Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek LIP BLED – 1x in NIKOLI več

LIP BLED – 1x in NIKOLI več

Ker tale forum bere več ljudi, dajem tole še na to lokacijo, upam da bo komu pomagalo pri odločitvi.

Tole je samo dobronamerno opozorilo za vse, ki kakorkoli razmišljate o nakupu oz. naročilu vrat, podbojev, česarkoli pri LIP-u Bled. Če o tem samo razmišljate, vam toplo priporočam, NIKAKOR! Slabe izkušnje se kar vrstijo (od naročila – 5x dobili napačen predračun z dvojno kupnino, do izdelave – več kot mesec in pol zamude, na koncu pa se izkaže, da je bilo VSE napačno izmerjeno, totalna katastrofa pa je pri dogovarjanjih za montažo – doslej je bilo že ene petkrat odpovedano in to en večer prej oz. celo ob uri dogovora). Posredovali smo že pri vseh nadrejenih (razen pri generalnem), pa res ne vem več, kaj še sploh lahko naredimo. Ostalih zaključnih del ne moremo narediti, stanovanje je že pa toliko časa brez vrat…

Če imate radi svoje živce, čas in denar, raje naročite delo pri obrtnikih (verjetno ne bo nič dražje), vam bodo pa sigurno bolje in prej naredili. Na LIP Bled pa raje pozabite, ker so vrhunec nesposobnosti.

Se podpišem.

mi smo imeli grozne težave s pohištvom pri Dipo-tu, zaradi hippo kredita. tako da, priporočam da se že na začetku zelo dobro pozanimate kaj potrebujete za odobritev plačila na obroke, saj sva midva 6x hodila (40km v eno smer), ker niso naenkrat znali vse pogledat in povedat kaj vse potrebujeva. in sem rekla, 1x in nikoli več v Dipo.

nova
Uredništvo priporoča

Norišnica.
Dajali smo se 3 leta. Porabili gore papirjev, znamk, denarja za faks in telefon.
Skurili ohoho živcev in pol letnega dopusta – v glavnem v čakanju na njihove mojstre.
Površni, nesramni, nestrokovni.
Ko smo zagrozili z odvetnikom, se je zadeva čudežno rešila.
Nam v prid.
Packi nemarni!

Midva sva pa vzela Lip-ova notranja vrata preko Merkurja v BTC-ju in sva bila zelo zadovoljna. Dobavili so v roku, vse je bilo b.p.

lp,tt

Nam so pa dostavili poškodovan (odrgnjen) podboj. Ker se nama ni več ljubilo ukvarjati in dajati z njimi (ker v salonu so res taki, kot jih opisujete zgoraj), sva samo prosila za popravilo. Tisti fant, ki je prišel v spremstvu nekega nadzornega ali mojstra, je pa svoje delo dobro opravil. Drugače pa so po vseh sortah trgovcev in mojstrov, ki smo jih pri gradnji dali skozi, LIPovi res ostali v spominu kot eni na repu tistih, ki bi jih vzeli še enkrat.

Niti nisi prva z neprijetno izkušnjo. Najhujše je, ker so očitni vsi od zadnje čistilke do šefa vseh šefov cirka isti.
Osebno imam z njimi dobro izkušnjo, ampak z navadnim pohištvom. Oziroma celo zelo dobro.

Se podpišem! Same težave so z njimi!!!

hahaha, kot bi brala svojo zgodbo izpred pol leta. Ne vem kolikokrat napačen predračun, nato so mi skoraj pozabili odračunati 5.000 sit za aro. Montaža – zavlačevanje do konca. Ko so končno prišli, so prinesli napačna vrata. In potem smo se še kregali, ker so nas hotli prepričati, da smo naročili manj točkovna vrata, kot sva jih midva želela. To mo je prebilo plafon in sem jih skenslala. Na srečo so brez problema vrnili denar in smo zaključili. Seveda po ne vem kolikoh urgencah ob vseh napakah v postopku.

Hvala bogu, da obstajajo še drugi proizvajalci.

Ja, identična izkušnja. Najlepše pa je, da se po 4 letih niti ena vrata več ne zaprejo, kot bi se morala. Ali zja odspod, al odzgor, najraje kar na obeh koncih in še pri strani. Toliko o opevani SQ! Lipa tudi do praga ne več.

To pride v poštev, če imaš povsod standardne mere, če pa imaš vsaka vrata po drugačnih merah, je pa problem…

Še eni taki. Dvoja vrata prekratka, smo že eno leto v reklamaciji in nič. bo res treba z odvetnikom pristopit.
Nam je monter rekel: Mah, kaj. Vržeš malo kita nad vrata, pa je. Špranja je pa velika skoraj 3 cm.

Ojoj! Mi smo tudi tik pred naročilom njihovih vrat … Se mi zdijo najlepša … A mi lahko kdo pove, kakšno dobro alternativo?? Please!!!!

