So enoprostorci modna muha?
So enoprostorci modna muha? Naenkrat so jih ceste polne. Razumem, da ga kupiš, če imaš veliko družino. Ne moreš velike družine zbasat v twingota. Ampak meni se zdi, da je enoprostorcev vsaj dvajsetkrat več od velikih družin. V mojem bloku ga ima upokojenci par, ki dlje od BTCja ne pride? Mlad par s psom. In podobno. Ne razumem, zakaj dva človeka, ki največ, kar vopzita, sta dve vrečki, potrebujeta tako veliko škatlo. Je to zdaj moderno in si ga moram kupit, da ne bom preveč nemoderna?
Zame to je modna muha kar pa ne pomeni, da je s tem kaj narobe. Samski moški zame ne potrebuje tako velika avtomobila. Ga pa seveda lahko ima :)))
Vse je stvar gledanj in okusa.
Edino kar bi jaz osebno uvedla je višja parkirnina za večje avtomobile. Namreč največkrat zasedejo več kot eno mesto. Ne vsi marskikateri model pa ja.
Pri nas imamo enoprostorca, pa nismo velika družina.
Pa ne zaradi modne muhe, ampak zaradi varnosti, preglednosti in praktičnosti. Če odstranimo zadnji dve vrsti sedežev, lahko spravimo notri kolo in obilo prtljage, pa večkrat kaj večjega prevažamo.
Ne vem, zakaj bi enoprostorcem zaračunali višjo parkirnino, saj zasedejo samo EN parkirni prostor – se pravi enako kot vsak drug avto.
Je pa pri parkiranju res lahko problem, če tisti desno od tebe in levo
od tebe šlampasto parkira – če parkirata oba čisto na črto, namesto na sredino. In to je pogosto.
Hehehe, vidiš, pri nas na štajerskem pa največkrat vidiš, še posebej na Slomšku, parkirana čez dva, kakšnega Twingota, Polota, Cliota….. Redkeje pa večje avte…. Enoprostorci pa še zdaleč niso večji avti, spadajo med srednje….Uh, kakšen navaden mercedes, zna biti veliko večji, ali pa kakšen karavan. Enoprostorci so višji, ne nujno pa tudi večji.
lp,
N.
Ja, mislim da so ne modna muha ampak bolj razvajenost in biti komot varianta….to da daš lahko noter kolo, psa in taščo, pol garderobe, mulce, make up torbice , čoln in najljubši fikus, še ne pomeni, da so to plusi…kakor za koga, zame ne.
Zame šteje lega na cesti, odzivnost, okretnost, to ja avto ni “mrtev”, da lepo vleče, tudi če ni ne vem kako močan. Da ga čutiš in da ućivaš vsako minuto vožnje z njim. Kar za enoprostorce težko rečem.
Včasih smo hodili na morje s fički, katrcami in stoenkami, brez klim, dvižnih stekel, centralnega zaklepanja in ostale krame, pa smo se ravno tako lepo imeli, se strinjate ?
In če pogledaš strešne kovčke…na katerih avtomobilih jih je največ ?
Na že tako prevelikih ladjah tipa Sharan ali Espace….na malih avtoh jih skoraj ni….
Meni za dvakrat letno po en teden povsem zadostuje tudi mali avto, ki se ga malo bolj vpreže, natovori in to je to…preostali del leta pa se vozim z užitkom, ne pa kot v kurniku….
Ampak to je res subjektivno mnenje vsakega posameznika.
Vsak pač jezdi kar mu bolj sede…jaz imam rajši dobro lego in motor, nekdo drug, pa da ima s seboj pol hiše.
