Forum.Over.Net

Starševski čvek

turistična agencija-pritožba

Default avatar

E m a

ima kdo kaj izkušenj s tem?

moja tast in tašča sta bila na letovanju in sta res naletela na čisti polom. ker vsi v hotelu niso bili zadovoljni, so podali skupno pritožbo, ki pa jo je agencija zavrnila in jim rekla, da naj se pritožijo posamično. se to samo izmikajo, ali se res pritožba ne more obravnavat skupinsko? saj so pritožbe enake (hrana, čistoča, klime,...).

zdaj jima pišem posamično pritožbo za njiju, pa me zanima, koliko so take pritožbe uspešne?, ali se sploh kaj doseže?

LP
Default avatar

2x mama

Ja, treba je podati pisno posamezno pritožbo. Pri tem upoštevaj Frankfurtsko tabelo, ki jo najdeš na netu. Točko po točko opiši kaj je bilo narobe, priloži še kakšno fotko,če jo imaš.Pri vsaki točki tudi napiši koliko denarja v procentih zahtevaš nazaj.

Jaz sem se 2x pritožila in obakrat dobila nazaj nekaj denarja. Sicer ne toliko kot sem zahtevala, vendar boljše kot nič.
Default avatar

sreča

mi smo se 1x pritožili, ker za hotel ni bilo omenjeno da ne menjavajo brisač vsak dan in smo jih zato morali dolpačat, čeprav sem zadevo urejala na licu samem z njihovo predstvanico, ki mi je obljubila d aje rešeno. ja denar so nam vrnili, sem pa jim poslala zraven pritožbe še kopijo računa.

ja v katalogu je bilo pri določenih hotelih posebej zabeleženo, za naš pa ne. je rekla njihova predstvanica da to pove na pozdravni pijači,na katerei pa nas ni bilo, ker z majhnim otrokm res ni smiselno ob petih popoldan sedet v hotelu, in to prvi dan, ko je pa komaj čakal da se kopa. pa sem jim še to naložila, da bi če bi za to vedeli prej izbrali katerega drugega in da smo jim itak pustili tisto pozdravno pijačo, ki je bila kao v ceno všteta.
Default avatar

Tašy

Mi smo se tudi letos pisno pritožili, v pomoč nam je bila Frankfurtska tabela in smo dobili nazaj nekaj denarja.
LP, Nataša
Default avatar

E m a

koliko odstotkov pa lahko zahtevata? jaz nimam pojma! nisem še nikoli naletela na tako slab hotel kot onadva. pa končno sta se odločila, da bosta pokukala še kam drugam, ne le Slovenija in Hrvaška!

če se komu sanja, koliko lahko zahtevata, prosim svetujte! prilagam spisek pripomb:


1. Vožnja od letališča do hotela v avtobusu s pokvarjeno klimo pri 38ºC cca 1.5 ure.
2. V sobi je bil pokvarjen sušilnik za lase.
3. Pomanjkanje WC papirja, ki smo ga morali dodatno prositi in si ga sposojati od ostalih slovenskih gostov.
4. Brisače v kopalnici so bile videti umazane.
5. Polomljeni ležalniki pri bazenu.
6. Umazan WC pred jedilnico.
7. Pogrinjki oz. serviete na mizah v jedilnici so bile zapackane in umazane.
8. Hrana je bila slaba, enolična in se je ponavljala.
9. Skromni zajtrki: maslo in marmelada, musli, rogljiček, kuhana jajca. Vsak dan isto. Dvakrat smo imeli možnost poleg naštetega dobiti pečeno jajce, ki pa ga je kuhar pripravljal sproti: eno jajce naenkrat! Posledica: dolga vrsta čakajočih, ki ni ravno primerna za hotel 4****!
10. Samo ena vrsta kruha.
11. Kar nismo pojedli za kosilo, smo dobili v drugi obliki za večerjo.
12. Nobene predjedi.
13. Nekatere jedi je kuhar pripravljal sproti v majhnih posodah za enega gosta naenkrat in je bilo za to potrebno čakati v dolgi vrsti.
14. Krompir in riž sta bila ponavadi še trda in že mrzla.
15. Nobenih zobotrebcev.
16. Ponudba sadja: topla lubenica in topla melona cel teden in nič drugega.
17. Pribora za desert ni bilo. Kako naj bi jedli npr. ponujeni puding? (hotel 4****!)
18. Popoldanska izmena natakarjev v baru je bila zelo neprijazna.
19. Kozarci, v katerih smo dobivali pijačo, so bili plastični in umazani. Videli smo, kako te kozarce pomivajo: zložene enega v drugega potopijo v vodo, nato vodo zlijejo ven, in to je to!!!
20. Omejevali so količino pijače – še enkrat poudarjam, šlo je za all inclusive paket!
21. Obljubljenega minigolfa ni bilo.
22. Tudi obljubljenega pikada ni bilo. Po intervenciji smo ga lahko igrali, vendar omejeno!


Hvala!
Default avatar

re

Pisno se pritožite pri organizatorju izleta. Jaz bi jim tudi predlagala višino odškodnine. Pred nakaj časa sem imela spor z neko Turistično agencijo, od katere sem zahtevala povrnitev celotnga vplačanega aranžmaja, ker storitve zaradi popolnem neprimernosti objekta sploh nisem koristila. Zelo pomaga, če vse nepravilnosti dokumentiraš - foto, če se to seveda da. Ker se nismo mogli dogovoriti, sem se obrnila na zvezo potrošnikov, ki so se maksimalno angažirali in na koncu sem dobila denar povrnjen v celoti.