Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Zimske gume poleti?

Zimske gume poleti?

Hej šoferji in šoferke.
Na avtomobilu srednjega razreda imam še zimske gume. Še zelo dober profil a stare 4 ali 5 let. Sem nameravala zadnjo zimo že zamenjati, pa je bila napoved snežnih padavin ugodna pa sem zadržala stare. Kaj pomeni za varnost vožnje in za porabo goriva če tudi poleti vozim z njimi?
Na leto naredim 18000-22000 km, med tednom mestna vožnja, za vikende relacijska. Letos bo gotovo nekaj tisoč km manj, zaradi znanih omejitev to pomlad. Za novo zimo vsekakor želim nove zimske gume. In naslednjo pomlad nove letne.
Imam prav, da ostanejo na kolesih zimske letos tudi poleti?
Hvala in srečno vožnjo vsem…

jaz imam na obeh avtih zimske gume, ker so pač obvezne.
Glede na to kako vozim (tudi poleti max cca 125 km/h naavtocesti ) nimam občutka, da imam večjo porabo ..
Itak pa je priporočljivo, da na 6 – 7 let menjaš gume.
Moje mnenje: letne gume so nepotrebne – razen, če ne voziš v (D) preko 130 km/H ☺

Glede na prevožene km, nisem ravno sigurna, če imajo 4 ali 5 let stare gume še zelo dober profil…

Samo hitreje jih boš “zradirala” do konca, oz. dokaj hitro bo pobralo profil, ker so premehke za visoke temperature.
Če nisi ravno dirkač drugega ne boš opazila – pazi pa pri zaviranju – imela boš nekaj daljšo zavorno razdaljo v primerjavi z ostalimi vozili, ki imajo letne gume.

Glede na prevožene km, nisem ravno sigurna, če imajo 4 ali 5 let stare gume še zelo dober profil…
[/quote]

Pozimi prevozom nekaj tisoč km, tisti kilometri zgoraj so za vse leto.

Zimske pozimi hočem imeti ne zaradi predpisov ampak zaradi bolj varne vožnje…
Me je pred leti presenetil sneg na cesti se z letnimi gumami… ni bilo prav fino… Res pa takrat se nisem živela v mestu, kjer si ceste praviloma tudi pozimi hitro vozne…

Sicer pa hvala vsem za odgovore…

Trenutno s svojim avtom naredim nekje 4000 km na leto. V službo grem z vlakom, ker se v LJ ne vozim z avtom. in letos bodo gor kar ostale zimske- jih še nisem zamenjala in jih ne bom. Vozim vedno nekje max. do 140 km/h, ne zaviram imulzivno, tako da ne radiram, niti prispeljevanju – imajo na določenih predelih še vedno une tovarniške “iglice ” gor. – So pa Continental, viši cenovni razred, sicer stare še ne 4 leta, ampak z njim narejenih le 10.000 km. Avto stoji v senci, ni na direkt žgočem soncu poleti, nikoli – cca 20 stopnj manj v peklenski vročini, kot na soncu. Ko grem naokoli lokalno, pa parkiram v senci/garaži poleti.

Jst imam odkar imam izpit oz avto, skoz zimske. Gledam da niso znucane, pa tud najcenejših ne kupm in nobenga problema nikol.

Ko si ze tok pametna…pa razlozi..zakaj ne.nosis poleti zimskih cevljev?a bi imela probleme al kaj?

Ko si ze tok pametna…pa razlozi..zakaj ne.nosis poleti zimskih cevljev?a bi imela probleme al kaj?
[/quote]

Ja, bi mi bilo prevroče v njih 😛

Ja, bi mi bilo prevroče v njih 😛
[/quote]

Saj tud zimskim gumam je…vecja obraba…pa to ni niti vazno…kar je vazno je to da je slabsi oprijem na mokri cesti in bistveno daljsa zavorna pot..kar tna bit nerodno pri mocnem zaviranju v nevarnost

Saj tud zimskim gumam je…vecja obraba…pa to ni niti vazno…kar je vazno je to da je slabsi oprijem na mokri cesti in bistveno daljsa zavorna pot..kar tna bit nerodno pri mocnem zaviranju v nevarnost
[/quote]

Kot sm napisala, do zdej nobenih problemov. Se čist lepo vozm in to v vseh vremenskih pogojih. Tud močna zaviranja so že bla.

Kot sm napisala, do zdej nobenih problemov. Se čist lepo vozm in to v vseh vremenskih pogojih. Tud močna zaviranja so že bla.
[/quote]
Vse lepo in prav…samo ko ti bo pesec skocil pred avto…bo pa tist meter ali dva ko bi se z letno gumo prej ustavila se kako vazen…tako pac je in to so dejstva…mesanice gum so se v zadnjih letih mocno spremenile…20 let nazaj si svlahko z letnimi gumami tud po snegu vozil je bilo dost oprijema…zdaj si kot na drsalkah…ker so se tako zimske kot letne mocno soecializirale za vsako obdobje…kompromis pa so vseletne gume…in v takih primerih je bolje vizit z vseletnimu gumami kot pa ga srat z zimskimi poleti..

