Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek štetje in 3 letni otroci

štetje in 3 letni otroci

Imam eno vprašanje!

Sestrična mi je rekla da njena hči še ne pri treh letih šteje do 30.
Koliko vaših otrok pri 3 letih oz. manj šteje in do kje.
Ker moja triletnica niti slučajno ne šteje sama ,mogoče do 10 pa še to ji je treba malo pomagat. Pa zdravnica pravi da je čisto pametna za 3 leta.
Zdej pa sem kar v delemi,ali moram že zdaj otroka mučit s številkami al kaj? Vaše mnenje.
7 letna hči pa hodi v prvi razred in se sploh še niso učili številk,čeprav jih naša zna,tudi črke,ampak to sama od sebe ,ne da bi jo kaj silili.
Učiti 3 letnega otroka številke ali ne? Pa saj še zanimanja nimajo zato? Vaše mnenje prosim!
Hvala vsem mamicam.

Eh…..jaz se sploh ne obremenjujem s takimi vprašanji. :)) Moja je stara 4 leta pa tudi ne zna šteti do 10.do pet še, potem pa si kar zmišljuje. Tudi črk ne pozna, samo A ; sploh ni zainteresirana za “učenje”. In je sploh ne silim. Vse bo znala, ko bo čas.

no, naš je znal šteti do 10 pred tremi leti. čez nekaj časa se je pa ustavilo. ni znal več štet niti do 5. pa nismo silili. v knjigicah sem včasih preštela zajčke, ali pa jajčka v kokošnjaku ipd. zdaj se star skoraj 3,5 let in šteje do štirinajst. od kod nimam pojma. mogoče iz vrtca, čeprav dvomim, da bi ga tam to načrtno učili. očitno ga to zanima in si je zapomnil. ne se obremenjevat s tem. možev nečak je ravno tako star 3 leta, pa ne zna šteti do 5, pozna pa vse avtomobile, po znamkah in modelih, kar se pa našemu ne sanja. prepričana sem, da vašega bolj zanima kaj drugega, o čemur se mojemu in nečaku ne sanja. otroci so različni. nič silit. za štetje bo še čas.

LP

nova
Uredništvo priporoča

Triletni otroci niti govoriti ne znajo dobro, kaj šele šteti.
Sestrična verjetno laže.

Poglej, noben problem ni naučiti otroka zdrdrati 10 ali 20 ali 30 številk na pamet. Vprašanje pa je, če ve, za kaj gre.

Ena znanka, ki ima enako starega otroka kot jaz, se je tako rada pohvalila, ko je njen sin pri dobrih 2 letih in pol znal šteti do deset. Ni pa ločil med 2 jabolkoma in 3 jabolki. Medtem ko moj sin ni znal šteti, vedel pa je, na katerem kupu so 3 jabolka, na katerem pa 2. Torej – kdo zna zares šteti?

Ma saj zaradi tega se mi zdi vse skupaj tako čudno,da bo 3 letni ,še ne,znal šteti do 30 in to brez pomoči,mislim,…?
Ja točno,še govoriti ne znajo dobro,pa naj bi znali samostojno šteti,res ne vem.

Bravo Acjom! in ostale podobno misleče.

Ko zna 3,4,5 leten otrok šteti do recimo 30, pozna črke, napiše svoje ime, dela vse to mehansko brez predstave.

Gre za to, da to nima pomena, to bo vsak povprečen otrok osvojil ko bo prišel v šolo.

zavedajte se, da bo v šoli malo časa za raiskovanje, ustvarjanje predstav, razvijanje mišljenja, logike…

Dejte si čas vzet za te stvari.
Ko kuhate. vagajte, Vmes se bo otrok učil, kaj je kg, kaj je pol, kaj je tričetrt masla, kaj je celo maslo, kaj je če ni nič masla. Koliko je polna posoda, koliko je pol posode, v katerem kozarcu je več vode, prelivajte količine, moke…

Vse to lahko počnete kot za zabavo pri kuhanju.
Pojdite čimveč v naravo, z otroki zariskujte, sprašujte ga, silite ga da ustvarja miselne povezave…itd…


Elaine, imaš bolj in manj brihtne otroke. Nekateri otroci v naši družini so pri treh letih že poznali večino črk, verjamem pa, da imate lahko v vaši družini drugačne izkušnje.

Se podpišem pod to. Učenje na pamet, brez da otroci poznajo smisel števil, je popolnoma nepotrebno in nesmiselno. Naj bodo otroci res otroci. Naj se igrajo in med igro raziskujejo. Tako dobljene izkušnje so neprecenljive!

cinikum
Če zna otrok pri treh letih šteti do 30, ne kaže na brihtnost otrok, ampak na neumnost staršev. Čas so porabljali za napačne stvari. Žal se večinoma izkaže za to, redko pa seveda obstaja tudi ekstra talent s fotografskim spominom.

