Starševski čvek

Hči 10 let se redi

Default avatar

ojojprejoj

ne pa ne je napisal/a:
Nič ni ok, debelost ali pa shiranost, nič od tega NI zdravo.
Default avatar

Iamheretoloveyou

Psiha je napisal/a:
Prvo kot prvo. Ni debela. Ni nujno da se baše. Res pa v šoli dobijo nezdravo malico in enim otrokom že malo oh skodi.

Jaz vidim rešitev v športu in pa da cela družina začne jesti zdravo, brez da se karkoli otroku razlaga, niti slučajn pa panike delat, da je debela ali ji karkoli rečt.
Default avatar

Raje ne

sladnsd je napisal/a:
Ne umetnih sladil, so zelo strupena.
Default avatar

kako ni debela

Iamheretoloveyou je napisal/a:
Če govoriš o avtoričini hčeri, me zanima, kako si prišla do tega, da ni debela? Če bi govorili o ženski, visoki 170, bi to pomenilo, da ima 80 kg oziroma za 1/3 preveliko težo. Bi tudi rekla, da ni debela, čeprav ima cca 20 ali vsaj 15 kg preveč? Pri otrocih je pa to še toliko huje. Punca ima deset kil viška.
Moj nečak ima danes kot odrasel moški 20 kg manj kot v OŠ. Kaj je špilalo moji sestri, da ga je tako spitala oziroma dovolila, da je šlo tako daleč, ne vem. Tudi ona ne ve ali pa noče povedati. Nečak je danes vitek, ni pa noben športnik, še kolo komaj upa voziti, ker je bil v otroštvu preveč debel za telesno aktivnost, nespreten, nesprejet med vrstniki ... Če že punca doma ne sliši pridevnika predebela, pa ga verjetno vsaj tu in tam v šoli. Po mojem mnenju je sprenevedanje doma in zanikanje očitnega slona v dnevni sobi kontraproduktivno. Dovolj je stara za pameten pogovor, da so njene prehranjevalne navade škodljive zanjo in za njeno zdravje. Ampak seveda pogovor z občutkom. Tako bo mama končno tudi izvedela, ali se punca kaj sekira zaradi videza ali je vse kul.
Default avatar

anjci

zdravo, jaz sem stara skoraj 17 let, merim 162cm in mam trenutno okoli 71kg. Trenutno mi starši in zdravniki grozno težijo glede prevelike teze. Še 6 mesecev nazaj sem zaradi PREMAJNHE teže, depresije, samopoškodovanja, anksioznosti... skoraj pristala v bolnici. Še pred tem pa sem bila približno tako kot sedaj, imela sem kakšne 3kg manj. sedaj ssm se poredila. kar priznam. ampak tako kot me zdaj vsi mučijo...prav grozno je. zaradi česarkoli pridem k zdravniku, vse je posledica prevečih kg. takoj ko pa grem za 5 kg dol pa že sprašujejo če grem spet "po starih poteh anoreksije in bulimije". nekateri ljudje se sploh ne zavedajo kako lahko ze samo ena beseda povzroci grozno sekuranje v eno ali drugo smer :(. P.S. ze trikrat sem bila na vseh pregledih in testiranjih za scitnico.
Default avatar

Joj groza

ne pa ne je napisal/a:
Ja pa je premalo. Izračunaj itm za 14 letnega otroka. Tvoja dva suhca doma imata najbrž tudi ozadje svoje teže malce drugačno in sta po naravi taka. Tale je pa po naravi debelinka, ki se je sedaj izstradala na prenizko težo. To ni isto, kot če si že po naravi koščen. In mamica je navdušena. Uboga punca.
Default avatar

