Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Davek pri nakupu rabljenega avtomobila

Davek pri nakupu rabljenega avtomobila

Vprašanje sem postavila na avto-forumu, vendar ste tudi tukaj vseznalci 😉

Ali kdo ve, kateri, kakšen oz. kolikšen davek je potrebno plačati, če v tujini (v Evropi) kupimo rabljen avto?

Hvala in lp,

t.

Mislim, da moras pri vecjih nakupih v tujini, na nasi davcni dobiti posebno stevilko za DDV (tako da placas DDV pri nas in ne v tujini). Najboljse je kar poklicati na davcno upravo.

Da, plačati moraš DMV (Davek na motorna vozila) in sicer v Sloveniji, na občini, kolikšen {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} fakturne vrednosti vozila pa znaša, pa ne vem (bi morala vprašati moža, ki jih uvaža).

lp,s.

Binca, si tako prijazna in ga vprašaš?
Pa še to: ali je davek na nova vozila enak kot na rabljena?

Hvala, t.

Dej binca, k maš lihk moža, k uvaža avte, a ga lahko uprašaš kaj vse je potrebno za uvoz avta iz recimo Nemčije (kupec in prodajalec sta fizična oseba)?
A bi se ti dal? Bi mi zlo polepšala dan 🙂

Sicer ne vem kako je to za fizične osebe, vendar po davčnem zakonu je tako, da se davek zaračuna v kraju, kjer je kupec registriran kot davčni zavezanec. Za avtomobile velja sicer poseben zakon, ampak ddv definitivno plačaš v Sloveniji, predvidevam pa da v višini 20{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} od nakupne vrednosti vozila. Če skušaš nabavno vrednost preveč znižati, pa ti ga lahko dajo tudi oceniti in plačaš ddv od ocenjene vrednosti. Je pa res, da je s tem povezana cela gora papirologije, tako da bi ti svetovala, da se obrneš na kako hišo, ki to dela, jim plačaš neko provizijo in se izogneš vsej tej papirnati vojni. Ne vem pa kako je pri takih avtomobilih z onim homoligacijski dovoljenjem.

Povem jutri- ga bom zvečer zaslišala….

kolikor jaz ujamem, ko se meni za biznis :)) rabiš fakturo prodajalca (original, ne kakšen faks ali kopijo) -ostalo povem jutri

še to:

preden uvozite avto, je najbolje da pri uvozniku ali kje drugje po številki šasije preverite, ali se avto sploh lahko pripelje k nam (mislim, da še vedno velja, da se avtomobilov,ki so starejši od letnika 1998-99 oz.odvisno od modela avtomobila, ne da pripeljati). Zato je najbolje , da vam to povejo po št.šasije-lahko se zgodi npr. da avto, ki je bil narejen /8.julija 1998, ne morete pripeljati, če je bil pa narejen 18.julija, pa lahko…

preden avto uvozite se je najbolje ZELO v detajle pozanimati kako in kaj, da ne bo drugače pi….(poznam kar nekaj ljudi, ki so šli v nemčijo kao: kva pa je to avto kupit, ga bom znal že sam- potem so pa moža klicali na pomoč…-pa ne govorim tega zato, ker se bojim, da bi kdo mojemu posel odjedal :))

lp,.b

Okej, Binca, zaenkrat hvala.

Upam, da te gospod ne bo preveč čudno gledal, ko se boš nenadoma začela tako za posel zanimati :)))

Te čakam jutri.

lp, t.

Ti bom še jaz nekaj napisala na to temo :), ker sem za našo familijo predparimi meseci uvozila en avto iz Nemčije, pa je še sveže v glavi vsa birokracija.

– kupiš avto od fizične ali pravne osebe. Če je fizična, moraš kupoprodajno pogodbo nujno overit pri notarju v Nemčiji. Če kupiš v avtohiši, je dovolj original račun

– preveri, če ima avto original Fahrzeugbrief, po naše prometno dovoljenje

-kupiš preizkusne tablice za v SLO; stane cca 100 EUR

– ko si v SLO, pelješ avto na LPP, da izdelajo zanj SLO homologacijo (22.000 SIT)

– greš na davčno upravo in plačaš DMV, ki je odvisen od višine vrednosti vozila. Tabelo imaš spodaj.

_____________________________
do 1,0 mio SIT 1 {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}
nad 1,0 mio SIT do 1,4 mio SIT 1,4 {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}
nad 1,4 mio SIT do 1,8 mio SIT 2,0 {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}
nad 1,8 mio SIT do 2,4 mio SIT 3,5 {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}
nad 2,4 mio SIT do 3,0 mio SIT 5,0 {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}
nad 3,0 mio SIT do 4,0 mio SIT 7,0 {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}
nad 4,0 mio SIT do 5,0 mio SIT 9,0 {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}
nad 5,0 mio SIT do 6,0 mio SIT 11,0 {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}
nad 6,0 mio SIT 13,0 {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}
_______________________________

– plačaš EKO takso (mislim da je 14 SIT na kg teže vozila

In ko vse to urediš-voila, avto je pripravljen na registracijo. Greš na najbljžjo enoto, kjer opravljajo registracije, narediš tehnični pregled, zavarovanje, cestnino in dobiš reg. tablice.

Evo, TO JE TO 🙂

Aja, še to. DDV plačaš gor in sicer po stopnji, ki je v veljavi v državi, kjer kupuješ. Npr, v D je 16{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}, kar je ugodneje kot bi bilo pri nas. Velja za vse članice EU, za ostale pa se DDV plača v matični državi, kjer registriraš vozilo.

Eko tulipa,

vse je tako kot je napisala AndrejaŽ*, s tem, da moj dragi DDV vedno plača pri nas. Zakaj, ne vem, lahko ga pa vprašam še to, če hočeš.

lp,bina

Uaaaauuuuu, HVALA za poročilo.
Ja, zgleda, da se bo stvari treba lotit kar lepo počasi od začetka … :)))

Binca, hvala, mislim, da ne bo potrebno. Za davek te opilijo tako ali drugače, če je pa v tujini kaj manj, pa toliko lepše :)))

Še enkrat hvala za trud!

lp, t.

Aja še to…če boš v tujini morala na razne urade odjaviti vozilo, overiti pogodbe, kupiti začasne tablice ipd. se pozanimaj, kako so uradi odprti-da ne boš po nepotrebnem izgubljala živce in morala zaradi papirjev ostati kak dan ali dva dlje….:)

lp,bina

New Report

Close