Rekreacija, oblikovanje telesa in zdrava prehrana

Odgovarjajo: Mito Šinkovec, prof. športne vzg. • Vesna Feelgood, svetovalka za prehrano • Mario dr. FeelgoodMiloš Milošević, dr. med., spec. plastične, rekonstrukcijske in estetske kirurgije

dieta za spremembo metabolizma

Default avatar
prosim nekoga,da mi čim prej pošlje jedilnik diete za spremembo metabolizma.plissss!!
Default avatar
Vtipkaj v rubriko iskanje Sprememba metabolizma in dobila boš nešteto variant, kritik, komentarjev,....pa tudi seznam hrane seveda!

LP
Default avatar
Pozdravljena!

Vem da je smotano iskati, ker se ti odpre ogromno stvari in takrat ko isces ne najdes tisto kar bi rabil. Zato sem se te usmilila in jaz poiskala, ker sem tocno vedela kje je. Lahko si pa tudi sama pogledas ker je ogromno odgovorov. Gres na starejsa sporocila in klikaj toliko casa, da prides na datum 29.7. Tam je pisala Janja z naslovom sprememba metabolizma.
Upam da sem ti pomagala. Srecno

DIETA ZA SPREMEMBO METABOLIZMA

Dieta zahteva psihološko pripravo in vztrajno odločnost ker traja 90 dni.
Cilj te diete je poleg izgube odvečnih kilogramov, sprememba metabolizma v organizmu, kar je zagotovilo, da bomo po končani dieti obdržali željeno težo. Teža se zmanjša od 18 do 25 kilogramov. Če želi nekdo izgubiti manj kilogramov, lahko preneha z dieto prej, vendar se s tem metabolizem ne spremeni.
Dieta se vedno prične s proteinskim dnevom in se po sadnem dnevu začne znova. Razporeditev dni se ne sme spreminjati.
Kava in čaj se lahko pijeta brez omejitve, vendar brez sladkorja. Količina hrane, ki se poje za kosilo, naj bo poln globok krožnik, za večerjo pa polovica manj.
V obdobju 90 dni pride na vrsto trikrat VODNI DAN, in sicer vsak mesec en dan, ki mora obvezno slediti sadnemu dnevu, sledi pa mu proteinski dan.
VODNI DAN pomeni, da ves dan pijete neomejeno količino navadne vode.
Po končani dieti še 90 dni jeste za zajtrk samo sadje, ostalo pa jeste po želji. Če v tem obdobju izgubite še 3 kilograme, je to zagotovilo, da je prišlo do spremembe metabolizma. Diete ne smete izvajati naslednje 3 mesece.
Ne izgubljajte upanja in volje, če vam teža ne pade v prvih desetih dneh, potem se nenadoma izgubi tudi do 4 kilograme.
Če imate željo po sokovih, se priporoča gazirana pijača, ker ima manj sladkorja. Sadje jeste za zajtrk. Sadje se jé za zajtrk, ker organizem iz njega črpa integrirani sladkor s katerim hrani živčni sistem. V času diete se lahko pojavijo alergije, zato ne pozabite na košček jedilne čokolade. Osebe, ki imajo zvišan krvni pritisk, že po nekaj tednih nimajo potrebe po zdravilih. Zaželjeno je, da pri dieti kontrolirale krvni pritisk in krvno sliko.

ZAJTRK: je vseh 90 dni enak. Jeste ga v paru: dve jabolki / dve mandarini / dve hruški / dve breskvi / dva graipfruta; če jeste drobno sadje, ga pojejte v velikosti ene pesti.

1.PROTEINSKI DAN
KOSILO: kuhano ali pečeno meso v velikosti dveh zrezkov, en kos kruha, solata v neomejeni količini. Na koncu popiješ 2 dl čiste juhe.
Namesto mesa lahko pojeste tri kuhana ali pečena jajca. Ali sir v enaki količini kot meso. Mlečne izdelke lahko uživate samo ta dan (jajca in meso ne mešati), namesto sira – jogurt.
VEČERJA: enako kot za kosilo, samo brez juhe. Če je bilo za kosilo meso, mora biti tudi za večerjo. Če vzamete sir, se za isto količino zmanjša količina mesa in jajc.
Količina naj bo za polovico manjša.

2.ŠKROBNI DAN
KOSILO: jeste lahko fižol (pasulj), grah, lečo, riž ali krompir obvezno kuhan z dodatki začimb: sol, poper, vegeta, origano, poper, pelati, ketchup. Zraven pojejte en kos kruha in solato.
VEČERJA: isto kot za kosilo, samo v polovični količini.

3.OGLJIKOVO-HIDRATNI DAN
KOSILO: kuhane testenine z dodatkom začimb (glej zgoraj), kuhano testo ali pizza samo s ketchupom – v velikosti normalne pizze iz picerije ali katerokoli drugo slano pecivo v količini pizze.
VEČERJA: dva manjša kosa torte ali 3 do 4 kose peciva ali 3 kepice sladoleda in obvezno 1 –3 rebra jedilne čokolade.

4.SADNI DAN
KOSILO IN VEČERJA: jejte veliko mešanega sadja.
Default avatar
joj andi hvala ti- res.Sem šla iskat in sploh nisem našla čisto nič,čeprav ti na to temo res veliko stvari pokaže.
Še enkrat hvala pa lepo se imej
Default avatar
ali je pod solato mišljena samo zelena solata?

Moderatorji

Mito Šinkovec , prof. športne vzg.
Mito
Vesna Feelgood , svetovalka za prehrano
Vesna Feelgood
Mario dr. Feelgood
Mario Feelgood
Miloš Milošević , dr. med., spec. plastične, rekonstrukcijske in estetske kirurgije
Miloš Milošević