Moje mnenje

Pozdravljeni, vse opisano drži,do neke mere. Večina na tem profilu vas odgovarja,kot bi bili vsi specializanti za prehrano...zato vam mamica svetujem(samo predlagam), da o takšni temi na forumu ne razpravljate, temveč se oglasite na pogovor k dietetičarki ali osebni zdravnici,ki vam bo dala natančnejše podatke ter vam bo znala najbolje svetovati. Na posvet z zdravnico je najbolje da prvič greste brez hčerke, da je to nebi "prizadelo". Vem v kakšni stiski ste, saj sem sama bila v podobni situaciji in v vaše dobro vam predlagam da se obrnete na strokovno pomoč..Lep pozdrav. :)
Default avatar

Anja991

Več kot očitno ima na razpolago preveč hrane, raznih prigrizkov itd. Vse to odstranite, tudi kruh, salame, paštete, vse kar je sladko. Ob normalnih treh obrokih na dan se ne bo zredila. Imejte več poudarka pri prehrani na zelenjavi. Pojdite kam na izlet, da se bo malo gibala pa da ne bo preveč očitno da jo želite "shujšat". Verjetno ima neke težave, zato se poskusite pogovorit z njo ali pa to prepustite nekomu, ki mu bolj prisluhne.
Default avatar

Gfg

Predlagam avtorici, da dobro prebere vse odgovore.
In upam da bo zenska dojela da ji pisejo sami taki ki imajo sami psihicne probleme. Vsak tadrug na antidepresivih wtf.!!!
In ti psihici dajejo nasvet kako zapsihirat 10 letnega otroka ,da bo postal ravno tako zblojen kot so oni.
Default avatar

Amylee

Ko sem imela okoli 10 let, sem se tudi jaz začela hitro redit. Mama je spremenila obroke vsim, jaz niti opazila nisem. Nutela ki je bla meni vse je bila nakoncu samo za rojsni dan in božične praznike. Doma smo jedli polnozrnate testenine, nasitijo prej in definitivno so bolj kvalitetni. Sladkega doma razen kakšne riževe čokolade sem pa tja, ni bilo. V šoli se je zmenila da mi ne dajo dodatka. Vse to sm zvedla pri 16ih. Sanjalo se mi ni da je vse to naredila, ker je delala postopoma in vsi doma so jedli isto. Obroki so bili točni, ker testenine zvagas in več kot 100g toliko majhen otrok nerabi. Naj je na krožniku zraven OH, še kakšno meso in zelenjava. Tako bo porcija oh veliko manjša. Če pa bo otrok jedu posebi od vseh, tisto bo bitka in slabo za otroka, ker namreč pri teh letih ne razumemo.. Sploh v časih zdej, je še večji pritisk sovrstnikov in potem tega še doma, si otroci ne zaslužijo. Mama je sla v knjižnico po knjige o vsem na kar je imela vprašanja. Sploh glede prehrane.
Default avatar

Skuhaj kar nima rada

1. Vezi vn VSEEEE oh. Vem, da je testenine, njoke, krompir in riž najlažje skuhat. A zdaj naj to gre vn iz jedilnika. Vem, da so oh tudi poceni.

2. Kuhaj enolončnice (brez oh), le meso +zelenjava.

3. Sadje je oh. Ima sladkor. Sicer sadni sladkor a sladkor je vseeno. To so kalorije.

4. Ne bo si dvojno nadevala, če skuhaš kar nima rada.

5. Zakaj ji daješ sladico? Nič prigrizkov ne imej doma. V shrambi pa le surove sestavine za kuho. Si ne bo mogla sama vzeti nič.

6. Pije naj le vodo in nesladkan leden čaj

7. Enolončnici volumen povečaj z dodajanjem vode, ne pa krompirjem, testeninami, žličniki.

8. Ko skuhaš, TI nadevaj na krožnik še pri štedilniku, tako ne zmanjka za moža. Potem postavi krožnik pred njo. Če prosi več, povej da je to vse.

