Avto.Over.Net

Avtomobilizem

Brez jeklenega konjička smo dandanes praktično bosi. O bencinu, gumah, motorjih ter znamkah. Mali nasveti za več cestnega užitka.

Fiat Panda

Default avatar

Chila

Zivjo!

Kaj menite o novi Fiat Pandi? Jo kdo slucajno ima?
Sama se odlocam med tem, ali bi jo kupila ali ne.MIka me tudi toyota Yaris, vendar se zaradi cene nikakor ne morem odlociti. Kolikor sem gledala internetne strani, mi je veliko bolj prijala Panda, predvsem zato, ker se ne vozim le po mestu ampak imam veliko terenske voznje, ki je tudi po strmini.
Lepo bi prosila, ce lahko kdo napise kaj vec, oz. me preusmeri na kaksen link, kjer so napisane kritike in pohvale pande.

Lp, Chila
Default avatar

škorpjon

CHILA! Kako izgleda tista tvoja terenska vožnja oz strmina? S katerim avtom si jo do sedaj premagovala?
PANDA je čisto simpatičen mestni avto. Glede na svojo zunanjo dolžino (3,53 m) tudi zgledno prostorna. Prostornost predvsem pa prilagodljivost si z doplačilom pomične in deljive zadnje klopi tudi povečaš. Njen velik adut je privlačna cena. Za dobre 2,2 milijona dobiš praktično vso opremo. Pomanjkljivost pa predvsem skromna modelna (ACTUAL in EMOTION) in motorna paleta, ki obsega nekoliko zastarela in razmeroma šibka bencinska motorja (1,1 in 1,2 litra). Ponudbo bo popestril in izboljšal prihod sodobnega 1,3 litrskega dizla.
YARIS je kot si ugotovila dražji. In povsem upravičeno. Gre za nekoliko večji avto (slabih 10 cm). Kar se tiče motorja in ostale mehanike je precej sodobnejša. Na izbiro imaš bencinska (1,0 in 1,3) ter dizelski motor (1,4). Zadnja klop je serijsko pomična in deljiva. Pri YARISU te dodatno razveselijo boljši garancijski pogoji (3 leta oz 100.000 km – PANDA 2 leti). Pa tudi splošno znana in potrjena zanesljivost znamke TOYOTA.
Glede terenske vožnje, kot sem uvodoma napisal, se sprašujem koliko mora biti tvoj avto »terenski«?
PANDA je po mojem prepričanju enako »terenska« kot YARIS. Stvar se bo nekoliko obrnila, ko bo prišla k nam PANDA 4X4, predstavljena na letošnjem ženevskem salonu. Z večjimi kolesi, stalnim 4 kolesnim pogonom, nekoliko dvignjeno karoserijo in boljšo zaščito »trebuha«. Tu si jo lahko malce pogledaš http://www.autobild.de/aktuell/neuheite ... el_id=5740
Linki:
eden naš
http://avto.over.net/novica.php?id=346
eden tuj (upam, da znaš kaj nemško) – v vzporednem testu z najbližjo konkurenco
http://www.autobild.de/suche/artikel.ph ... el_id=6190
O enem in drugem pa je najbolje da pridobiš neko lastno mnenje s testno vožnjo. Če te še kaj zanima vprašaj.

LP, Škorpjon
Default avatar

Chila

Zivjo!

Skorpjon, najlepsa hvala za vse informacije. Sama imam sedaj Berlingota, vendar ne potrebujem vec tako velikega avta, zato sem se odlocila, da si kupim pando. Starsi so svoje case imeli pando in je delovala brezhibno, z njo sem velikokrat prisla po terenih, ki jih ni obvladal noben clio ali pa katrca itd. No, res je, da bi rada preizkusila en in drugi avto. Sprasevala sem ze, kje jih imajo, kot testna vozila. Ker sem sama sicer iz blizine Celja, sem pripravljena tudi v Lj. Samo da preizkusim vse in se potem odlocim ali eno ali drugo. Seveda pa ti dam prav, da bo veliko boljsi 4x4 in se dizl. Mogoce ves kdaj pride ven? Malo razmisljam tudi o tem, da bi kupila malce rabljen avto, saj mu cena veliko pade, je pa se vseeno kot nov.

HVala ze v naprej,
Lp, Chila
Default avatar

škorpjon

CHILA. Imate tudi zastopnika, ki zastopa obe znamki v Celju. Več informacij najdeš na njegovi spletni strai (http://www.avto-celje.si).
Zakaj bi hodili v prestolnico, če je prav lepo na vašem koncu?
FIAT PANDA 4x4 naj bi po napovedih prišla k nam jeseni.
Rabljen avto je seveda glede cene ugodnejši. Skriva pa lahko veliko pasti. Po mojem je ključno predvsem to, da poznaš lastnika (način vožnje, vzdrževanje avtomobila …).Druga možnost ugodnega nakupa so testna vozila. Tu je ključno to, da poznaš kakšnega prodajalca, ki ti lahko priskrbi kakšen dober testni avto. Popusti na testna vozila so po mojih izkušnjah pri FIAT-ih ugodni.
Glede prevoznosti slabših terenov so naši sodobni avti kar ubogi in slabotni proti raznim »terenskim« avtomobilom naših očetov, mam, dedkov, babic ... (FIČO, ŠKODE – z motorjem v zadku, RENAULT 8,10 ,HROŠČ in podobna druščina). Ker si že omenila KATRO: ta je bila pogojno uporabna predvsem na strmejših odsekih. Tisti pogojno pa si odpravil tako, da si KATRO obrnil (180 stopinj) in peljal vzvratno. Preizkušeno deluje. Sicer pa so imeli na nekaterih drugih tržiščih tudi KATRE 4X4.

LP, Škorpjon
Default avatar

Chila

Škorpjon!

Ja, hvala za vse info. Poznam testna vozila, ker ima fant ibizo testno in je res prima. Drugace pa...hmm..nic bom malo povprasala pa ce ne rpej, se oglasim cez kako leto z dizlom:) Se prej bom pa seveda sla na testne voznje in poskusala izvlect cimvec koristnih nasvetov in seveda najti sebi primeren avto:)

Lp, Chila
Default avatar

škorpjon

CHILA. Imam eno vprašanje zate. Koliko je znašal popust pri IBIZI? Pred časom je namreč prijatelj kupoval IBIZO 1,9 TDI (100 »konjev«), če me spomin ne vara oprema SPORT. Cena je bila okrog 3,4 mio SIT, za testno (okrog 4000 km oz slabih 6 mesecev starosti) pa prodajalec ni hotel spustiti pod 3,1 mio SIT, kar je slabih 10% - po prepričanju prijatelja premalo ugodno.

Hvala za odgovor

LP, Škorpjon
Default avatar

Chila

Kupu je v Kamniku (ena firma)in je bla stara cca. 2 meseca. Je 1,9TDI. Oprema mislim, da je Signa al neki takega (ga lahk za vikend prasam ce te vse zanima pa ti potem napisem). Blo pa je to okol novga leta lani, se pravi iz 2002/2003. Bil je letnik 2002, ampak ker ga je kupu jan. je pac star model in ga je dobil za 3mio ( u bistvu 2,9mio, sam sej ves, pol kr 3 pride..). Sam hodu jih je pa najmanj pol leta gledat pa tk mal sprasevat pa to...pa si pol kakega kolega prdobis tako in ti dajo pol realno ceno.;)


Lp, Chila