Pri nas se učimo skozi igro,beremo pravljice,tako kot pravite,skupaj kuhamo,delamo vse mogoče,samo da bi pa prav načrtno učila otroka štet do trideset,.. Ali resnično mislite da otrok razmišlja ko govori ševilke,,ne vem 28 recimo in potem si predstavlja katera številka je to,kako izgleda,kot si predstavljajo in razmišljajo otroci v šoli,ne,skoraj ne bi mogla vrjeti tega. Pri treh letih ,še ne, dec. bo stara 3. In da se zaveda kaj govori ,hm!?
Razen seveda še je otrok res nad,nad povprečno nadarjen,ne vem no.

Jaz namesto, da jo učim štet in pisat; ji dam otroške puzle, da jih sestavlja; tu se zelo dobro vidi kako otrok razmišlja.

Ja saj tudi pri nas sestavljajo puzle,rišejo ,zlagamo kocke in podobne stvari.

Otroci so pač res zelo različni, sama imam tri in to dobro vidim že v prvih letih. Jaz verjamem, da je mogoče, da otrok pri treh letih šteje do 30 – namreč naš drugorojenec je star 5 let in vse bolj se nam dozdeva, da ima fotografski spomin, na kar so na opozorile vzgojiteljice že lansko jesen, ko je začel hoditi v vrtec. Res nič ne pretiravam, ampak že pred enim letom je čisto na pamet in čisto dobesedno pripovedoval dolge pravljice, ki mu jih je mož parkrat prebral, res neverjetno, če ne bi slišala, še sama ne bi verjela. Tudi črk se je naučil sam (ko še ni bil v vrtcu), ima izredni risarski talent, res je izredno nadarjen. Dve leti starejši bratec hodi v drugi razred, v šoli je sicer priden, vendar tudi približno ne tako nadarjen kot ta drugi.
Zato jaz verjamem, da je mogoče že pri treh letih šteti do 30.

Seveda je mogoče, da triletnik šteje do 30, ampak vprašanje je če je smiselno??

Je pa res, da obstajajo otroci s fotografksim spominom, ampak so zelo zelo redki, pri takih pa tega ne moreš preprečiti, ker gre samo. Tako nekako kot opisuje b2. Ampak vam povem, da si stakega otroka ne bi želela( čeprav preprečiti tega ne moreš9, ampak ima tak otrok toliko več težav na področju logike, abstrakcije, ..

Saj pravijo, če je nekje več, je nekje manj:(

Meni je naša enkrat pri dobrih štirih rekla, da mi bo prebrala pravljico. Sem rekla prav, daj. Vzela je v roke knjigico in začela tako, kot da res bere. Tisto pravljico je od mene slišala dvakrat prej. Sem ji pa vsak večer prebirala knjigice. V glavnem, ostala sem brez besed. Obnovo je povedala tako, da je najbrž tudi jaz ne bi znala tako natančno.
Pesmice se je naučila na pamet, ko sem jo mogoče dvakrat prebrala in to ne kratke, ampak precej dolge.
Enkrat, ko sva sedeli v čakalnici pri zdravniku je eno tako pesmico povedala in seveda sem bila vsa ponosna tam zraven nje. Nakar pravi gospa zraven mene, da je učiteljica in, da je pri otrocih do 5. leta spomin najboljši. Če jih stvar zanima, so se sposobni čez noč naučiti vsega mogočega. Sicer ji potihem nisem dala prav, ker normalno moj otrok je nekaj posebnega, ampak zdaj po dveh letih vidim, da je imela prav.
Saj se hči še vedno vsakič kaj novega nauči, ampak tako, kot je šlo to tam nekje od treh let in pol, pa do nekje petih in pol pa res ni več.

b2 ,pa mislite da resnično otrok premišljuje,razmišlja in točno ve kaj govori,mislim pri številkah,ne pri pravljicah. Ker naša tudi že pove kakno pravljico in naklada sto na uro,ampak me zanimajo številke.
MIslite da razlikuje številke in ve kaj govori,na to mislim,ker sem res v delemi,,da otroci vejo točno zakaj se gre,kako kakšna številka izgleda in nasploh zakaj se gre,ker potem takem so pa res genialci,ne rečem da je na svetu kje kakšna redka izjema ki pri 3 letih ve zakaj se sploh gre,….

Rada bi poznala tistega, ki pri 2, 3 letih uspe pripraviti otroka k načrtnemu učenju. K temu, da bo drilal številke naprej in nazaj. Koncentracija 3-letnika traja 15-20 minut, potem so mu tudi najbolj zanimive reči že odveč. ene otroke zanimajo puzzli, druge barvanje, tretje avti, četrte pa cifre in črke. Naš je med temi 4. Pa presneto dobro že od ne vem kdaj ve, koliko je 2 ali 3 ali jih 5, pa kaj je več, 3 ali 5, pa ga noben niti sekunde ni “učil” ne cifr, ne črk in ne pomena tiste kvake, ki se ji reče 5. Mu je jasno iz pogovorov, debat, ko se odrasli pogovarjamo. In kaj zdaj?

