Avtomobilizem

Odgovarjajo:

Razočaran nad Audi A3 1.9 TDI

Default avatar
Danes sem imel možnost preizkusit omenjeno vozilo in po testni vožnji sem bil zelo razočaran. Glede na znamko sem pričakoval ogromno in zadovoljil me avto ni z ničemer. Zelo glasen motor, kar me zelo moti, tudi ko je že segret je še vedno glasen, podvozje ni na nivoju, saj med vožnjo čutiš skoraj vsako grbino, zadaj malo prostora za malce višjo odraslo osebo, v ostrem ovinku pri 90 km/h je avto že nestabilen.
Pravo nasprotje Honda Accord 2.2 i CTD-i zagotovo najboljši dizlaš trenutno na svetu in njegov zvok, kako pospeši, udobje, mehkoba vožnje, odlično podvozje sktratka avto vreden svoje cene, da o udobju niti ne govorim.
Za enako ceno 6,3 mio SIT ima Accord skoraj vso možno opremo, A3 pa komaj avtomatsko klimo in še nekaj drobnarij, da o primerjavi ponovno ne zgubljam besed.
Nemci treba se bo učit od japoncev, kaj pomeni zmogljiv tih in varčen dizel...

Pa prosim ne hvalite nemcev dizlašev, če nimate tehtnih argumentov, in zelo zelo težko jih boste našli, ker jih preprosto ni !!!
Hura za Accorda in japonce.
Default avatar
PIKI - ti si meni prou en PIKI - o avtomobilizmu veš zelo malo
Tvoja zadnja trditev to potrjuje, in je "pika na I" - Dizelski agregat HONDA 2,2 dizel je kopija BMW-jevega dizla. Ob predstavitvi leta 2003 so to Japonci sami javno priznali - torej kdo se od koga uči ? Japonci od Nemcev ali obratno ?

LP
Default avatar
Razlika je v tem, da se japonci zelo hitro "učijo" in zelo hitro prekosijo svojega "učitelja".
Default avatar
Še en "modrijan" - tudi, ti slabo spremljaš tehniko. Med tem, ko so se Japonci učili so Nemci oz točneje BMW - razvili generacijo oz dve naprednejši agregat - HONDA zmore pri 2,2 litrih delovne prostornine 140 "konjev" BMW pa že prek 160 pri manjši prostornini (2 litra), pa tudi recimo 6 stopenjskega menjalnika ne znajo "pripeti", kar so pri BMW-ju naredili že leta 2001, da ne govorim o SMG menjalniku, 4 kolesnem pogonu, večji ponudbi recimo motorjev (tudi občutno zmogljivejših - dizelskih ali bencinskih) in še in še bi se dalo naštevat.
Učite se, učite se in še enkrat učite se ...

LP
Default avatar
Accord ne potrebuje 6 prestave, ker zato ni potrebe, ker je motor zelo tih
in je poreprosto ne potrebuje. Švabi pa jo potrebujejo, ker so pač motorji glasnejši.
Poglej malo kateri motor od dizlov je motor leta 2005!!!

Pa recimo, kdo nudi za isto ceno več opreme in udobja!!!
Default avatar
PIKI - raje ne piši o čem drugem, ker o avtomobilizmu nima pomena s tabo čas izgubljat.
Namen 6 - stopenjskega menjalnika si povsem zgrešil. Navedel si zmogljivosti HONDI-nega motorja, da so oh in sploh. Že 2,0 TDI je v pospešku povsem enako zmogljiv, v prožnosti pa vsekakor boljši, da o BMW-ju niti ne govorimo. In še in še bi se dalo naštevat.
In da ne boš mislil, da sem kakšen nasprotnik Japoncev - če bi sedaj kupoval, bi bila HONDA pred vsemi Nemci če bi izbiral to kar lahko ponudijo - ampak pri tem se moraš žal odreči "dodatkom" (DSG, SMG, 4 kolesni pogon ...), ki nardijo Nemce meni osebno bolj privlačne.
Sicer pa - me trenutno bolj kot HONDA "privlači" TOYOTA AVENSIS - odličen 2,2 litrski agregat s 170 "konji" - in jst se na tisti naziv "Motor leta 2005" milo rečeno požvižgam.

LP
Default avatar
Že peljal - večkrat !!!
Default avatar
Fantki!

