kar se pa drugih akcij tiče, se popolnoma strinjam z vami… nekje jih tako ali drugače plačaš… to je pa povsod… ne samo pri mercatorju…
kar pa se malih trgovinic tiče… živim na vasi… srečni smo, da sploh imamo trgovino, ker jo večina okoliških vasi in krajev sploh nima… in je urnik od 9h do 16h… včasih kot zamenjava delam tam. naj vam povem še to, da po novem ima mercator sistem da je odvisno koliko kvadratov ima trgovina kakšen sortiman bo imela. ne od poslovodje, ne od prodajalcev… pač, ni važno, če je artikel prodajan ali povpraševanje po njem narašča… če nimaš kvadratov nimaš artikla… no, in to nam malim trgovinicam sploh ni všeč…
no,to sem pa napisala samo zato, ker se prav stranke znašajo nad prodajalkami in poslovodji, kao, one krive… da boste vedele, da odločajo tisti na vrhu, mi samo delamo… in preden kdo kaj kritizira, kriči ali celo žali nas zaposlene tam, naj razmisli, saj ni vedno človek ki stoji pred tabo kriv za to kar se dogaja…
hvala za posluh…
jazmc
Jaz se sicer zelo strinjam z vami, da vi niste neposredno krivi. Vendar zame kot potrošnika vi ko ste v službi zastopate firmo. Na koga pa naj se potrošniki obrnemo če ne na vas ?
Sama delam v storitveni firmi in občutim vse to na svoji koži. Vendar stranka ima prav. Komu naj izrazi svoje nezadovoljstvo ? Seveda meni, ki jo obiskujem kot predstavnik in v imenu firme.
Vse gre v rok službe, tudi kakšna krepka na vaš (moj) račun. Žal !