Vozim letne poleti, zimske pozimi. Že, če samo pogledaš kako se na zimskih gumah poleti “zlepijo” tiste lamele na dezenu ti to pove, da nekaj ni v redu. Ni treba biti znanstvenik.

Eh, neumnost. Tudi jaz se že zadnjih 15 let vozim samo z zimskimi, letno naredim okrog 25.000km, nikoli težav pri naglem zaviranju poleti. Treba je samo kupiti dobro gumo.
Nove rabim vsakih 4 do 5 let, kupim pa najboljše s testov, kjer dajem glavni poudarek na nizko obrabo in dobre vozne lastnosti na morki cesti. Ne bom pa delal reklame znamki…

Lazes ko pes tece…zakaj pa sam povej…eni ste res debili ce ze lazes pol daj vsaj tako da te ne dobimo

Evo, takih izstrelkov se je za bati na cesti.

Še dobro, da je tole troll…

Lazes ko pes tece…zakaj pa sam povej…eni ste res debili ce ze lazes pol daj vsaj tako da te ne dobimo
[/quote]
Ne se razburjat 🙂 Če ljudem uspeva nekaj, kar tebi ne, še ne pomeni, da si je treba zaradi tega žile prerezat 😉
Zimske Mišelinke so zdržale 100k km! Preverjeno dvakrat zapored, brez nevšečnosti, brez karambolov. Probaj! 😉

Evo, takih izstrelkov se je za bati na cesti.

Še dobro, da je tole troll…
[/quote]
Edino nesrečo v življenju sem imel pred 20imi leti, z letnimi Pirelli… So šle po mokri cesti kot po maslu…


Ne se razburjat 🙂 Če ljudem uspeva nekaj, kar tebi ne, še ne pomeni, da si je treba zaradi tega žile prerezat 😉
Zimske Mišelinke so zdržale 100k km! Preverjeno dvakrat zapored, brez nevšečnosti, brez karambolov. Probaj! 😉
[/quote]

Se enkrst ti bom ponovil da ne kazi in ti potegnes ven ravni michelin gume ki imajo eno zanimivo lastnost…zato pa pravim da lazes..

Kakšno lastnost praviš, da imajo Michelinke?

Ni take panike kot kričite glede ovinkov in zaviranja na mokri cesti, kaj [hashtag=ele]#ele[/hashtag] zlepljenja. Sam tudi ne menjam več gum, imam zimske tri leta, potem nove. Trenutno imam kleber, prime kjer češ, sava recimo ni prijela ne zimska, ne letna na mokri cesti.

Ko so na koncu življenjske dobe jih pustim še poleti. Običajno po 4ih letih. Razliko opazim samo kadar je mastna cesta (vroče in dež).


Vse lepo in prav…samo ko ti bo pesec skocil pred avto…bo pa tist meter ali dva ko bi se z letno gumo prej ustavila se kako vazen…tako pac je in to so dejstva…mesanice gum so se v zadnjih letih mocno spremenile…20 let nazaj si svlahko z letnimi gumami tud po snegu vozil je bilo dost oprijema…zdaj si kot na drsalkah…ker so se tako zimske kot letne mocno soecializirale za vsako obdobje…kompromis pa so vseletne gume…in v takih primerih je bolje vizit z vseletnimu gumami kot pa ga srat z zimskimi poleti..
[/quote]

Lej, ne vem, mogoče imaš prav, pravm pa, da me zimske v vseh teh letih niso izdale. Pa sm že marskej doživela na cesti.
Res pa je, da gum nimam gor več kot 3 leta, ker tud avto zamenjam največ na 3 leta, še prej na 2 leti.


Kot že v drugi temi.. po ADACovih testih to pomeni do 16m daljšo zavorno pot (na suhem cestišču poleti).

Glej: https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/ausstattung-technik-zubehoer/reifen/sicherheit/winterreifen-sommer/

De omnibus disputandum..

Lej, ne vem, mogoče imaš prav, pravm pa, da me zimske v vseh teh letih niso izdale. Pa sm že marskej doživela na cesti.
Res pa je, da gum nimam gor več kot 3 leta, ker tud avto zamenjam največ na 3 leta, še prej na 2 leti.
[/quote]

Očitno se zelo malo vozite.

Oziroma se vozite po mestu, kjer razlike ne bo opaziti. Pri tempu 100km in zaviranju.. pa je 16m ogromna razlika v zavorni poti!!
Praktično dolžina 4ih vozil!

De omnibus disputandum..

New Report

Close