9. Hrano malo zapopraj. Ne preveč, a dovolj, da si ne bzame dvojno.

10. Pogooglaj dieta za otroke.

11. Telovadit jo naženi. Koristi le to kjer se prešvica.
Default avatar

Hormnoni

Še bolj se bo, ko dopolni trinajst, štirinajst let. Hormonska kontracepcija bo dodala svoje. Kot ljubeča mati, jo poduči o možnosti naravne zaščite tj. rezervna luknjica. Ljubezen pač boli.
Default avatar

pri nas

Gfg je napisal/a:
Se strinjam popolnoma. Ja, 10 letni deklici naj začne govoriti, da je debela, da je čist adijo...
Res odlična popotnica za življenje.
Default avatar

mama hčerki

Pri nas ni pomagalo druga, kot da se še mati vzame v roke.
Greva 2x tedensko hitra hoja +tek 5 km.
1x tedensko kolesarjenje 15 km s tem da je vmes breg za osla ubit.
Bele žemljice in bele testenine stran.
Kruh pečemo doma polnozrnat s semeni - se ga poje 1 košček za zajtrk, žemljice tudi po 2 ali 3.
Čokolešnik in razne instant kosmiče smo črtali.
Nutelo črtali.
Raznih čipsov in smokijev itak nimamo.
Pije se samo voda.
Sedaj je sezona domačega sadja - skupaj z grškim jogurtom je super za domače lučke/smootije oz malico.
Na rojstnih dnevih obiskih in piknikih ne težim - tam je raztur.
Če bo v jesen porazno stanje in ne bodo imeli popldanskih aktivnosti, bo hodila domov takoj po pouku in ne bo pri kosilu. Kosilo ima doma.
Ima 148 cm in 42kg.
Korona nas je stala 3kg - prej je imela skoraj vsak dan neko gibalno popoldansko aktivnost (2x plesne + 2x mažoretke + atletika) + 3x tedensko v šoli telovadbo. Na srečo rada telovadi.
Aja vmes si naredi na TV še kakšno HIIT vadbo 30-60min.
Default avatar

what do you mean

Amylee je napisal/a:
100 g kuhanih ali suhih testenin? Pri nas se trije (dva odrasla in ješč otrok) najemo od dobrih 200 - 250 g suhih testenin! Brez juhe oz. predjedi, samo s skledo solate. In noben ni lačen.
Default avatar

blup

what do you mean je napisal/a:
Mi skuhamo 500g paket za 6 odraslih + 2 otroka.
Default avatar

ja res je

what do you mean je napisal/a:
Porcija za glavno jed je od 70 do 80 g suhih testenin, jaz konkretno jih pojem še manj. 100 gramov imam ravno za dvakrat, če je močnejša polivka zraven.

Zgoraj ena meče ven kompletno vse OH - to pa tudi ni način. OH nujno potrebujemo in niso nič krivi, krivi smo mi sami, ker nimamo nobene mere. Prav tako ne moreš 10-letnemu otroku odreči vseh sladkarij. Sploh je pa zdaj sezona sadja in sladoleda, še boljše pa je, če sladoled naredimo doma (banana, sadje, jogurt in to zamrzneš v lučke).
Default avatar

mama hčerki

ja res je je napisal/a:

Če misliš na mene in metanje ven Oh potem naj povem, da OHjev pojemo še vedno dovolj.
V obliki polnozrnatnega kruha, ki ga pa pojemo 3x manj po g kot pa belih žemljic, v obliki polnozrnatnih testenin, ki jih pojemo za vzorec, med tem, ko pri belih testeninah ni podna,
potem v vsej zelenjavi, krompirja ne omejujem (sicer se res ne grebejo za njega), prav tako ne rjavega riža, ajde, ostalih vrst kaš ipd.
Default avatar

ja res je

mama hčerki je napisal/a:
Ne, nisem mislila tebe, ena nad tabo svetuje ven VSEEEE OH.
Default avatar

mama hčeri

Sedaj sem se spomnila, da smo močno omejili tudi konzumiranje masla.
Prej je šlo 250g masla na teden na kruh in v želodec.
Sedaj delamo namaze na bazi skute in tisto ni tako fino.