Se pa ne bi strinjal z enim zgoraj napisanim mnenjem, da so SUVji neuporabni….ravno nasprotno…po prostornosti ne zaostajajo dosti od enoprostorcev, poleg tega pa imajo 4×4 pogon, kar avtu doda morje uporabnih zmožnosti, od snežno smučarskih podvigov, vleke prikolice, morskih expedicij, drvarjenja itd itd itd…težko bi si zamislil kaj bolj uporabnega. Poleg tega se v njih višje sedi, so varni (za tistega ki jih vozi) in vzdržljivi. No, samo za užitek pri vožnji pa si vseeno prikrajšan, če odštejem rinjenje v zasnežen ali blaten breg, prečenje reke in podobno. (če je seveda pravi SUV, ne pa samo šminka, tipa Golf Cross)
Iz varnostnega in okoljevarnostnega vidika bi bilo najbolj optimalno to, da bi večina ljudi imela manjše avtomobile, za tistih 2x letno(počitnice) pa najeli rent-a-car. To je seveda utopija, ker ima velika večina ljudi (vsaj v Sloveniji oz. Evropi) dovolj visok standard, da jih kaj malo briga za druge. Ali so enoprostorci in SUV-ji modna muha ? Niso, trend kupovanja velikih avtomobilov se bo brez dvoma nadaljeval, razen če ne pride do hujših gospodarskih pretresov, ki bi ljudi prisilili v razmišljanje.
Avti, ki zgledajo kot terenci a le za malenkost bolj zmogljivi kot navadni avtomobili (kar se tiče razgibanega terena). Recimo modeli kot npr. Porsche Cayenne ali VW Touareg, ki se niti podrazno ne morejo kosati s pravimi terenci (Toyota Land Cruiser). In nemalokrat v njih vidiš blond kure, ki jih uporabljajo za nakupovanje v šparu. Kakšna potrata denarja in okolja !
Avti, ki zgledajo kot terenci a le za malenkost bolj zmogljivi kot navadni avtomobili (kar se tiče razgibanega terena). Recimo modeli kot npr. Porsche Cayenne ali VW Touareg, ki se niti podrazno ne morejo kosati s pravimi terenci (Toyota Land Cruiser). In nemalokrat v njih vidiš blond kure, ki jih uporabljajo za nakupovanje v šparu. Kakšna potrata denarja in okolja ![/quote]
Aha. Ali pa zavaljene našminkirane tipe z debelo denarnico, na katere se te blond kure limajo…
Avti, ki zgledajo kot terenci a le za malenkost bolj zmogljivi kot navadni avtomobili (kar se tiče razgibanega terena). Recimo modeli kot npr. Porsche Cayenne ali VW Touareg, ki se niti podrazno ne morejo kosati s pravimi terenci (Toyota Land Cruiser). In nemalokrat v njih vidiš blond kure, ki jih uporabljajo za nakupovanje v šparu. Kakšna potrata denarja in okolja ![/quote]
Aha. Ali pa zavaljene našminkirane tipe z debelo denarnico, na katere se te blond kure limajo…[/quote]
To so ti isti tipi, od katerih so dobile terence. Avto se da zaslužiti tudi na hrbtu. Ali na vseh štirih.
Ko enkrat voziš enoprostorca, se ne odločiš več za nižji avto. In ko potem voziš SUV-a, ostaneš pri njem.
Višje sedenje, neprimerno boljša preglednost, več prostora, prilagoditev kabine in sedežev v enoprostorcu, v SUV-u pa še štirikolesni pogon (ki ga večina enoprostorcev nima), raznorazni podporni sistemi na terenu, so bistvene prednosti.
LP!
Nina
Mene pri uporabnikih SUV-ov najbolj moti, ker imajo v takem avtu občutek, da so kralji ceste, temu primerno se tudi obnašajo 🙁 In najbolj zaboli, ko prepotenten smrkavec v SUV-u iz objestnosti povzroči prometno nesrečo, v kateri umre nič hudega sluteč mimovozeči “navadni smrtnik”, povzročitelj pa potem pač skomigne z rameni… Se še spomnim točno takšne nesreče na avtocesti pri Šempetru!
Ne morem si kaj, da ne bi ob večini prebranih postov pomislila na to,
da tiste v cliotih in twingih itd.. daje zelena zavist, pa nič drugega.
Če enoprostorci tako ogrožamo življenja in oviramo preglednost – zakaj pa ne bi prej še tovornjakov in avtobusov in kombijev pometali s ceste, saj so še večji !