Starševski čvek

Zakaj so uničili železniško progo Velenje Dravograd?

Default avatar
Večkrat bi mi prav prišla železniška povezava na relacijo Dravograd - Velenje (pa čez mejo tudi).
Ve kdo zakaj so tire odstranili, progo odmontirali? Gor čez Hudo luknjo je toliko prometa, bi vlak prav prišel.
Pa tisti tiri od Velenja do Celja so tudi obup. Vlak pa cijazi tako počasi, da te kap pa da ne omenjam zamude. Pa bi se bilo fino vozit v Celje z vlakom. Potem ne rabiš parkirat v Celju. Samo vlak ima take zamude pa tako počasi cijazi.
Default avatar
Zakaj do naredili to neumnost je ze pozabljeno, je pa res tudi to, da bi nilo vzdrzevanje tega odseka izredno drago , proga je imelana odseku huda luknja mislinja 4 tunele, 4 mostove, gre se zaizredno zahteven odsek in je bilo ocitno lazje podreti kot vzdrzevati, na sreco je zdaj zgrajena kolesarska steza ki je izredno dobra za uporabo, sicer se paze gradi hitra cesta,tako da 10 let pocakaj pa bo
Default avatar
Julij Cezar je napisal/a:
Ja, verjamem, da je draga zadeva, vendar tudi cesta ni poceni. Še manj so poceni vsi mrtvi na tej cesti, ki jih je pa veliko.
A kolesarska je sedaj povsem končana, skozi vse tunele tudi? Potem je ziher fajn. Že nekaj časa nisem tam kolesarila. Je bilo pa skozi Hudo luknjo kar nevarno kolesarit, veliko prometa.
Hitra cesta mi ne pride prav. Nimam avta :). Pa tudi kadar ga imam (nisem vedno brez njega) zelo veliko kolesarim okrog pa potem komibiniram vlak kolo.
Kar se pa službe tiče pa je dostikrat bolj fajn, če imaš javni prevoz, da ti ni treba v centru mesta plačevat parking pa se gužvat z avtom v mestu.
Upam pa, da bo, ko bo ta korona mimo, vsaj tisti bus vozil. Ne vem točno do kam v Avstriji in iz Velenja. Predvsem za kolesarje po tej kolesarski cesti. MIslim, da je Štrekna bus?
Pa tudi, da bodo kdaj zrihtali odsek proge Velenje - Celje .
Default avatar
štrekna je napisal/a:
Daj nehaj no, na odseku med hudo luknjo in mislinjo pac ni veliko nesrec, semanj mrtvih, tu in tam se kdo ubije, pa se to vecinoma kak motorist ki nori po hudi luknji, saj vozi avtobus sg velenje, pa se z busom si prej kot bi bila z vlakom, edino kar me cudi je kaj velenje cinca da nenaredijo kolesarske iz velenja do dolica oz zakaj direkcija za ceste ne da soglasja za nadvoz pri sibancu, tam je nekoc ze bil most cez pako zdaj pa komplicirajo, drugac pavozi avtobusdo lavaminda,strekna bus in lahko se potem kolesaris ob dravi v avstriji, super kolesarska, tako kot med hudo luknjo in dravogradom, velenje arja vas pa se bo zal resevalo z hitro cesto, oz tega odseka od velenja do arje vasi sploh ni v planu da se rihta ker itak bo hitra cesta potem potegnila promet do prikljucka na ac v sentrupert
Default avatar
1965 so to odstranili. Ljudje so ležali na progi in moledovali naj ne odstranijo te proge. Prav tako so odstranili progo iz Jesenic do Rateč in naprej v Italijo.
Material odstranjene proge Dravograd Velenje so odpeljali na Kosovo in tam naredili progo.
Default avatar
zelo žalostno. Iz Ljubljane do Dravograda se voziš z vlakom dobrih 5 ur. V tem času pridem jaz iz Ljubljane do Milana.
Default avatar
Progo velenje sgso ukinali leta 68 in nihceni lezal na progi, ker je ze bil urejen avtobusni promet in se kaj dosti zato niso sekirali, pa tud proga velenje celje je zapotniski promet katasttofa ce racunad da rabis z vlakom skor uro, z avtom si pa v celju v cca 20 min,, interesa da bi se proga modernizirsla pac ni,mogoce zdaj ko so kitajci kupli gorenje da se bo kaj premaknilo ker je trandport iz velenja do ac katastrofa
Default avatar
raziskovalni novinar je napisal/a:
Bumbar, do velenja imas progo, pol pa avtobus, drugac pa zahvali se kreteckom v lj da tako skrbijo za infrastrukturo , da se vozis s hitrostjo kmecke vprege
Default avatar
Julij Cezar je napisal/a:
Default avatar
Stojanka je napisal/a:
Ka je siptarka, kje ti je puklasti vodja?
Default avatar
Julij Cezar je napisal/a:
Ja ležali so na progi in jokali! Med Slovenj Gradcem in Mislinjo. Tega pač ne piše v kronikah ker se ni smelo pisati. Malo povprašaj starejše, če koga od tam poznaš.
Ne vem kako bi ti vedel, ki nisi tam dom?
Default avatar
Default avatar
komiji so zjebali tramvaj v Ljubljani,progo v Planico, Tržič, podrli so dvotirno progo v Šentilju in pustili samo en tir, pa še je bilo tega, namesto da bi kaj naredili so samo podirali in uničevali.
Default avatar
majmuni, potegnite me za kito.
Default avatar
točno tako je je napisal/a:
nihce ni lezal na progi na zdnji voznji se je res zbralo veliko ljudi, veliko jih je bjlo ob progi in so pozdtavljsli blaki in potnike, to pa je blo tud vse,pitem so domacini tud hitro razmontirali recimo viadukt pri dolicu in porbili kamenje za gradnjo his, skarp itd,,potem se je se na progi naredilo strelisce, uredila kolesarska itd...se gobe so nekaj cada gojili v enem od tunelov...seveda je skody proge sploh ce pomislis kako kvalitetno so jo v minarhiji zgradili in se zdaj je spomenik princu johanu v hudi luknji, samo dejstbo je da ekonomsko ta del proge ni upravicen in vzdrzevanje bi bilo katastrofalno drago
Default avatar
Default avatar
Aha, torej ni kolesarske poti skozi HL. Se mi je zdelo čudno, da bi jo naredili. Sicer pa so o njej govorili že pred več kot 20 leti. Smo imeli tabor tam in smo se ravno s to tematiko ukvarjali. Samo, da bi kaj naredili, to pa ne.
Ja, HL je nevarna cesta. In ja, je veliko nesreč. Za kolesarje je pa sploh nevaren odsek, ker psihoti divjajo na polno.
Razvite države vlagajo v javni promet, predvsem vlak, ker je hiter (če je seveda ok proga), udoben in pa dosti bolj čist kot avomobili.
Žal pa so naše železnice iz časa Avstroogrske. Ne samo ta del, tudi ostale proge so adijo pamet.
Naj si malce Avstrijo vzamejo za zgled tile ljubljanski bebci. Vlaki so udobni, hitri, proge so ok. TUdi busi so točni, učinkoviti. V glavnem 50 let pred Slovenijio, kjer se je železniški promet od časov AO ni kaj prida izboljšal.
Default avatar
Kolesarska steza iz Dravograda gre samo do viadukta Dolič, potem pa konec, kot bi odrezal. Torej moraš nadaljevati do Velenja po zloglasni cesti čez Hudo Luknjo. No, v bistvu se že do Mislinje ne drži čisto trase proge in ene parkrat zaide na glavno cesto.