Ne se kregat, ampak mirno raje razložite vaše poglede in vzroke zakaj se ne strinjate z drugimi. Moram pa vam našteti nekaj osnovnih dejstev. Močnejši motor ni "boljši" je samo močnejši. Pri turbodizlih velika specifična moč načeloma pomeni ožje uporabno območje vrtljajev. Primer za to je VW 1,9 TDI 150KM, ki so ga zaradi zelo neprijetne karakteristike podajanja moči zelo hitro upokojili.
6-stopenjski menjalnik ni "boljši" ima le prestavo več. Bolje iskoristi ozko uporabno moč motorja in omogoča v dani situaciji večje zmogljivosti. Pomeni pa tudi 20% več prestavljanja. Pri običajni vožnji s 6-st. menjalnikom boš vedno vozil prestavo višje, kar pomeni slabšo prožnost, pomeni prestavljanje navzdol pred prehitevanjem, kar je zopet utrujanje in izguba časa. Če pa ga izkoriščaš v športne namene, pa poleg boljših zmogljivosti, pomeni predvsem večjo porabo (prestava nižje!)
Torej, 2,2 litrska Honda z nižjo specifično močjo ima širše območje uporabnih vrtlajajev, kar pomeni, da si lahko privošči 5-st. menjalnik zaradi boljše prožnosti v najnižjih vrtlajih, kar pomeni manj prestavljanja in bolj tekočo vožnjo.
Še nekaj Škorpjon! Ko primerjaš čase pospeševanja od 60-100 in 80-120 v tujih revijah, potem jih primerjaj v odvisnosti od 5 ali 6 st. menjalnika. Predvsem pa primerjaj 5. z 6. prestavo. Ti dve sta končni!
Terenci npr. imajo vedno velike motorje z nižjo specifično močjo, kajti pri njih je še kako pomembna moč takoj ob speljavanju. Spomnim se pred leti ko sem v Rovtah preizkušal Passata TDi s 115 KM. Šele v tretjem poskusu mi je sploh uspelo speljati z mesta!
Default avatar
Ja ti si mi pa res en ROVTAR
TDI 150 upokojili ? Ja mogoče pri tebi v ROVTAH ! Drugje ga dobiš v povsem novem avtomobilu

Motor je res specifičen in ima še danes odličen pospešek, katerega je konkurenca lep čas samo sanjala, danes ga dosegajo le redki. O njegovem pospešku so novinarji v večini pisali v superrelativih - prepričal je mnoge nasprotnike dizlov oz njihovega mnenja o nedinamičnosti dizlov glede pospeška.
O šesti prestavi ne mislim zgubljat besed z razlagami, ker očitno nima pomena - povej raje ti meni, zakaj jo sedaj "vgradijo" skupaj z večino sodobnih dizlov - recimo MAZDA 6 in TOYOTA AVENSIS sta jo dobila ob prenovi v letošnjem letu, prej pa je ni bilo moč dobiti ?
Primerjava prožnosti je iz letošnjih številk AM - poglej si, so pa primerjave izenačene - v 5 prestavi, ker 6 -te HONDA nima in primerjava ni mogoča.
Če ne znaš speljevati PASSAT-a, njegov agregat ni nič kriv - kupi si raje kakšen "traktorski" 1,6 D, ker boš omenjeno lastnost našel v večini sodobnih dizelskih agregatov

LP
Default avatar
Skorpijon tvoja rešitev je edina ta, da gres na istrsko obalo in da te piči črna vdova in potem bos lahko primerjal, kdo je močnejši, boljši...

Pa dober ulov...
Default avatar
ko vaju prebiram se skoz kregata ker je boljši ker ni,dajte mnenje in človek bo sprejel tisto kar mu bo boljše
ti maš svoja mnenja on svoja pa je,pa ne se kregat