Ne vem, zakaj se je vedno treba zgražat nad tem, če nek otrok nekaj bolje zna kot drugi. Ne vem, zakaj je treba starše takoj obdolževat, da so drilerji, da otroke silijo k učenju itd itd. kot bi recimo vse tiste, katerih otroci na nekem področju zmorejo malo manj, obdolžil, da so zanikrni, leni, brezveznjaki itd. Pa ne eno ne drugo ni res. Vsak otrok ima svoj tempo in svoje zanimanje – a je to tako težko razumet in sprejet?

[url=http://lafemmebonita.com][img]http://image.lafemmebonita.com/c/u506550.png[/img][/url] [url=http://lafemmebonita.com][img]http://image.lafemmebonita.com/c/p506563.png[/img][/url]

Skr bna ,vse lepo in prav,ne zgraža se nihče,samo zanima me ,ravno to kar si napisala,načrtno učenje otroka pri mizi,številke,računanje.Ne vrjamem da sedi pri miru,pozorno posluša pol ure,1 uro,številke. Še ne 3 letni otrok? Ja res je otroci si veliko zapomnijo in so si različni. Ja eni so sami po sebi pametni eni se morajo učiti,samo ,halo, pri treh letih otroka načrtno učit številke in računanje,mislim,ne vem no ,smo si različni!

Skrb na, najbrž to leti name. Otroka res ne moreš prisiliti,da se bo na pamet učil številke (učil na tak način, kot se učimo odrasli), vendar če mu jih dovolj dolgo ponavljaš, pa ni vrag, da si “pesmice” ne bo slej ko prej zapomnil. Vprašanje pa, če bo vedel, kaj to sploh pomeni.

Res je, vsak dela po svoje.
In ne zgražam se, ampak govorim iz svojih izkušenj. Pridejo otroci v prvi razred, starši ponosni, sploh prepričani, da imajo genialca, saj zna že šteti, pozna in piše črke, napiše svoje in še par imen prijateljev…itd..

Ja in potem se začne. Res da poznajo črke, ampak ne znajo jih pravilno pisat. Zelo pomembno je, s katere strani( od zgoraj navzdol) pišemo črke, kaj naredimo najprej… Številke napiše, ampak se mu slučajno ne sanja, kaj točno pomeni 12 in kaj 10. In ko začneš starše pripravljat, da kaj ne zna so ogorčeni.
Kje pa, moj genialec. pri treh letih se je podpisal, sosedov se pa še zdaj ne zna. Ja ampak sosedov ima razvite odlične predtsvae in je vse ostalo osvojil v zelo kratkem času8 pisanje, številke..).

KO ZAČNEJO OBRAVNAVATI CELOTE, POLOVICE, ČETRTINE se zgubijo. Znajo šteti do 100, ampak tr četrtine je španska vas.

Pa še mnogo tega je.

In seveda je stvar staršev, kaj počnejo, ampa če vprašajo stroko, bodo doboli kontra odgovor.
Skrbna meni je to, do koliko zna šteti in koliko črk pozna toliko pomembno kot tista prva vprašanja, ko se otrok rodi Ali spi ponoči? A dojiš? A še doijiš? A je že suh? Ali že hodi?….

Ja in še odgovor na to…poznam take, ki načrtno učijo otroke pri dveh treh letih. Kolegica je kupila podlago za na mizo s črkami. Med vsakim hranjenjem ji govori: To je A, B…in upa, da ji bo kaj ostalo v glavi. V avtu ne pojejo, ampa štejejo. Pa še in še….Sosedov hodi na angleščino pri treh letih,..

Moj pa črve išče po travnikum sestavlja konstrukcije s kladivom in žeblji in lesem, grabi listje in se vsak dan jezi, da ga je spet nasulo, na njivi krompir in pridelke pobira, voluharje preganja..ma kaka angleščina, prej kot v šoli je ne bo videl.

naš tri leta in pol star fant se je naučil šteti od bratca, in razume ter loči koliko je tri ali štiri ali pet kamnov…
vse je mogoče na tem svetu.

uijin, Se strinjam! Amen!

Moj pri petih obvlada vse računske operacije. Naučil se je pri starejšem bratcu.

Moj je sicer štiri, šteje tja do dvajset, če bi ga učila, bi verjetno še naprej. mislim, da se je naučil v vrtcu, mogoče doma od starejšega bratca, res ne vem kdaj. Ampak zdaj, pa midva tudi štejeva ko hodiva, včasih korake, zdajle so popularne svečke na grobovih, pa koliko je rdečih in belih rožic. Če mu dam bonbone, da jih da bratcu pet, bo ravno tako znal. Bralno značko je v vrtcu že skoraj zaključil. Pesmic zna toliko kot jih je ta večji znal v prvem razredu, pozna že nekaj črk. Ne zna se pa še peljati na kolesu brez koleščkov, kar je pa prvi že znal. Pa še nekaj razlik je med njima. Pa za nobenega od njiju ne mislim, da je ne vem kako pameten in oh in sploh, četudi je moj. Počasi se vse to potem enkrat zravna in je na koncu prav. Če me bo pa prosil, da se grava učit črke, pa tudi ne bom rekla ne.

New Report

Close