Najdi forum

Naslovnica Forum Duševno zdravje in odnosi Družina Starševstvo in vzgoja SLO, 5. razred, test, točkovanje

SLO, 5. razred, test, točkovanje

Pozdravljeni!

Prosim za vaše mnenje. Se vam zdi naslednje primerno, pravično, zakonsko sprejemljivo?

5. razred osemletke. Test-SLO-pravopis.

Primer naloge:
Iz korena -del- zapiši 5 besed, ki sodijo v isto besedno družino. Možna 1 točka!!!
Učenec napisal: delo, delavec, delovnik, deloven, delnice
Učiteljica delnice prečrta, napiše, da bi bilo pravilno delomrznež in O točk.

Primer naloge:
Podčrtaj pravilno zapisane besede:
decembrski ali decemberski, raztrgan ali rastrgan, gorenski ali gorenjski, polž ali polš. Možni 2 točki.
Učenec podčrtal 3 pravilno 1 narobe. 1 točka.

Primer naloge:
Vpiši t ali d, s ali z, k ali g, p ali b, š ali ž. 3 možne točke.
Vse pravilno, le da učiteljica pravi, da je učenčev š kot ž in s kot z.
Če bi pogledala po testu bi videla, da so vsi s-ji enaki in vsi š enaki in da z in ž piše drugače. 2 točki.

Ne moti me ocena (4 pdb) temveč način točkovanja pri nalogah. Torej 5 možnih odgovorov, štiri učenec odgovori, peti narobe in zato nič točk.

Zdi se mi, da išče neznanje in ne znanje.

Kaj vi mislite in kaj bi storili, če sploh bi kaj?

Hvala in lepe praznike želim vsem.

Žalostno, toda resnično. To je sistem ki naj bi veljal v devetletki, vsaj tako nam je bilo predstavljeno na sestanku. Je pa seveda sedaj čisto odvisno od učitelja, kake se tega drži. Tudi mene je na začetku motilo, vednar so otroci, ki so natančni in napišejo točno tisto, kar se od njih zahteva in so pozneje v sedmem razredu v najvišjem nivoju.
Kar pa se pisave tiče-pač ne pišejo vsi lepo(tu moji ne) in je spet učitelj
tisti, ki se pač potrudi in razbere ali pa prečrta odgovor. Pravice za vse ni sploh pa ne v devetletki, ko so deljeni po znanju. Težko je otroka prepričati, da je sposoben za višji nivo, če pa se sam zaveda, da bo moral potem več delati predvsem pa samostojno delati(učitelj da le izhodišča za delo).
Problem tiči pa še nekje drugje. To je prehod iz nižje na višjo stopnjo.
Učitelji na nižji stopnji točkujejo tudi po pol točke ali celo 0,75, ali celo dovolijo dodatek točke , če otrok pri neki nalogi našteje več možnih odgovorov (npr.: namesto 3 kar 5).
Tako je naše šolstvo….

Ni tako samo pri vas, v osemletki je enako.
Nekateri testi, ki jih pišejo so res obupni. Na testih (ne pri slovenščini) se ocenjuje tudi slovenščina, če ni napisano v redu sledi 0 točk. Naloge se navezujejo ena na drugo. Če ne reši ene, tudi naslednjih ne more in to na koncu pomeni skoraj polovico testa. Pri angleščini se učijo have/has got. Navodila pa so samo:
Napiši, kaj imajo. Če napišeš: Jim has a dog. = 0 točk
Napisati mora: Jim has got a dog.
(še težje je, ker pozna razliko)
Najbolj me pa moti, ker nimajo skoraj nobenih domačih nalog, zato me ne čudi, da so rezultati testov porazni in jih morajo neprestano ponavljati.

New Report

Close