lp:)))
Default avatar
Dejansko se je tdi 150 upokojil (seat pospravlja police) samo ne zaradi slabih zmogljivosti (ekologije). 6 prestav pa je pri nekaterih le modna muha, ki jo morajo ponuditi da ne zaostajajo za nemškimi kolegi. Sama prožnost pri tem ne igra vidne vloge (pri nekaterih pa je zaradi specifičnosti motornih zmogljivosti nuja). Po mojem prepričanju je dsg ali podoben samodejni menjalnik dobra rešitev za nove dizle.
Default avatar
Čisto podobno človeku tvojega kova - ko ti zmanjka argumentov o potem se spustiš na raven idiota, in namesto z argumenti odgovarjaš z zmerljivkami.
Mogoče bolj kot na raven idiota na raven istrskega osla, če že omenjaš tamkajšnjo obalo. Točno tam naj te vodi pot, kjer med ribiči Istre in Dalmacije kraljuje desetletja star VOLVO PENTA - proučevanje zakonitosti tistega motorja je zate dobra popotnica v svet avtomobilizma. Uči se, uči in še enkrat uči se !!!
In raje ne klati več neumnosti - sicer ti bom s tvojimi besedami, zapisanimi tu na forumu dokazal, da imaš o avtomobilizmu zelo skregane pojme, ki so predvsem posledica neznanja.

LP
Default avatar
Vsi tvoji posti se začnejo z: beri spodaj! Mislim da komentar ni potreben.

>PIKI - ti si meni prou en PIKI - o avtomobilizmu veš zelo malo...

>Še en "modrijan" - tudi, ti slabo spremljaš tehniko....

>PIKI - raje ne piši o čem drugem, ker o avtomobilizmu nima pomena s tabo čas izgubljat.....

>Ja ti si mi pa res en ROVTAR....

>Čisto podobno človeku tvojega kova - ko ti zmanjka argumentov o potem se spustiš na raven idiota, in namesto z argumenti odgovarjaš z zmerljivkami.....

Vsi, ki so to brali, so se lahko prepričali, da nekomu res manjka štirikolesni pogon, pa tudi kakšna 6. predstava, pa DSG in SMG, sicer ne v avtomobilu, ampak v glavi :)))

lep pozdrav in ustav mal konje!
Default avatar
Ja no, če si literarni kritik bi z veseljem sprejel tvoj nasvet, ampak če ne veš, naj te razsvetlim in ti povem, da gre tu za svet avtomobilizma. Ne vem sicer tvoj "obseg" znanaj o avtomobilizmu, ampak, sodeč po odgovoru ga je bore malo.
Zakaj recimo ne komentiraš PIKI-jevo izjavo
citiram : " Nemci treba se bo učit od japoncev, kaj pomeni zmogljiv tih in varčen dizel... " - če bi sama, kaj vedela o svetu avtomobilizma bi vedela kašna neumnost je to, skoraj isto kot če bi rekel, da so Skandinavci znani po pridelavi agrumov, ali pa ker si očitno bolj v literaturi doma da je Krst pri Savici zapisal Cankar, Skodelico kave pa Prešeren.
Pa bodi konstruktivna in mi daj predlog, kako se na tvoj način nekomu, ki ima skregane pojme o avtomobilizmu in to vztrajno potencira z novimi in novimi neresnicami enake "kvalitete", pove da pač to ni to.

LP
Default avatar
Kakorkoli že tudi sam sem sprobal veliko dizlašev pa accord nima para. Najbližju e mu je še BMw. Govorim o skupu vsega: Lega, pospeški, udobje, .....
pa ni pomebno kdo se je od koga kaj naučil. Pri nakupu avta me baš briga kdo ima razvito nevem kakšno tehnologijo ipd. Mercedesa so polni časopisi in stalno nekaj razvijajo avti so pa prava polomija( ne me razumet narobe mislil sem polomija kolikor stanejo). jAPONCI SO ZANIMIVI KER IMAJO VSAK DEL AVTOMOBILA NAŠTUDIRAN IN VANJ VLOŽIJO TOČNO TOLIKO KOT JE POTREBNO TOREJ AVTO JE SKUPEK DELOV KI IMAJO PRIBLIŽNO VSI ENAKO DOLGO ŽIVLJENSKO DOBO ... NPR PRI EVROPEJCIH PA ENA DEL CRKNE ŽE PO ENEM LETU NEKATERI DELI SO PA VEČNI- KAR TI PRAV NIČ PRAV NE PRIDEE. Torej dragi škorpijonček če hočeš plačat tehnologijo, reklame, besede.... kupi mercedes, audi , bmw... če se hočeš pa dobro vozit pa kupi hondo ali toyoto!
da pa ne boš mislil tudi japonci imajo zelo močne oddelke za razvoj , samo ne v tej smeri kot evropejci ampak v smeri različnih vrst pogonskih agregatov.
lp
Default avatar
Škorpjonu!

