Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek avto – pogon na zadnja kolesa?

avto – pogon na zadnja kolesa?

Živjo!

Evo, mene pa zanima, kako se pozna pri vožnji, če ima avto pogon na zadnja kolesa (konkretno imam v mislih znamko BMW)? Kaj pa v različnih vremenskih razmerah? Kakšne imate izkušnje?

Se stil vožnje (sploh) kaj razlikuje od vožnje avta s pogonom na prednja kolesa?

NAJLEPŠA HVALA

Lp, Sabina

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- "True to life, true to me The way it's got to be So simple, so simple, so simple Live to love, love to be Absolutely free" Stacie Orrico, So simple

Seveda pa ima končno besedo pri tem, kako se obnaša avto, vendarle voznik.

V novih avtomobilih je toliko elektronskih pomagal, da pri normalno hitri vožnji ni nobenih razlik.
Razlike nastanejo pri ekstremni vožnji, pri čemer velja, da avtomobili s pogonom na zadnja kolesa lažje prenašajo moč na cesto.
Naj ti to ne bo ovira pri nakupu avtomobila.

nova
Uredništvo priporoča

Pogon na zadnja kolesa: bolje se prenaša moč na cesto
Pogon na sprednja kolesa: boljša vodljivost

Pozna se v kritični situaciji, ko recimo začneš v ovinku drseti (pa sploh ni nujno, da voziš prehitro, lahko npr. zapelješ na oljni madež od bogve kdaj…). Pri pogonu na zadnja kolesa ti bo odneslo zadek in se boš zavrtel, pri sprednjem pogonu pa obdržiš smer in tako tudi omenjkena elektronska pomagala lažje opravijo svoje delo

Pogon na zadnja kolesa je menda edina prava stvar. Tako pravijo posvečeni 🙂

Se pravi, če dobro obladaš vožnjo, boš več imela od avta s pogonom na zadnja kolesa.

Če ti avto s pogonom na prednja kolesa začne drseti s kljunom iz ovinka, ga je zelo težko spraviti v smer vožnje. Pri drsečem zadku avtomobila s pogonom na zadnja kolesa, se smer enostavno korigira z odvzemom volana.
Vedi pa, da je novega BMW-ja,z vklopljeno elektroniko, zelo zelo težko spraviti s ceste.

Spredaj mašina in zadaj pogon je obup za v sneg ali poledico, ker je avto zadaj lahek in kolesa rade zdrsavajo. Pravtako ne smeš na ovinkih na spolzki cesti sunkovito dodajat gasa – mislim toliko, da ti kolesa ne zdrsnejo, ker ti avo zanese.

Ko pa to obvladaš, je pa avto super. pogon na zadnja kolesa imajo v glavnem dražji avti višjega razreda.

Ob vključeni elektroniki, ne čutiš zadnjega pogona. In ni varjante, da te bo zadek prehitel v ovinku.

Brez elektronike in ob normalni (ne počasni ali presrani) vožnji, ni razlike. Da bi zadek zanesel, je potrebno veliko hitrosti z veliko gasa. Sem imela BMW pred 15 leti, ko ni bilo nobene elektronike, pa me ni niti enkrat ogrozil zadnji pogon. Ravno tako ne moža. Pa je imel kar težko nogo.
Drugo pa je, če želiš na makadamu ali parkingu, da rit zanaša. To pa je užitek.

Kar se tiče obupa za sneg in poledico: do doma imam 300m klanca z makedamom,lansko zimo, beri 5 mesecev neprestanega snega sem se edina vozila do hiše, tudi ko je bila cesta nesplužena, z zadnjim pogonom – vsi ostali stanovalci naselja s prednjim pogonom so parkirali spodaj, ker ni šlo gor.Seveda je treba upoštevati, da ima avto 2 toni in nove kvalitetne zimske pnevmatike. Pa jaz tud malo znam….pač, ni nujno, da ne gre v sneg in poledico, samo pazit moraš, da guma v klancu ne zdrsne, torej pazljivo po gasu, pa gre povsod.

Nimajo vsi avtomobili z zadnjim pogonom tudi elektronike proti zdrsavanju koles.

Da odnese zadek ni treba prav nič hitrosti. Recimo zaviješ v ulico, in če močno dodaš gas še preden se je avto poravnal ti na spolski cesti lahko hitro odnese zadek.

Jest grem ko pade malo snega najprej tankat, da je zadaj avto težji.

Vprašanje je, kaj se večkrat zgodi. Če so pogonska kolesa tudi krmiljena je na voljo več trenja za bočno vodljivost. Drugo je pa tudi, kako refleksno večina voznikov reagira. Mislim da je le refleksna reakcija odvzem plina, tu se pa sprednji pogon bolje obnaša v krizi.

temu se prau drift

Jaz mislim kupiti bmw.Pri nas so hude zime in zato me zanima me če imajo vsi pogon na zadnjih kolesih?

New Report

Close