Med.Over.Net

Hujšanje

vadba - kdaj?

Default avatar

tttt

Je bolj učinkovita jutranja vadba na tešče ali je vseeno kdaj se telovadi?
Default avatar

drejčka

definitivno bolj učinkovita je jutranja. če gremo u detajle ;) - drugač bo pa lih tko pomagala popoldanska :)
Default avatar

k1m

Jaz sem ponavadi vsako jutro delala vaje za mišice, saj veš, trebušnjaki, pa za noge in tazadnjo,...zvečer pa kolesarila. Saj je bilo ok, samo da je vadba, a se mi zdi, da zadnje mesece opažam, da je veliko bolje, ko sem začela prakticirati vse zjutraj na tešče, tudi kolesarjenje...ne vem, se mi zdi, da so mišice veliko bolj utrjene, veliko več sem sposobna prekolesarit kot prej, ko sem bila že ful utrujena zvečer, pa včasih se mi ni dalo itd.....Saj pravim, vsak pač na sebi najbolje vidi, kaj mu odgovarja, a kot ti je že Drejčka rekla, bolje vadba bilo kateri čas v dnevu kot pa nobene.
Pa veliko užitkov ob miganju!!!
Default avatar

suzzika

Definitivno na tešče, ker takrat v krvi nimamo veliko hranil za energijo, zato je telo primorano energijo črpati iz telesnih maščob.
Default avatar

babica

Poleg tega iuma vadba na tešče podaljšan učinek. Da ne govorimo o tem, kako se človek cel dan bolje počuti, če se razmiga že zjutraj.

LP!
Default avatar

tyby

aerobna/kardio vadba - na tešče
vaje za moč/oblikovanje telesa - popoldan oz. po obroku (seveda ne takoj od mize s polnim želodcem)
Default avatar

curkček

Meni jutranja telovadba ne leži. Enournega trima ne zdržim pred zajtrkom. Uspelo mi je samo enkrat, potem pa sem bila ves dan bolj lačna kot ponavadi in pojedla konkretno več.
Default avatar

neznanka

Jaz osebno pa hodim štiri-krat na teden na fitnes zvečer med 20 in 22 uro, pa mi gre kar vredu pa tudi fajn se počutim. le zaspati potem ne morem ravno hitro.
Lep dan
Default avatar

saša

pred vadbo 2 uri ne smeš jesti - sicer pa tudi ne moreš dobro delat, ker se počutiš brez prave moči in čutiš težo v želodcu
Default avatar

drejča1

To da ješ 2 uri prej velja za klasično hrano, če pa piješ sojine polnovredne napitke, jih lahko piješ pred in takoj po, saj niso obremenilni za želodec. Jaz zjutraj popijem vodo in alojo, vzamem vlaknine, vitamine, omega 3 in minerale s c vitamino, potem grem malo naredit vaj za raztezanje, potem popijem šejk in grem za uro ali dve na sobno ali pa klasično kolo. Nimam problema z eergijo, če ne pa si kdaj vzamem gvarano ali popijem zeliščni napitek iz zelenega in črnega čaja.
Po vadbi in taki prehrani sem dodopldne kot nabita baterija. Dan je sigurno pozitiven in uspešen. Po tem je kasneje klasična malica in klasično kosilo. Tako dan poteka brez kakšnih težav z želodcem in energijo.

Ciao, Andreja
sem kar jem
Default avatar

drejča1

To da ne moreš zaspati, ni čudno, ker se telo prebudi in kri kroži hitreje, kot je normalno.
Toda če te to ne moti je potem vse o.k.

Ciao, Andreja
sem kar jem