1. Kupi si Bonton! In se ne oglašaj več dokler ga ne prebereš do konca!
2. Podal si link za "novi avto", ki ga že več kot leto dni ne izdelujejo več.
3. Se ti vidi, da samo "teoretiziraš", doma pa voziš več kot 10 let star Clio, pa še to le kadar ti ga ata dovolijo.
4. Če boš pridno hodil v službo in varčeval, si boš čez 10 let lahko kupil danes novi Audi A3, da ga boš lahko končno preizkusil.
5. Pa še naprej pridno testiraj svoje avtomobilčke v domačem peskovniku!

Lep pozdrav
Default avatar
ne vem od kod tebi, da vem bore malo o avtomobilzmu, če sploh na to temo nisem nič pisala...kot vidiš si popolnoma sam ostal s svojimi izjavami, ker se noče nihče spustiti na tvoj zelo nizek nivo komuniciranja kljub tvojim provokacijam.
Pa naj te jaz malce bolj razsvetlim, kot si se že sam, tudi v svetu avtomobilzma obstaja bonton, prav tako tudi na cesti. Po pisanju sodeč si ti eden izmed divjakov na cesti, ki se hoče s cliotom kosati z ostalimi boljšimi avtomovili, pa naj bo to BMW, audi, toyota, honda accord...

Saj piki ni želel povedati, kdo je kaj izumil in kdo je prvi uvedel kakšno tehnologijo. Ampak povedal je samo dejstvo in svoje občutke kaj trenutno nudi audi3 v primerjavi s hondo accord. Nekateri del opreme je danes zelo uporaben, nekatrei del opreme pa ni, so le modne muhe, tudi to je treba ločiti.
Mimogrede tudi nemški TV-ji so bili včasih zakon kot po kvaliteti in drugače. Danes oz. že 15 let pa niso v nemčiji izdelali niti enega TV-ja. Pa jim preteklost nič ne pmaga. Tako se dogaja tudi v avtomobilzmu, sicer počasi ampak se...
Konec koncev so francozi svetovno znani pridelovalci vin. Pa jim nič ne pomaga, vsaj marsikatero slovensko vino prekaša po kvaliteti njihovo, čeprav je za ostali svet slovenija ena velka neznanka. Le pač mi nimamo imena in priznane znamke, posledično pa slovensko vino nima tudi cene. Imamo pa kvaliteto po nizki ceni , kar je bistveno, za nas potrošnike.
Default avatar
HONDA 2,2 dizel je bila predstavljena leta 2003, kopirana pa po BMW agregatu starejšega datuma nastanka, danes pa smo skorajda na pragu leta 2006. Zate je lahko ta agregat OK (pod določenimi pogoji tudi meni - kar sem zapisal), ne moreš pa mimo dejstva, da je v času od predstavitve tega agregata konkurenca predstavila že veliko tišjih, enako dinamičnih, nekateri celo bolj zmogljive - torej lahko je zate HONDA 2,2 i-CTDI "naj", zame obstaja še nekaj boljših agregatov.
Tehnologija da ali ne - lahko te zanima, lahko ne, ne moreš pa mimo dejstva, da ACCORD nima veliko za ponudit kupcu, če si pogledaš ponudbo omenjenih Nemcev znotraj posameznih modelov. Recimo: kje imaš v ponudbi 6 valnji motor dizelski ali bencinski motor, kje imaš zmogljivosti prek400 "konjev", kje imaš ostale napredne komponente podvozja .... Poleg tega je individualnost oz možnost izbire in možnih kombinacij vseh komponent, ki sestavljajo avto pri Japoncih močno omejena napram omenjeni konkurenci. Iz tega sledi, da je razmeroma lahko zagotoviti zanesljivost, ki temelji na nekaj modelih, z rameroma skromnimi možnostmi po izbiri naprednih komponent. Zelo enostavno je recimo "vpet" 5 stopenjski menjalnik in ga "štancat" - če pa greš s tehniko naprej in razvijaš in ponudiš DSG, SMG, 7G-tronic, multitronic .... je slednja normalno bolj občutljiva za okvare, napake - ampak, na drugi strani ne moremo govoriti o naprednosti 5 stopenjskega menjalnika - ta je dobesedno kamena doba.
Kaj bom osebno kupil kot nasldenji avto naj te ne skrbi - imam, dovolj znanja in hvala bogu finančnih sredstev, da pri tem ne bo težav.

LP

Moderatorji