Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek SIOL in če internet ne dela???

SIOL in če internet ne dela???

Prosim povejte mi, kaj narediti še, če internet neha delat, ki ga imaš preko SIOl-a jaz takrat pokličem na številko 080 1000 in nato še dodam številko 3 pomoč naročnikom in nato čakaš ko bebec, da se le sprosti linija, če se, zapravim ne vem koliko impulzov, včasih je treba čakat tudi po 5, 10 minut in še ne dobiš veze, ker so baje vsi operaterji zasedeni. Verjetno pa imajo le par takih ljudi tam in zato je gužva kot je, razumem to, ne razumem pa, zakaj bi zaradi njih, njihove napake, ker mi net ne dela, jaz plačevala še dragi račun za telefon. Naj si omsilijo brezplačno linijo..monopolisti presneti…za piko na i, pa še netni račun ni zaradi tega nič manjši!

Zdaj Vas sprašujem, imam še kakšno možnost kako drugače urgirat, ko mi net neha delat, sicer je bil do sedaj vsa leta mir, zdaj pa v roku tedna dni, net že dvakrat ni delal, obakrat napaka pri Siolu. Jezna sem, ker jih je res nemogoče priklicat!!!

Hvala za vsak namig.

Kliči med delovnikom na normalno stacionarno številko in popizdi. Pomaga!

Da dopolnim: kliči na 01 in naprej (ne znam št. na pamet), ne na 080.

pa saj 080 JE brezplačna številka

Siolova številka je brezplačna.

Bo držalo, samo oglasijo se največkrat ne.

Joj, 080 številke so vendar vse brezpčane, haloo, a ste zamešali z 090??
Drugače pa velikokrat pomaga samo izklopiti modem/ruter iz omrežja, pustiti nekaj minut in ga ponovno priklopiti, da se spet vzpostavi.

mi smo enkrat klicali ko zmešani, pošiljali fakse, nič (nam je strela skurila modem)
potem smo pa poslali e-mail in v roku treh ur smo imeli novega, heh.. kje je tu logika, če imaš probleme z internetom ponavadi ne moreš pošiljati mejlov 🙂

Mi smo pa serviserju obljubili piškote, pa je še isti dan prišel. Komunikacija je važna….

Ko jaz jih pokličem, preklopim na zvočnik ter kaj delam zraven, ko čakam. Ko se čez kake pol ure oglasijo, me vedno preseneti, saj ponavadi že pozabim, da sem klicala…. Jah, pod 15 minut moraš imet srečo, da se odzovejo.

________________________________________________ Prave kritike so zasnovane na trdnem prepričanju ali znanju.

ojla, dela na siolu imajo ogromno,(tako vsaj oni govorijo, delajo pa bolj malo) najprej moraš poklicat na siol 080 1000, potem ti pa oni povejo kakšna je napaka, če jo lahko oni odpravijo to storijo, drugače pa, če je napaka na sistemu oz kablih, pa siol to napako prijavi telekomu in oni jo odpravijo.
pa veliko vztrajnosti vam želim in predvsem dobrih živcev

jaz pa ko kličem 0801000 pritisnem 1 al pa 2 ne vem več točno ktero, se naredim mal Francoza in me pol vežejo, pa takoj dobim operaterja…
je pa res, kot je že ena omenila, ponavadi zadostuje, če malo izklopim in čez pet minut spet priklopim:-)

To pri meni ne pomaga, ker mi reče vežem in veže na številko 3 in tam potem enako čakaš.

Haha, sem pa tud koza no, sploh nisem vedela, da je ta številka 080 brezplačna, torej vsaj to, da bom lažje čakala in ne študirala kakšen račun za stacionarca bom dobila, hvala vsem, torej klicat in čakat;))

tako dolgo so me jezili, da sem zamenjala ponudnika….z novim se bolj zadovoljna, pa še za polovico je ceneši…

Lep dan!

Za dneve, ko internet ne dela, lahko reklamirate račun. Tam preverijo, koliko časa niste bili priklopljeni in vam odštejejo. Preverjeno!

3 dni si jemljejo pravico za popravilo, šele po 3 dneh lahko reklamiraš…torej, če si dalj ko 3 dni brez neta…ti upoštevajo …

katastrofa. k ena “kikiriki” firma je ta siol/telekom..
placujes za storitev ki je nedobis. pisem zato, ker ni prvic, da net ne dela (oziroma je postalo skoraj prej pravilo, kot izjema). pa tudi to, da placujes doloceno hitrost prenosa podatkov (v mojem primeru naj bi bila 10/10MB [upload/download].. in veckrat (ponavadi ko zacne kaj “stekat”) preverim hitrost prenosa (na http://www.speedtest.net) in vidim, da stevilke niso niti blizu temu kar (drago) placujem.. veckrat se mi zgodi, da hitrost ne presega 3-4MB in to konstantno cel dan (ponavadi ob delavnikih med 9h in 15h).. prejsnjo noc, pa mi celo noc sploh ni delal!!! oz povezava je bila ampak ni presegla 0,1kB/s !!! za pop*****
in potem zjutraj, ko bi stvari katere sem pripravljal prejsnji dan, morale bit uploadane na net, niso nalozene niti 1{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}!! in potem ti to seveda dvigne tlak, jih poklices na 0801000, potem cakas ko nek bebec, nato dobis operaterja, ki te prvo uprasa, ce si resitiral modem.. in ko mu odgovoris, da ja, enih 17krat te kao veže (brez besed) in po desetih sekundah prekine!!! in konc mesca, ko dobim poloznico jo seveda moram placat..
jest mam tega dost.. z naslednjim mescem menjam operaterja (varjetno T2, nevam se tocn, sam vem da stemi bebci al nej raj recem oderuhi in lopovi, se mi neda imet vec posla)

New Report

Close