Med.Over.Net

Rekreacija, oblikovanje telesa in zdrava prehrana

Odgovarjajo: Mito Šinkovec, prof. športne vzg. • Vesna Feelgood, svetovalka za prehrano • Mario dr. Feelgood

S preudarno prehrano in pravilno vadbo do zdravja, dobrega počutja in osebnega telesnega zadovoljstva. Forum za vse, ki se radi razgibavate, sproščate, ukvarjate s športom in imate kakšen konjiček.

Mito Šinkovec , prof. športne vzg.

Mito

Vesna Feelgood , svetovalka za prehrano

Vesna Feelgood

Vesna Milenković je dinamična in polno zaposlena mati dveh otrok, ki si je profesionalne izkušnje nabirala na različnih področjih – po duši naravoslovka, ki je pristala v ekonomski stroki in s svojo sposobnostjo improvizacije uspešno združuje različna znanja. Na področje prehrane jo je pripeljala stiska ob spoznanju, da je njen novorojeni sin hud alergik. Postopno se je sinovo zdravje izboljševalo, alergije so pojenjale, znanje s področja prehrane in »alternativnega« kuhanja pa raslo. Ima bogate osebne izkušnje, ji jih z vami deli na forumu Prehrana, Prehrana, rekreacija in oblikovanje telesa in v posebni sredini rubriki na portalu za Recepte. Vesna je prehranska svetovalka in to počne z velikim veseljem. S svojim občutkom za posameznika in s strokovnim znanjem lahko ponudi oporo in razumevanje na poteh sprememb, ki nikoli niso lahke. Vesna ni profesionalna kuharica in tudi ne pretirana ljubiteljica preživljanja časa ob štedilniku. In ravno zato je specializirana mojstrica reševanja vsakodnevnih prehranskih zagat. Vesna pravi: “Obožujem okusno, zdravo hrano, ki se jo hitro pripravi, s slastjo poje in nato posveti še drugim pomembnim rečem v življenju.” Pomaga vam najti odgovore na vprašanje KAKO? To vprašanje se postavi, ko izveste »kaj« in »zakaj« je potrebno nekaj narediti. Vesna poskrbi, da boste lahko vse odgovore lažje prenesli v svoj vsakdan.

Mario dr. Feelgood

Mario Feelgood

Mario Sambolec je specializiran strokovnjak za prehrano in predavatelj Fitnes Zveze Slovenije. S svojo unikatno filozofijo Feelgood ruši stereotip klasičnega pristopa »fitnesa in diet« in utira nove smernice zdravemu odnosu do lastnega telesa ter uči o pomenu primerne vadbe ter prehrane za posameznika in njegov specifičen cilj. Kot trener za osnovno/specifično pripravo in svetovalec za športno prehrano ter uporabo prehranskih dopolnil vam svetuje na forumu Prehrana, rekreacija in oblikovanje telesa.

povesene prsi

Default avatar

Petra

Najprej en lep pozdrav.

Stara sem 19 let in me mocno motijo povesene prsi. Nosim modrcek st. 85 B. Na zacetku me je velikost sicer motila, a sem kasneje dojela, da me v bistvu moti le to, da so povesene. Pred letom dni sem imela 83 kg, a sem do danes shujsala na 71 kg. Kljub razliki v kg, prsi ostajajo iste, pomanjsale se niso niti malo, povesene so se vedno. Pomagajte mi. Kako bi lahko to spremenila? S kaksnimi vajami si lahko pomagam? Prosim, svetujte mi.
Za odgovor se vam lepo zahvaljujem.
LP, PETRA
Default avatar

studentka

Tudi mene to zanima. Ni še krize, a zaradi vseh različnih hujšanj... Hmm... ?!?
Default avatar

GregaB

Zal se velikih prsi, ki jih nekoliko vlece navzdol z treningom ne da bistveno spremeniti. Oblika prsi je predvsem genetsko pogojena. Tudi ce se veliko ukvarjas z najrazlicnejsimi sporti, izgubis obilico nepotrebne mascobe, se bodo posledicno v koncni fazi zmanjsale tudi prsi, vendar ne mores pricakovati, da se bo spremenila tudi njihova oblika. Zal se mi zdi, da lahko pomaga samo g. Glumicic.
Default avatar

Joli

Ja, res je. Povešenih prsi se, žal, ne da spet gor spraviti.
Default avatar

čebelica

Tako je, ampak ti ni treba hodit v Zagreb, ker ti to opravijo v Ljubljani (Rožna dolina), za 300.000 do 400.000 SIT in ena noč v bolnici. Ali pa v Kliničnem centru.
Default avatar

jst

pa kaj strašite revco bogo,
a ste mogoče že kdaj slišale za sklece al pa kej podobnga.kako pa mislte da si tipi izoblikujejo prsne mišice.....itak da obstajajo vaje k vsaj mal izboljšajo stanje po moje je še najbolš da vprašaš kkšnga trenerja v fitnesu, ni teba lih direkt rečt zakaj k ti je vrjetn nerodn sam je pa velik naprav za krepitev mišic na rokah, ramenskega obroča..itd k so itak vse povezane tud z prsnimi mišicami.Najhujše možno je če na hitr shujšaš pri tem pa v glavnem izgubiš mišično maso namest maščob in pol se ti vse na telesu povesi ker ni mišic da bi tkivo podpirale.Velik sreče
bye
Default avatar

