Davek pri nakupu rabljenega avtomobila
Sicer ne vem kako je to za fizične osebe, vendar po davčnem zakonu je tako, da se davek zaračuna v kraju, kjer je kupec registriran kot davčni zavezanec. Za avtomobile velja sicer poseben zakon, ampak ddv definitivno plačaš v Sloveniji, predvidevam pa da v višini 20{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} od nakupne vrednosti vozila. Če skušaš nabavno vrednost preveč znižati, pa ti ga lahko dajo tudi oceniti in plačaš ddv od ocenjene vrednosti. Je pa res, da je s tem povezana cela gora papirologije, tako da bi ti svetovala, da se obrneš na kako hišo, ki to dela, jim plačaš neko provizijo in se izogneš vsej tej papirnati vojni. Ne vem pa kako je pri takih avtomobilih z onim homoligacijski dovoljenjem.
Povem jutri- ga bom zvečer zaslišala….
kolikor jaz ujamem, ko se meni za biznis :)) rabiš fakturo prodajalca (original, ne kakšen faks ali kopijo) -ostalo povem jutri
še to:
preden uvozite avto, je najbolje da pri uvozniku ali kje drugje po številki šasije preverite, ali se avto sploh lahko pripelje k nam (mislim, da še vedno velja, da se avtomobilov,ki so starejši od letnika 1998-99 oz.odvisno od modela avtomobila, ne da pripeljati). Zato je najbolje , da vam to povejo po št.šasije-lahko se zgodi npr. da avto, ki je bil narejen /8.julija 1998, ne morete pripeljati, če je bil pa narejen 18.julija, pa lahko…
preden avto uvozite se je najbolje ZELO v detajle pozanimati kako in kaj, da ne bo drugače pi….(poznam kar nekaj ljudi, ki so šli v nemčijo kao: kva pa je to avto kupit, ga bom znal že sam- potem so pa moža klicali na pomoč…-pa ne govorim tega zato, ker se bojim, da bi kdo mojemu posel odjedal :))
lp,.b
Ti bom še jaz nekaj napisala na to temo :), ker sem za našo familijo predparimi meseci uvozila en avto iz Nemčije, pa je še sveže v glavi vsa birokracija.
– kupiš avto od fizične ali pravne osebe. Če je fizična, moraš kupoprodajno pogodbo nujno overit pri notarju v Nemčiji. Če kupiš v avtohiši, je dovolj original račun
– preveri, če ima avto original Fahrzeugbrief, po naše prometno dovoljenje
-kupiš preizkusne tablice za v SLO; stane cca 100 EUR
– ko si v SLO, pelješ avto na LPP, da izdelajo zanj SLO homologacijo (22.000 SIT)
– greš na davčno upravo in plačaš DMV, ki je odvisen od višine vrednosti vozila. Tabelo imaš spodaj.
_____________________________
do 1,0 mio SIT 1 {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}
nad 1,0 mio SIT do 1,4 mio SIT 1,4 {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}
nad 1,4 mio SIT do 1,8 mio SIT 2,0 {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}
nad 1,8 mio SIT do 2,4 mio SIT 3,5 {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}
nad 2,4 mio SIT do 3,0 mio SIT 5,0 {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}
nad 3,0 mio SIT do 4,0 mio SIT 7,0 {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}
nad 4,0 mio SIT do 5,0 mio SIT 9,0 {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}
nad 5,0 mio SIT do 6,0 mio SIT 11,0 {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}
nad 6,0 mio SIT 13,0 {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}
_______________________________
– plačaš EKO takso (mislim da je 14 SIT na kg teže vozila
In ko vse to urediš-voila, avto je pripravljen na registracijo. Greš na najbljžjo enoto, kjer opravljajo registracije, narediš tehnični pregled, zavarovanje, cestnino in dobiš reg. tablice.
Evo, TO JE TO 🙂
Aja, še to. DDV plačaš gor in sicer po stopnji, ki je v veljavi v državi, kjer kupuješ. Npr, v D je 16{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}, kar je ugodneje kot bi bilo pri nas. Velja za vse članice EU, za ostale pa se DDV plača v matični državi, kjer registriraš vozilo.