Starševski čvek

Javna tribuna: Kako učinkovito obvladati psihosomatska stanja v novih življenjskih situacijah

Default avatar
Stres, strah, tesnoba, zaskrbljenost, depresija, nespečnost, izgorelost, razpršenost, koncentracija.

Na preizkušnje in čas, v katerem živimo ni bil pripravljen nihče. Hkrati smo prisiljeni usklajevati vloge zaposlenih, staršev, kuharjev, animatorjev, partnerjev in vse to terja visok davek. Po malem smo že vsega siti, trpita koncentracija in spomin. Posledice pa občutijo tako otroci kot odrasli. Alarmanten je tudi podatek, da se je v letošnjem letu znatno povečala uporaba antidepresivov.

Gostji tokratne Javne tribune bosta ga. Blanka Seliškar (Gašperlin), višja medicinska sestra in ga. Sandra Preradović univ. dipl. sociologinja iz podjetja SITA. Pridružite se nam v sredo, 9. 12. 2020, ob 11. uri, na forumu Starševski čvek. Sogovornici vam bosta s praktičnimi nasveti in odgovori pomagali razreševati situacije, v katerih ste se znašli.

Vabljeni k sodelovanju.

Vprašanja lahko zastavite že danes.


Uredništvo Med.Over.Net
Default avatar
Spoštovani,
trenutno smo v res težki situaciji zaradi korone, strahu pred neznanim ... s čim lahko preženemo črne misli?
Včasih mislim, da me bo en dan kar pobralo. Stara sem 46 let.

Hvala
Default avatar
Sem študent in lahko rečem, da je precej težko vse skupaj. Veliko med nami jih že posega po antidepresivih, saj enostavno nimamo življenja.
Kaj lahko še stroim, da si misli preusmerim?
Default avatar
Situacija v kateri živimo je za nekatere izredno težka.Sem samozaposlena,še kar nekako shajam,vzdržujem še dva družinska člana.Vse bi še nekako vzdržala vkolikor me zet ne bi sramotil in poniževal,ker pač verjamem v virus in,ko grem na sprehod ali v mesto,se mi zdi samoumevno ,da uporabljam masko.Glede tega se dela iz mene norca,ponižuje celo pred vnuki.Dobesedno sem se odstranila,čeprav živimo nekaj metrov narazen.Ne razumem pa takšnega obnašanja do mene.Že od nekdaj je bilo življenje v naši družiini težko,saj sta bila pohlep in denar na prvem mestu.Sedaj pa še norčevanje iz bolezni in mask.
Default avatar
Ali priporočate meditacijo ali kaj drugega?
Default avatar
Kako imam lahko stres pod kontrolo? Pred celo to situacijo je še slo, sedaj pa...
Default avatar
Sem mama 2 otrok in kakšen dan sem popolnoma izmučena, oba me rabita pri šoli, hkrati še delam, seveda tudi kuham in vse ostalo. Nimam niti pol ure zase.
Kako naj preklopim in si vzamem čas zase?
Default avatar
Drage uporabnice in uporabniki,