čebelica

To je vse res, ampak pri veliki izgubi teže ostane veliko neuporabne kože, ki jo sklece in fitnessi ne morejo odpraviti.
Default avatar

nika

Problem se da rešiti z aerobnim treningom - moja kolegica si je joške (in ima večje od tebe) spravila nazaj gor. Vaje pa so take : uležeš se na tla in v vsako roko vzameš eno utež. Roke na tleh odročiš ter jih dvigneš navzgor, da se združijo nad prsmi - to narediš npr. 2-krat ali 3-krat po 12; druga vaja pa je z 1 utežjo (bench press) , ki jo v leže dvigaš navzgor. 3-krat na teden in rezultati bodo tu - ne garantiram popolnega izboljšanja, ampak sprememba bo vsekakor opazna.
Default avatar

kz

Tudi jaz imam podoben primer in mi gre zelo na živce! A res se da z utežmi vsaj malo popraviti? Poskusiti ni greh pravijo. Lp
Default avatar

Kolesar

NIka je dala dober nasvet. Zmotila se malo pri "nazivu" treninga. Takemu treningu se po navadi ne reče aerobni.

lp
Default avatar

kz

koliko časa moraš vaditi da opaziš razliko oz. da so rezultati vidni? sorry
Default avatar

nika

Ja, zdaj sem pogledala da sem res narobe napisala - mislila sem seveda na anaerobni trening. Kdaj se ti bo poznalo, ne morem reči - po kakem mesecu pa sigurno.
Bye
Default avatar

Oliver

Punce pejte na fitnes pa se tam mau pozanimajte za vaje za prsi. Bodybilderji in fitneserji jih poznamo n. Glede viseče kože je pa tako. Pijte več vode pejte na bazen pa plavajte kilometer žabico. Pa bote mele popolne prsi.


LP Oliver
Default avatar

zara

ojla!

ena cist simpl varjanta je! to sem prebrala v knjigi (popolni sistem samozdravljenja, napisal jo je Chang -dobis jo v knjižnici ali kupiš na čopovi v knjigarni, je rdeče barve), kjer pise, da si moras prsa masirati, tako da das levo roko na levo dojko in desno roko na desno dojko - z obema rokama na enkrat krožiš najprej v smeri urinega kazalca in potem še v nasprotno smer - teh krogov lahko narediš na dan največ 360, posledica (če jih narediš ogromno je lahko izguba menstruacije, vendar ni panike, prenehaš in zopet je vse normalno), to kroženje se dela tako, da zjutraj krožiš najprej v eno smer, potem pa še v drugo, vendar vedno skupaj (npr. se odločiš za 150 kroženj - najprej v levo 150 potem pa še v desno semr 150), to je tudi varianta za povečanje prsi

ce te bolj zanima poglej v knjigo in lahko še prebereš kakšno knjigo o tantri ali kamasutri

upam, da ti bo uspelo, meni je!!!!

lp zara
Default avatar

kz

Zara, eno vprasanje imam zate.
Na katerem mestu prsi naj si delam kroge oz. masiram? A na bradavički, a s spodnje strani ... Hvala.
Lp, kz
Default avatar

zara

ojla!
prsa si moraš tako masirati, da se ne dotakneš bradavic, to je full pomemben, sorry k nisem že prej napisala ampak sem pozabitla.
najlažje je to počet s kakšnim masažnim oljem, krema se preveč hitro vpije.

lp
zara
Default avatar

kz

Zara, ponovno jaz!
Imam še nekaj vprašanj :)
A je kakšno točno določeno mesto za masiranje? Približno po kolikem času so vidni rezultati?
Lp, kz
Default avatar

zara

oj!
to se dela tako, da se da dlan leve roke pod dojko, dlan desne roke pa pod desno dojko.
krožiš tako, da naenktat premikaš obe roki v nasprotno smer (levo dlan pelješ - če krožiš v smeri uriniga kazalca- navzgor in na vrhu dojke, kjer je tudi mišica zaokrožiš navzdol, tako da narediš cel krog, pomembno je, da se ne dotakneš bradavice, z desno roko je enak postopek samo v drugo smer). te vaje so dobre tudi za močnejše hrbtne mišice in preprečevanje raka na dojkah. rezultat je opazen po enem tednu ( preverjeno-vsak dan sem naredila po 30 krooženj v vsako smer, ker nisem hotela izgubiti menstruacije).

lp
zara