razmislek je napisal/a: ↑
ja pa kaj še je napisal/a: ↑
Statistično smo po starostnikih kar pri vrhu EU torej jih je tudi za volanom veliko, statistično največ nesreč povzročijo 25 - 45 letniki, državo ne zanima do kdaj si ti sposoben delati, fizično ali umsko zato je postavila pogoje in če jih ne izpolnjuješ si kaznovan z nižjo pokojnino, kar se tiče motorike imaš sicer prav ampak žal je tako, da je 30 letnik tako prepričan v svoje sposobnosti vožnje, da naredi nesrečo, ker je prehiteval tam kjer to ni dovoljeno in koga je prehiteval 70 letnega voznika, ki je vozil po omejitvi seveda je po njegovo kriv ta starček, ker ga je s počasno vožnjo oviral, dragi moj vsi bomo enkrat vsaj upam 70-80 ali več letniki, ko vas človek bere kakšne bedarije pišete me čudi, da še ni predloga, prejetje prve pokojnine avtomatično pomeni odvzem vozniške, me zanima kdo bo od vas tabrihtnih te +65 letne "starčke" vozil v trgovino, na obiske, počitnice, zdravniku itd
Rešitev, prisilna evtanazija 65-67letih država bo prihranila pri pokojninah saj jih praktično nihče ne bo prejemal, mlajši pa boste imeli dovolj prostora na cestah za svoje vragolije, mimogrede koliko starostnikov je policija kaznovala med korono zaradi prehitre vožnje, kot sem videl nobenega in kar veliko mlajših, ki so vozili +200kmh celo opozorila iz strani policije so bila in verjemi niso bila naslovljena na tastare!
Pa saj ne vem ali si butast, ali se delaš butastega?
https://www.avp-rs.si/wp-content/upload ... 2019-1.pdf
Poglej statistiko. Normalno, da največ nesreč povzroči starostna skupina, ki jih je tudi številčno največ na cesti. Kot lahko vidiš v poročilu za 2019 pa veliko nesreč povzročijo starostniki, ki jih je procentualno na cesti najmanj. Večinoma moramo vsi vsak dan v službe, fakultete, itd. in smo več na cesti kot upokojenci, ki nimajo vsakodnevnih nujnih opravkov.
Problem je tudi v tem, da so avtomobili drugačni, križišča, se spreminjajo... Zakaj bi bil problem organizirati varno vožnjo potem za starejše? Če si sposoben evo si sposoben in vozi naprej. Če nisi sposoben pač nisi.
Ko sem jaz naredila izpit za motor, sem hočeš nočeš morala narediti varno vožnjo, pa nisem več stara 18 let. In se mi je zdelo smiselno in sem kar nekaj stvari koristnih od nje odnesla.
Bizarno je to, da mora pri starosti 80 let, ko gre za dovoljenje za podaljšanje izpita, starostnik opraviti površen zdravniški pregled in mu dovolijo vožnjo naprej. Varna vožnja ima svoj namen in prav je, da se za ta namen to tudi uporablja. Za osveščanje o vožnji v nepredvidljivih trenutkih, hitrosti na poligonih itd.
Ti pa ne znaš dobro brati statistike.
Ni res, da največ nesreč povzročijo tisti, ki so največ na cesti.
Največ nesreč povzročijo mladi 18 do 24-ga leta.
Od 18-24 let je samo 8 let, Na 1 starostno leto je to največ % nesreč od vseh, Med vozniki jih je pa najbrž najmanj, ker nimajo še vsi izpitov pri 18-tih.
Pri najstarejših pa merijo obdobje od 65 - naprej. Je precej daljše obdobje.
Primerljivo bi bilo šteti število nesreč v enakih obdobjih, Si kdo upa primerjat število nesreč med 20 - 25 letniki in 65 - 70 letniki? hehe. Pa so prvi z najboljšimi refleksi, najbolj zdravi, najbolj frišnim znanjem.. LOL.
Izgovarjanje na slabe reflekse, slab sluh, okornost... je tudi butasto. Ne delajo dobri refleksi, zdravje, ter napiflanost s teorijo dobrega šoferja, ampak vse kaj drugega.
A bi potem invalidom tudi morali vzet izpite, ker imajo določene hibe, no še precej hujše kot pa večina normalnih starejših nad 65???
Tudi vsiljevat varno vožnjo nekomu z 40+-leti vozniških izkušenj, po možnosti brez nesreče je neumnost.