začenjamo z današnjo Javno tribuno in lepo pozdravljamo današnji gostji, ga. Blanko Seliškar (Gašperlin) in ga. Sandro Preradović iz podjetja SITA.
Default avatar
Kakšen vpliv imajo stresni hormoni na naše zdravje?
Default avatar
Pozdravljeni. Sem v zgodnjih 30ih, neporočena, brez otrok. Vse od marca dalje, odkar se je začela korona, vsi v podjetju delamo od doma, kar pomeni da sem po cele dneve samo doma. Dela je veliko zato dostikrat delam do poznih popoldanskih ur. Stikov s sodelavci imam minimalno, saj je moje delo neodvisno od drugih.
Poleti in jeseni sem še lahko šla ven na pozen sprehod, zdaj ko je tako hitro tema, žal ne morem (ni javne razsvetljave in se ne počutim varno). Kar hočem povedati je, da se počutim ujeto in depresivno. Praktično cel dan sem zaprta v majhnem stanovanju, brez družbe, z družino se slišim po telefonu čez vikend in to je to. Ne vem kako naj si pomagam, bojim se da bom popolnoma izgubila občutek za komunikacijo in druženje z ljudmi ... Nimam niti več volje in motivacije, da bi skrbela za svoje fizično zdravje. Občutek imam, kot da počasi propadam. Kako si lahko sploh pomagam?
Default avatar
iPo je napisal/a:
Imamo 40 letne izkušnje s tovrstnimi problemi. Rešitev je, da z dihanjem ustvarimo notranji mir. Sicer smo zaradi neprijetnih informacij okrog nas, neprestano v notranjem kaosu, ki ga produciramo z plitkim dihanjem. Tako dihanje pa je vzrok "črnim" mislim.
Način je enostaven in prijeten. Metoda, ki jo uporabljamo, nas zelo hitro dvigne in naše življenje ponovno obvladujemo.
SITA sistem super učenja
[email protected]
www.sita.si
041342808
Default avatar
študentJaka je napisal/a:
Imamo zelo učinkovite rešitve in 40 letne izkušnje. Metoda omogoča, da telo začne izločati lastne "antidepresive", endrofine in melatonin. S tem "napolnimo" notranjo baterijo, kar vam omogoča, da delujete iz lastne moči. Ta notranja moč vam omogoča, da lahko misli preusmerjate - koherenca med srcem in možgani!
Bistveno je doseganje koherence
SITA sistem super učenja
[email protected]
www.sita.si
041342808
Default avatar
Kaj pomeni koherenca? Kako to dosežemo?
Default avatar
tinatana je napisal/a:
Največja moč vsakega posameznika je v tem, da se je sposoben distancirati od mnenja okolica. Vaše vedenje bo spremenilo vedenje svaka. Samo tako lahko uspete.
Tega se iz izkušenj lotimo tako, da najprej poskrbimo za vaše dnevno doseganje koherence, ki spremeni vaš odziv na situacijo. Namesto borba-beg, lahko preidemo k kreativnemu odzivu. Zato ne izgorevamo, ne trpimo, ampak lahko sledimo svoji viziji, ki so jo zasluži vsak človek.
SITA sistem super učenja
[email protected]
www.sita.si
041342808
Default avatar
Zakaj dihanje? Kako s to metodo preverjate pravilen ritem dihanja?
Default avatar
Pogledal sem vašo spletno stran in me zanima, ali učite tudi tuje jezike in kako?
Default avatar
Spoštovani,

ali se lahko naučimo tudi mirnega odziva na stresne dogodke, ki nas v življenju še čakajo? Je to tudi dokazano?

Hvala za odgovore.
Default avatar
meditation je napisal/a:
Meditacija je dober način za sprostitev, ne pa za globoko regeneracijo in fokus. Za dobre učinke potrebujemo ogromno časa.
Razlika med meditacijo in metodo SITA je, da vam omogoča merljivost vaše sprostitve, doseganja koherence in umirjanja. Unikatna dodana vrednost je harmonizator dihanja, ki omogoča vašo regeneracijo, skozi stimulacijo pinealne žleze - epifize s ciklično svetlobo. Na ta način telo ustvarja lastne antistresne hormone in polni našo notranjo baterijo (endorfini, melatonin). Tega skozi meditacijo ne moremo doseči.
SITA sistem super učenja
[email protected]
www.sita.si
041342808
Default avatar
stresnoo je napisal/a:
Na stres lahko vplivamo zavestno. Naučiti se moramo doseganja koherence med srcem in možgani. Metoda SITA ima merljiva orodja za hitro preprečevanje stresa, odpravo stresnih hormonov, ki jih nadomestijo hormoni dobrega počutja.
Opolnomočenje na tak način vam omogoča drugačen odziv na stresne situacije. Kljub ogromno dnevnim zadolžitvam, se sproti regenerirate, odstranite možgansko napetost in se zjutraj spočiti zbudite.
Kdo si tega ne želi?
SITA sistem super učenja
[email protected]
www.sita.si
041342808
Default avatar
Omenili ste merljive metode, pa me zanima kakšne so to? Ali imate opcijo to uporabiti na daljevo?