Najdi forum

Nujno-kako izračunati

-površino človeškega telesa, če imaš na voljo le podatek o višini?
-površino jezera, če imaš na razpolago le podatek o širini in dolžini /seveda maksimalni/?

Ne znam pomagati sedmošolcu, ima kdo kakšno preprosto idejo?

Hvala

Raje napiši celotno besedilo naloge, ker dvomim, da so podani samo ti podatki.

haha, nemogoce, razn ce si carovnik:)

nemogoče – vsako človeško telo je drugačno
jezero – le če bi bilo ovalno

________________________________________________________ <http://matjer.moj-album.com/>

Če so to edini podatki, je nemogoče. Človeška telesa so si med seboj različna, jezera po obliki tudi.

No, če je to res, a je mogoče da take naloge dajejo sedmošolcem?? Saj, če bi rešil tako nalogo ….to bi bila že naloga za doktorat.

Podobno vprašanje: Višina stolpnice je 50,0m. Koliko je široka?

pa lp vsem

Široka je 23,5 metra. To je pa ja enostavno 🙂

Naloga je bila za fiziko, učitelj je želel, da se učenci znajdejo in izračunajo čimbolj natančno, ne samo nek približek 🙁
Me prav zanima, kakšen odgovor bo prinesla danes iz šole.
Za površino telesa sva naredili doma na tleh obris in potem približno izračunali površino, kar pa več kot samo približno res ne more biti.

Pa to ne moreš verjetni kake gluposti no. To lahko rešuje samo nekdo totalno brez domišlije.
Ajde imaš dva človek, oba velika 170cm. Eden ima 60 kg, drugi 150 kg. Menda ni treba poudrajat, da se površine precej razlikujejo. Kako boš zdaj čimbolj natančno izračunal. In Tejči, čimbolj natančno bo vedno priblilžno.
Da za jezero sploh ne grem dajat primera, ker bi moral it risat.
Sicer dvomim, da si nam povedala vse podatke naloge in kar je pa še bolj čudno, je to, da so to nalogo dobili pri fiziki. Beda no.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Če meniš, da se ti godi krivica, ne išči maščevanja, kajti morda je tvoja nesreča le poduk, ki si si ga prislužil za nekaj, kar si spregledal." Eros [psi] st. 345

Meni pa se to ne zdi tako bedna naloga. Bi rekla, da je precej uporabna. Seveda se samo s podatkom o višini ne da izračunati površine čl. kože, je pa to taka naloga, ki spodbuja kreativnost, razmišljanje itd. To ti pa v življenju ponavadi pride bolj prav kot pa vnašanje podatkov v formule.

V nekaterih podjetjih na razgovorih za službe kandidatom daje naloge kot so: koliko kamionov piva v povprečju popije Slovenec na leto. No kako bi pa to izračunali?

Nič kamionov, ker se kamionov ne da piti, tudi če vsebujejo pivo.

;)))

Edino če je to jezero okroglo.To pa sem res glupo butnla.
Po mojem če je višina 1.70m pol bo to ,to,
podatek je že dan.
Verjetno sem si zaslužila šus.

tako kot je že nekdo dejal, predvsem je to naloga za kreativno razmišljanje in predvsem je učitelj pričakoval logično razmišljanje…reziltata tako ne bo, ampak učitelj bo zadovoljen, če bodo otroci prišli do zaključka, da se tega ne da TOČNO izračunati, vsak po svoje pa bo podal neko oceno te površine.
S takšno nalogo ni nič narobe, nasprotno, meni se zdi zelo zelo domiselna in kot je že nekdo dejal, najslabši učitelj je tisti učitelj, ki otroke pumpa z nekimi formulami in potem samo zahteva in zahteva-učitelj ki je navit kot stroj.

No mene moti, kar je tejči rekla: “učitelj je želel, da se učenci znajdejo in izračunajo čimbolj natančno, ne samo nek približek”

Patriša, a ti misliš da je površina 1.7 metrskega človeka 1.7 m? Upam, da ne. Koliko pa je potem površina kroga, ki je “visok 1m?

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Če meniš, da se ti godi krivica, ne išči maščevanja, kajti morda je tvoja nesreča le poduk, ki si si ga prislužil za nekaj, kar si spregledal." Eros [psi] st. 345

Marko, za domišlijo gre. Bolj je nekdo iznajdljiv, laže bo nalogo rešil. Seveda pa naloga nima enoumne rešitve. Tudi rešitev je kreativna in jo je treba podpreti z zgodbico in skicami in projekcijami, kako smo to karkoli že izpeljali. In učitelj si je tudi zakompliciral dan, saj če je fer, bo poslušal vse možnosti, ki mu jih bo mularija natresla. Natresla pa jih bo zanesljivo več kot si mi starci sploh lahko predstavljamo. Čestitke ustvarjalnemu učitelju in sožalje tejči, ki misli, da je fizika matematika.

Mogoče bi pa tejči učitelju še omenila, da je obenem uspešno aktiviral “neke” malo starejše forumovce, da so napisali domiselne ideje – pa spet pokazali, kako se istih problemov lotevamo različno. Nekateri tudi tako, da o njih samo prebiramo…

New Report

Close