Med.Over.Net

Rekreacija, oblikovanje telesa in zdrava prehrana

Odgovarjajo: Mito Šinkovec, prof. športne vzg. • Vesna Feelgood, svetovalka za prehrano • Mario dr. FeelgoodMiloš Milošević, dr. med., spec. plastične, rekonstrukcijske in estetske kirurgije

S preudarno prehrano in pravilno vadbo do zdravja, dobrega počutja in osebnega telesnega zadovoljstva. Forum za vse, ki se radi razgibavate, sproščate, ukvarjate s športom in imate kakšen konjiček.

Mito Šinkovec , prof. športne vzg.

Mito

Vesna Feelgood , svetovalka za prehrano

Vesna Feelgood

Vesna Milenković je dinamična in polno zaposlena mati dveh otrok, ki si je profesionalne izkušnje nabirala na različnih področjih – po duši naravoslovka, ki je pristala v ekonomski stroki in s svojo sposobnostjo improvizacije uspešno združuje različna znanja. Na področje prehrane jo je pripeljala stiska ob spoznanju, da je njen novorojeni sin hud alergik. Postopno se je sinovo zdravje izboljševalo, alergije so pojenjale, znanje s področja prehrane in »alternativnega« kuhanja pa raslo. Ima bogate osebne izkušnje, ji jih z vami deli na forumu Prehrana, Prehrana, rekreacija in oblikovanje telesa in v posebni sredini rubriki na portalu za Recepte. Vesna je prehranska svetovalka in to počne z velikim veseljem. S svojim občutkom za posameznika in s strokovnim znanjem lahko ponudi oporo in razumevanje na poteh sprememb, ki nikoli niso lahke. Vesna ni profesionalna kuharica in tudi ne pretirana ljubiteljica preživljanja časa ob štedilniku. In ravno zato je specializirana mojstrica reševanja vsakodnevnih prehranskih zagat. Vesna pravi: “Obožujem okusno, zdravo hrano, ki se jo hitro pripravi, s slastjo poje in nato posveti še drugim pomembnim rečem v življenju.” Pomaga vam najti odgovore na vprašanje KAKO? To vprašanje se postavi, ko izveste »kaj« in »zakaj« je potrebno nekaj narediti. Vesna poskrbi, da boste lahko vse odgovore lažje prenesli v svoj vsakdan.

Mario dr. Feelgood

Mario Feelgood

Mario Sambolec je specializiran strokovnjak za prehrano in predavatelj Fitnes Zveze Slovenije. S svojo unikatno filozofijo Feelgood ruši stereotip klasičnega pristopa »fitnesa in diet« in utira nove smernice zdravemu odnosu do lastnega telesa ter uči o pomenu primerne vadbe ter prehrane za posameznika in njegov specifičen cilj. Kot trener za osnovno/specifično pripravo in svetovalec za športno prehrano ter uporabo prehranskih dopolnil vam svetuje na forumu Prehrana, rekreacija in oblikovanje telesa.

Miloš Milošević , dr. med., spec. plastične, rekonstrukcijske in estetske kirurgije

Miloš Milošević

nosečnica in aktivnost

Default avatar

ela

Pozdravljen Goran!

Morda res ni pravi forum, a mi je zelo všeč tvoj način komuniciranja in ker res ljudem odkrivaš, da na koncu po vsem ostane samo še telesna aktivnost kot najustreznejši način hujšanja in predvsem, ker znaš pojasniti. Večina trenerjev v fitnesih bi rekla, toliko in toliko naredi, kaj več pa ne povedo.
No, tu imam zdaj vprašanje, ne vem, če bom dobila tisti odgovor, vseeno me zanima, če kako svetuješ bodoči mamici, kako naj vzdržuje telesno aktivnost in kako je morda s pripravami za lažji porod. Poleg tega gre tudi za posebne vaje tistih mišic, ki sodelujejo pri porodu. Mnogo žensk ima pogostokrat pretrgan presredek, sploh pa to doleti skoraj vsako. A bi poskusil najti kaj primernega? Prepričana sem, da ti bo veliko žensk zelo hvaležnih.

Lep pozdrav!
Default avatar

Goran: www.myOlympica.com

Ela,

Najprej bi se ti zahvalil za pohvalo, ki sem je seveda zelo vesel. Tema tega foruma res ni kar si vprašala.. pa bom vseeno poskusil odgovoriti.

Najprej glede inteznzivnosti treninga med nosečnostjo... zdravniki in strokovnjaki, s tega področja zaenkrat še ne vedo dovolj o tem.. pa tudi nivo intenzivnosti, ki bi ga naj posamezna nosečnica bila sposobna izvajati se od primera do primera azlikuje. Iz preventive, so zato priporočila malo nažja zaradi varnosti.

Priporočljiva vrednost srčnega utripa je... da ta med vadbo če ste stari okrog 20 let... utrip naj ne preseže 140, če ste okrog 30 pa naj ne bi bil čez 130. Subjektivna lastna ocena intenzivnosti naj ne bi presegala stopnje že težko. Torej... nekje med" lahko in že težko", je trening, ki bi naj bil za vas primeren.

Trajanje vadbe... aerobni delnaj ne traja dlje kot 15-20minut ob vzdrževanju srčnega utripa v varnostnem področju. Med vadbenimi enotami naj bo vsaj en dan počitka.

Veš... sem ti mislil napisati in opisati še vaje... pa bo malce težko, ker za nosečnice so malo prilagojene.

Svetujem pa ti naslednjo oz. zelo ti priporočam knjigo:
S športom v zdravo nosečnost
avtor: Trudi Švarc-Urbančič in Mateja Videmšek
knjigo je izdala Fakulteta za Šport

V tej knjigi je ogromno vaj, ki se priporočajo nosečnicam. Mislim, da če je knjigo možno sposodit to vsekakor stori.

Če knjige ne boš mogla dobiti ali imaš še kakšno drugo vprašanje se pa lahko seveda znova obrneš name.

Lep pozdrav,
Goran

Moderatorji

Mito Šinkovec , prof. športne vzg.
Mito
Vesna Feelgood , svetovalka za prehrano
Vesna Feelgood
Mario dr. Feelgood
Mario Feelgood
Miloš Milošević , dr. med., spec. plastične, rekonstrukcijske in estetske kirurgije
Miloš Milošević