Jaz zadovoljna, tako s predračunom, popustom, rokom dobave (montažo so na našo željo celo prestavili na 3 tedne kasnejši termin), zmontirano na dogovorjeni dan, manjše priredbe opravljene na licu mesta, kot je bilo dogovorjeno ob izmerah, zmontirali v enem dnevu, bp. Govorim seveda o podjetju Lip Bled d.d.

Druga pa je zgodba z Lip Bled Studiem d.o.o. iz BTCja, ki je pred letom edini prodajal lipove izdelke v Lj, dokler le-ti niso prekinili franšize z njimi. Do vplačane kupnine bom namreč morala priti po sodni poti, ker dogovori niso možni. A to je seveda druga firma, k s prvo razen podobnega imena in istih izdelkov nima nič skupnega, zato o tem kdaj drugič…

Lp Joan

Pa en lep dan želim, Joan

Upam, da ste vsi zgoraj večinoma govorilio slednjih – iz BTCja. Midva sva bila v njihovem novem salonu na Rudniku in so se nama zdeli ok. Je pa res, da so prodajalci eno, mojstri pa čisto nekaj drugega …

Ja saj nisva imela standardnih mer!

lp,tt

Midva sva obiskala več poslovalnic LIP-Bled, saj imamo nižji strop in je bilo potrebno omaro odrezati. V vsaki poslovalnici so rekli drugače (predvsem glede stroškov in katere omare je sploh možno odrezati). Pa sva šla kar na Bled, tam ni bilo problema in je bila edina poslovalnica, ki je sploh omogočila nižjo omaro kolekcije, ki sva jo želela.

dobavljeno je bilo še pred rokom, zmontirano, skartka razen začetnih težav in letanja povsod je vse super, midva sva zadovoljna

Zgoraj opisano se nanaša na poslovalnico Rudnik. Žal!

Zdaj bom pa spet jaz tista, ki hvali nekaj kar drugi kritizirajo. Mi smo Lipova vrata naročili pri njihovem zastopniku v NG. Podali smo okvirne mere, nakar je prišel monter in vse natančno izmeril. Dobava je zamujala cca. 1 teden, mogoče kak dan več. Najprej so vrata pripeljali, naslednji dan pa še zmontirali (13 vrat). Vse je potekalo brez kakršnihkoli zapletov. Nismo pa nikolki kontaktirali direktno u matično firmo, ampak le z zastopnikom.

Živi in pusti živeti

No, pa naj napišem še nadaljevanje zgoraj začete zgodbe. Po doooooolgem čakanju, prošnjah, grožnjah (ne da bi jih karkoli prizadelo, so očitno že zelo vajeni jeznih strank) in še kaj smo končno dočakali monterja, ki je svoje delo opravil počasi – mislim, da vse skupaj 1 teden – in skrajno nestrokovno. Med podboji in stenami ter stropom je več cm lufta (ponavadi jasno samo na eni strani), kar ga pa čisto nič ne zanima, ker je kao problem neravna stena in strop. Torej bo treba kitati vse povprek, če bi to on opravil, bi seveda zaračunali posebej. Ob vseh vratih moramo naročiti pragove, ker niti ena vrata niso bila pravilno zmerjena ali pa montirana (najverjetneje pa oboje) – tokrat bi naj bil kriv keramičar, ki je sicer svoje delo opravil odlično, ploščice so položene točno do tam, kjer so bila prej stara vrata.

Poleg tega so bila ena vrata zmerjena za pet cm premalo. Po reklamaciji so nam prijazno povedali, da bi bilo treba čakati vsaj 2 meseca, da bi naredili nova vrata, kar pa itak ni več možno, ker gre ta program iz proizvodnje. V izogib čakanju smo sami dozidali ogrodje, da gredo noter manjša vrata.

Pa še sladica: pri žaganju enih od vrat je monter poškodoval vrata, tako da je vidna odrgnina – tudi to smo reklamirali in se dogovorili, da pride popravit, pa vendar do zdaj še: ali ni prišel cel teden v Ljubljano, ali ni imel materiala, ki ga gre iskat nekam, ali ni imel čepkov za luknje, ki bi jih moral prinesti, ali – najnovejša verzija – se sploh ne oglasi več na telefon.

No, upam, da je to finale naše kalvarije, želim si samo, da bi že enkrat bilo konec – če bi to vedeli prej, bi z veseljem pol stvari naredili sami, verjetno za pol nižjo ceno, pa še problemov ne bi imeli. Ignoranca in nestrokovnost zaposlenih in vodilnih v LIP-u presega vse meje.

Upam, da bo tole za koga poučna zgodba – želim, da se kaj takega ne bi zgodilo tudi vam.

Tudi jaz imam podobno izkušnjo. Odsvetujem kakršnokoli poslovanje z Lip Bled. Katastrofa, ni druge besede.

Z Bledom ali Lj Rudnikom?

New Report

Close