Zakaj so progo ukinili? "Pametna" republiška "ljudska" oblast je takrat videla železnico kot ostanek kapitalizma in je bolj videla, da socialističnemu človeku bolj pristoji prevoz v proletarskem busu. Zato so v 60. letih hoteli ukiniti cel kup stranskih prog z izjemo "križa" in še nekaj morebitnih obvozov. JNA je imela svoj pogled na svoje logistične potrebe in je ob mnogih predlogih za ukinitev (npr. kočevka, dolina Mirne...) odločno udarila po mizi in kar nekaj prog rešila. Za mislinjsko progo se ni potegnil nihče in tako se je zgodilo, kar se je. Resnici na ljubo pa je bila projketirana za parno vleo, za dizel bi jo bilo treba temeljito posodobiti za večji osni pritisk in hitrosti, tega pa bankrotirana socialistična država ni zmogla.

Odsek med CE in Velenjem je bil že v času ranjke Avstrije zgrajen kot "industrijski tir" za velenjski premogovnik, ki so gakasnjempodaljšali vse do Zeltwega. Tudi ob ukinitvi proge mu je bilo prizaneseno, ker takrat še niso vsega premoga skurili v TEŠu. Da pa ne bi komu slučajno padlo na pamet obnavljati proge, so takoj za zaključkom manipulativneg tira v Velenju postavili nek nagnusen socialističen commie blok.

Dandanašnji ima nek pomen le še za vsakodnevno komuatnje iz Celja nekje do Polzele, morda še Šmartnega ob Paki, do Velenja pa prav gotovo ne, ker gre trsa v primerjavi s cesto okoli r*ti v žep.
Default avatar
štrekna je napisal/a:
V hudi luknji ni veliko nesrec, ne lazite, seveda je pa cesta nevarna ker je ozka, jd pa bistveno bolje po posodobitvi iz leta 96, zakdj ni kolesarske naprej do velenja je pa kriva vlada oz direkcija za ceste ki je zakomplicirala do onemoglosti zaradi porusenih mostov cez pako v hudi luknji in pri sibancu, pac jebe se drzavi zavarnost kot ponavadi